מלון נבו ים המלח

5/5
תמונות מהמלון
תוכן עניינים

חופשה מהנה בים המלח, מתחילה מבחירה נכונה של המלון. מלון נבו ים המלח מקבוצת המלונות של רשת ישרוטל הוא אחד מהמלונות הנחשבים והמבוקשים ביותר באזור ים המלח והביקוש אליו גבוה לכל אורך השנה. הנה סקירה מקיפה אודות המלון המיוחד.

מה כל כך מיוחד במלון נבו ים המלח?

אז במידה ואתם רוצים להגיע לחופשה במלון ישרוטל נבו בים המלח חשוב שתדעו שראשית, מדובר על מלון ששם דגש על הפן העיצובי וניתן לראות זאת בכל אזורי המלון, החל מהלובי המרשים ועד לחדרים עצמם.
בנוסף, במלון נבו ים המלח תוכלו למצוא ספא עם מגוון טיפולים, חדר כושר וגם ג'קוזי וסאונה מפנקת. אז במידה ואתם רוצים לעשות בטן גב במלון שקט במיוחד הגעתם למקום הנכון, בהמלצה.

מלון נבו ברשת ישרוטל

מלון נבו ים המלח – למי המלון מתאים?

מלון נבו (לשער ישרוטל ים המלח) מתאים למעשה לכולם: לזוגות שמעוניינים לבלות חופשה רומנטית באזור ים המלח, למשפחות עם ילדים שמחפשות מלון עם בריכה מרשימה ופעילויות מגוונות לילדים וגם לקבוצות גדולות שמעוניינות לקיים במקום מפגשים עסקיים, כנסים ואירועים מכל סוג.

מלון נבו – חוות דעת וביקורות:

לפני שנמשיך לפרט אודות מבצעים, סוגי חדרים ומידע חשוב נוסף על המלון, נרצה לספק לכם ביקורות וחוות דעת על מלון נבו אשר נכתבו על ידי אורחים אשר ביקרו בו:

Boris GingerBoris Ginger
11:26 14 Oct 23
נאלצנו לבטל את ההזמנה עקב המצב הביטחוני בארץ, לצערי. למרות שתנאי ההזמנה אמרו שאין החזר עבור לילה אחד, המלון החזיר בחביבות את כל הסכום. אסיר תודה!
Andrey BakhaevAndrey Bakhaev
04:14 08 Oct 23
shabi messhabi mes
16:51 07 Oct 23
כיף לחזור ולהתראח במלון נבו בים המלח. במיוחד שפוגשים בקבלה את הגברת אירנה,שקיבלה אותנו בסבר פנים יפות היא הפנים היפות של המלון
Kobi ElishaKobi Elisha
09:30 06 Oct 23
מלון מושלם שירות מעולה אין דברים כאלה אין ספק שאנחנו נחזור לשם 🙏
lena schneiderlena schneider
19:33 05 Oct 23
המלון אחד הטובים, הבריכות מפנקות מוסיקה בדיוק נכונה מרגיעה, האוכל מעולה ,חדרים גדולים ומפנקים הכל נקי ומצוחצח, שרות מעל למצופה מנהל המלון רז מקסים וקשוב. עודד מנהל שרות לקוחות יחיד ומיוחד .הכינו לי הפתעה בחדראני בטוח אחזור לכאן שוב
יוסי מימוןיוסי מימון
06:28 03 Sep 23
פשוט נפלא!!!
The SharvitThe Sharvit
17:55 02 Sep 23
שירן בן שושןשירן בן שושן
17:45 02 Sep 23
היה לנו חופשה מהנה בראשות רז מנהל המלון שנתן מענה לכל דרישה שעלתה ותודה לשחר מקבלה שנתן שירות מעולה אוכל טוב חופשה מושלמת
כפיר אודיכפיר אודי
17:45 02 Sep 23
שירות לאורח נפלא ברשות רז מנהל ערב שנתן לנו מענה לכל הבקשות עם שרות אדיב וסבלני ובכללי מלון ברמה
בת אל קטניבת אל קטני
15:51 02 Sep 23
התארחנו בסופש האחרון 31/8-2/9.היה פשוט מדהים. קטי, מנהלת רווחת האורח טיפלה בכל בעיה שהייתה לנו ורק גרמה לנו להיות שמחים ורגועים.ארוחת בוקר במלון נבו היא הכי טובה שאכלנו בים המלח, והתארחנו בהמון בתי מלון. שירות מדהים של *כל* עובדי המלון! כולם מסבירי פנים ונחמדים. החדרים היו נקיים וברמה מאוד גבוה, הקרבה לים עושה את ההבדל. החופשה הייתה פשוט מעולה. בטוח שנחזור 😀
רפי בוזגלורפי בוזגלו
13:54 25 Jul 23
מלון נקי ומפואר.בריכה מצויינת+מיטות שיזוף איכותיות ונוחות ולא כתר פלסטיק.חדר אוכל מגוון.אוכל ברמה טובה.חייב לציין שהמטבוחה היתה מקולקלת או מהחום או ישנה מדיי.היו סטייקים טריים וטובים .קבב ושניצל איכותיים.סלטים כיד המלך.ארוחת בוקר טובה ועשירה,בורקס פטריות עשוי היטב וטעים.מאפים,בצק עלים,כמו הקראוסון והקינמון והרוגלך לא היו טובים. בצקיים מדי ויבשים וישנים לא נאפו בבוקר.ברצוני לשבח את אייל מנהל קבלה שעזר לי בשירות טוב עקב תקלה במרכז ההזמנות.אחזור לכאן נופש הבא.
Gideon MargalitGideon Margalit
19:42 13 Jul 23
שירות טוב! מלון מתוחזק. ישנה תנופת בנייה בסביבה ואני בטוח שמלון זה, שלדעתי המוביל בין כל המלונות יעבור למבנה חדש. רמת החדרים והריהוט טובה. רמת המלון היתה ונשארה גבוהה בשירות, איכות והכי חשוב, בקשב ללקוח.
Avikam Cohen ZedekAvikam Cohen Zedek
06:04 12 Jul 23
הייתי עם כל המשפחה ביום כיף בספא וארוחת צהריים. הכל היה סביר מלבד זה שאת תאי ההלבשה לא מנקים, ולקראת סוף היום היו שם מגבות בכל פינה, וטינופת על הרצפה. ניתן היה ליצור אווירה טובה יותר בכמה דקות השקעה. דבר הזוי נוסף, בחדר האוכל יש עמדה מפוארת לנטילת ידיים, אך אם תרצו לשטוף אותם עם סבון, תאלצו לרדת קומה. מיותר לציין שמלא אנשים ויתרו על הסבון (אם בכלל שטפו). לא להאמין שכזה דבר יכול לקרות ב 2023..
עופרעופר
14:00 05 Jul 23
מלון מצויין שנותן תמורה טובה למחיר (הלא זול).מיקום מצויין, ספא רחב עם ג'קוזי וסאונות, בריכות גדולות, חוף ים מצוייד היטב, ארוחות טעימות ושירות אדיב מכל העובדים אליהם פנינו.פעם שניה שלנו במלון ויהיו פעמים נוספות.
Aviad NaamatAviad Naamat
09:59 03 Jul 23
מלון יפה ברמה גבוהה, אך עם זאת הייתי מצפה שלא על כל דבר יעשו עוד כסף מעבר למחיר הגבוה שמשולם בין כה וכה. פעם ראשונה שנתקלתי בגבייה של כסף לפי הפעלת מונה על שולחן סנוקר במלון, מזל שלא הפעילו מונה גם בכניסה לבריכה 🤦‍♂️
בתאל קנרבתאל קנר
06:18 03 Jul 23
זו פעם שנייה שלי במלון, והפעם לקחתי שתי לילות. אני יוצאת לחופשה פעם בשנה בסך הכל לגג 3 ימים אז המון ציפיות מתנקזות לי לימים האלה ובמלון נבו כולן נענות. השירות במלון מצוין!! כולם ללא יוצא מן הכלל אדיבים החל מזואי מהקבלה ועד למוחמד מנהל חדר האוכל, קטי מיחסי הציבור, אוסנת, אחמד שהכין את הקפה בבוקר, הצוות של הבריכה (יוסף ועוד מישהו שלצערי שכחתי את השם) ועוד מישהו מקסים שמכין את החביתות ושכחתי את שמו. עם מוחמד הייתה לי את מרבית התקשורת והוא באמת מדהים ואדיב. אין לי ספק שאחזור שוב.. למרות שמדברים המון על העלויות של מלונות בחול לעומת הארץ, אני חייבת לציין שתוצאת השהות שווה את העלות ובעיקר שזה במדינה שלי באחד מפלאי תבל. נפגש שנה הבאה. תודה על הכל!
Maor DayaMaor Daya
10:15 28 Jun 23
מלון נבו ים המלח, חלק מרשת ישרוטל הנודעת, הוא יעד פופולרי.1. מיקום מעולה: המלון ממוקם על חופי ים המלח, מציע נופים מדהימים וגישה ישירה למים הטיפוליים. האורחים יכולים לגשת בקלות למרחצאות הבוץ המפורסמים ולחוות את הציפה הייחודית של ים המלח. חוף הים צמוד לחוף ובעל גישה מהירה ונוחה. יש מיטות ושימשיות בחוף.2. מתקני ספא ובריאות: בריכות מים מלוחים, ג'קוזי שהיה קצת חלש ואפשרויות טיפול שונות. שירותי ספא מקצועיים שמטרתם לשפר את הרפיה ולקדם רווחה.3. לינה נוחה: חדרים נוחים ומאובזרים היטב, טלויזיה גדולה בחדר, מזגן חזק, רשת אלחוטית ומקלחת מרווחת וגדולה, אולם הניקוז של המים איטי ומרפסות פרטיות עם נוף לים או למדבר.4. אפשרויות אוכל טעימות: מסעדות והברים של המלון מציעים חוויה קולינרית מגוונת, המגישות מגוון מנות מקומיות ובינלאומיות. האורחים יכולים להתענג על ארוחות טעימות תוך שהם נהנים מהנוף הפנורמי של ים המלח.5. צוות ידידותי וקשוב: אורחים רבים מעריכים את השירות החם והקשוב שניתן על ידי צוות המלון. מהצ'ק-אין ועד הצ'ק-אאוט, אנשי הצוות שואפים להבטיח שהות נעימה ובלתי נשכחת לכל אורח.6. חדר הכושר מאוד מאכזב ומאוד קטן, חובה להגדיל אותו ולהוסיף עעד מתקנים.
שרי זנדברגשרי זנדברג
10:42 07 Jun 23
מלון מהמם, כמו המלונות של פעם מבחינת המתקנים והשירות (לובי, הופעות, ספא, בריכה פנימית, חיצונית ובריכת ים המלח, מסעדה בבריכה). התארחנו על בסיס חצי פנסיון וארוחת הבוקר וארוחות הערב היו מעולות. יש לציין כי ארוחת הערב במוצאי שבת הוכנה תו"כ השבת כך שהייתה מעט דלה, אבל טעימה ונקיה מאוד. ארוחות הבוקר מלאות בשפע. החדרים נקיים, מרפסות מאוד מאוד קטנות.המחירים במסעדת המלון ובלובי יקרים והשירות בקבלה בצק אין היה פחות נחמד (ובנוסף, בגלל שהייתה בעיה במדפסת לא הדפיסו לנו הסבר על המלון ולא עדכנו אפילו על שעות הארוחות, אז נאלצנו כל הזמן להתקשר לשאול, אבל קורה!) חוץ מזה מאוד נהננו, מלון בים המלח שיש בו חיים(: מומלץ מאוד!
js_loader

מבצעים, הנחות ודילים במלון ישרוטל ים המלח

כאשר מזמינים דרך האתר הרשמי של המלון, ניתן לקבל 5% הנחה במחיר בעת ההזמנה. בנוסף, יש מבצעים במלון נבו (ישרוטל ים המלח) בעיקר בעונת החורף ועונת הסתיו, כאשר אלו העונות בהם הביקוש נמוך יחסית. כך לדוגמה, תוכלו להשיג 15% במסגרת מבצע למהירי החלטה בחודש ינואר, על בסיס לינה וארוחת בוקר ולחסוך בעלויות בצורה משמעותית. מבצעים נוספים ניתנים ללקוחות ישראכרט, אשר נהנים גם הם מעלויות מופחתות. תוכלו לקרוא על המבצעים הללו בקישור הבא.

שימו לב כי המחירים משתנים כל הזמן ולכן חשוב לבדוק באתר הרשמי של המלון.

מלון נבו ים המלח

סוגי החדרים במלון נבו ים המלח

המלון נחשב לאחד המלונות היותר גדולים שיש לרשת ישרוטל, המלון מכיל 11 סוגי חדרים במלון זה (מתוכם 3 סוגי סוויטות) ולכן אנחנו בצוות הוטליה ריכזנו עבורכם את כל החדרים שיש במלון כדאי להבין מה יש בכל חדר, לפני שמזמינים חופשה:

חדר נוף לים המלח: זה אומנם החדר הזול ביותר במלון אך מדובר בחדר מפואר שממנו נשקף נוף מרהיב. גודלו של החדר הוא 25 מ"ר ותוכלו למצוא בו מרפסת עם נוף חלקי לים המלח. החדר מתאים לזוג או שלושה מבוגרים וגם לזוג עם ילד או תינוק.

חדר נוף לים המלח בנבו
בתמונה: חדר נוף לים המלח בנבו

חדר עם נוף לים המלח ולבריכה: גודלו של החדר הוא 26 מ"ר ובתוכו יש פינת ישיבה, שולחן עבודה וכמובן חדר רחצה עם אמבטיה או מקלחון. המרפסת, כפי שהבנתם פונה לאזור הבריכה של המלון.

חדר נוף לים המלח ולבריכה בנבו
בתמונה: חדר עם נוף לים המלח ולבריכה

חדר סטודיו עם נוף לים: חדר זה גדול יותר מהחדרים הקודמים שהזכרנו והגודל שלו הוא 33 מ"ר. בשל גודלו, הוא גם מתאים לזוג, לזוג עם שני ילדים או לחילופין לשלושה מבוגרים + תינוק. בחדר יש למעשה מיטה זוגית וספה שנפתחת למיטה זוגית.

חדר סטודיו עם נוף לים
בתמונה: חדר סטודיו עם נוף לים

חדר סטודיו עם נוף לים ולבריכה: חדר זה דומה מאוד לחדר הקודם שעליו דיברנו אך לעיתים מחירו יקר יותר וזאת מאחר והוא משקיף גם אל שטח הבריכה של מלון נבו.

חדר משפחה עם נוף לים המלח: אם אתם מתכננים להגיע לחופשה משפחתית ומתחשק לכם להתפנק בחדר גדול ומרווח, ייתכן וזה החדר המתאים בעבורכם מאחר וגודלו הוא 52 מ"ר. מה שמיוחד בחדר משפחה עם נוף לים המלח הוא העובדה שיש בחדר חדר שינה וגם סלון, כמו גם שתי מרפסות מרוהטות. בנוסף בחדר יש 2 מסכי טלוויזיה, ערכת קפה וכמובן WIFI חינם.

חדר משפחה עם נוף לים המלח
בתמונה: חדר משפחה עם נוף לים המלח

חדר מואב עם נוף לים המלח: חדר המתאים לזוגות. גודלו הוא 26 מ"ר אך מה שמייחד אותו הוא העובדה שתוכלו להיכנס אל הטרקלין במלון נבו בחינם.

חדר מואב משפחתי עם נוף לים המלח: מעניק כניסה לטרקלין בו תוכלו להזמין מזון ומשקאות לאורך היום. גודלו הוא 26 מ"ר ויש בו מיטה זוגית אשר ניתנת להפרדה במידת הצורך. החדר מתאים לזוג או לשלושה מבוגרים.

חדר מואב משפחתי עם נוף לים המלח
בתמונה: חדר מואב משפחתי עם נוף לים המלח

חדר מואב משפחתי גדול: זהו אחד מהחדרים המבוקשים ביותר במלון נבו וזאת מאחר ומדובר בחדר גדול למדי (50 מ"ר) אשר מקנה כניסה אל הטרקלין. בחדר יש 2 מסכי טלוויזיה וגם ערכת קפה, מיטה זוגית, פינת ישיבה, חדר רחצה עם מקלחת ועוד.

חדר מואב משפחתי גדול
בתמונה: חדר מואב משפחתי גדול

סוגי הסוויטות במלון ישרוטל ים המלח (נבו)

סוויטה עם נוף לים המלח: סוויטה מרהיבה עם 2 מרפסות מרוהטות עם ג'קוזי, סלון וחדר שינה, מיטה זוגית גדולה וגם ספה נפתחת למיטת יחיד. המרפסת פונה אל ים המלח כמובן ותוכלו למצוא בה גם מיטות שיזוף. בעת הזמנת הסוויטה, תקבלו כניסה חינם אל הטרקלין.

סוויטה עם נוף לים המלח ולבריכה בנבו
בתמונה: סוויטה עם נוף לים המלח

סוויטה עם נוף לים המלח והבריכה: אפשר להגיד כי הסוויטה הזו דומה מאוד לסוויטה הקודמת שעליה דיברנו, אך כאן הנוף הנשקף מהמרפסות הוא אל הים וגם אל הבריכה של המלון. מבחינת הגודל של הסוויטה, מדובר על 61 מ"ר.

סוויטה עם נוף לים המלח והבריכה
בתמונה: סוויטה עם נוף לים המלח והבריכה

סוויטה נשיאותית במלון נבו: הסוויטה היקרה ביותר במלון, בה תוכלו ליהנות משירות VIP, כניסה אל הטרקלין, מרפסת מרוהטת עם ג'קוזי הפונה אל ים המלח ומיטות שיזוף, נעלי בית וחלוקים אישיים, מכונת קפה חשמלית, 2 מסכי טלוויזיה ועוד.

הסוויטות במלון ישרוטל ים המלח
בתמונה: סוויטה נשיאותית במלון נבו

 

שם החדר גודל החדר (מ"ר) מיקום המרפסת
חדר נוף לים המלח ולבריכה 26 פונה לבריכה
חדר סטודיו עם נוף לים המלח 33 פונה לים המלח
חדר נוף לים המלח בנבו 25 פונה לים המלח/בריכה
חדר סטודיו עם נוף לים המלח ולבריכה 33 פונה לים המלח/בריכה
חדר מואב עם נוף לים המלח ולבריכה 26 פונה לים המלח
חדר משפחה עם נוף לים המלח 52 פונה לים המלח
סטודיו מואב עם נוף לים המלח 26 פונה לים המלח
מיני סוויטה מואב עם נוף לים המלח או לבריכה בנבו 50 פונה לים המלח/בריכה
סוויטה עם נוף לים המלח בנבו 61 פונה לים המלח
סוויטה עם נוף לים המלח ולבריכה 61 פונה לבריכה
סוויטה נשיאותית בנבו 58 פונה לים המלח

חופשה בים המלח בסטנדרטים גבוהים

כפי שבוודאי הבנתם, יש מספר רב של מלונות בים המלח ולכן הבחירה במלון מסוים עשויה לקחת זמן ומצריכה בדיקות. אנחנו כאן בהוטליה, עוזרים לכם להשוות בין מלונות מומלצים בישראל ומספקים את כל המידע הדרוש בשביל שתוכלו לבצע את הבחירה שלכם בצורה קלה ומהירה הרבה יותר.

מבדיקות שערכנו, עולה כי בית מלון נבו (לשעבר ישרוטל ים המלח) הוא מלון ברמה הגבוהה ביותר וזאת מאחר והוא מספק לאורחיו חוויה כוללת של שלווה ומרגוע. הספא, חדר הכושר, הטרקלין היוקרתי וגם המסעדות השונות, יאפשרו לכם להירגע וליהנות מכל רגע. מלון נוסף שכדאי לכם לבדוק לגביו הוא בית מלון נוגה ים המלח אשר עבר לאחרונה שדרוג רציני וכעת הוא נחשב למלון מבוקש למדי באזור ים המלח.

מה עוד תוכלו למצוא במלון נבו?

סולריום במלון ישרוטל ים המלח: על גג המלון ישנו סולריום פרטי ושקט אשר פעיל לכל אורך שעות היום. הכניסה אליו היא באמצעות כרטיס החדר ואלו מכם אשר מעוניינים להיחשף לאור השמש למטרות רפואיות, מוזמנים להגיע אל הגג וליהנות מהאטרקציה הייחודית. המקום, אשר בו תוכלו למצוא גם מאווררים עוצמתיים, מופרד לאזור בעבור גברים ואזור לנשים.

מועדון ילדודס: מגיעים לחופשה משפחתית עם הילדים? תנו להם לבלות שעות בפינות היצירה ובהפעלות ייחודיות, משחקי מחשב וצעצועים אשר נמצאים במועדון הילדודס במלון נבו.

THE SHOP: במלון נבו ים המלח תמצאו גם חנות קטנה ומגניבה, בה ניתן לרכוש מוצרים שונים לים ולבריכה, תכשיטים, מוצרי קוסמטיקה וטיפוח, תיקים ובגדי מעצבים ועוד.

מסעדות ואוכל בבית מלון נבו

שם המסעדה פירוט
בקומת הלובי של מלון נבו, תוכלו למצוא את המסעדה אשר מגישה ארוחות בוקר, צהריים וערב. במסעדה ניתן למצוא גם מנות לאלו מכם אשר רגישים לגלוטן (קראו על מלונות ללא גלוטן) וגם למי שמעוניין במנות צמחוניות או טבעוניות.

בארוחת הבוקר תמצאו לחמים ומאפים לצד סלטים, ביצים לפי בקשתכם ועוד. בארוחת הצהריים אפשר להזמין מנות מוקפצות או מבושלות, כאשר התפריט הוא בשרי.
בשעות הערב מסעדת זר הזהב במלון נבו מציעה מבחר מנות לרבות פסטות, פלפלים ממולאים ועוד. חשוב לציין כי התפריט עשוי להשתנות ולכן יש לבדוק ישירות מול צוות המלון באשר לסוג האוכל המוגש בעת הביקור.

טרקלין מואב הטרקלין היוקרתי של מלון נבו (ישרוטל ים המלח) מציע שתייה חמה וקרה וגם מנות טריות ומיוחדות לאורחי המלון אשר נמצאים באחד מהחדרים הממוקמים בקומות 7 עד 9 במלון. הטרקלין עצמו ממוקם בקומה 8 והכניסה אליו מחייבת להגיע בלבוש הולם.
לובי המלון הלובי במלון נבו מכונה "לובי שמים פתוחים" וניתן לשבת בשטח החיצוני (המרפסת) או בפינות הישיבה באזור הפנימי. אם בא לכם לנשנש משהו במהלך היום, תוכלו להגיע אל הלובי ולהזמין מהתפריט החלבי במקום. שעות הפעילות של הלובי הן החל מהשעה 12:00 ועד לשעה 23:00.
מסעדת ראנץ' האוס מסעדה כשרה אשר ממוקמת בסמוך ללובי המלון, בה תוכלו למצוא תפריט בשרים מגוון למדי.

מסעדות ואוכל בבית מלון נבו

ספא מלון ישרוטל ים המלח (מלון נבו)

אם אתם אנשים שאוהבים מלונות עם ספא בים המלח, ככל הנראה תאהבו מאוד את מלון נבו. אנחנו יכולים לספר לכם שהספא במלון כולל סאונה יבשה ורטובה, ג'קוזי, שתי בריכות גופרית (שהכניסה אליהן בתשלום) ושתי בריכות מלח. בספא תוכלו להזמין מגוון רחב של טיפולי קוסמטיקה, גוף ויופי וזה כולל כמובן את טיפולי הבוץ הייחודיים לים המלח. בספא שבמלון נבו יש 21 חדרי טיפולים אך מומלץ להזמין מקום מבעוד מועד.
מספר הטלפון של הספא הוא: 08-6689667/8

ספא מלון ישרוטל ים המלח

אהבתם? שתפו!