מלון הרודס ים המלח

5/5
תוכן עניינים

מחפשים לעשות חופשה באזור ים המלח? ולא יודעים איזה מלון לבחור? חשוב לספר לכם, שיש מגוון רחב של מלונות בים המלח, אולם בית מלון מלון הרודס ים המלח בעל דירוג של 5 כוכבים לפי משרד התיירות הישראלי, בריכה ענקית, אוכל מדהים וחוויה שאין דומה לה. זה מה שאנחנו מדברים עליו, וזה מה שמלון הרודס ים המלח מציע לנופשים בו. אם אתם מתכננים חופשה מהחלומות, מלון הרודס כאן כדי לפנק אתכם מ-א' ועד ת'. בואו נכיר יותר לעומק את המלון, את סוגי הנופשים שהוא מציע וכל מה שבין לבין.

אתם מוזמנים ומוזמנות להכיר את אחד ממלונות הספא המפוארים ביותר במקום הכי נמוך בעולם, מלון הרודס בים המלח. המלון מדורג כמלון 5 כוכבים, ומציע את כל הפינוקים הנלווים לסוגי מלונות יוקרה ופאר. מעבר לכך שתמצאו כאן חדרי אירוח מעוצבים וייחודיים, תמצאו כאן המון מתקני נופש שונים, פינות מרגוע אמיתיות והמון נוף לים המלח. זאת ועוד, במלון תמצאו גם את אחד ממתחמי הספא הכי מפנקים שיש באזור ים המלח ודרום הארץ.

מלון הרודס ים המלח

מלון הרודס מעוצב באופן שאי אפשר לפספס 

כשמסתכלים על המלון מבחוץ או במבט עילי, אי אפשר לפספס את העיצוב המרהיב שלו ואת המרחבים העצומים שעל פניהם הוא מתפרס. המלון מדבר באותה שפה עיצובית כמו השפה של נופי ים המלח, ובהרמוניה מדהימה עם האזורים הרריים האלו.

הסטנדרטיים כאן הם סטנדרטים בינלאומיים לכל דבר, ועובדה זו מושכת למלון הרודס רבבות תיירים מכל העולם בשמת השנה. אנשי עסקים מגיעים לכאן בכדי להנות מחופשה, מטרקלין העסקים ומאולם האירועים במלון. כמו כן, משפחות וזוגות יכולים להגים לכאן כדי להנות מחופשה מושלמת עם או בלי הילדים.

חוות דעת על מלון הרודס ים המלח

שוקלים להתארח במלון זה לחופשה זוגית או משפחתית? רגע לפני שתבצעו את ההזמנה, אנו מזמינים אתכם לקרוא כמה ביקורות, המלצות וחוות דעת על מלון הרודס ים המלח:

יובל טריסטריובל טריסטר
14:22 01 Oct 23
נתתי ציון כללי 4 מתוך 5,ולכן אציין בעיקר את הנדרש שיפור:1. בחדר הנגיש,חסרה ידית עזר שניה לאסלה, והאסלה נמוכה מדי !2. השירות של חלק מאנשי הקבלה היה אדיש ולא מיקצועי מספיק, וכך היה גם השירות של האחראי על עובדי הבר בלובי.3. מצד שני השירות של עובדי חדר האוכל,והמטפלת בשם לאדה בספא- היו נהדרים.4. מרגישים שלרשת "פאטל" איכפת ביותר מהשירות, וזה הורגש בקשר איתנו במהלך השהות.
karin megirovkarin megirov
10:03 06 Sep 23
היינו במלון בסופש האחרון בחדר עם הגקוזי וזה לגמרי הוסיף לחוויה!!! קיבלנו גם גישה לטרקלין ששם אתה יכול לשתות אלכוהול ולאכול צהריים ולנשנש כל מיני דברים טעימים. הבריכות אחלה, החוף אחלה הבעיה שכשהרוב בא לים בשעות הערב כי חום אימים ביום ובלתי אפשרי להכנס למים כבר מקפלים את הכל. האוכל היה בסדר..בשישי בערב לא היה טעים זה הדבר היחיד שביאס. חוץ מזה מלון מצויין ולדעתי הכי טוב בים המלח!
Nofar GalNofar Gal
06:28 03 Sep 23
מלון טוב מאוד, אוכל ברמה גבוה.התארחנו זוג ונהננו מאוד, חוץ מבעיית אחזקה במקלחת, כל מקלחת הפכה להצפה ממש שזורמת לחדר, החלקתי בעקבות כל המים.לאחר פנייה למנהל תורן עלה מנהל אחזקה לבדוק ולא האמין והתחיל להתווכח איתי שזה לא יכול להיות ואין מצב שהמקלחון ממש אטום והזכוכית אטומה, אך הדגמתי לו שהמים יוצאים מהמקלחון למרות ההתעקשות שלו.מנהל תורן מילא דו״ח הציע להחליף חדר בשעות הערב אך סירבתי, בשביל לילה אני לא אתרוצץ ואחליף חדר אחרי שנכנסה השבת.זה היה לי ממש לא נעים, היה אפשר לתת יותר תשומת לב ולא להעביר את הנושא ככה.לשאול יותר לבדוק.
js_loader

כמה עולה מלון הרודס ים המלח ללילה? 

לצד העיצוב שתופס את העין, תוכלו להנות מתחושה מקסימלית של רוגע אמיתי ופינוק מהסרטים הכי רומנטיים. העושר כאן מורגש בכל פינה במלון, וזה מתחיל כבר בחדרי האירוח עצמם ובלובי המלון. הלובי גדול ורחב, נקי וצבוע בצבעים בהירים.

התחושה היא מאוד אסתטית והיגיינית, משהו שמאוד מאופיים עם מלונות ברמות האירוח האלו. ניתן למצוא כאן חדרי אירוח החל ממחירים ממוצעים של כ-1,000 ₪ – 1,200 ₪ ללילה. במחירים גבוהים מכך, תוכלו למצוא כאן סוויטות מרשימות במיוחד. חלק מהסוויטות הן סוויטות-גן עם בריכה פרטית וגינה פרטית.

מלון הרודס ים המלח צמוד לחוף ים המלח 

בצמוד למלון הרודס ים המלח תוכלו לפגוש בחוף ים המלח עצמו, שנמצא ממש בצמידות למלון. כמו כן, מתחם הספא כאן כולל המון סוגים שונים של טיפולים, חמאם טורקי מפנק מאוד, ג'קוזי וסאונות, חדרי הירגעות ועוד.

בין אם אתם מעוניינים להזמין כאן חופשה זוגית או משפחתית, אנחנו נמליץ לכם על הזמנת חופשה מראש. כמה מראש? לפחות חודשיים שלושה מראש, זה יאפשר לכם להנות מהטבות ומחירים מוזלים על נופש בין המלח. ואם אתם צריכים סיוע בהזמנת חופשה במחירים מוזלים, צרו עמנו קשר ונסייע בכל אשר תצטרכו.

אולי יעניין אותך גם:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות