מלון שלום אנד רילקס

4.8/5
תוכן עניינים

מלון שלום & רילקס הוא אחד מהמלונות האורבניים והמסוגננים ביותר בת"א. עם 52 חדרי אירוח מקסימים ואורבאניים בעיצובם, מלון שלום & רילקס מציע את חוויית האירוח התל אביבית האולטימטיבית. בעודו ממוקם ברחוב הירקון בתל אביב, המלון משמש כנקודת יציאה אסטרטגית במיוחד לאלו אשר מעוניינים לבקר בחופים של תל אביב, אזורי המסחר, החנויות וכל מה שכיפי בעיר. 

מחפשים חופשת בוטיק במרכז של לב תל אביב? בקרבה לחופי הים? מעולה, כי מלון בוטיק שלום & רילקס הינו בית מלון תל אביבי טיפוסי, שבו אפשר להתפנק בכמה דרכים שונות. קודם כל, יש לכם אחלה פינה בגג המלון, הכוללת כיסאות ומיטות שיזוף, שמשיות ואפילו אופציה לחופה קטנה עבור חתונות ואירועים.

הנה חלק מהיתרונות של מלון שלום רילקס תל אביב:

  • לוקיישן: אין צורך להרחיב במילים, הלוקיישן של מלון זה נחשב מושלם. תהיו קרובים לכל מה שלוהט בתל אביב, כולל חוף הים והשדרות המקסימות של תל אביב-מרכז. 
  • עיצוב: עיצוב אורבאני במיטבו קורא לכם לחוות את החוויה התל אביבית האידיאלית, עם קירות צבועים בצורה מסוגננת, אווירה כללית איכותית והרבה שלווה באמצע העיר. 
  • עלויות: ביחס למלונות 4 כוכבים אחרים בעיר, מלון בוטיק שלום & רילקס נחשב אטרקטיבי במחיריו. 

מלון שלום & רילקס

חוות דעת על מלון שלום & רילקס

ביקורות של אורחים, המלצות וחוות דעת הן דבר חשוב אשר יכול לספק לנו אינדיקציה מעולה על חווית האירוח הצפויה במלון כזה או אחר. הנה כמה חוות דעת על מלון שלום אנד רילקס שנכתבו על ידי המבקרים במקום:

Bill LodgeBill Lodge
20:11 08 Oct 23
היה לנו שהייה נהדרת במלון הבוטיק שלך. השירות היה יוצא דופן. קבענו סיורים לכל יום שיוצאים מהמלון לפני ארוחת הבוקר, שילמנו עבור ארוחת הבוקר אז הצוות דאג לקופסת ארוחת בוקר מוכנה ומחכה לנו בכל בוקר. מנהל שירות דלפק הקבלה ג'וסף אגם הוא נציג מצטיין עבור המלון שלך. מאוד ידידותי ומקצועי הוא היה מאוד מועיל ובעל ידע באזור וזה היה מבורך. בהחלט אגיד כאן שוב כשנבקר בתל אביב. כמו כן ימליץ לאחרים על המלון המקסים שלך. תודה רבה על שהפכת את השהות שלנו בישראל לנעימה. שלום
Marina LezhninaMarina Lezhnina
07:46 04 Oct 23
מלון קטן ונפלא בתל אביב לדעתי אידיאלי לנסיעות עסקים או לתיירות. מאוד נעים, עיצוב מדהים של חדרים ואזורים משותפים. החדרים עצמם קטנים, הייתי קורא לזה השלילי היחיד.ארוחת הבוקר טעימה מאוד.הצוות מהשורה הראשונה, מאוד ידידותי ועוזר, באמת מנסה לעזור לאורחים.מעבר לכביש נמצאים הטיילת והחוף של מלון הילטון, שם ניתן לשכור כסאות נוח ושמשיות באמצעות מכונה. מלון שלום מספק לאורחים תיק חוף ומגבות חוף.יש אזור טרקלין נפלא על הגג עם כיסאות וערסלים.המלון גם מארח Happy Hour בין השעות 16:00-18:00, עם חטיפים, משקאות אלכוהוליים ולא אלכוהוליים זמינים.
Fabio AzzurriniFabio Azzurrini
20:47 02 Oct 23
חיים אבגיחיים אבגי
13:49 01 Oct 23
מיקום מעולה, שירות מצוין, ארוחק בוקר ברמה גבוהה מאוד הכל טעים וטרי, בטוח נחזור
Marta KlepczarekMarta Klepczarek
06:45 01 Oct 23
מיקום נהדר, חדרים יפים, שירות נפלא, ארוחות הבוקר הטובות ביותר! התרשמנו, בהחלט נחזור!! האיכות הטובה ביותר - BRAVO! 🙂
יהודה בצלאליהודה בצלאל
18:17 27 Sep 23
Tanya ShulmanTanya Shulman
15:27 27 Sep 23
מלון מאוד כייפי, מעוצב בסגנון אירופאי, צוות מאוד אדיב עם רמת שרות מאוד גבוהה
יופי של מלון. אינטימי. נעים. נקי אפשר בהליכה של דקה לכל צד להסתובב עם אוטובוס בכל העיר.מקלחת - אליפות. מומלץ מאוד
אורליטוש 11אורליטוש 11
19:06 12 Aug 23
זו כבר פעם שלישית שאני במלון הזה!! פעמיים עם בעלי ופעם אחרונה עם חברות ופשוט כל פעם נהנת מחדש!!! ישר בכניסה הביאו לנו כוסות יין ושמו לי פינוקים לחדר לרגל היום הולדת! השירות יוצא מן הכלל ,העובדים חייכנים ומלאי מוטיבציה!! הניקיון יסודי בכל פינה, הארוחת בוקר מעולה וגם האפי אוור מצויין וכלל פינוקים!! כמובן הנוף שעוצר נשימה מהגג, האינטימיות במלון ,המיקום המושלם!בקיצור אין ספק שנחזור שוב ושוב!! תודה לכם ❤️
Noa Asulin TzabarNoa Asulin Tzabar
19:30 05 Aug 23
התארחנו כמה חברות לחגוג יום הולדת. מלון מתוק, צוות אדיב, הפי האואר שווה, ארוחת בוקר מעולה, והגג כיפי. קיבלנו מים, מגבות וקרם הגנה לים. הכל היה מושלם. חבל שאין בריכה והסדר עם חניונים בסביבה- אבל ידענו את זה קודם.
TomTom
05:36 31 Jul 23
הייתה חוויה נהדרת מרגע הכניסה למלון ועד היציאה! מעולם לא הייתי בבית מלון בארץ שהרגיש כמו קפיצה קטנה לחו"ל. בכניסה קיבלה את פנינו סלין המקסימה עם המבטא הצרפתי, עם חיוך, מקרונים, כוס יין, אינפורמציה מדויקת. המלון נקי נוצץ, הלובי מרגיש כמו סלון של משפחה אמידה.ממליץ ללכת על החדרים הגדולים בגודל 22מ"ר, לא הייתי לוקח את הקטן, זה כנראה היה קטן מידי (12מ"ר). החדר מלא בכל טוב - מיניבר עם מים מינרלים מוגזים, משקאות מוגזים, קוקטייל בבקבוקון זכוכית - רק להוסיף קרח, אגוזים, פררו רושר, מים מינרלים על השולחן כמה שרק רוצים, נספרסו עם קפסולות טעימות. השירותים מצוחצחים ועם ברזים איכותיים, זרם מים חזק ומקלחת עם ראש "גשם" וגם טוש החזקה, כל אחד עם שליטה על טמפרטורה בנפרד(!) שניתן לעשות מקלחת בזוג וכל אחד יהנה מהטמפרטורה שלו 🙂 פשוט תענוג. הגג למעלה עם נוף משגע לים וכיסאות נוחים מכל הסוגים. כל מי שרוצה לצאת לים מקבל שקית בד עם מגבות, מים מינרלים וקרם הגנה, כמה שרק רוצים. בקיצור, לארג'ים כמו שצריך והרגשה של נופש מושלמת! ארוחת הבוקר הייתה מושקעת, עם שקשוקות משני סוגים טעימות במיוחד, סלטים, גבינות טעימות, עוגות, לחמים, סלט פירות, דגני בוקר וסלמון מעושן. היה שווה את התוספת במחיר ומומלץ!כל הכבוד לרשת מלונות אטלס ולצוות התפעול במלון. השארתם לנו טעם של עוד ומחכים לבואנו שוב
Sigalit KorenSigalit Koren
03:42 16 Jul 23
יצאנו שלוש חברות בנות 50 לחגוג יום הולדת. כבר בכניסה למלון יש הרגשה נעימה. השרות בקבלה היה מושלם, happy hour שכולל נשנושים שאפשרו להחזיק עוד קצת עד ארוחת ערב, לובי מעוצב ומשפחתי, מיני בר מלא בשתיה, המלון בכלל והחדר בפרט נקיים ומתוחזקים מעולה. המיטה השלישית כבר היתה פתוחה וגם נוחה בצורה מפתיעה, מצעים נעימים. המיני בר לא עבד, תוך דקות הגיע עובד, החליף אותו וגם דאג למלא בשתיה קרה. ארוחת הבוקר גם היתה מצויינת, לים נתנו לנו תיק ים עם מגבת, מים וקרם הגנה. לא יכולה לדמיין משהו שרצינו ולא קיבלנו...אולי רק חניה:) גם פה, הכוכבים הסתדרו ומצאנו קרוב. תודה ענקית למי שמנהל את המקום. בכלל לא טרוויאלי למצוא צוות חיובי כזה עד רמת אנשי התחזוקה, מטבח וניקיון.
Lior TamamLior Tamam
13:19 01 Jul 23
מלון בוטיק חמוד ומפנק ומלא הפתעות. ממליץ לקחת חדר גדול יותר מהסטנדרט. חגגנו יום הולדת והם נתנו לנו הרגשה מדהימה עם ברכה אישית ופינוקים במתנה, שעת הHappy Hour עשירה באלכוהול חופשי, קפה, עוגיות ונשנושים.ארוחת הבוקר מצוינת וטריה, אם כי קצת חבל שאין חביתות בשבת, אבל הם הצליחו גם פה להפתיע עם עוגת יום הולדת אישית קטנה וממש טעימה שהביאו אלינו לשולחן.הצוות מדהים, לצערי אני לא זוכר את השמות של שתי העובדות (אחת בקבלה והשניה בניהול הכללי) שנתנו לנו יחס אישי ומדהים ונענו לכל בקשה בשמחה ובאדיבות.
js_loader

חדרי מלון בוטיק שלום & רילקס

בעוד שזהו מלון אורבאני ובוטיקי בממדים שלו, מלון בוטיק שלום & רילקס מציע לא פחות מאשר כ-52 חדרי אירוח ברמת 4 כוכבים. אותם 52 חדרי אירוח נחלקים ל-4 סוגים שונים, הנה המידע לגבי אלו:

  • חדרי סטנדרט: חדרי הסטנדרט כוללים מיטה זוגית וכן נוף משתנה בהתאם למיקום החדר. חדרים אלו מותאמים בד"כ עבור זוג, אך ניתן לבדוק לגבי התאמתם לזוג + 1 עם סידורי שינה נוספים. 
  • חדרי ספא: מה יותר מושלם מאשר ספא תל אביבי פרטי באמצע החדר שלכם? אתם מוזמנים להכיר את חדרי הספא של מלון שלום & רילקס, אותם חדרים שייקחו אתכם לשלב הבא של חופשה מפנקת. חדרים אלו כוללים לא רק מיטה זוגית נוחה ונוף תל אביבי, אלא גם ג'קוזי מפנק צמוד לחלון החדר. 
  • חדרי פיקולו: חדרי הפיקולו מושלמים עבור אורחים המטיילים בגפם, הם קטנים אך חמימים ומעוצבים לשהות נוחה ואטרקטיבית במחיר. חדרים אלו כוללים גם מיני בר, טלוויזיה בלוויין ועוד. 
  • חדרי סופריור: חדרי הסופריור של המלון מצוידים במיטה גדולה, נוף למרכז תל אביב, כורסה קטנה וכל שאר הציוד שהחופשה העירונית שלכם מצריכה (כולל מיני בר, טלוויזיה ועוד). 

>> זה הזמן להזכיר כי אם חיפשתם מלונות בתל אביב לזוגות, מלון שלום אנד רילקס הוא אופציה מצוינת בעבורכם ומתאים מאוד לזוג אשר מחפש חופשה רומנטית.

חדרי מלון בוטיק שלום & רילקס

מתקני מלון בוטיק שלום & רילקס

מתקני הנופש של מלון בוטיק שלום & רילקס, כוללים כמה היבטים שונים שמאוד מועילים במהלך חופשות עירוניות. ראשית, נציין כי מלון זה מקבל בברכה בעלי חיים וחיות מחמד. מעבר לכך, תמצאו במלון גם עיתונים בלובי, שירות של השכמה וכן השכרת רכב, שירותי המרת מטבע, מתקני גישה עבור בעלי קשיי ניידות ועוד. 

מתקני מלון בוטיק שלום & רילקס

בטח תשמחו לדעת כי מלון זה כולל גם דלפק קבלה 24 שעות ביממה, כמו גם מרפסת שמש יוקרתית שאפשר להתפנק בה בכל שעות היום. לבסוף, שירותי המלון כוללים גם מיני בר חינם (ללא אלכוהול) וכן אחסון חפצים. אבל, הכי חשוב, לדבר על גג המלון. זהו גג אשר מרוהט בטוב טעם ופזורות בו פינות שיזוף שונות, כמו גם אפשרות להזמין אלכוהול קריר וליהנות מהנוף התל אביבי, מה שמקנה לו נקודות זכות על פני מלונות טובים בתל אביב שבהם אין אפשרות לעלות לאזור הגג.

מזמינים חופשה במלון שלום אנד רילקס?

אוכל במלון שלום אנד רילקס תל אביב

מלון שלום רילקס תל אביב כולל במתחמו גם בית קפה, הממוקם ממש בצמוד למלון עצמו. ארוחות הבוקר המוגשות במקום מותאמות לכל סוגי קהלי היעד והאורחים, והן כוללות ארוחות בוקר ישראליות טיפוסיות, סלטים רעננים, מאפים טריים ועוד. עם זאת, חשוב לדעת כי במלון לא קיימת מסעדה אשר מגישה ארוחות ערב. 

אוכל במלון שלום רילקס תל אביב

אם אתם מעוניינים לאכול ארוחת ערב בסביבת המלון, אתם יכולים פשוט לפסוע החוצה ולגלות בחוץ מאות מסעדות מכל הסוגים והניחוחות. החל מאסייתי, דרך מאכלים איטלקיים וכלה במטבחים ישראלים קלאסיים, האזור הזה של תל אביב שופע בכל סוגי המאכלים השונים והטעמים. כדאי לדעת, במהלך חודשי הקיץ המלון הנ"ל נמצא לעיתים בתפוסה מקסימלית, ככה שחשוב להזמין לפחות חודשיים את השהות שלכם.  

למלונות בוטיק נוספים בעיר:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות