מלון רויאל גארדן

4/5
תמונות מהמלון
תוכן עניינים

מחפשים מקום מושלם לחופשה הבאה שלכם? כדאי לשקול להגיע אל בית מלון רויאל גארדן אשר מתאים גם לזוגות, לקבוצות חברים וכמובן למשפחות עם ילדים. קבלו מידע על חדרי המלון, האוכל והמסעדות והספא היוקרתי.

בית מלון רויאל גארדן אילת

רוצים ליהנות מחופשה מפנקת עם כל המשפחה באילת? כדאי שתכירו את מלון רויאל גרדן היוקרתי. מדובר במלון מפנק ומיוחד אשר מתאים מאוד למשפחות עם ילדים בכל הגילאים וגם לזוגות אשר מחפשים מלון ברמה הגבוהה. ביותר. בית מלון רויאל גארדן אילת ממוקם ליד מגוון האטרקציות ומקומות הבילוי באילת, מה שהופך אותו לאחד מהמלונות האטרקטיביים והמבוקשים בעיר.

תצפית מהמרפסת של מלון רויאל גארדן
בתמונה: בית מלון רויאל גארדן באילת

מה אפשר לעשות ברויאל גארדן אילת?

קודם כל נתחיל בכך שמלון רויאל גארדן הוא מלון סוויטות מושלם ומפנק. בחדרי האירוח של מלון זה תוכלו ליהנות מטלוויזיה חדשנית, מיזוג אוויר, חיבור ל-wi-fi חינם המוצע כשירות על ידי המלון, מטבחון וכמובן מיטות מפנקות.

כמו כן, ברויאל גארדן תמצאו גם מגוון בריכות מיוחדות, שדרת קניות, חדר כושר מאובזר עם מכשירים מתקדמים וחדישים, שירותי חניה ואפילו תיאטרון. בנוסף לאלו מכם אשר מחפשים מלונות באילת לצורכי עסקים, המלון יספק לכם מענה מקיף בנושא. תוכלו למצוא בו חדרי ישיבות נוחים, חללי עבודה משותפים ומאובזרים וכמובן גם אולם כנסים ואירועים גדול.

מזמינים חופשה במלון רויאל גארדן?

ביקורות וחוות דעת על מלון רויאל גארדן

אנחנו בטוחים שתרצו לדעת האם מלון רויאל גארדן באמת יצליח לספק את הציפיות שלכם מחופשה מושלמת באילת. הנה כמה ביקורות, המלצות וחוות דעת על רויאל גארדן אילת מבית ישרוטל:

or sagyor sagy
20:26 06 Oct 23
Freddie AharonFreddie Aharon
19:21 06 Oct 23
המלון החליף שם השנה.לפני זה היה פגאסוס,בעבר היה מלון של נערים שבאו בייחוד לפרוק עול ולהתפרק תרתי משמע.היום הוא מלון יותר סולידי אבל עדיין יש מה לשפר.
Rafael IbragimovRafael Ibragimov
04:55 06 Oct 23
חדרים חייבים לעבור שיפוץ , מזגנים חלשים מאוד, מחיר גבוה ביחס לרמה של מלון
Eitan YefetEitan Yefet
15:09 05 Oct 23
חבל שאנשי הניקיון במלון זורקים כל דבר, גם אם לא נמצא בפח. השמרו על פריטים שאתם מביאים מהבית.
איתי אלגדאיתי אלגד
06:00 30 Aug 23
Nadav ShreibmanNadav Shreibman
20:05 29 Aug 23
מלון ברמה גבוהה. די הפחידו שיהיה תורים באוכל מה שממש לא היה.האוכל ברמה מאוד גבוהה.מלון קלאסי למשפחות עם ילדים.מאוד מומלץ
שלומי דגןשלומי דגן
17:32 29 Aug 23
עמוס בטרוף!! הבריכה מלאה צריך לרדוף אחרי כסאות!!!המלון ענק וכל דבר נמצא בצד אחראין פעילות לילדים חוץ מסוני פלייסטישןמבאס אני לקוח של ישרוטל אבל ממש אכזבה.אוכל וקינוחים טובים!!!
בתיה ביטוןבתיה ביטון
07:10 29 Aug 23
orit bittnerorit bittner
14:40 27 Aug 23
מלון מצוין. חוזרים אליו הרבה פעמים
Dorit M.Dorit M.
09:15 10 Jul 23
מלון מהנה מאוד , לכאורה מיועד למשפחות עם ילדים קטנים אבל נותן מענה גם למשפחות עם גדולים.החדרים משופצים ונקיים ,חדר אוכל קצת עמוס בשעות לחץ אך קשובים לכל בקשה במיוחד לאנשים עם אלרגיות ורגישויות.האוכל מגוון וטעים -השף יוצא לבדוק ונענה לכל בקשה מהאורחים .הייתי עדה לטיפול אישי ממנהלת המלון שני (מצויינת ובעלת גישה) לאדם עם כיסא גלגלים ממונע -ממש ראו שהיא מנסה לתת לו חוויית אירוח ולא מן הפה לחוץ .בקיצור מקום מומלץ
אדווה קריאףאדווה קריאף
11:15 23 Jun 23
המלון לזוגותהוא מצויין אבל לילדים לא מומלץ בכלל לבריכה צריך לקום ב5 כדי לתפוס מקום שיהיה נוח עם ילדים אם יורדים לבריכה מ9 כבר אין איפה לשבת ועם ילדים מאוד קשה להתחיל לחפש ולהתפשר על כל מקום . שלא נדבר על היחס של המצילים כלפי הילדים במיוחד במגלשה הגדולה . החדר אוכל עמוס בצורה לא מוסברת ומאוד לא נוח לשבת שם. הניקיון והחדרים מצויינים !!! סהכ לא הייתי חוזרת עם ילדים במיוחד למחיר שדורשים אבל כן זוג סופש חוזרת
Bella ShterenBella Shteren
08:01 21 Jun 23
נפשנו במלון עם הילדים, המיקום של המלון מעולה!! דקה מהטיילת, החדרים חמודים ולא יותר, ספה נפתחת למיטה לילדים לא סימטרית בכלל ילד אחד ישן על מיטה גדולה והשני על מיטה צרה ממש, לא היה כלום בחדר, כל דבר היינו צריכים לבקש כמו בקבוק מים, פן לשיער, מגבות, חלוקי מגבת, נעלי בית.שירות חדרים היינו צריכים להתחנן שיבואו.חגגתי יום הולדת והבטיחו לי פלטת שוקולדים לחדר פניתי שוב ושוב לקבלה בסוף קיבלתי תמרים 😒.אין פעילויות לילדים למרות שהמלון מיועד למשפחות עם ילדים, יש משחקי מסך שלא עובדים, קיים חדר משחקים לילדים שכל מתקן כמובן עולה כסף.החדר אוכל עמוס ברמה משוגעת אבל האוכל די טעים, לחביתה צריך להמתין 20 דק!!! מלון מלא בילדים ורעש לא מתאים לחופשה זוגית.בגדול היה נחמד אבל בפעם הבאה ננסה מלון אחר.
Ofer ZOfer Z
19:36 04 Jun 23
אורחים קבועים במלוןשהוא נהדר למשפחות עם ילדים ועונה על הצרכים בעיקר אם אתה מטייל באיזור( זה ממש לא מלון לרבוץ בו )נק לחיוב :צוות שירותי אדיב שעוזר מרגע הכניסה למלון ועד היציאה עם חיוך וסבר פנים יפותחדר אוכל מאוד איכותיסוגר פינה על אף שבחול המועד סוכות המחיר היה גבוה מהרגילנק לשיפורבחדר החיבור של הטלפון היה שבור והדרך ליצור קשר עם הקבלה היה באמצעות הנייד שלנוביקשנו 3 פעמים סט מצעים וארגון מיטה לילד בפועל הספה נשארה סגורהבחדרי הגן חלק מהאורחים חשבו שהם במאהל בכנרת ופשוט ״פתחו שולחן ״ הכולל רמקול , משחקי כדורגל של הילדים וכמובן שיחה קולנית בשעות המאוחרות של הלילה , עד שהגענו לקבלה ( לקח חצי שעה למענה ) העבירו אותנו לבחור בשם דודי ( שלא טרח לציין מה תפקידו ) ולא ממש עניין אותו אם הבעיה מטופלת , גם בשעות שלאחר מכן או בבוקר לא התקשרו לעשות בקרה .הייתי מצפה מהמלון לנהל היטב את ההתנהלות בשטחים הציבוריים שלובסהכ מלון שסוגר פינה למשפחה שרוצה לטייל באיזור
js_loader

חדרים בבית מלון רויאל גארדן

כפי שכבר הבנתם, מלון זה הוא מלון סוויטות אשר מתאים מאוד לאירוח של משפחות או חברים. להלן פירוט על סוגי החדרים הקיימים בבית מלון רויאל גארדן אילת:

  • סוויטה מחודשת לזוג ועד שני ילדים פונה לגינה: בסוויטה זו יש סלון וחדר שינה וגם מרפסת אשר פונה אל הגן. גודלה של הסוויטה הוא 37 מ"ר וזוהי למעשה אופציית האירוח הזולה ביותר שקיימת בבית מלון רויאל גרדן.
סוויטה מחודשת לזוג ושני ילדים פונה לגינה ברויאל גארדן
בתמונה: סוויטה מחודשת לזוג ושני ילדים פונה לגינה ברויאל גארדן
  • סוויטה מחודשת לזוג ושני ילדים פונה לבריכה: סלון וחדר שינה ומרפסת הפונה אל כיוון הבריכה והגן. בנוסף, בסוויטה זו תמצאו גם חדר רחצה עם מקלחון. סוויטה זו מתאימה לזוג, זוג + 2 ילדים או זוג עם ילד ותינוק. גודלה הוא 37 מ"ר.
סוויטה מחודשת לזוג ושני ילדים פונה לבריכה ברויאל גארדן
בתמונה: סוויטה מחודשת לזוג ושני ילדים פונה לבריכה ברויאל גארדן
  • סוויטה מחודשת גדולה לארבעה: אם אתם מחפשים סוויטה גדולה יותר אשר תתאים לזוג הורים עם 2 ילדים, זו ככל הנראה הסוויטה שתתאים לכם. גודלה הוא 45 מ"ר ויש בה סלון פינת ישיבה עם ספה אשר נפתחת למיטה המתאימה למבוגר או לחילופין ל-2 ילדים. קחו בחשבון כי המרפסת פונה אל בניין הורד.
סוויטה מחודשת גדולה לארבעה ברויאל גארדן
בתמונה: סוויטה מחודשת גדולה לארבעה
  • סוויטה מחודשת לזוג ושני ילדים: גודלה של הסוויטה הוא 37 מ"ר ויש בה סלון, חדר שינה, חדר רחצה עם מקלחון וגם מרפסת. הסוויטה מתאימה לזוג או לזוגות עם 2 ילדים.
סוויטה מחודשת לזוג ושני ילדים ברויאל גארדן
בתמונה: סוויטה מחודשת לזוג ושני ילדים ברויאל גארדן
  • סוויטה משפחתית גדולה לשישה: סוויטה מצוינת וגדולה (50 מ"ר) אשר בה יש סלון ושני חדרי שינה. שימו לב כי המרפסת פונה אל נוף עירוני. בחדר הילדים תמצאו 2 מיטות נפרדות. בנוסף יש שני חדרי שירותים ומקלחת, סלון עם פינת ישיבה אשר נפתחת למיטה ועוד.
סוויטה משפחתית גדולה לשישה ברויאל גארדן
בתמונה: סוויטה משפחתית גדולה לשישה
  • סוויטה משפחתית פינתית לשישה: אם אתם מגיעים אל מלון ישרוטל רויאל גרדן אילת עם המשפחה, כדאי גם לשקול להתארח בסוויטה משפחתית פינתית מאחר והגודל שלה הוא 61 מ"ר. הסוויטה מתאימה ל-4 מבוגרים + שני ילדים ותינוק ויש בה שני חדרי שירותים ומקלחון. ייחוד נוסף שלה הוא שיש בה חדר נוסף עם כניסה נפרדת.
סוויטה משפחתית פינתית לשישה ברויאל גארדן
בתמונה: סוויטה משפחתית פינתית לשישה ברויאל גארדן
  • סוויטה לזוג ושני ילדים עם יציאה לבריכה: הגודל של הסוויטה הוא 40 מ"ר והיא נמצאת בקומת הקרקע של המלון. חשוב לציין – חדר זה נגיש לבעלי מוגבלויות. גם בסוויטה זו תוכלו למצוא סלון פינת ישיבה, פינת אוכל, חדר רחצה עם מקלחון ועוד. המרפסת, למקרה שתהיתם, פונה אל הבריכה של מלון רויאל גרדן אילת.
סוויטה לזוג ושני ילדים עם יציאה לבריכה ברויאל גארדן
בתמונה: סוויטה לזוג ושני ילדים עם יציאה לבריכה
  • סוויטה משפחתית לשישה פונה לבריכה: סוויטה אשר מתאימה לשלושה מבוגרים + שני ילדים + תינוק או לחילופין לזוגות עם שני ילדים ותינוק. מה תמצאו בסוויטה? 2 חדרי שינה וסלון, מטבחון מאובזר, חדר רחצה עם אמבטיה בחדר ההורים, חדר רחצה נוסף עם מקלחת בחדר הילדים ומרפסת הפונה אל הבריכה.
סוויטה משפחתית לשישה פונה לבריכה ברויאל גארדן
בתמונה: סוויטה משפחתית לשישה פונה לבריכה
  • סוויטת גן משפחתית עם יציאה לבריכה: סוויטה אשר ממוקמת בקומת הקרקע של המלון ויש בה מטבחון מאובזר ופינת אוכל. בנוסף, תוכלו ליהנות ממרפסת ויציאה לגן.
סוויטת גן משפחתית עם יציאה לבריכה ברויאל גארדן
בתמונה: סוויטת גן משפחתית עם יציאה לבריכה
  • סוויטה משפחתית לשמונה: סוויטה גדולה (48 מ"ר) אשר מתאימה לארבעה מבוגרים + שני ילדים + תינוק. בחדר זה אין דלת הפרדה בין חדר ההורים לחדר הילדים אך בנוסף לסוויטה יש חדר קטן אשר בנוי מחדר שינה ואמבטיה ויש לו כניסה נפרדת. המרפסת פונה לכיוון הבריכה והגן.
סוויטה משפחתית לשמונה ברויאל גארדן
בתמונה: סוויטה משפחתית לשמונה ברויאל גארדן

 

שם החדר גודל החדר (מ"ר) מיקום המרפסת
סוויטה מחודשת לזוג ושני ילדים 37 פונה לגינה ברויאל גארדן
סוויטה מחודשת לזוג ושני ילדים 37 פונה לבריכה ברויאל גארדן
סוויטה מחודשת גדולה לארבעה ברויאל גארדן 45 פונה לבניין הורד
סוויטה משפחתית גדולה לשישה 50 פונה לנוף עירוני
סוויטה משפחתית פינתית לשישה 61 לא צויין
סוויטה לזוג ושני ילדים ברויאל גארדן 37 לא צויין
סוויטה לזוג ושני ילדים עם יציאה לבריכה 40 פונה לבריכה
סוויטה משפחתית לשישה 48 פונה לבריכה
סוויטת גן משפחתית עם יציאה לבריכה 48 מרפסת ויציאה לגן
סוויטה משפחתית לשמונה ברויאל גארדן 48 פונה לבריכה ולגן

מה מיוחד בבית מלון רויאל גארדן?

כמעט הכל בבית מלון רויאל גארדן מיוחד ומרשים. האיזור החיצוני של המלון מעוצב כמו אי קסום עם מגוון הפתעות מיוחדות. הבריכות במלון הן לא בריכות רגילות והן מעוצבות בעיצובים מיוחדים וכיפיים. יש בריכה המעוצבת כחוף ים אמיתי ובריכות עם מתקנים של פארק מים כמו מגלשות ועוד מתקנים חווייתיים.

תוכלו למצוא במלון גם אי טרופי (כן,כן, שמעתם נכון) כך שהילדים ייהנו מחוויה מיוחדת שתספק להם גם הנאה וגם זכרונות ייחודיים. רבים אוהבים להצטלם בשטחים החיצוניים של המלון ומדובר בתפאורה המושלמת לחופשה שלכם.

בנוסף לכך, במלון תמצאו גם שדרת קניות עם חנויות מעצבים מובילים. כך תוכלו ליהנות משופינג כיפי בלי לצאת מהמלון. אם זה לא מספיק, במלון רויאל גרדן יש מינימרקט מה שאומר שתוכלו לרכוש שפע מצרכים מבלי לצאת מהמלון.

אם כל זה לא מספיק נעבור לתאטרון. במלון רויאל גארדן נמצא תאטרון ישרוטל. בתאטרון זה עולים מופעים מרהיבים ביניהם המופע הענק WOW. מופע זה הוא מופע עם קטעי קרקס מרהיבים ומיוחדים.

אוכל ומסעדות ברויאל גארדן אילת

נעבור לאוכל. המלון מציע חדר אוכל גדול ומפנק בו תוכלו להתפנק במסגרת ארוחת בוקר, צהריים וערב. אם תרצו לאכול במסעדות ולא בחדר האוכל של המלון, בשטח המלון נמצאת המסעדה "הישראלית". מסעדה זו היא מסעדה ים תיכונית מעולה. בנוסף לכך יש גם בית קפה Icaf’e, אם תרצו ליהנות מארוחות בוקר, סלטים, פסטות כריכים וכמובן קפה מעולה. פרט למסעדות אלו, תוכלו להזמין מקום גם במסעדה האיטלקית אנג'לינה, אשר נמצאת בטיילת המלך שלמה ומציעה מגוון מאפים, פיצות, רביולי, פסטות ועוד.

ספא אספרי במלון רויאל גרדן

אי אפשר לדבר על חופשה במלון מבלי להזכיר את נושא הספא. בקומה 1- של בית מלון רויאל גארדן אילת, תמצאו מתחם ספא מפנק במיוחד עם מגוון טיפולים וגם ג'קוזי, סאונה יבשה ורטובה, חדר כושר ועוד. שימו לי כי הכניסה לספא אספרי בבית מלון רויאל גארדן כרוכה בתשלום והמחיר עומד על 30 ש"ח לאדם. אם תרצו להיכנס אל חדר הכושר, תוכלו לעשות זאת ללא עלות אך הדבר כפוף בחתימה על הצהרת בריאות והכניסה היא לגילאי 18 ומעלה.

אהבתם? שתפו!