מלון לאונרדו פלאזה ים המלח

4/5
תוכן עניינים

בין הנופים הקסומים של המקום הכי נמוך בעולם לבין הפסטוראליות בכל פינה בה מסתכלים, שוכן מלון לאונרדו פלאזה ים המלח. אנחנו מזמינים אתכם להכיר את סוג המלון, את מה שחופשה בו כוללת וכל מה שבין לבין. הנה פרטים ומידע על מלון יוקרה מפנק, אוכל טוב והמון רומנטיקה באוויר.

הכירו את לאונרדו פלאזה ים המלח

לאונרדו פלאזה הוא אחד מהמלונות המפנקים באזור ים המלח, בו אפשר לחוות חופשה מהחלומות הכי מתוקים. החופשה כאן מתאימה במיוחד לזוגות שרוצים לחוות רומנטיקה בשיאה, אבל גם משפחות יכולות להנות כאן מאוד. כמו כן, מלון לאונרדו פלאזה ים המלח מארח גם אנשי עסקים ותיירים מכל העולם. במלון תמצאו אמנם חדרי אירוח מפנקים ורחבים, אבל גם טרקלין עסקים, אולם אירועים, חדר כושר, מתחם ספא, בריכות חיצוניות ופנימיות, סאונות, ג'קוזי ועוד.

מלון לאונרדו פלאזה ים המלח

כל מה שצריך במלון אחד – לאונרדו פלאזה ים המלח 

עם בריכות חיצוניות פנימיות שמתאימות לרוב ימות השנה, המון פינוק בחדר האוכל ואווירה מהסרטים, הכירו את לאונרדו פלאזה ים המלח. המלון מארח נופשים משפחתיים, חופשות זוגיות, פגישות עסקים, הרצאות ואירועים מסוגים שונים.

בטווחי מחירים ממוצעים של 700 ₪ – 1,100 ₪, תוכלו להנות כאן מלילה עבור זוג מבוגר. בעוד שרוב רובם של חדרי המלון פונים ישירות לנופים של ים המלח, חדרים אחרים פונים לנופים של הבריכה. ואם אתם מגיעים לכאן עבור הנופים, התמזל מזלכם.

מלון לאונרדו פלאזה ים המלח בריכת שחייה

נוף מרהיב מהמקום הכי נמוך בעולם 

מדובר כאן במקום הנמוך ביותר עולם, שמאופיים עם "ים המוות". אבל שמעו לנו, כאן יש הכול חוץ ממוות, יש כאן חיים שלמים. אתם יכולים לעשות חיים במתחם הספא המפנק, שכולל מגוון גדול במיוחד של טיפולים שונים.

יש כאן טיפולים של עיסוי שוודי, אבנים חמות, טיפולי רפלקסולוגיה ועוד. יש לציין, הטיפולים משתנים בהתאם לצוות המטפל שנמצא במלון באותו היום. ואם אתם מחפשים אחרי חופשה משפחתית, יש לכם כאן שירות שנקרא WELCOME BABY. וולקאם בייבי הוא שירות עבור משפחות עם ילדים, שכולל מזון מותאם וציוד היקפי לתינוקות. תקבלו כאן סטריליזטור לתינוקות, מחמם בקבוקים, מיטת תינוק, מחיות גרבר ועוד.

מלון לאונרדו פלאזה ים המלח נוף לחוף פרטי

צפו בוידאו הרשמי של המלון פלאזה ים המלח:

עוד במלון לאונרדו פלאזה ים המלח 

במלון תמצאו חדר אוכל מפנק במיוחד, כמו גם מנות קולינאריות מהרמות הגבוהות שיש. מבחינת האזור של ים המלח, יש לכם המון, אבל המון סוגי אטרקציות שונות באזור הזה. החל מטיולי ג'יפים, דרך טיולי גמלים, טרקטורונים, סנפלינג, גלישה ממצוקי הרים ועוד, הכול קיים באזור.

אם אתם פחות בקטע אתגרי, תוכלו לצאת לטיולים רגליים הכוללים מעבר בין מעיינות טבעיים במדבר. פשוט מקסים ומיוחד. אם אתם מעוניינים להגיע למלון זה, אנחנו ממליצים להזמין את החופשה שלכם מראש. מומלץ להזמין את החופשה כחודשיים מראש, ככה שתוכלו להנות מהטבות שונות על הזמנה מוקדמת של נופש בים המלח.

מלון לאונרדו פלאזה ים המלח חדרים

חדרים במלון לאונרדו פלאזה ים המלח

שם החדר תפוסת החדר
חדר סופיריור במלון לאונרדו פלאזה ים המלח זוג + תינוק
חדר סופיריור עם מרפסת זוג + תינוק
חדר סופיריור פונה לבריכה זוג + תינוק
חדר סופיריור משפחה זוג + 2 / 3 מבוגרים / זוג + ילד ותינוק
חדר סופיריור משפחה עם נוף לבריכה זוג + 2 / 3 מבוגרים / זוג + ילד ותינוק
חדר סופיריור משפחה עם מרפסת זוג + 2 / 3 מבוגרים / זוג + ילד ותינוק
חדר ג'וניור במלון לאונרדו פלאזה ים המלח זוג + 2 / 3 מבוגרים / זוג + ילד ותינוק
סוויטת דלקס במלון לאונרדו פלאזה ים המלח זוג + 2 ילדים ותינוק
חדר סופיריור עם גישה לבעלי קשיי ניידות זוג + 2 ילדים
אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות