מלון ספורט אילת

4/5
תמונות מהמלון
תוכן עניינים

בית מלון ספורט אילת – חוויה מיוחדת לכל המשפחה

אם אתם שוקלים לצאת לחופשה באילת בקרוב, ואתם מחפשים מלונות באזור אילת כדאי מאוד שאחת מהאופציות הללו תהיה מלון ספורט אילת. מדובר באחד מהמלונות המיוחדים שיש לעיר אילת להציע בו ניתן למצוא את השילוב המושלם בין פעילויות ספורט, אימונים בחדרי הכושר או במגרשי הטניס לבין פנאי, בריכה ואווירה של חופשה.

הבריכה האולמפית של מלון ספורט קלאב הכל כלול

מלון ספורט קלאב הכל כלול: תשאירו את הארנק בבית

בית מלון ישרוטל ספורט אילת, עומד בשורה אחת עם מלונות הכל כלול אחרים שנוכל למצוא בעיר אילת, כמו למשל מלון לגונה הכל כלול, או בית מלון רויאל ביץ' אילת, אשר גם הוא נחשב למלון ברמה גבוהה מאוד.

אז מה הכוונה מלון הכל כלול? למעשה מדובר על מלון בו אתם מקבלים ארוחות, משקאות וגם חטיפים, ללא הגבלה! המשמעות היא, חיסכון משמעותי בעלויות מאחר ואין צורך לשלם בנפרד על ארוחות, כפי שקורה לא פעם במלונות אחרים.

אם הילדים רעבים באמצע היום, הם יוכלו להזמין (בחינם) גלידה, שתייה קרה או חמה או נשנוש קל בין ארוחה לארוחה, מה שיבטיח שאף אחד לא ישאר רעב בחופשה הזאת.

מחירים במלון ספורט אילת

אז מה המחיר לחופשה במלון ספורט אילת? המחירים במלון זה, כמו למעשה בכל מלון באילת, נקבעים על פי מספר פרמטרים מרכזיים, בעוד הפרמטר הראשון הוא מועד הזמנת החופשה, הפרמטר השני הוא סוג החדר המבוקש וגם כמובן מספר הלילות.

אם למשל תרצו להזמין חופשה בחדר הפשוט של המלון, חדר נוף הרים, תשלמו כ-645 ש"ח לזוג ללילה, בתחילת חודש ינואר. אגב, בעונה זו, המחיר לחדר היקר ביותר במלון (חדר משפחה אולימפי) יעלה 939 ש"ח ללילה. בעונת הקיץ והאביב (לרבות פסח) המחירים גבוהים יותר ותוכלו לבדוק זאת באתר המלון ולהתעדכן בעלויות המשתנות.

חוות דעת על מלון ספורט אילת

אחד הדברים שרובנו בודקים על מלון לפני שאנו מזמינים חדר בו הוא הביקורות וחוות הדעת. אפשר להגיד שמהבחינה הזאת תוכלו לקבל שקט נפשי מאחר וחוות הדעת על מלון ספורט באילת נהדרות! רבים משבחים את האוכל המדהים במלון, את השירות האדיב של הצוות וגם את המתקנים – הג'קוזי והבריכה ובמידה ואתם מגיעים בחורף יש אפילו בריכה מחוממת במלון.

הנה ביקורות וחוות דעת נוספות על מלון ספורט אילת:

gilad feldmangilad feldman
20:23 06 Oct 23
עידן מלכיעידן מלכי
19:16 06 Oct 23
מלון המספק חוויה מושלמת למשפחות אם זה צוות הבידור וכן גם נותני השירות במלון הכל היה ממש כיף נשמח לחזור בשנית
haim shafirhaim shafir
19:45 04 Oct 23
ישרוטל ספורטסוכות 2023האוכל טוב אבל יותר מידיי מטוגניםיש שפע ומבחר וגם האופרציה מתוקתקת בחדר האוכל. לא משנה כמה עמוס, הדברים מתנהלים יפה.הבריכות נסגרות מוקדם במיוחד שזו של המשחקים, הבינונית כבר בחמש אחרי הצהריים סגורה וזו הבריכה המועדפת על הילדים והנוער.החדרים לא נקיים. גם אחרי שמנקים את החדר הריצפה מלוכלכת. כמה מסובך לטאטא ?ביקשתי שיטאטאו שוב ועדיין היה לא נקי.האמבטיה בחדר מונדיאל היתה מלאה בחורים, שברים. בלאי. בסדר. ניחא.המאבטחים ידידותיים ועוזרים בהכל (מוניות, אבדות ומציאות, מסבירי פנים).חדר הכושר הוא בדיחה גרועה. בשביל מקום שנקרא ספורט זה גרוע מאוד. מרופט, שבור, ישן, ומעט מכשירים. ממש עלוב. שאריות מלפני עשור.צוות הבידור משקיע וההופעות שמביאים מחוץ למלון ברמה מאוד גבוהה מאוד !!! , כל מיניי רקדנים, קוסמים, מפעילי זוחלים. מעולה.דבר אחד מוזר הוא שבמקומות רבים שומעים את אנשי הצוות מדברים על כמה גרוע להם, דופקים אותם במשמרות, מדברים אליהם לא יפה, מגלגים עיניים אחד לשני ובאופן כללי מתים לסיים משמרת וכאלה.בבר נחמדים, הקפה טוב מאוד בכל מקום.הקבלה יעילה רוב הזמן. לפעמים שלחו אותנו לחפש מענה במקומות אחרים. גם בטלפון כששאלתי שאלות שקשורות לבידור לא ידעו מה יש ומה מציג או מנגן בלובי הבידורי. הייתי מצפה שלא ישלחו אותי ממקום למקום אבל פסדר.
Moti GargirMoti Gargir
14:20 04 Oct 23
eduardo azareduardo azar
08:05 04 Oct 23
יגאל שאוליגאל שאול
14:22 04 Sep 23
מלון תענוג. הכל כלול אמיתי.
משה בן משהמשה בן משה
11:38 04 Sep 23
התארחנו ב 27/8-30/8 בספורט קלאב עם המשפחה וחברים. נהננו מאוד מהשירות, האוכל וכל הצוות במלון.מירב מהקבלה דאגה לנו בצורה יוצאת דופן ועזרה לנו מאוד בכמה בעיות שהיו לנו.בזכותה החופשה שלנו הייתה מושלמת!!בזכותה אני בטוח שנמשיך להגיע למלון ספורט עוד הרבה פעמים.עובדת יוצאת דופן בתודעת השירות שלה והאכפתיות כלפי האורחים.אז… תודה רבה לך מירב!!!מקווה שתשארי במלון וברשת עוד הרבה שנים כי את נכס חשוב ל ישרוטל.משה
טל פרסטל פרס
17:58 03 Sep 23
Eyal KigelEyal Kigel
13:09 03 Sep 23
המיקום של המלון נוח מאוד והייתה חניה וחדר כושר נחמד. אבל המלון לא כל כך נקי והאוכל תפל. זה נחמד שיש מסעדה יוונית, האוכל שם יותר נחמד, החשמל מנותק בצהריים גם אם אתה בחדר. במקום מוזיקה אחת בבריכה כולם מחברים רמקול ושירים אחרים בלגן ורעש לא הייתי מחזיר
Maria PochernyaevMaria Pochernyaev
08:31 03 Sep 23
iris shimoniris shimon
09:25 27 Jul 23
מלון עצמו נמצא במקום מעולה גישה טובה לטיילת ,השרות עצמו גרוע בכמה תחומיםא.בשעה 5 משגעים אותך בברכה שסוגרים להצאת מהמים. ורק לאחר הצבת עובדה נשארים עד 6ב.חדרים במצב ירוד מיטות ישנות ריח לא טוב מהשירותיםג.חדר אוכל גדול אוכל מעולה שרות טוב מאודנופש נעים לכולם אני אישית מוותר על נופש ברמה הזאת תודה.
Maxim TokerMaxim Toker
16:40 23 Jul 23
מלון מעולה. שרות של מלון 5 כוכבים. המצילים בבריכה ממש מקצועים! הצוות במלון עם זה מנקים, ברמנים ועובדי חדר אוכל רמה ממש גבוה! חדרים קצת ישנים ללא איצוב אבל בהחלט יש רצון לחזור למלון זה בעתיד. הכל כלול. אוכל במלון 3 ארוחות. ממש טעים יש מבחר אוכל טרי. החדר אוכל חופשי 10 מתוך 10. ממליץ בחום על המלון הזה! פעילות לילדים ממש טובה כל יום.
Diza ShmuelDiza Shmuel
06:22 09 Jul 23
מלון נהדר למשפחות עם ילדים. המלון אמנם ישן אך עבר שיפוץ, והחדרים המשפחתיים מרווחים. ישנן שלוש בריכות, לפעוטות, לילדים ולמבוגרים, אמנם לא גדולות, אבל בהחלט נחמדות. תוכנית הכל כלול מאפשרת לאורחים לאכול בחופשיות גם בין הארוחות, וזה מאוד נוח עם ילדים. האוכל ברמה גבוהה, אם כי חדר האוכל היה מאוד צפוף. אבל בדיוק ביום שעזבנו פתחו במלון מסעדה יוונית חדשה, שתרחיב את אופציית ארוחת הערב. על אף ריבוי האורחים, אנשי הצוות דאגו לניקוי תכוף וקבוע של המלון. במשך כל היום היתה פעילות לילדים, ובסך הכל כולם נהנו מאוד.
Riva RRiva R
16:50 27 May 23
מלון מצוין למשפחות עם ילדים, צוות בידור מצוין, שעובד ממש קשה ומעסיק את הנופשים לאורך כל היום (הילד שלי ממש אהב את יואל מצוות הבידור, אבל באמת שכולם מצויינים). האוכל מצוין, שירות מעולה, מיקום מעולה.מי שמגיע בטיסה יש אוטובוס מול המלון הלוך חזור לשדה התעופה.הדבר היחיד שטעון שיפור הוא הנראות של המלון והחדרים. הסגנון ישן, בעיקר בחדרים, כמו השטיח ובאופן כללי. מעבר לכך הייתה לנו חוויה ממש טובה.
moti levimoti levi
01:46 21 May 23
המלון ממוקם בקרבת החוף..האירוח מעולה על בסיס הכל כלול-נהדר עם ילדים..האוכל ברמה גבוהה, נקי מאוד והשירות מאיר פנים ומקצועי מקבלת החדר, דרך המארחת בחדר אוכל ועד למלצרים/השומרים/סדרן החניה.** שני טיפים חשובים..אם הגעתם מוקדם ברכב ומצאתם חניה במלון,אל תוציאו את הרכב..תתנהלו במוניות מאותו רגע. אחרת תשלמו הרבה כסף על חניה בחוץ**מבאס לדעת שמשגיח הכשרות לא זמין בפון..יש בית כנסת במלון..היה מניין..אבל!!! לא היה מי שיקרא בתורה בשבת..מבאסמעבר לזה המלון פשוט מעולה.תהנו
js_loader

מלון ספורט אילת – סוגי חדרים:

במלון ישרוטל ספורט אילת יש מספר סוגים של חדרים, להלן סקירה מהירה של החדרים שתוכלו להזמין, כמובן על בסיס מקום פנוי:

חדר נוף הרים: בחדר זה, אשר גודלו הוא 18 מ"ר, תוכלו למצוא מיטה זוגית או לחילופין שתי מיטות נפרדות וגם כורסא נפתחת למיטה יחיד. בנוסף יש בחדר שולחן עבודה וחדר רחצה. חשוב לציין כי חדר זה אינו מגיע עם מרפסת וכי הוא מתאים לזוג או לזוג + ילד.

חדר נוף הרים בספורט קלאב הכל כלול
בתמונה: חדר נוף הרים בספורט קלאב הכל כלול

 

חדר נוף לבריכה: אם מתחשק לכם לשלם מחיר נמוך יחסית על החדר שלכם ובו זמנית ליהנות ממרפסת קטנה, חדר זה הוא לגמרי בשבילכם. בחדר נוף לבריכה תוכלו למצוא שולחן עבודה, חדר רחצה, מרפסת הפונה אל הבריכה וגם כורסה הנפתחת למיטה קטנה. מבחינת המחיר, הוא מעט יקר יותר מאשר חדר נוף הרים אך הוא גם הרבה יותר מבוקש ממנו בשל המרפסת.

חדר נוף לבריכה בספורט קלאב הכל כלול
בתמונה: חדר נוף לבריכה

 

חדר דלאקס עם נוף למדשאות המלון: חדר גדול יותר (22 מ"ר) אשר מהמרפסת שלנו נשקף נוף אל המדשאות של מלון ספורט. החדר מתאים לזוג + 2 ילדים עד גילאי 9.

חדר דלאקס עם נוף למדשאות המלון
בתמונה: חדר דלאקס עם נוף למדשאות המלון

 

חדר אולימפי עם מרפסת ונוף למדשאות המלון: חדרים אלו ממוקמים בקומות 2-3 של המלון ומבחינת האבזור ניתן לראות כי הוא יחסית זהה לחדר דלאקס.

חדר אולימפי עם מרפסת ונוף למדשאות המלון
בתמונה: חדר אולימפי עם מרפסת ונוף למדשאות המלון

 

חדר סטודיו אולימפי עם מרפסת הפונה לבריכה: לאלו מכם אשר מחפשים חדר מרווח יותר, תוכלו לבחון את חדר סטודיו אולימפי, אשר גודלו הוא 28 מ"ר. בחדר יש מסך טלוויזיה, כספת וגם ערכת קפה. לאלו מכם אשר יזמינו 2 לילות ומעלה בחדר זה, יהנו גם מסלסילת פירות ומים מינראליים.

חדרים במלון ספורט אילת
בתמונה: חדר סטודיו אולימפי עם מרפסת הפונה לבריכה

 

חדר משפחה מונדיאל: חדר המתאים לזוג + 2 ילדים ותינוק. הגודל של חדר מונדיאל הוא 38 מ"ר ויש בו אזור של סלון עם טלויזיה ואזור של חדר שינה עם מיטה זוגית.

חדר משפחה מונדיאל
בתמונה: חדר משפחה מונדיאל

 

חדר משפחה אולימפי: חדר זה, אשר ממוקם בקומה הראשונה של מלון ספורט אילת, הוא החדר הגדול ביותר במלון ויש בו חדר הורים, חדר ילדים וסלון וגם מרפסת מרוהטת. גודלו של החדר הוא 32 מ"ר ויש בו גם פינות ישיבה ושולחן עבודה.

חדר משפחה אולימפי בספורט קלאב הכל כלול
בתמונה: חדר משפחה אולימפי

 

שם החדר גודל החדר (מ"ר) מיקום החדר
חדר נוף לבריכה בספורט קלאב 18 לא צויין
חדר דלאקס עם נוף למדשאות המלון 22 4-8
חדר אולימפי עם מרפסת ונוף למדשאות המלון 22 2-3
חדר סטודיו אולימפי משפחתי 28 לא צויין
חדר משפחה מונדיאל 38 לא צויין
חדר נוף הרים 18 לא צויין
חדר משפחה אולימפי בספורט קלאב 31 1

מה עוד יש לעשות בבית מלון ספורט אילת?

כפי שאולי כבר הבנתם, הדגש במלון זה הוא על הפעילויות הספורטיביות ולכן מגיעים אל המלון מכל הארץ חובבי ספורט אשר מאמינים באורח חיים בריא ושמירה על כושר, גם בזמן החופשה. בבית מלון ספורט אילת תוכלו לבצע אימונים בחדר הכושר, להשתכשך להנאתכם בבריכה המפנקת ולשחות לצורך שמירה על הכושר וגם לקיים משחקים במגרש הטניס.

פרט לפעילויות הספורט המגוונות, המלון מציע הפעלות רבות לילדים, כמו למשל חדר ילדודס ופלייזון, בו הם יוכלו לבלות שעות במשחק בקונסולות המשחקים החדישות שהמקום מציע.

האם ניתן למצוא דילים ומבצעים במלון ספורט?

חשוב לציין שבדומה למלונות אחרים באילת (למשל מלון המלך שלמה) גם בית מלון ספורט קלאב אילת מציע מבצעים ודילים על חדרים מסוימים ואפילו מבצעים ברגע האחרון (דקה 90). לעיתים תוכלו למצוא מבצעים של חברת ישראכרט, בעוד בחלק אחר של המקרים תוכלו לקבל הנחה על לילה שלישי (50% הנחה) על השהות במלון. נזכיר שוב כי מלון זה הוא למעשה מלון הכל כלול ועובדה זו למעשה גורמת לכך שהמלון מבוקש מאוד לאורך כל השנה.


לובי מלון ספורט אילת

הלובי של מלון ספורט אילת נפתח בשעה 16:00 ובו מוגשים משקאות קלים, משקאות חמים וגם לא מעט משקאות אלכוהוליים. בין השעה 16:00 ל-17:00 תוכלו גם ליהנות ממאפים, מאחר ומדובר ב"שעה המתוקה". בדומה למלונות אחרים, גם במלון זה מתקיימות הופעות של צוות הבידור, להנאת אורחי המלון.

הכניסה הראשית של של מלון ספורט אילת

השוואת מחירים לפני חופשה במלון ספורט אילת

כאשר מזמינים חופשה במלון מסוים, חשוב מאוד לערוך השוואת מחירים ולבדוק היטב את העלויות. מדוע? מאחר ולא פעם אנו שומעים על מצבים בהם ישנם פערי עלויות בין אותו החדר, באתרי הזמנות שונים.

לעיתים יהיה מדובר על פערים משמעותיים של מאות שקלים להזמנה, בעיקר כאשר מדובר על הזמנה של מספר רב של לילות במלון. לכן, אנו מציעים לכם לבדוק היטב את הנושא ולהגיע מוכנים עם מידע על המחירים, המבצעים וההנחות במלון ובכך לחסוך בצורה משמעותית.

מלון ספורט קלאב אילת חדר אוכל

חדר האוכל במלון זה מכונה "היכל הספורט" ובו תוכלו להזמין ארוחת בוקר, ארוחת צהריים וגם ארוחת ערב טעימה. בחדר האוכל יש מזנון עשיר עם מבחר מאכלים והביקורות של אורחי המלון בכל הקשור לאוכל, נמצאו חיוביות, הן מהמבחר הגדול והן מרמת השירות של צוות המסעדה והשמירה על הניקיון וההיגיינה.

חדר האוכל של המלון ספורט אילת
חדר האוכל של מלון ספורט אילת

מלון ספורט אילת הכל כלול הבחירה הנכונה בשבילכם

הדירוג של מלון ספורט אילת הוא 4+ כוכבים וזאת על פי משרד התיירות, אשר מעניק דירוג רשמי למלונות בארץ. בנוסף כדאי לדעת כי מלון ספורט הכל כלול באילת מאחר לכל אורכה של השנה אירועים שונים החל מפסטיבלי מוזיקה, אירועי ריצה, אליפויות וטורנירים במגוון תחומי ספורט ולכן הוא מספק ערך מוסף לכל מי שחובב ספורט או לכל מי שרוצה לשמור על שגרת ספורט ובריאות במהלך החופשה הבאה שלו.

האם ניתן למצוא חופשה בדקה ה-90 במלון זה?

אין ספק שהביקוש לבית מלון ספורט קלאב גבוהה למדי ולכן, יהיה קשה עד כמעט בלתי אפשרי למצוא חופשה בדקה ה-90 במלון זה. יחד עם זאת, ישנם מקרים בהם זה אפשרי, בעיקר כאשר מזמינים חופשות בעונת הסתיו או עונת החורף, עונות בהם הביקוש נמוך יותר מאשר בשיא העונה – חודשי האביב והקיץ.

אהבתם? שתפו!