מלונות בים המלח

מידע על מלונות בים המלח

ים המלח נחשב למקום של שלווה, מרפא ונופש. יש לא מעט מלונות בים המלח שנחשבים ליוקרתיים ומפנקים אך למעשה אפשר למצוא מלון בים המלח בכל טווח מחירים. היכנסו אל המלון הרצוי ברשימה בעמוד זה וקבלו עליו מידע מפורט, כולל מתקני המלון, סוגי החדרים ועוד.

אוכל מעולה, מגוון רחב של פעילויות, חדרים מרווחים ומתחם ספא ייחודי - זה הזמן שתכירו את בית מלון Enjoy בים המלח.
ים המלח, עין בוקק
4/5

מחפשים מלונות בים המלח עם מאפיינים ספציפיים? לחצו על הכפתור הרלוונטי:

רשימת מלונות בים המלח והסביבה

ים המלח כבר מזמן נחשב לאחד מהמקומות המיוחדים בישראל. הוא מושך אליו תיירים מכל חלקי הארץ וגם ממקומות רבים בעולם וזאת בזכות הנופים המרהיבים שקיימים בסביבתו אך גם בשל סגולות המרפא של הבוץ והמים. אם גם אתם מחפשים מלונות בים המלח, תוכלו למצוא כאן אצלנו מספר המלצות על מלונות מצוינים באזור, כולל פירוט ומידע חיוני על כל מלון ומלון.

חופשה בים המלח

שיקולים בבחירת בית מלון בים המלח

כאשר מחפשים אחר בית מלון בים המלח, מומלץ לבדוק מספר דברים חשובים כמו גודל החדר והאבזור הקיים בתוכו, המתקנים שיש במלון זה (ספא, ג'קוזי, בריכות, חדר כושר וכדומה) וגם רמת השירות של צוות המלון. מומלץ גם לקרוא המלצות מאורחים אשר ביקרו במלון וזאת על מנת להבין מעט יותר על החוויה במקום.

בתי מלון בים המלח בקרבת החוף

אחד מהדברים החשובים ביותר לכולנו הוא הלוקיישן של המלון וכאשר מזמינים מלון בים המלח, נרצה ככל הנראה ליהנות מהים עצמו. לכן, כדאי לוודא כי המלון קרוב אל חוף הים ומומלץ גם לבחון האם יש חוף פרטי וסגור לאורחי המלון. זכרו, בתי מלון בים המלח עשויים להימצא ממש על שפת הים אך ישנם גם מלונות רחוקים יותר שבשביל להגיע אל החוף, יהיה צורך בנסיעה עם אוטובוס או רכב. נזכיר כי כתבנו בפירוט על מלונות בים המלח עם חוף פרטי ותוכלו לקרוא שם גם על היתרונות של החוף הפרטי לאורחי המלון.

דילים על מלונות מומלצים בים המלח

ניתן למצוא מספר דילים, הנחות ומבצעים על מלונות מומלצים בים המלח, כאשר בכל אחד מעמודי המלונות המופיעים כאן באתר, ישנו גם מידע על המבצעים הקיימים לאותו המלון.

במידה וברצונכם לבקר במלון נבו ים המלח או לחילופין להגיע לחופשה בבית מלון גנים ים המלח, תוכלו להיכנס ולבדוק אודות מבצעים בעמוד המבצעים של רשת ישרוטל.

בחירת בית מלון בים המלח

בתי מלון בים המלח בקרבת החוף

אחד מהדברים החשובים ביותר לכולנו הוא הלוקיישן של המלון וכאשר מזמינים מלון בים המלח, נרצה ככל הנראה ליהנות מהים עצמו. לכן, כדאי לוודא כי המלון קרוב אל חוף הים ומומלץ גם לבחון האם יש חוף פרטי וסגור לאורחי המלון. זכרו, בתי מלון בים המלח עשויים להימצא ממש על שפת הים אך ישנם גם מלונות רחוקים יותר שבשביל להגיע אל החוף, יהיה צורך בנסיעה עם אוטובוס או רכב.

חופשה בים המלח מתאימה לכולם

בין אם אתם מחפשים יעד לחופשה משפחתית עם הילדים ובין אם בא לכם לצאת לחופשה זוגית ורומנטית, ים המלח הוא ללא ספק אחד מהיעדים שכדאי לכם לשקול. חופשה בים המלח יכולה להיות בסגנון "בטן-גב" עם המון שעות של ים, בריכה ושיזוף בשמש אך אפשר גם לצאת לטיולים מיוחדים באזור, בג'יפים, אופניים ועוד. באזור זה יש גם לא מעט אטרקציות מעניינות כגון סנפלינג, סיורים עם הסברים על ים המלח ואפילו שייט בים המלח עצמו אל נקודות מסתור מיוחדות.

מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

למאמר המלא »
מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

למאמר המלא »