מלון בקסטייג' 

4.9/5
תוכן עניינים

אם חיפשתם מלון שיהפוך את החופשה שלכם לחוויה, מצאנו עבורכם את מלון בקסטייג'. זהו מלון הנמצא בלב העיר תל אביב בתוך מבנה באוהאוס משנת 1940 ששופץ ועוצב בהשראת עולם התיאטרון על הבמה ומאחורי הקלעים.

הזמנת חופשה במלון בקסטייג' היא חופשה שתשאיר לכם טעם של עוד הרבה לפני שעשיתם צ'ק אין. המשיכו לקרוא וגלו גם אתם למה כולם אוהבים את בית מלון בקסטייג' בתל אביב.

מלון בקסטייג' 

למה לבחור במלון בקסטייג'?

למה להזמין חופשה במלון זה? במה הוא יותר טוב משאר המלונות בתל אביב? להזמנת חופשה במלון בקסטייג' מרשת אטלס יתרונות רבים, ביניהם:

  • למלון עיצוב פנים ישראלי ייחודי בהשראת תיאטרון האהל המפורסם.
  • העישון אסור ברחבי המלון ובחדרים
  • בתשלום ובתיאום מראש מול צוות המלון ניתן להזמין חבילות קישוט לחדר בהתאם לאופי האירוע
  • בראנץ' מטורף שהקדשנו לו הסבר נרחב (קפצו לסוף אם אתם סקרנים)

חוות דעת על מלון בקסטייג'

אז מה מספרים האורחים אשר ביקרו בבית מלון בקסטייג' מרשת אטלס? ריכזנו בעבורכם מספר המלצות, חוות דעת וביקורות על בקסטייג' תל אביב:

Amir SherzerAmir Sherzer
13:52 01 Oct 23
מלון קסום במרכז ת״א מאחורי כיכר דיזנגוף, ברחוב שקט מאד. המקום היה בעברו תיאטרון האהל המיתולוגי ולכן כל המלון בנוי על קונספט עולם התיאטרון. שהיתי בחדר מסוג סטנדרט שהיה מספיק מרווח בעיני, יפה ומעוצב. יש בחדר מיני בר מאובזר עם משקאות קלים בחינם, מכונת קפה יוקרתית עם שלל קפסולות, חדר רחצה מאד מרווח עם סבונים בריח נפלא. החדר היה סופר נקי ושקט מאד בלילה. ארוחת הבוקר היא הצגה בפני עצמה ומומלץ מאד להוסיף אותה להזמנה. הצוות מאד נחמד, קשוב ושירותי, בקיצור - אחד המלונות השווים בעיר
morad familymorad family
08:42 29 Sep 23
נתחיל בשירות המצוין שקיבלנו מכל צוות המלון. קבלת הפנים החמה משרלי מהקבלה, הנועם, הסבלנות, החיוך, מאור הפנים והמענה המהיר לכל פניה, אמל מנהלת הקבלה חייכנית ומקצועית, קטיה מחדר האוכל שדאגה בכל רגע לכל דבר ותמיד בסבלנות וחיוך. ארוחת הבוקר זו חוויה בפני עצמה מחזה מרהיב לעין ולפה. מיקום מעולה קרוב לים ולכיכר דיזינגוף. כל האטרקציות במקום אחד . החדרים נקיים ונעימים וכל האוירה קסומה ומושלמת לנופש אורבני בעיר הגדולה. ברור שנשוב!
קרנית כהןקרנית כהן
04:39 24 Sep 23
מלון מעולה, בלב דיזינגוף, קרוב להכל.שירות מצויין שהתחיל עם הזמנת המלון ושרלי המקסים שדאג לכל פרט ולכל ההנחות האפשריות.החדר היה מוכן כבר ב1100 בבוקר ושרלי דאג להתקשר ולהודיע מספר פעמים ונתן תחושה של בית עוד לפני שהגענו למלון.ארוחת בוקר מדהימה וטעימה מאוד שמוגשת בצורה אסתטית ומיוחדת.השיא היה כאשר נתקלנו בקושי ספציפי ואיש התחזוקה התעקש לטפל בבעיה עד שנפתרה.אנחנו עוד נשוב!הערה קטנה-פינת הצילום עם התחפושות עוררה אצלי ציפיה ובפועל קצת מאכזבת.נחמד אם היה מגוון גדול יותר של תחפושות ואביזרים.
מלון בוטיק נעים ימיוחד.ממוקם בלב אזור הומה ונעים, הצוות נחמד ושרותי, במיוחד פקידת הקבלה סויטה שהיתה מהממת ומיוחדת.החדרים פונקציונלים ונקיים,לובי מיוחד ומשפחתי, ארוחת בוקר נפלאה.חניה סמוכה (חניון הכיכר) בעלות סבירה (מומלץ להוריד את האפליקציה המתאימה להשגת תנאים טובים בחניון.)המחיר של המלון סביר, מומלץ להזמין מספר חודשים לפני.סיכום :מלון מיוחד מאוד במיקום מעולה מחיר סביר חדרים טובים.נסו ותהנו !!!!!!
raya shilmanraya shilman
19:24 09 Sep 23
המלון מעוצב בצורה מהממת, החדרים לא גדולים אבל מפנקים ונוחים. המיטה נוחה מאוד, מגבות גוך גדולות ומפנקות במקלחת. ממש אהבנו את זה שיש רמקול בלו טוב וניתן להתחבר עם הטלפון ולשמוע את המוזיקה שאני ו אוהבים. במלון יש אווירה טובה ומלא פינוקים מיני בר בחדר עם שתייה קלה, קפסולות ומכונת קפה. בין 17 ל19 מקבלים גם קוקטיילים על חשבון הבית. בקבלה יש שתיה קלה וקאווה חופשי. ארוחת בוקר יוצאת מן הכלל, מפנקת וטעימה. (גם כיף שיש קפה נורמלי בשבת, להבדיל ממלונות אחרים שזה רק מיחם עם מים חמים) . לים הם נותנים תיק עם מגבות בקבוקי מים וקרם הגנה, אנחנו עשינו צק האוט ואז הלכנו לים. כשחזרנו קיבלנו מגבות לרחצה ויש טרקלין למטה עם מקלחת נקייה ומעולה שאפשר להתקלח גם אחרי הצייק האוט, השירות מדהים!!! באמת שאם בא לכם חופשה כיפית בתל אביב אחד המלונות המומלצים
js_loader

בית מלון בקסטייג'  – מלון פט פרינדלי בתל אביב

אחד הדברים שגרמו לנו להתאהב במלון בקסטייג' הוא האפשרות להביא את רקסי או לוסי איתכם. אם יש לכם כלב ואתם רוצים לצאת לחופשה, תוכלו לוותר על הפנסיון ( ולבזבז יותר על שופינג ) ופשוט להביא אותו איתכם כי בית מלון בקסטייג' הוא מלון Pet Friendly ויש לציין שיש מעטים כאלה.

בבית מלון בקסטייג' תל אביב יש מדיניות אירוח מאוד מפורטת וקפדנית כך שחשוב לקרוא אותה בעיון לפני שמגיעים.

לנוחיותכם, בחרנו לציין את 5 הסעיפים החשובים ביותר:   

  1. ניתן להתארח רק כלב אחד בכל חדר.
  2. ניתן להגיע עם אירוח כלבים עד משקל 15 ק"ג.
  3. בית המלון יספק לכלבים כלי אוכל מיוחדים ומזון ואסור להימנע ממתן אוכל ושתיה בכלי הגשה המיועדים לבני אדם .
  4. חל איסור על אירוח כלבים מסוכנים על פי חוק.
  5. בעלי הכלבים ישאו באחריות בגין כל נזק או פגיעה שיגרמו בעקבות אירוח הכלב במתחם המלון.

בית מלון בקסטייג' 

מזמינים חופשה במלון בקסטייג' ?

איך החדרים במלון בקסטייג'? במילה אחת פשוט וואו!

בבית מלון בקסטייג' מרשת אטלס גם החדרים מעוצבים בהשראת התיאטרון עם אלמנטים המשלבים בין עור, עץ ובדים מיוחדים.

בכל חדר תוכלו ליהנות מאיבזור נוח וחדיש הכולל מיני בר פתוח, מכונת קפה, כספת, מייבש שיער, טלוויזיה ומוצרי טיפוח ורחצה של מותג הספא ערוגות. בחדרי הרחצה תוכלו להתפנק עם מקלחת בעלת ראש גשם, חלוקי רחצה ומגבות רכות במיוחד.

בבקסטייג' תמצאו 8 סוגי חדרים:

  1. חדר פטיט – 14 מ"ר, מתאים לאירוח של יחיד או זוג
  2. חדר פיקולו – 14 מ"ר, מתאים לאירוח יחיד או זוג
  3. חדר קלאסי – 19 מ"ר, מתאים לאירוח יחיד או זוג
  4. חדר קלאסי עם מרפסת – 17 מ"ר, מתאים לאירוח יחיד או זוג
  5. חדר פטיו – 17 מ"ר, מתאים לאירוח יחיד או זוג
  6. חדר פרימיום – 23 מ"ר, מתאים לאירוח יחיד או זוג
  7. חדר דופלקס – 30 מ"ר, לחדר שתי קומות ( סלון וקומת שינה ), מתאים לאירוח זוג, זוג + ילד עד גיל 12 + תינוק
  8. חדר ג'וניור סוויט – 40 מ"ר, מתאים לאירוח עד 4 מבוגרים או זוג עם 2 ילדים עד גיל 12. החדר מחולק לסלון ולחדר שינה עם מיטה זוגית קינג סייז מפנקת במיוחד.

חדרים במלון בקסטייג'

ספא בבית מלון בקסטייג' 

אי אפשר לצאת לחופשה מבלי להתפנק כמה שעות בעיסוי שמרגיע את הגוף והנפש. גם במלון בקסטייג' תוכלו להתפנק בספא המציע מגוון טיפולים ועיסויים הנעשים עם מיטב השמנים והקרמים המבוססים על קקאו, קפה ודבש. כשתחזרו אל החדר תרגישו כאילו אתם מרחפים על ענן.

ארוחות בוקר ובארנץ' במלון בקסטייג' תל אביב 

הבראנץ' במלון הזה נחשב לאחד מהטובים בתל אביב ולא סתם! בבקסטייג' קפה הנמצא בתוך אולם תאטרון "אהל" המיתולוגי ששופץ ועוטר בשלל כרזות וינטג' מהצגות עבר, תמצאו את המנות הכי מעוצבות, הכי טעימות והכי מרגשות. אז אל תשכחו את הטלפון בחדר!

בארנץ' במלון בקסטייג' תל אביב 

בתפריט המגוון תוכלו לבחור בין הבראנץ' בופה הכולל שלל לחמים, מאפים, מיני סלטים, גבינות, דגים וכמובן משקאות ובין הבראנץ' בהזמנה לשולחן בו תוכלו ליהנות מביצי עין עם גבינת גאודה על פרנץ' טוסט מלוח, פנקייק קרמל, ברד פודינג עם סלט ביצים ועוד שלל מנות שיגרמו לכם לא להפסיק לאכול.

למלונות נוספים של רשת אטלס בתל אביב:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות