מלון דיוויד טאואר

5/5
תוכן עניינים

מלון דיוויד טאואר הינו מלון 5 כוכבים בנתניה, הכולל לא פחות מ-75 חדרי אירוח אשר משתרעים על פני שטח עצום של כ-1,000 מ"ר (אולי אפילו קצת יותר). ואם זה לא מספיק, ריכזנו עבורכם את כלל המידע, היתרונות והדגשים שכדאי לדעת על אחד מהמלונות הכי מפנקים בנתניה, המשיכו לקרוא. 

אם אתם רוצים באמת להרגיש מהופנטים מאיכות גבוהה, עיצוב מיוחד ואווירה כללית מושלמת, חופשה במלון מגדל דוד היא כנראה מה שאתם מחפשים. מלון מגדל דוד נקרא גם מלון דיוויד טאואר, כאשר מלון זה מתהדר ברמת אירוח של 5 כוכבים על כך המשתמע מכך. הנה כמה מהיתרונות של מלון מגדל דיוויד:

  1. לוקיישן: המלון ממוקם בצמוד לפארק גדול וכן מול חוף הי של נתניה.
  2. פעילויות ומתקנים: כמצופה ממלון 5 כוכבים, יש כאן פשוט הכל מהכול (נגיע לזה בהמשך).
  3. יוקרה: כאמור, מלון דיוויד טאואר מתהדר ברמת אירוח של 5 כוכבים, וזה מורגש בכל פינה.
  4. עיצוב: אין דרך להגדיר את עיצוב החדרים, מלבד לציין כי הם מלכותיים בכל מובן והיבט.
  5. פרטיות ושלווה: הכניסה למלון היא מגילאי 16+ בלבד. 

מלון דיוויד טאואר נתניה

ביקורות וחוות דעת על מלון דיוויד טאואר נתניה

מתכננים להזמין חופשה במלון דיוויד טאואר בנתניה? רגע לפני שאתם בוחרים תאריכים, כדאי שתקראו כמה מהביקורות וחוות הדעת שנכתבו על מלון זה:

המלון בהחלט מעולה. אפשר לשבח את הלובי המעוצב להפליא, ואת החדרים, והאוכל הטעים - כל זה באמת ראוי לתשואות, אבל אני רוצה להסב את תשומת הלב למשהו אחר שחשוב מאוד לכל מלון - זה מה שנקרא "הגורם האנושי" ” - האנשים שעובדים במלון הזה, שמקבלים את פני כל אורח בחיוך ובאכפתיות אמיתית, מנסים כמיטב יכולתם לעזור בכל עניין, מגלים תשומת לב כנה וסבלנות. תודה לכם, צוות המלון, לכל מי שהופך את שהותכם במלון לאגדה!
voca Prodvoca Prod
16:15 11 Oct 23
מודה על החוויהתודה רבה לדיאנה היקרה שבתקופה כה לא קלה עזרה וסייעה לשמור על החוויה מצויינת!בהחלט נחזור
Jr RJr R
06:36 10 Oct 23
מהמם! הפנים מרשים! הצוות ידידותי ועוזר! הבת שלי שכחה את האוזניות שלה בחדר - הפסד קטן, אבל הודיעו לנו על כך למחרת בבוקר והצענו להחזיר אותה בצורה נוחה. אני לא חושב שאנחנו צריכים אותם, אבל זה היה נחמד. מסעדה ושירות נפלאים!!! נ.ב. אגב, אמי הקשישה הפילה את האייפון שלה כשעזבה את המלון בפראג, ממהרת לשדה התעופה. דיווחנו על כך אך לא קיבלנו תגובה תוך שבוע. אחותי, שגרה בצ'כיה, לא אהבה את זה, אחרי הרמזים שלה לדווח על כך למשטרה, האייפון לא רק נמצא, אלא נשלח אלינו בדואר🤪 על חשבון המלון. אמא נתנה את זה לנכדה הקטנה...
Yitzhak Ben YairYitzhak Ben Yair
20:00 09 Oct 23
אליהו צדיקאליהו צדיק
14:01 05 Oct 23
בחול המועד התארחנו פעם ראשונה במלון דייויד טאואר בנתניה .היתה לנו חוויה נעימה מאוד .האוכל והשירות היה טובים מאוד .המיקום של המלון מצוין מול הים . המלון נקי ושקט .ממש כיף .אין ספק שנחזור שוב למלון פעמים נוספות וגם נמליץ למשפחה ולחברים על המלון הזה .
Dror SharirDror Sharir
13:59 04 Oct 23
Tom RiversTom Rivers
09:05 04 Oct 23
חדרים נחמדים מאוד, נקיים, נוחים ומעוצבים היטב! 5 דקות הליכה לחוף, שם יש גלישה טובה והרבה מקום לבילוי. שפע של מסעדות במרחק הליכה וקניון חיצוני עם חנויות וגלידריות. היה להם ספא ובריכה בקומה השנייה. בהחלט יחזור!
slava puchkovslava puchkov
11:00 03 Oct 23
Mardoche MoyalMardoche Moyal
17:35 25 Aug 23
שירות עליון
Leya TsarevaLeya Tsareva
09:34 25 Aug 23
מלון שהוא ממש ברמא גבוע החדרים, אוכל, ספא שלהם זה מושלם ויפה אני מאוד אשמח לחזור לפה שוב ורק לפה 💖
Oren PaniriOren Paniri
18:56 23 Aug 23
מלון מקסים על הים בנתניה.צוות שירותי ונוף עוצר נשימה, תודה ומקווים לחזור בקרוב.
Thomas MaxThomas Max
14:52 22 Aug 23
הכל היה יותר ממושלם!
נעמה לוינעמה לוי
21:05 13 Jul 23
אם אתם מחפשים מלון מעולה, שקט ונעים, במרכז הארץ - זה המקום!כל עובדי המלון שפגשנו היו חייכנים ואדיבים, נתנו הרגשה טובה ושירות נעים ומהיר ביחס לכל בקשה. נהננו מאוד מהשהיה במלון, ובכלל מארוחת הבוקר המצוינת. תודה רבה לכם!
בראל אברהםבראל אברהם
10:25 27 Jun 23
מלון פשוט מעולה , התרכזות בדברים החשובים באמת, ניקיון , אוכל , שירות מהיר ואדיב, תחזוקה מעולה של הספא, באמת שאם תחפשו בנרות ליקויים יהיה לכם קשה למצוא.ארוחת בוקר מעולה ! חומרי גלם איכותיים ומבחר עשיר ומספק, נקי ואסתטי.מיקום מעולה קרוב מאוד לים , במרחק 10 דקות נסיעה יש לכם את מסעדת bp המעולה לחובבי בשרים , ואת בר איטליה לחובבי האיטלקי, וגם כמה פאבים באיזור המלון.תודה לכם על אירוח מעולה , אנחנו נחזור לשם ❤️
zipi likovzipi likov
08:46 14 Jun 23
מלון מדהים עם צוות ברמה גבוהה מאוד.ארוחת בוקר יוקרתית וטעימה, שרות אישי ונעים של כלל הצוות, אפילו מנכ"ל המלון מר ארי בודק שהאורחים מרוצים.תודהאנו נחזור שוב!
Lika MagalLika Magal
15:44 10 Jun 23
מלון שהוא סוג של ארמון בלב העיר נתניהמיקום מעולה לירידה לחוף היםהצוות כל כך מצוין .המלון יפייפה בעיצובארוחת הבוקר מצוינתהחדרים מעולים ונקיים עם מכונת קפה ופינוקים.ספא מפנק עם חמאם טורקי מעולה.בריכה מקורה מתוחזקת נקיה .הפתעה של מלון הכל היה נפלא
עידית אברסעידית אברס
18:13 07 Jun 23
התארחנו במלון ב 5-6.6.23 , שירות מעולה, צוות אדיב מאד, במיוחד דיאנה שקיבלה אותנו, ובכל מחלקות המלון, בספא, בחדר האוכל, צוות הקבלה, המלון מאד נקי ואסטתי, ספא מדהים ומפנק. נמליץ לחברים ונחזור שוב♥️👌🏻♥️
js_loader

החדרים בבית מלון דיוויד טאואר

בעוד שמרבית החדרים במלון צופים ישירות לים התיכון, חלק מהחדרים מציעים גם נוף פנורמי מושלם לחוויית חושים ויזואלית אמיתית. כלל החדרים במלון מציעים את רמת האבזור הגבוהה ביותר שניתן למצוא במלונות 5 כוכבים, כאשר חלק גדול מהחדרים מציעים מרפסות שמש מפנקות והמון ספייס ומרחב. 

באופן כללי, מלון דיוויד טאואר כולל 5 סוגי חדרים שונים אשר משתרעים על פני שטח של 77 חדרים סה"כ. החדרים הם חדרי סופריור, אקזקיוטיב, חדרי דלקס ועוד. הסוויטות במלון מציעות נוף פנורמי מושלם לים התיכון, והחדרים הקטנים הם חדרי הסופריור המותאמים לזוג או ל-3 אורחים. כמו כן, חלק מהחדרים ומהסוויטות כוללות גם ספות נפתחות לסידורי שינה נוספים. 

לרשימה המלאה של החדרים במלון דיוויד טאואר:

חדר קלאסיק: חדר זה מתאים לאורח יחיד וגודלו הוא 22 מ"ר. יש בו מקלחת גדולה, טלויזיה בגודל 40 אינץ', ארונות אחסון, כספת ועוד. כמו כן, אורחי החדר יקבלו כניסה חינם לספא של המלון.

חדר סופריור: חדר זה מתאים לזוגות או לאורח יחיד וגודלו של החדר הוא 30 מ"ר. בחדרים אלו יש מרפסת עם נוף אורבני וגם טלויזיה חכמה, מקלחת גדולה ועוד. כמו כן, אורחים בחדר זה מקבלים כניסה חינם לספא של המלון.

חדר סופריור

חדר דלקס: גודלו הוא 30 מ"ר והוא מתאים ליחיד או לזוג. מבחינת המפרט של החדר – נוכל למצוא בו את כל האבזור הקיים בחדרים הקודמים ובנוסף גם מכונת נספרסו להכנה של תה או קפה.

חדר ספא אקזקיוטיב: מתאים ל-3 אורחים לכל היותר וגודלו הוא 34 מ"ר. בנוסף לכל האיבזור הקיים גם בחדרים הקודמים שעליהם דיברנו, תוכלו למצוא בו גם מבחר חליטות ארומטיות ויוקרתיות וגם מכשיר להפצת ניחוחות, מזרן יוגה אישי ומיני בר עם מגוון משקאות בריאות הכלולים במחיר.

חדר ספא אקזקיוטיב

סוויטה: הסוויטה של מלון דויד טאוור היא בגודל של 74 מ"ר. למעשה יש 2 סוויטות במלון – אלהמברה וקורדובה. בכל אחת מהסוויטות תמצאו מרפסת גדולה עם מיטת שיזוף, מיני בר, אמבטיה מפנקת, כספת, ארונות אחסון, ספה נפתחת ועוד.

 

מתבלבלים עם כל התמונות? עשינו לכם קצת סדר בטבלה הבאה:

שם החדר גודל החדר מיועד ל
חדר קלאסיק 22 מ"ר אורח יחיד
חדר סופריור 30 מ"ר 2 מבוגרים
חדר דלקס 30 מ"ר 2 מבוגרים
חדר ספא אקזקיוטיב 34 מ"ר עד 3 מבוגרים
סוויטה 74 מ"ר 2 מבוגרים

 

מתקני מלון דיוויד טאואר

שירותי ומתקני מלון דיוויד טאואר הם רבים, אבל כנראה שהדובדבן שבקצפת הוא מתחם הספא של המלון. בכל זאת, מדובר על מלון ספא יוקרתי מול הים. וככזה, מתחם הספא מציע את כלל הפינוקים האפשריים לגוף ולנפש, כולל הבאים:

  • בריכה: הבריכה כוללת נוף פנורמי לים התיכון, שזו פשוט דרך נפלאה להתחיל את הבוקר בטבילה מרעננת. 
  • חמאם טורקי: ביקשתם מלון ספא מול הים עם תפנוקי אמת? קבלו את החמאם הטורקי של המלון, בו תמצאו גם סוגי טיפולים שונים בהזמנה מראש ובתוספת תשלום. 
  • חדרי טיפול: כאן תוכלו לקבל את העיסויים הטובים ביותר מאת מעסים ומעסות מקצועיות, כולל טיפולים המשתנים מעת לעת. 
  • טרקלינים: הטרקלינים של מלון דיוויד טאואר כוללים אולמות אירועים, חללים המותאמים לסדנאות, מופעים, פעילויות ועוד. 

מתקני מלון דיוויד טאואר

אוכל במלון דיוויד טאואר

אם אתם מחפשים מלונות בנתניה עם אוכל אגדי באמת, הגעתם אל המקום הנכון. אתם מוזמנים להכיר את מסעדת LEGEND במלון דיוויד טאואר, המסעדה אשר זכתה לשבחים רבים בקרב תושבי העיר והאזור של עמק חפר. אנחנו מזמינים אתכם להכיר את המטבח המנצח של המלון אשר מובל על ידי שפים מקצועיים, אותם שפים המתמחים באוכל חובק עולם על כל סוגיו ומטבחיו. 

האוכל במלון דיוויד טאואר מבושל ונעשה באמצעות חומרי הגלם הטריים ביותר, כאשר בבוקר תוכלו לשתות קפה אמיתי אשר נטחן טרי-טרי, לאכול ארוחות בוקר עבור כלל קהלי היעד (כולל צמחונים כמובן) ועוד. כדאי לציין, המלון נחשב מבוקש בעונת הקיץ בזכות הקרבה שלו לחוף הים, ככה שההמלצה היא להזמין מקום לפחות חודשיים מראש.

לחצו לקריאה על מלונות נוספים בנתניה:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות