מלון נגה ים המלח

4/5
תמונות מהמלון
תוכן עניינים

בית מלון נגה ים המלח

אם אתם מחפשים אחר חופשה משפחתית, זוגית או עסקית, זה המקום עבורכם. הכירו את אחד המלונות היותר שווים באזור ים המלח – בית מלון גנים ים המלח. בדירוג של 4 כוכבים והמון פינוק ופסטוראליות בכל פינה, מלון גנים ים המלח מזמין אתכם להתארח בו ולחוות נופש מרגש. עם שירות מופתי של צוות המלון ויחידות אירוח מאוד מפנקות.

לעיתים, יש מחזות מסוימים שאפשר להבין רק באמצעות העיניים. וכזה הוא מלון גנים ים המלח, שחובה להתבונן בו בכדי להבין עד כמה הוא יפה ומרגיע, קסום ומנחיל תחושה של שלווה. הוא מעוצב באווירה מאוד ביתית וחמימה, אבל גם מאוד מפוארת ויוקרתית. ובמרחק 2-3 דקות הליכה מחוף ים המלח, המלון ממוקם במיקום אסטרטגי ומרכזי.

מלון גנים ים המלח

מלון ישרוטל נגה ים המלח – יוקרה ופאר בשילוב עם פסטוראליות 

מלון גנים ים המלח הוא אחד מהמלונות הייחודיים באזור ים המלח, כאשר הוא מציע מגוון גדול של סוגי פעילויות שונות. הפעילויות מתאימות לזוגות, משפחות ותיירים מכל העולם. וכידוע לכולנו, לאזור של ים המלח, אכן מגיעים תיירים מכל העולם.

ים המלח הוא כנראה אחד מהחופים הכי ייחודיים בכל העולם, חוף אשר מאופיין במליחות המפורסמת שלו, באיכויות של הבוץ בתוכו ובמיקום שלו – הכי נמוך בעולם. במלון אתם תמצאו לא רק את הטבע הייחודי של ים המלח, אלא גם חדרי אירוח שמתאימים לכל סוג של חופשה. חשוב להדגיש, במידה ואתם יורדים לים המלח, אז החופשה שלכם היא "בטן גב" לכן, מומלץ לכם לקחת חצי פנסיון ולהתפנק מהתחלה, ולא להתבאס.

סוגי החופשות שאפשר להזמין במלון נגה ים המלח 

במלון גנים בים המלח תוכלו להזמין כאן חופשת ירח דבש, חופשה עם הילדים בים המלח, חופשה עסקית, חופשה זוגית ועוד. הנוף הנשקף מהמלון הוא ברובו הררי, אך מחדרים מסוימים יש נוף ישירות לבריכה של המלון. כמו כן, כל החדרים פונים לים המלח עצמו.

אם אתם מחפשים אחר מלון עם בריכה ענקית ופרטית, כאן תוכלו למצוא 2 בריכות עם מי ים המלח. הבריכות חמימות ופועלות במשך רוב ימות השנה, ויש לכם גם סאונה בנוסף. יש במלון סאונה יבשה ורטובה, ג'קוזי במתחם הספא, ג'קוזי בחלק מחדרי האירוח המפוארים, חדר כושר ועוד.

גנים מלונות בים המלח

ביקורות וחוות דעת על מלון נגה ים המלח

הצוות של הוטליה ריכז לכם מידע חשוב, ביקורות וחוות דעת נבחרות על מלון נגה ים המלח, אשר נכתבו על ידי אורחי המלון

VALERA DORMANVALERA DORMAN
07:39 09 Oct 23
שווה ביקור, מלון קטן ונעים אני ממליץ
Galina ChernyavskyGalina Chernyavsky
14:27 07 Oct 23
ריהוט ומצעים טובים, יש חלוקי רחצה. אבל אין ברזל, אין נעלי בית, אין קרם גוף.
SHALER SHABROVSHALER SHABROV
12:13 06 Oct 23
מגיע לחדר אין חלוקים תור פעמים לתשלום ולקבלת החדר מקבל את החדר מגלה שיש במקרר במבוק של משהו
Masha GlezerovMasha Glezerov
06:27 06 Oct 23
אלי בכראלי בכר
04:53 06 Oct 23
השירות לא מספק בקבלה
DavidiDavidi
03:57 26 Aug 23
המלון משופץ ישנם חדרים חדשים שירות מעולה נמצא מול חוף הים וקרוב לקניון
פרלי בן דודפרלי בן דוד
21:29 24 Aug 23
מלון מהמם! החדרים נקיים גדולים ויפים מאוד, האוכל מצויין האווירה בבריכה נהדרת (הביאו בחורה שניגנה והיפנטה את הילדים) צמוד לחוף הים והכי חשוב שירות מצויין!!! הכי טוב שקיבלתי במלונות! כל בקשה מיד שולחים מישהו לטפל, כל שאלה נענית בצורה כל כך מכובדת ונעימהאני ממליצה מאוד על המלון ואני בטוחה שאחזור אליו שוב!!!
המלון משופץ,החדרים משופצים.מלון קטן,אין מרפסות אבל בגדול נהננו.אחלה מיקום קרוב לקניון
מלון מדהים!חדרים מרווחים. הכל נקי מאוד. אוכל ברמה גבוהה.צמוד לים המלח.כל הצוות היה נחמד מאוד .בהחלט נחזור לשם שוב.
לא ברמה של המלונות של ישרוטל. אין צל בתוך הבריכה כך שממש לא נעים להכנס באוגוסט. המים חמים כמו סאונה. ביקשנו חדר עם דלת מתחלפת לא קיבלנו. גם לא אותו קומה עם החברים שהזמנו איתם. מעליות קטנות וצפופות. בקיצור מאכזב. הדבר היחיד הטוב היה שהיה עם מי לדבר והמנהלת היתה מקסימה. המיקום גם כן נחמד.
דנה קנלסדנה קנלס
16:10 26 Jul 23
בינתיים בין כל בתי מלון שהיינו עד היום בים המלח זה ניצח.עפנו על הבריכה עם מיטות מפנקות , דק מסביב נותן הרגשה של תאילנד או מלדיבים. הכל כל כך נעים לעין , הרגשה ביתית. הצוות היה כל כך נחמד ועזר לנו ואפילו הציעו עזרה כשלא ביקשנו, במיוחד בחדר אוכל. האוכל היה ממש טעים ומגוון. לקחנו חדר קרקע עם מרפסת גינה. הוא מין סוויטה עם מחיצה שמפרידה בין הספה שהילדים ישנו לבין מיטת הורים. גם בחדר העיצוב היה כל כך נעים לעין. רק מרגיש שהמעצב היה גבר, התאורה של המראה מעל הכיור מאחורי המראה ולא ניתן להתאפר, גם אין ווים לתליה באזור מקלחון.הספא מאוד סטנדרטי
Shuki ElishaShuki Elisha
09:37 25 Jul 23
מלון בוטיק שעבר שיפוץ לאחרונה. חדרים גדולים ונקיים. מזגן שקט. ארוחות מגוונות ומבחר מספק בהחלט לכול הצרכים והרגישות.מתחם הבריכות תמיד נקי ומטופל.חנייה בשפע. הצוות משתדל מאודלעזור.החוף הצמוד למלון הוא ציבורי ומתוחזק. לחוף של המלון יש הליכה 10 דק' .כדאי לשקול מדרגות לטיילת בחלקו הצפוני של המלון. העלייה מהכיכר לרחוב לא קלה למבוגרים ובשעות החום.המזגן במסדרונות חלש.סה״כ נהננו, למרות שהמחיר מעט יקר ביחס לאחרים. ופינו החדרים בהתאם לשעות הרשומות.
Hen YHen Y
13:22 24 Jul 23
החוויה הכי גרועה שהייתה לי במלון של ישרוטל.אני לקוחה של הרשת כבר שנים ותמיד חוזרת כי אין להם תחליף. המלון הזה ממש ממש לא תואם ולא נראה כאילו הוא חלק מהרשת. השירות מזעזע.לא מומלץ בכלל ולא שווה את הסכומים הגבוהים שהם גובים
M OM O
18:19 14 Jul 23
זוג. סגרנו סופש יום הולדת. לרוב מגיעים לחדר ויש פינוק קטן. אבל לא. בסדר לא נוראביקשתי בקבלה עוגה קטנה, אמרו שאין. לא ניסו לעזור או לחשוב מה אפשר לעשות, פשוט מענה קר שאין עוגה. אורחת עזרה לי ואמרה שאני יכולה לבקש מהמסעדה פלטת פירות.מלון רגיל. אוכל רגיל בחדר אוכל. בריכה מפוצצת מבאס.כשהגענו למלון המאבטח היה לא נעים ודרש את השמות שלנו. הרגשתי כאילו אני מתגנבת למלון ששילמתי עליו.. איזו קבלת פנים מהממת! (לא באמת)מה עם קצת נימוסים?אבל יכולה לומר על צוות המטבח שהיו מדהימים והיה להם שירות מדהים!!!!!!!!בקיצור חוויה רגילה לגמרי.מי שמצפה למלון מפואר ועל רמה זה לא המקום.. בסהכ מלון רגיל וישן. שנראה ישן מבחוץ.באמת לא יודעת מה כל כך מומלץ בו, אולי המיקום טוב כי קרוב לטיילת אבל בלילה מסתובבים שם המקומיים עם רעש מהמכוניות. בקיצור חוויה לא משהו . לא אחזור
Ayelet SivanAyelet Sivan
07:41 09 Jul 23
חופשה מהסרטים💫נסענו לסופש לחגוג יומולדת עם שני ילדים בגילאי 7 ו9.ונהננו מכל רגע.החדר נוח מאוד, מיטות, מקלחת, מיזוג, רמת ניקיון- הכל ברמה גבוהה.לקחנו חצי פנסיון וזה היה מעולה.ארוחת בוקר וערב מגוונות וטעימות. הכל ברמה הכי גבוהה, כל אחד מצא מה לאכול, חושבים על כל פרט. אוכל לילדים אפילו. אין מילים.כל יום היו פינוקים פינת סושי, פינת בורקס טורקי, מדהים.המתקנים במלון נהדרים. הכל מתוחזק היטב. הבריכה נהדרת, בריכות מי מלח בספא נהדרות, מיטות שיזוף-( טיפ: לשים מגבת ומצופים או משהו על המיטה לפני ארוחת הבוקר כדי לשמור מקום)הצוות כולו אדיב מאוד. מנהל המלון נוכח בכל מקום, מוודא שהאורחים מקבלים שרות ברמה הגבוהה ביותר וזה ראוי להערכה!הייתה הופעה בלובי בשני הערבים שהיינו. מוזיקה מעולה ותענוג לסיים כך יום עם דרינק🥂הקיצר תזמינו😎
Greta ShushanGreta Shushan
11:52 07 Jul 23
חוגגים את יום הנשואים. בחרנו בנגה ים המלח בזכות הזיכרונות על הנופש המענג לפני כמה שנים.יש כמה פרטים לשיפור גם בשירות וגם בתחזוקה.אבל רצינו לכתוב תודה במיוחד לנג'יב שהיום עובד בבר בברכה ונתן הרגשת שירות הכי טובה שרק יכולנו לבקש.התחשב בנו ועשה הכל כדי לחזק את העובדה שבאנו להנות בחופש ופחות להתעסק בטעויות של הפקידים בקבלה ששכחו לפתוח לנו חשבון על החדר.שירבו אנשים כמוך! תודה רבה לך נג'יב המקסים!
מלון במצב מעולה. החדרים יפים, נקיים. אנשי המלון מאוד נעימים ואדיבים. הבריכה נקייה. ובכלל היה נעים ושקט לשבת ליד הבריכה. המחירים של האוכל ליד הבריכה מאוד יקרים - אז מומלץ להיערך לפני. ממליצה!
Doron EzonDoron Ezon
12:05 17 Jun 23
פחדתי, המלון הקטן של ישרוטל בים המלח. ים המלח לא שופע במקומות נהדרים ושירותיים, היססנו, אשתי רצתה להחליף, הגענו הוקסמנו.חדרים מעט קטנים, מידי פעם צעקות לא בעברית בחדר האוכל אבל....אבל, שירות מרהיב, נקי, עדכני, מריח טוב, אוכל מ ע ו ל ה, שירות שירות שירות מעל למצופה.מגבות כמה שתרצה, שתיה מכל הסוגים כולל בירה, קולה וכו.....הקטן שלי צליאק - שפע אינסופי עבורו - זה כל מה שחשוב, הגישה.השירות ריגש אותי ממש.סופר סופר סופר
js_loader

סוגי חדרים במלון נגה ים המלח

אוהבים את המלון רוצים להבין את הסדר של סוגי החדרים של המלון? אנחנו בצוות הוטליה ריכזנו לכם את שם החדר ולאיזה צד הוא פונה- כולל תמונות של החדר במלון נגה (לשעבר מלון גנים) ים המלח.

  • חדר נוף לים המלח בנגה: גודלו של החדר הוא בין 19.5 ל-25 מ"ר ויש בו חלון גדול אשר צופה לכיוונו של ים המלח. בחדר יש גם חדר רחצה עם מקלחת, מסך טלויזיה, ערכת קפה ו-WIFI חינם. החדר מתאים לזוג או לזוג + תינוק.
חדר נוף לים המלח בגנים
בתמונה: חדר נוף לים המלח בגנים
  • חדר גדול עם נוף לים המלח: גודלו של החדר הוא 28 מ"ר ויש בו חדר רחצה עם מקלחת. חדר זה מתאים לזוג + ילד או לשלושה מבוגרים. כמו כן, קיימת אפשרות להוספת מיטת תינוק במידת הצורך. בחדר יש גם פינת ישיבה אשר נפתחת למיטה זוגית.
חדר גדול עם נוף לים המלח בגנים
בתמונה: חדר גדול עם נוף לים המלח בגנים
  • חדר סטודיו עם נוף לים המלח: גודלו של החדר הוא 24 מ"ר והוא מתאים לזוג, זוג + ילד או לשלושה מבוגרים. בחדר יש פינת ישיבה שזו למעשה כורסא אשר נפתח למיטת יחיד וגם חדר רחצה עם מקלחת. בחדר יש חלון גדול אשר משקיף אל ים המלח.
חדר סטודיו עם נוף לים המלח בגנים
בתמונה: חדר סטודיו עם נוף לים המלח בגנים
  • חדר סטודיו עם נוף לים המלח: חדר אשר יתאים לזוגות, שלושה מבוגרים או זוג עם ילד. בחדר יש פינת ישיבה אשר נפתחת למיטת יחיד וגם חדר רחצה עם מקלחת. הנוף הנשקף מבעד לחלון של החדר הוא הנוף של ים המלח. גודלו של החדר – 24 מ"ר.
חדר סטודיו עם נוף לים המלח
בתמונה: חדר סטודיו עם נוף לים המלח
  • חדר גדול עם נוף לים המלח ולבריכה בנגה 
חדר גדול עם נוף לים המלח ולבריכה בגנים
בתמונה: חדר גדול עם נוף לים המלח ולבריכה בגנים
  • חדר נוף לים המלח ולבריכה בנגה: גודלו של החדר הוא 22.5 מ"ר. יש בו חלון אשר צופה אל ים המלח והבריכה וגם חדר רחצה עם מקלחת. מתאים ליחיד, זוג או זוג + תינוק.
חדר נוף לים המלח ולבריכה בגנים
בתמונה: חדר נוף לים המלח ולבריכה בגנים
  • חדר חדש – נוף לים המלח 
חדר חדש - נוף לים המלח בגנים
בתמונה: חדר חדש – נוף לים המלח
  • חדר חדש – נוף לים המלח ולבריכה בנגה 
חדר חדש - נוף לים המלח ולבריכה בגנים
בתמונה: חדר חדש – נוף לים המלח ולבריכה בגנים
  • חדר גדול חדש – עם נוף לים המלח 
חדר גדול חדש - עם נוף לים המלח
בתמונה: חדר גדול חדש – עם נוף לים המלח
  • חדר גדול עם נוף לים המלח: גודלו של החדר הוא 28 מ"ר ויש בו כורסא אשר נפתחת למיטה זוגית. בחדר יש חלון גדול אשר צופה אל ים המלח והוא מתאים לזוג עם ילד או לחילופין לשלושה מבוגרים. יש אפשרות להוספה של מיטת תינוק במידת הצורך. בחדר מסך טלוויזיה אחד.
חדר גדול חדש - עם נוף לים המלח ולבריכה בגנים
בתמונה: חדר גדול חדש – עם נוף לים המלח ולבריכה בגנים

 

חדר משפחה גן חדש בגנים
בתמונה: חדר משפחה גן חדש במלון נוגה (לשעבר גנים ים המלח)
  • חדר משפחה עם נוף לים המלח בנגה: החדר הגדול ביותר במלון וגודלו הוא 54 מ"ר. יש חדר הורים וחדר ילדים והוא פונה אל הבריכה או לכיוון ים המלח. מתאים לזוג + 2 ילדים וניתן גם להוסיף מיטת תינוק. בחדר יש 2 מסכי טלויזיה וגם ערכת קפה, כספת וחיבור ל-WIFI בחינם.
חדר משפחה חדש עם נוף לים המלח בגנים
בתמונה: חדר משפחה חדש עם נוף לים המלח בגנים

מלון נגה ים המלח ספא – מתחם מפואר הכולל עשרות סוגי טיפולים

ואם כבר דיברנו על ספא, כדאי לציין כי מתחם הספא של מלון גנים ים המלח הוא אחד ממתחמי הספא הכי מפוארים שיש באזור. תוכלו ליהנות כאן מעשרות טיפולים שונים בספא, כולל גם טיפולים טבעיים של ים המלח. בסופו של דבר, ים המלח הוא אזור מיוחד במינו, שבו אפשר לחוות נופש מהסרטים ולכן אם אתם מחפשים מלון באזור זה, אנו בהחלט ממליצים שיהיה מדובר על בית מלון ספא בים המלח.

מתחם ספא מפואר במלון גנים ים המלח 

אם אתם מחפשים אחרי פינוק מושלם בסופ"ש, אנחנו ממליצים להזמין חופשה בערך חודשיים מראש, מאחר שהמלון הזה יהיה במקרים רבים בתפוסה מלאה. כמו כן, אם מזמינים נופש מראש לבית מלון נגה ים המלח, ואפשר להנות בדרך כלל ממחירים אטרקטיביים על הנופשים המשפחתיים, זוגיים וכו'.

מלון נוגה ים המלח מחירים

אהבתם את המלון? רוצים להזמין חופשה? הגעתם למקום הנכון.
כמו כל אזרח אנחנו תמיד נחפש דילים או מבצעים שווים או אפילו מבצעים בדקה ה- 90 (ברגע האחרון), אולם לא תמיד יהיה מבצעים, אבל אנחנו תמיד ממליצים לכם לבדוק באתר הרשמי של המלון, על המחירים כי הם מתעדכנים מידי יום ולפעמים רשת ישרוטל יוצאת במבצע, כמו כן מלון גנים ים המלח עובד עם חברת ישראכרט, ולפעמים עושה מבצעים משותפים אז חבל לפספס את זה.

ביקורות וחוות דעת על מלון נגה (לשעבר ישרוטל גנים)

האורחים אשר ביקרו בבית מלון ישרוטל נגה ים המלח (לשעבר מלון גנים ים המלח) סיפרו כי החדרים גדולים ועם נוף מרהיב אך חלקם היו מעט מיושנים והיה מקום לתחזוקה טובה יותר. מבחינת המיקום של המלון, מלון נוגה זכה לתשבוחות רבות מאחר והוא ממוקם בקרבה אל מסעדות (מרחק הליכה מהמלון) חוף הים ומרכזי קניות. העיצוב של המלון יפה מאוד והצוות אדיב ושירותי ויש הרגשה ביתית. בנוסף, יש חנייה בשפע וזה יתרון גדול ומשמעותי.

מידע חשוב על מלון נגה ים המלח

ריכזנו לכם מידע חיוני נוסף אשר עשוי להיות רלוונטי בעבורכם לפני הזמנת החופשה במלון נגה ים המלח:

  • במקום יש חדר כושר אשר פעיל בין השעות 6:45 ל-22:00.
  • העישון אסור בכל החדרים של מלון נוגה.
  • הכניסה אל מתחם הספא של המלון היא לגילאי 16 ומעלה.
  • בארוחת הערב ניתן להזמין שתייה חופשית (בירה ושתייה קלה).
  • אין אפשרות להכניס בעלי חיים לשטח המלון, למעט חיות שירות.
  • בחנייה של המלון יש 2 עמדות טעינה לרכב חשמלי מטעם חברת EVEDGE.
אהבתם? שתפו!