מלון וורט לגון

4.3/5
תוכן עניינים

במרחק של 12 דקות הליכה מהפלנטריום "פלנתניה", כ-4 ק"מ מתחנת הרכבת ועל מצוק הממוקם מעל חוף אגמון, שוכן לו מלון וורט לגון. זהו מלון יוקרתי אשר מציע נופים בלתי נשכחים, אוכל ברמותיו הגבוהות וכל מה שהאורחים צריכים עבור הנופש המושלם שלהם.

בצמוד לחוף ולטיילת היפהפיים של נתניה, שוכן לו מלון VERT לגון ומציע שלל הטבות, חבילות נופש, אטרקציות ופינוקים שונים לאורחיו. זאת, בדגש על פעילויות כושר והתחדשות, בריאות ועוד. מובטחת לאורחי המלון אווירת נופש בלתי נשכחת, כאשר אלו הם יתרונותיו המרכזיים של מלון וורט לגון נתניה:

  • בריכת אינפיניטי: הבריכה יפהפייה, חיצונית ומשקיפה ישירות לים התיכון. כמו כן, תמצאו במלון גם בריכת ילדים ומרפסת עץ לשיזוף.
  • ספא יוקרתי: מתחם הספא היוקרתי של המלון מתפרש על לא פחות מאשר 2 קומות נפרדות. הספא במלון מציע טיפולים שונים בתיאום מראש, סאונה רטובה ויבשה, חמאם טורקי, חדר כושר ועוד.
  • קולינריה במיטבה: במלון תמצאו מסעדה אשר צופה ישירות לים, תפריטים מגוונים ושפים מקצועיים המובילים את המטבח עם ניסיון עשיר מאוד.
  • רמת אירוח: רמת האירוח במלון זה הינה בדירוג של 5 כוכבים, על כל המשתמע מכך – עיצוב מפואר, אוכל עשיר ומגוון והמון מרחבים פסטוראליים, פינות ישיבה אלגנטיות ועוד.
מלון וורט לגון
מלון וורט לגון בשקיעה

ביקורות וחוות דעת על מלון וורט לגון נתניה

מתלבטים לגבי המלון? הנה חוות דעת, ביקורות והמלצות על מלון וורט לגון נתניה, אשר נכתבו על ידי מבקרים אשר התארחו בו:

Dov DavidovitzDov Davidovitz
07:56 20 Dec 22
טוב האמת היא שהייתי בארוע של החברה באולם גו'נה במלון ורט. נראה שמדובר באולם שמחות, היות והיה מדובר באירוע של חברה עיצוב האולם לא ממש היה קיים וגם תפריט המזון היה בהתאם לתקציב, לא בזבזני ומה שהוגש היה בהחלט טוב. הייחוד של המקום במרפסת רחבת ידיים צופה פני ים ונתניה, בהחלט מרשים.
AYAY
04:38 20 Oct 22
מלון טוב,סוויטות פונות לים עם נוף מהמם.חדר-ביקשתי החלפת מצעים ולא היתה בעיה.ניקו ושטפו את החדר בצורה טובה,הטלפון לא פעל ומיד הגיעו לתקן.הקושי היחיד היה במיטה,לא נוחה!אוכל- טעים ורב גוני,חבל שבשבת ממחזרים את ארוחת הצהרים וחלק מהאוכל יבש ותפל.בריכה-בריכת אינסוף עם נוף יפה אבל לא נקיה,רואים את הלכלוך בקרקעית.הגעתי 15 דקות לפני סגירת הבריכה והמציל סירב לתת לי להיכנס למים.הסאונה חמה ,והחמאם חמוד אבל ספא-נשאר חם ועם אדים, רק אם פותחים את ברזי המים החמים ומשאירים אותם פתוח.בכללי-מלון נחמד,שירות טוב,ממוקם מעולה
js_loader

קצת על מלון וורט לגון נתניה 

מלון וורט לגון היוקרתי, ממוקם במיקום אסטרטגי וקסום במיוחד. המלון משקיף על החופים המדהימים של האזור, בעוד כי שירותי המלון כוללים תמהיל רחב מאוד של פינוקים מסוגים שונים. מעבר לבריכה אשר צופה על הים התיכון, פינות שיזוף ומרפסת עץ אלגנטית, מלון וורט לגון מוקף בסביבה טבעית פשוט קסומה ופסטוראלית.

עם לא פחות מאשר 272 חדרי אירוח וסוויטות בכל רמותיהן, מלון זה בנוי מ-15 קומות של פאר ואלגנטיות. כמו כן, המלון מותאם עבור כל סוגי האורחים והאורחות, לרבות אנשי עסקים המעוניינים לבלות את זמנם בטרקלין עסקי יוקרתי. יתרה מכך, המלון ממוקם בקרבה רבה לעורקי התחבורה הראשיים באזור, כך שהוא מהווה נקודת יציאה מעולה למיקומים שונים בכלל רחבי הארץ.

קצת על מלון וורט לגון נתניה 
הבריכה במלון וורט לגון
מזמינים חופשה במלון וורט לגון?

החדרים במלון וורט לגון נתניה 

272 חדרי האירוח והסוויטות במלון, מחולקים ל-8 סוגים שונים של חדרים, כאשר החדרים הבסיסיים הם בגודל של כ-28 מ"ר ונקראים "דלקס" או "קלאב". בין אלו, תוכלו למצוא את חדרי הפרמיום בגודל של 32 מ"ר וכן את חדרי ה-אקזקיוטיב בגודל של כ-58 מ"ר. עבור מי שמעוניינים ללון בסוויטות, אלו מעוצבות באופן רחב ידיים וגודלן הוא בין 58 מ"ר ל-86 מ"ר.

כל החדרים במלון משקיפים לנופים ייחודיים ופסטוראליים, לים התיכון ולנופים אובניים שלווים ונעימים. החדרים כולם מאובזרים במיני בר, כספת, מכונות קפה או ערכות קפה ותה, מקלחונים מאובזרים עד רמת התמרוקים ועוד. כמו כן, בחלק גדול מהחדרים קיימות פינות עבודה, פינות ישיבה, סלון נפרד בסוויטות וכן ספות נפתחות לסידורי שינה נוספים.

החדרים במלון וורט לגון נתניה 

מתבלבלים עם כל הנתונים? עשינו לכם קצת סדר בטבלה הבאה:

שם החדר גודל החדר מיועד ל
חדר דלקס 27 מ"ר עד זוג+2
חדר דלקס פרימיום 33 מ"ר עד זוג
חדר קלאב 27 מ"ר עד זוג
חדר קלאב פרימיום 33 מ"ר עד זוג
סוויטת אקזקיוטיב 55 מ"ר עד זוג + 2 ילדים
סוויטת אקזקיוטיב פרימיום 55 מ"ר עד זוג + 2 ילדים
סוויטה נשיאותית 86 מ"ר עד זוג

 

מתקני מלון וורט לגון נתניה 

בצמוד לרצועת החוף האינטימית והקסומה של חוף נתניה, תמצאו את האווירה הקסומה שמלון זה מציע. כחלק מהאווירה הפסטוראלית במלון, אי אפשר שלא להזכיר את הבריכה החצי אולימפית מסוג אינפיניטי, שלמעשה משקיפה ישירות על הים התיכון.

מעבר לבריכה קסומה, מלון וורט לגון כולל גם את השירותים והמתקנים הבאים:

  • ספא: ספא המלון כולל פעילויות וטיפולים רבים המבוססים על בריאות ורווחה, כמו גם עיסויים וטיפולים בתיאום מראש ובתשלום נוסף. ספא המלון מתפרש על פני 2 קומות, ומציע 7 חדרי טיפולים שונים.
  • חדר כושר: חדר הכושר של המלון נמצא בקומה 5 והוא כולל נוף פנורמי, משגע ומושלם לאימון אירובי (נוף ישירות לים).
  • אולמות אירועים: במלון תמצאו לא פחות מאשר 3 חדרי ישיבות, טרקלין עסקים עם נוף מדהים לים, אזור התכנסות ומרפסת הצופה לנופים שלא רואים כל יום (במיוחד בשקיעה).

נוסף על השירותים לעיל, שירותי ומתקני המלון כוללים בית כנסת פעיל בסופ"ש, חניה תת קרקעית חינם וכן מועדו נוער לילדים הכולל פעילויות רבות.

צפו בודיאו על המלון וורט לגון נתניה:

אוכל במלון וורט לגון נתניה 

גם מסעדת המלון מציעה נוף פנורמי מדהים לים במהלך הארוחה, כאשר המלון מציע בנוסף אליה גם מסעדת לובי בשם YACHT. נוסף על 2 המסעדות האלו, תוכלו להנות גם מ-SNACK בר אשר זמין להוציא לכם מטעמים למרפסת המלון.

הקולינריה משובחת ואיכותית ב-2 המסעדות וכן בסנק בר, כאשר המטעמים השונים כוללים חומרי גלם טריים ומקומיים בלבד. עם ניחוחות בלתי פוסקים מחדרי האוכל של המלון, כאן תוכלו לחוות קולינריה במיטבה עם נוף קסום לים התיכון.

אוכל במלון וורט לגון נתניה 
מסעדת מלון וורט לגון בנתניה
אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות