מלון איילנד נתניה

4/5
תוכן עניינים

מחפשים מלון בנתניה אשר נמצא ממש בסמוך לים? מלון איילנד הוא ללא ספק הבחירה המושלמת בעבורכם. קראו על הסוויטות של המלון, מתחם הספא ואולמות האירועים והכנסים וגם צפו בתמונות אשר צולמו במלון.

הכירו את מלון איילנד נתניה

בית מלון איילנד הוא מלון סוויטות אשר ממוקם בסמוך לחוף הים של נתניה. הנוף הנשקף מבית המלון הופך אותו לאחד מהמלונות היפים והנחשבים ביותר שיש לעיר להציע. בית המלון מושך אליו מבקרים מכל רחבי הארץ וזאת בין היתר תודות לשלל הפינוקים שהוא מציע והמתקנים הקיימים במלון.

מלון איילנד נתניה
מלון איילנד נתניה (צילום מרחפן)

מה נוכל למצוא במלון הסוויטות איילנד?

במלון יש חדר כושר וגם חדר חוגים ובנוסף תוכלו למצוא בו בית קפה מפנק אשר נקרא ISLA BAR. פרט לכל אלו, מלון הסוויטות איילנד מציע גם בריכה פתוחה אשר ממוקמת בקומת הכניסה של המלון.

חוות דעת על מלון איילנד נתניה

תוהים מה אומרים המבקרים והאורחים אשר התארחו במלון זה? המשיכו לקרוא ותוכלו לראות ביקורות, המלצות וחוות דעת על איילנד נתניה:

בתאריך 28.9.23 חגגנו במלון איילנד עלייה לתורה לבן שלנו אריאל, ואין בפינו מילים לתאר את השרות המדהים שקיבלנו, הכל היה מעל המצופה.סנונית מנהלת המלון ליוותה אותנו בכל צעד וצעד ודאגה להכל עד הפרט האחרון.עובדי המלון לא נחו לדקה ודאגו שהכל יהיה מתוקתק ולשביעות רצוננו.האוכל היה מטורף, שפע עצום ורמת שף גבוהה מאוד.בקיצור ארוע ברמה גבוה מאוד.הטלפונים וההודעות לא מפסיקים להגיע.אין ספק שבחרנו נכון!!!!ממליצים בחום
אנה זמנסקיאנה זמנסקי
05:47 21 Sep 23
לקחתי את הבת 4 שלי לנופש אמא ובת, כשהגענו למלון קיבלנו שדרוג לסוויטה שלהם בקומה 26. החדר היה מהמם,נקי עם נוף לים ולעיר, בנוסף קיבלנו שובר ל2 כוסות יין בבר של המלון. ארוחת בוקר הייתה מעולה ומגוונת.הבריכה של המלון כשבאנו לבריכה בבוקר חוץ מהמים הקפואים היה ממש נחמד לעומת זאת בערב הבריכה הייתה מלוכלכת, שאריות של קופסאות צפו במים אז היה קצת מבאס.אבל סה"כ מלון על רמה מאוד גבוהה, נקי ומסודר, העובדים היו מאוד שירותים ונחמדים. בהחלט מקום לחזור אליו.
Amitay Ben-IshayAmitay Ben-Ishay
10:14 18 Sep 23
התארחנו בחג ראש השנה, 3 משפחות חצי פנסיון.חדרים מהממים ביופיים (היינו קומה 18), דירות 3 חדרים, מרוהטות ומרווחות. נוף מדהים לים.שירות כייפי של עובדי המלון. מיקום נהדר, עד שעה נסיעה לכל כיוון.ברייכת המלון כייפית, עם נוף לים (אינפיניטי).חניית מלון צמודה - תמיד יש מקום ללא עלות.חסרונות: נושא המעליות מאוד בעייתי. 29 קומות עם 3 מעליות (בשבת אחת מושבתת). האוכל נחמד וסביר.ממליץ מאוד מאוד
js_loader

ספא מלון איילנד

מתחם הספא של מלון איילנד נתניה מאפשר לכם לקחת פסק זמן משגרת היום העמוסה. חשוב לציין כי הכניסה אל ספא מלון איילנד היא מגילאי 16 ומעלה וכל מי שמגיע לטיפול מחויב לחתום על הצהרת בריאות.
כאשר רוכשים חבילת ספא במלון איילנד, מקבלים שלל פינוקים כגון חליטות מיוחדות ומאפים טריים, כיבוד קל ופירות וגם שתייה חמה וקרה בפינת המנוחה ללא תוספת תשלום. כמו כן, ניתן להשתמש במתקני הספא השונים וזה כולל את הסאונה היבשה כמובן.
שימו לב כי במידה ואתם מתארחים במלון וברצונכם להיכנס אל מתחם הספא (סאונה, חמאם וכו') תחויבו בעלות של 25 ש"ח לאדם.
מספר הטלפון של ספא איילנד: 077-2666622

מזמינים חופשה במלון איילנד נתניה?

אילו שדרוגים ניתן להזמין במלון?

כאשר מגיעים להתארח במלון איילנד נתניה, ניתן לשדרג את החוויה על ידי הדברים הבאים:

  • תוספת עזיבה במוצאי שבת: מחיר משוער כ-500 ש"ח לחדר.
  • עוגת יום הולדת גדולה: מחיר משוער כ-200 ש"ח לחדר.
  • ארוחת ערב ביום שישי: מחיר משוער כ-270 ש"ח לאדם.
  • כניסה מוקדמת: בשעה 12:00 במקום 15:00 (על בסיס פניות) – מחיר משוער כ-800 ש"ח לחדר.
בריכה במלון איילנד נתניה
בריכה במלון איילנד נתניה

חבילת ליל כלולות במלון איילנד נתניה

במלון איילנד ניתן להזמין סוויטה מפנקת בה תתארחו ביום החתונה, כאשר יש להזמין מינימום שני לילות במקום, על בסיס ארוחת בוקר.

החדרים הגדולים והמוארים יהוו חלל מושלם לכלות אשר מחפשות תאורה יפה ומחמיאה ביום החתונה ומראת הגוף הגדולה, כיסא הבר ושלל הרהיטים והאביזרים הקיימים בחדר, יגרמו לכל כלה לזכור את היום המאושר וזה כולל את שלב ההתארגנות.

בנוסף כאשר מזמינים חבילת ליל כלולות בבית מלון איילנד נתניה, מקבלים בקבוק קאווה, פלטת פירות, מים ושוקולד. ניתן לשדרג את החדר לחדר עם ג'קוזי, בתוספת תשלום.

מספר טלפון ליצירת קשר עם המלון: 077-2-666-650

אירועים וכנסים בבית מלון איילנד

פרט לחדרים המרשימים, תוכלו למצוא  בבית מלון איילנד מספר אולמות המתאימים לאירועים שונים:

אולם אלון – Alon האולם מתאים לאירוח של 80 איש סביב שולחנות או לחילופין לכמות של 120 איש בישיבת תיאטרון. באולם זה יש מקרן ומסך, מיקרופון אלחוטי וציוד אור קולי חדיש.
אולם ספיר – Sapir מתאים לאירועי בוטיק שונים, בין היתר שבת חתן, בריתות והרצאות. ניתן להכניס כמות של 50 אורחים מסביב לשולחנות וכ-70 אורחים בישיבת תיאטרון.
אולם בלו – Blue אולם גדול אשר מתאים לאירועים גדולים כמו כנסים ואירועים עסקיים. ניתן להכניס בו 450 איש בישיבה סביב שולחנות ועד כ-550 איש בישיבת תיאטרון
מזמינים חופשה במלון איילנד נתניה?

מידע נוסף שחשוב לדעת על בית מלון איילנד

  • בסוויטות של מלון איילנד יש כספות שבהן ניתן לקבוע סיסמה אישית בעת השהות.
  • לא ניתן להכניס חיות מחמד אל שטח המלון.
  • במלון יש מועדון ילדים אשר פעיל בין 10 בבוקר ל-16:00. המועדון פעיל בסופי שבוע, יולי עד אוגוסט וחגי ישראל.
  • במלון יש דלפק השכרת רכב של חברת אוויס, ניתן גם להתקשר אל הנציג במספר הבא: 09-7664569.

חדר במלון איילנד נתניה עם נוף לחופי נתניה

ארוחת בוקר במלון איילנד נתניה

ארוחת הבוקר במלון מוגשת בין השעות 7:00 ל-10:30, במסעדה של המלון בקומה A. קיימת גם אפשרות להזמנת הארוחה אל החדר בתוספת תשלום.

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות