קראון פלזה תל אביב

4/5
תוכן עניינים

אם אתם מחפשים אחר בית מלון תל אביבי ברמת אירוח של 5 כוכבים אשר משתלב בצורה פשוט מושלמת עם קו החוף של תל אביב, מצאת את מלון קראון פלזה תל אביב ברחוב הירקון 145 ת"א. העיר שאינה הולכת לישון מזמינה אתכם לחוות את סגנון החיים ה-"ניו יורקי" במזה"ת.

מה יותר מושלם מאשר חופשת חוף חלומית בעיר שלא פעם משווים אותה לניו יורק של המזרח התיכון? כזאת היא תל אביב, עיר שאף פעם לא נרדמת אלא רק בועטת, נעשית יותר צבעונית ויותר חיה עם השנים. במקום להזדקן כמו כולנו, ת"א רק הופכת צעירה יותר, וכראיה לכך, קבלו את היתרונות של אחד מהמלונות הכי מודרניים בת"א, קראון פלזה תל אביב:

  1. לוקיישן: חובה לדבר על הלוקיישן המרטיט חושים הזה של קראון פלזה תל אביב, שכאמור, שוכן בלב ליבה של העיר הכי צבעונית – רח' הירקון. 
  2. חוף הים: יש לכם לא רק קרבה מושלמת לחוף הים, אלא אתם ממש משתלבים בעיצוב של הנוף כאן מכיוון שהמלון נמצא בקו הראשון למים. מקסים פשוט. 
  3. מתקני נופש: כמצופה ממלונות 5 כוכבים בלב תל אביב, מצפים לכם כאן מתקני הנופש הכי מפנקים שאפשר רק לחשוב עליהם. 
  4. אוכל: מלבד אוכל פנטסטי שיש במלון עצמו, יש לכם באזור הירקון עוד עשרות מסעדות SUPER מומלצות.

קראון פלזה תל אביב

חדרים בקראון פלזה תל אביב

רגע לפני שנדבר על הבריכה בקראון פלאזה תל אביב, בואו נעביר סקירה זריזה של סוגי החדרים השונים במלון. מכיוון שמלון זה כולל לא פחות מאשר 246 חדרי אירוח, נעבור על סוגי חדרים בקראון פלזה תל אביב אשר נחשבים לפופולאריים במיוחד:

חדרי דלוקס

חדרי דלוקס הם חדרים בגודל של כ-25 – 27 מטרים רבועים, כאשר לכל חדרי הדלוקס יש מרפסת הפונה לנוף האורבני של תל אביב או לחוף הים עצמו, לבריכה וכולי. חדרים אלו כוללים את כל מה שזוג צעיר, אם כי ניתן להתארח בחדרים אלו גם כזוג + ילד (חשוב לוודא שיש סידורי שינה נוספים בחדר טרם הזמנה). 

חדרי אקזקיוטיב

חדרי האקזקיוטיב כוללים מרפסת אשר צופה ישירות לים התיכון, כל האבזור שאתם צריכים וכמובן מספיק מקום כדי להכיל עד 2 אורחים + ילד. בחדר זה תוכלו למצוא 2 מיטות יחיד או לחילופין, מיטה זוגית ומיטה נפתחת – יש לוודא את אופציות סידורי השינה מראש מול הקבלה. 

חדרים בקראון פלזה תל אביב

מתבלבלים עם כל הנתונים? עשינו לכם קצת סדר בטבלה הבאה:

שם החדר גודל החדר מיועד ל
חדר סטנדרט 28 מ"ר עד זוג + 2 ילדים
חדר דלקס 28 מ"ר עד זוג + 2 ילדים
חדר אקזקיוטיב 28 מ"ר עד זוג
סוויטת ג'וניור 42 מ"ר עד זוג + 2 ילדים
סוויטת אקזקיוטיב 42 מ"ר עד זוג
סוויטה נשיאותית 100 מ"ר עד זוג
סוויטה נשיאותית אקזקיוטיב 92 מ"ר עד זוג
מזמינים חופשה בקראון פלזה תל אביב?

מתקני מלון קראון פלזה תל אביב

מלבד הבריכה של המלון, מתקני מלון קראון פלזה ת"א כוללים עוד מגוון אפשרויות עבור הנופש המושלם להורים ולילדים. קודם כל, יש לכם מגרש טניס רק עבורכם, האורחים, כמו גם אפשרות להירשם לקורס גולף. לא מספיק? אם לא, אז קחו בחשבון את הפעילויות והאטרקציות הבאות במלון אשר הופכות אותו לאחת מהאופציות הטובות ביותר למי שמחפש מלונות מומלצים בתל אביב:

  1. בילוי: אפשרויות הבילוי וה-FUN במלון הן בהחלט רבות, כאשר חלק מהאופציות הכי פופולאריות בקרב אורחים ישראלים ותיירים מחו"ל הן הבאות לפניכם:
  • סלון יופי
  • בריכת שחייה מקורה
  • גישה ישירה לחוף ת"א 
  • מרכז ספא, חד"כ וחדרי טיפולים ובריאות (חיצוני)
  • חדר אדים
  1. שירותים כלליים: השירותים הכלליים במלון נועדו על מנת להקל על כל אורח ואורחת עד כמה שניתן, כאשר חלק מהשירותים הפופולאריים ביותר הם הבאים לפניכם:
  • דלפק זמין 7\24
  • המרת מטבע זר
  • השכרת רכב במלון 
  • שירותי לימוזינות 
  • שירותי כספות 

המלון מתאים מאוד לאנשי עסקים ונחשב לאחד ממלונות העסקים המומלצים בתל אביב.

הנה וידאו קצר אשר מציג את בית מלון קראון פלאזה:

אוכל במלון קראון פלזה תל אביב

מעבר לכך שתוכלו למצוא במלון קראון פלזה ארוחת בוקר בחדר, ארוחות במסעדה, בבר או בטרקלין, תוכלו גם להנות מארוחות צוהריים ארוזות בסגנון TAKE AWAY. המסעדה במלון מקפידה על שימוש בחומרי הגלם הטריים ביותר, כמו גם בונה את תפריטיה ומתכוניה בהשראת המטבח הים תיכוני ומטבחים חובקי עולם שונים.

אוכל במלון קראון פלזה תל אביב

אם אתם מעדיפים לאכול מחוץ למלון, יש לכם שפע של מסעדות ובתי קפה לבחור מהם. בין אם מתחשק לכם אסייתי, איטלקי או בכלל אוכל ישראלי עדתי, יש לכם עשרות ועד מאות מטבחים ומסעדות משובחות בלב ליבה של תל אביב. כך או כך, שיהיה לכם המון בתאבון וחופשה נעימה! 

רוצים לשמוע על מלונות נוספים בעיר?

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות