מלון רזידנס ביץ'

/5
תוכן עניינים

שופינג, טבע, פעילות מדע וחלל לילדים, שוק איכרים צבעוני ומזרקות מים מוזיקליות – מכל הטוב הזה תוכלו ליהנות כשתזמינו חופשה במלון רזידנס ביץ' בנתניה המתאים לזוגות, משפחות ואנשי עסקים. 

יתרונות מלון רזידנס

האורחים בבית מלון רזידנס ביץ' נתניה נהנים משלל יתרונות:

  • נגישות לבעלי מוגבליות
  • מרחק הליכה מחוף הים בנתניה
  • מרחק הליכה ממסעדות ובתי קפה
  • אירוח על בסיס פנסיון מלא
  • חיבור חופשי וחינמי בכל מרחבי המלון ובחדרים
  • שירותי קבלה במשך 24 שעות ביממה
  • חנייה בתשלום יומי בסך 20 ₪ (ללא הגבלת שעות)
  • גישה נוחה לעורקי תחבורה ראשיים ותחבורה ציבורית

מלון רזידנס ביץ' בנתניה

סוגי חדרים בבית מלון רזידנס נתניה 

שניה לפני שאתם מזמינים מלון באזור נתניה, חשוב שתקראו על אופציות הלינה ועל סוגי החדרים. במלון תוכלו למצוא 40 חדרים המחולקים לפי 3 סוגים:

חדר סטודיו: חדרי הסטודיו הינם חדרים נוחים ומרווחים המתאימים לזוג או למשפחה עם ילד אחד. בכל חדר נוף מקסים, מטבחון מאובזר. האורחים יכולים להירגע במרפסת אל מול הטיילת והגלים הכחולים. גודל החדר 23 מ"ר 

חדר סוויטה: חדרי הסוויטות הם חדרים גדולים ומרווחים הכוללים סלון וחדר שינה נפרד. בנוסף, לכל חדר מטבחון מאובזר ומרפסת עם נוף לים. חדרי הסוויטה מתאימים לזוג עם שני ילדים. גודל החדר 42 מ"ר. 

חדרי טרסה: לחדרי הטרסה עיצוב ייחודי ומודרני האהוב במיוחד על זוגות צעירים החוגגים מסיבות רווקים ורווקות. האורחים בחדרים אלה נהנים ממרפסת גדולה (11 מ"ר) עם נוף לטיילת ולים ומארוחת בוקר עשירה במסעדת דווינה במלון (ארוחת בוקר בסגנון בופה). גודל החדר 21 מ"ר.  

בכל חדר יש אמבטיה, מיזוג אוויר, פינת ישיבה, מייבש שיער, אינטרנט חינם, טלוויזיה בכבלים, טלפון, כספת, מקרר וערכת קפה.

סוגי חדרים בבית מלון רזידנס נתניה 

איזה מתקנים יש במלון רזידנס ביץ' נתניה?

אורחי המלון יוכלו ליהנות מ – 3 מתקנים:

Bukhara מסעדה ואולם אירועים: במסעדה הכשרה תוכלו ליהנות ממטעמי המטבח האוזבקי עם מגוון מנות ותבשילים אותנטיים. ניתן לקיים במסעדה אירועים. תיאום מראש בטלפון 09-8301116.

עדן אולם אירועים: זהו אולם אירועים המתאים לחגיגות ושמחות (בר / בת מצווה, ימי הולדת, בריתות, שבת חתן ועוד) עד 50 אנשים ולאירועים עסקיים כגון כנסים והרצאות עד 80 משתתפים. ניתן להזמין קייטרינג לאירוע כאשר ההגשה נעשית למרכז השולחן. 

בית כנסת: בית הכנסת במלון מכיל עד 70 מתפללים. עזרת הנשים יכולה להכיל עד 20 נשים. 

אטרקציות בקרבת מלון רזידנס ביץ' נתניה

הזמנת חופשה בבית מלון רזידנס ביץ' תהיה חופשת מלאת חוויות, שכן העיר נתניה וסביבתה מציעה מגוון פעילויות:

  1. חוף הים של נתניה – לעיר מגוון רחב של חופים ובהם שלל פעילויות כגון מסיבות, מתקני כושר ועוד.  
  2. בילוי עירוני – בכיכר העצמאות המחודשת תוכלו לראות מזרקות מוזיקליות, לשבת בבתי קפה ומסעדות, ליהנות ממופעי רחוב ודוכני אמנים ועוד. גם ביקור בשוק האיכרים של נתניה יכול להוות חגיגה של טעמים, צבעים וריחות. 
  3. פלנתניה מרכז המדע, החלל והתרבות – במרכז הזה תוכלו ללמוד יותר על חלל, אסטרונומיה ומדע. בפלנתניה תוכלו ליהנות גם מגן יפני, סדנאות, פארק עם פעילויות אינטראקטיביות ועוד. 
  4. שופינג – במרחק 7 דקות הליכה מהמלון תמצאו את רחוב הרצל ובו קניון השרון ומגוון חנויות בגדים. בנוסף, תוכלו לנסוע אל קניון עיר ימים הנמצא במרחק 10 דקות נסיעה מהמלון.
  5. טיול בטבע בשמורה דורה – זוהי ביצת מים מתוקים בה חיות צפרדעים, סלמנדרות, ציפורים ועופות מים. בשמורה מתחם עם משחקים לילדים. 
  6. חמי געש – מתחם ספא ומרחצאות עם מים תרמו מינרליים הנמצא במרחק נסיעה של כ – 20 דקות מהעיר. במתחם 14 חדרי טיפולים, סאונות יבשות ורטובות, איזור לפעוטות, מסעדה ובית קפה ועוד. 
  7. פארק המים שפיים – גם הוא נמצא במרחק נסיעה של 20 דקות מהמלון. בפארק תמצאו 8 מתחמתי מים עם מגוון מתקנים המתאימים לכל המשפחה, ביניהם: בריכת גלים, מתחם פיראטים, שייט אבובים, מגלשות סלאלום ועוד אטרקציות מים קרירות ומהנות.

אגב, המלון מציע שירותי השכרת אופניים ללא עלות עבור אורחים המעוניינים להכיר את העיר בצורה מהנה וקלילה.

לקריאה על מלונות נוספים בעיר נתניה:

 

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות