מלון לאונרדו קלאב ים המלח

4/5
תוכן עניינים

הכירו את בית מלון לאונרדו קלאב ים המלח

אם אתם מחפשים אחר מלון בים המלח עם מגלשות מים, אתם בעצם מחפשים אחר חופשה משפחתית מקסימה. לאונרדו קלאב ים המלח הוא ללא ספק מקום מיוחד ולא רק בשל העובדה שהוא נמנה בתוך הרשימה של מלונות בים המלח עם חוף פרטי. במלון תוכלו למצוא חדרים מרווחים, ספא מפנק ושלל אטרקציות מעניינות.

רוצים לחוות את הנופש המושלם עם הילדים? אנחנו מזמינים אתכם להכיר את מלון לאונרדו קלאב ים המלח, המלון שמציע קונספט של הכול כלול. וכיאה למלונות הכול כלול, הם בדרך כלל קצת יותר יקרים ממלונות אחרים. אבל שמעו לנו, זה שווה את זה. במיוחד אם אתם מגיעים עם הילדים שלכם למלון, שצריכים על הזמן תעסוקה כנראה.

מלון לאונרדו קלאב ים המלח
בתמונה: לאונרדו קלאב ים המלח נמצא על ים המלח

מה נמצא במלון לאונרדו ים המלח? 

במלון לאונרדו קלאב ים המלח, אתם תמצאו את כל מה שמלון הכול כלול צריך לספק לכם. יש לכם כאן אוכל במשך כל השהות שלכם, מאפים, פירות, ארטיקים לילדים בשפת הבריכה, ארוחות עיקריות ועוד. כמו כן, מכיוון שילדים בדרך כלל צריכים תעסוקה, אתם מוזמנים לתת להם להנות מפארק המים המפואר שבמלון.

יש כאן 3 מגלשות מים מפותלות ובטוחות, שבהן הילדים יכולים לגלוש כל היום. אם הקונספט של הכול כלול הוא משהו שמדבר אליכם, כנראה שאתם עם ילדים. אז אם אתם מגיעים עם ילדים, אנחנו נשמח לציין בפניכם שבמלון תוכלו למצוא מגוון גדול של פעילויות לילדים. כמו כן, תוכלו למצוא כאן גם מגוון פעילויות למבוגרים, מופעים שונים באולם האירועים, לעיתים סטנדאפ ועוד.

חדרים במלון לאונרדו קלאב ים המלח

כמה עולה מלון לאונרדו קלאב ים המלח ללילה? 

אם אתם מעוניינים להגיע למלון לאונרדו ים המלח, לילה על בסיס הכול כלול יעלה לכם בערך 1,500 ₪. המחיר מתייחס ללילה עבור זוג עם שני ילדים על בסיס של הכול כלול. במלון תמצאו גם חדר כושר מפואר, שבו תוכלו להתאמן ברוב שעות היום.

בצמוד לחדר הכושר של לאונרדו קלאב ים המלח, תוכלו למצוא גם מתחם ספא מפנק כמו בסרטים הכי רומנטיים. אם אתם מתכננים דייט זוגי עם עיסוי, זה המקום בשבילכם. תוכלו ליהנות כאן ממגוון די רחב של טיפולי ספא כגון עיסויים שוודיים, עיסוי זוגי, עיסוי אבנים חמות ועוד. יש לציין, סוגי הטיפולים משתנים בהתאם לאנשי הצוות הנמצאים באותו יום במלון. נזכיר כי כתבנו מידע מפורט אודות מלונות ספא בים המלח, כולל היתרונות של שהות במלונות עם מתחמי ספא מאובזרים.

חופשה משפחתית הכול כלול בים המלח 

אם אתם מגיעים עם ילדים למלון, כדאי פשוט להשאיר את הארנק שלכם בבית. מלון לאונרדו קלאב ים המלח מציע לכם חופשה שלא תצריך ממכם להוציא שקל מעבר לעלות הזמנת הנופש. מאחר שבמלונות הכול כלול הדגש הוא על כמות, יש לקחת בחשבון שהאוכל הוא לא ברמה של מלונות 5 כוכבים. אבל אין ספק, חדר האוכל כאן הוא אחד מחדרי האוכל הכי מפנקים באזור ים המלח. שמעו לנו, מומלץ להגיע למלון זה.

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות