מלון מצפה הימים

4/5
תמונות מהמלון
תוכן עניינים

אפשר לומר שבמלון מצפה הימים יש את כל מה שהופך חופשה למוצלחת: מתחם ספא יוקרתי, בריכה ענקית (חצי אולימפית) אוכל משובח וחדרים מעוצבים ומאובזרים. גלו את כל המידע החשוב על המלון והזמינו חופשה במלון היוקרתי.

מלון מצפה הימים – חופשה יוקרתית בגליל

בין צפת לראש פינה, מסתתר לו אחד מהמלונות היפים והמרשימים של ארצנו. מלון מצפה הימים כבר מזמן הפך לשם נרדף לחופשה מפנקת, רגועה ויוקרתית שלא דומה לשום חופשה במלון אחר בישראל.

הביקוש למלון זה הוא מהגבוהים בארץ ומספיק להעיף מבט בתמונות של המלון או לקרוא מעט על מתקניו השונים, בשביל להבין מה הופך אותו למבוקש כל כך.

מלון מצפה הימים

חנות המשק בבית מלון מצפה הימים?

במלון ניתן למצוא חנות משק בה ניתן לרכוש שמן זית, ליקרים מוצרי קוסמטיקה מגוונים וגם חליטות תה וריבות. שעות הפתיחה של החנות הן בין השעה 10:00 לשעה 16:00.

כמו כן, במקום יש מכירה של פירות, ירקות וגם מוצרי חלב נבחרים. חנות זו מספקת לבית מלון מצפה הימים ערך מוסף ומאפשרת לאורחי המלון להנות מהטעמים המיוחדים של החווה האורגנית.

מסעדה ואוכל במצפה הימים

מלבד הדברים שציינו קודם, הדבר שמייחד את המלון ממלונות אחרים הוא החוויה הקולינרית שלו. סמוך למלון קיימת חווה אורגנית. החווה מספקת למסעדת המלון את מרבית חומרי הגלם לאוכל. כך האורחים יכולים להנות מחומרי גלם אורגני וממוצרים טריים וטעימים במיוחד.

השף ארז קומורובסקי מלווה את המלון כיועץ קולינרי, ומציע שלל מנות מיוחדות על הקונספט של Farm To Table  כלומר מהחווה אל השולחן. כך האורחים נהנים מאוכל מפנק וטעים במיוחד.

מסעדה ואוכל במצפה הימים

 

מסעדת המלון היא חלבית. בזכות המחלבה הסמוכה, מסעדת המלון מגישה מוצרים חלביים טעימים ומפנקים ביניהם גבינות מיוחדות. בנוסף לכך המסעדה מציעה מגוון רחב של מאפים הנאפים במקום, ירקות ופירות טריים וביצים מהחווה הסמוכה למלון.

במידה ואתם חובבי בשר, תוכלו להנות ממסעדת "גריל עץ" בהובלת השף רונן ולדמן. מסעדה זו היא שיפודיה גלילית המציעה מבחר בשרים איכותיים משופדים על ענפי עצים הגדלים באזור (זית, הדר, אלון ועוד). יש לקחת בחשבון שהמסעדה אינה מחזיקה בתעודת כשרות כיוון שפתוחה בשבת.

מזמינים חופשה במלון מצפה הימים?

למי מתאים מלון מצפה הימים?

יש לקחת בחשבון כי המלון לא מתאים לכל אחד. אם אתם משפחה עם ילדים קטנים המלון לא מתאים בשבילכם. למעשה, רק ילדים מעל גיל 10 יכולים להתארח במלון. המלון מציע חוויה יוקרתית, שלווה, אינטימית ורגועה ולכן יכול להתאים לזוגות שמחפשים להתפנק, או למשפחות בוגרות יחסית.

למי מתאים מלון מצפה הימים

חוות דעת וביקורות מלון מצפה הימים

רגע לפני הזמנת החופשה במלון מצפה הימים, תוכלו לקרוא כמה מחוות הדעת והביקורות שנכתבו על בית המלון על ידי אורחיו:

Roni YanivRoni Yaniv
08:36 04 Oct 23
אין מענה בטלפון. לא סימן מעודד.
רחל אדיררחל אדיר
11:11 01 Oct 23
Tom SchreiberTom Schreiber
16:06 29 Sep 23
Sara AmarSara Amar
16:07 27 Sep 23
חגגנו במצפה הימים את יום הנישואין ה 49 שלנו. הכול היה מושלם. החדר (ואנחנו לקחנו את הכי צנוע!) האוכל (ארוחות בוקר וערב צמחוניות), היחס, הבריכה והפעילויות.לא היה לנו רגע דל.. הבריכה נקיה וללא כלור, ויכולתי לשחות כמעט ללא הפרעה, שיעור פילטיס נפלא, שיעור מדיטציה אינדיאנית בהנחיית שרי שובל האחת והיחידה. אישה מיוחדת, חכמה, צעירה לנצח ויודעת לקרוא אנשים כמו ספר פתוח.השתתפנו בשלושה סיורים. סיור אחד מרתק בראש פינה עם המדריך חזי שגב שסיפר על תולדות הישוב ואף שיתף אותנו בסיפורו האישי תוך ביקור במצפה נמרוד. חזי הדריך אותנו גם בסיור השלישי בחווה האורגנית וחלק אתנו את הידע הנרחב על תולדות המקום.הסיור השלישי היה הליכת בוקר רגלית בשבילי הגן המופלא עם עדי.תודה לכם, וכמובן נשוב בהזדמנות ראשונה!
FREDERIC ERRERAFREDERIC ERRERA
11:16 23 Sep 23
מדהים
Alon GreenbergAlon Greenberg
10:03 11 Sep 23
Carmel MCarmel M
05:08 11 Sep 23
מלון 5 כוכבים אמיתי , חדרים מפוארים ושירות מעל ומעברהתארחנו בחדר מסוג מצפה הימים דלקס,חדר מצוחצח ,נקי ומרווחהאוכל במלון היה מצויין,האווירה שקטה ונעימהמומלץ לזוגות שמחפשים שקט
sarah plotniksarah plotnik
14:06 06 Sep 23
מקום קסום
ענת מאליקענת מאליק
12:19 05 Sep 23
חדר יפה בהתאם למחיר.התאכזבתי ממתקני המלון. אין חמאם. אין בריכה חיצונית, לא נקי במתחמים. בסאונה הרטובה והיבשה היו מגבות מלוכלכות. במלתחות היה ליכלוך נוראי. והסרטון מדבר בעד עצמו. אכזבה. לא מתאים לרשת ישרוטל.
Eric PollyEric Polly
08:41 05 Sep 23
ספא מלון יוקרתי אמיתי 5 כוכבים על ראש הר עם נוף עוצר נשימה לכל כיוון. ארכיטקטורה נהדרת, צמחייה מקורה נרחבת בכל מקום, אזורי מדיטציה שלווים מבפנים ומבחוץ, שטחים מעוצבים להפליא לטייל בהם, סיפונים גדולים לישיבה בכל מפלסי המלון המציעים נוף פנורמי. כיסאות נוח בשפע בכל מקום. בנכס הענק הזה יש רק כ-100 חדרים מה שהופך את האווירה לשקטה ורגועה.שימו לב, זהו מלון ספא לרגיעה מוחלטת ומדיטציה. ילדים אינם רצויים כאן, מדיניות המלון היא ללא ילדים מתחת לגיל 10 ולא ראינו אפילו ילד אחד במהלך שהותנו. אני יכול לומר כהורים ל-6 ילדים ו-6 נכדים משלנו שזה הפך את החופשה שלנו למרגיעה ומהנה במיוחד.שירות יוצא מן הכלל, בריכה מקורה וסאונה יפהפיות, תפריט מלא של טיפולי ספא ועיסויים, מזנוני ארוחות בוקר וערב מפנקים עם רבים מהמרכיבים מהחווה האורגנית המקומית במקום.למלון חווה אורגנית משלו שתוכלו לטייל בה בחופשיות, רבים מהירקות, הפירות ועשבי התיבול מוגשים מחווה לשולחן, יש פרות ועיזים ומחלבה להכנת כל החלב הטרי והגבינות הרכות והקשות המוגשות. (ומספקת לשאר המלונות ברשת ישרוטל), פטיסרי בה ניתן לצפות בכל הלחמים הטריים והקינוחים הנעשים מדי יום.קצת מחוויה של גן עדן עלי אדמות.
KORENKOREN
10:43 24 Jul 23
עבר שיפוץ נפלא. ארוחת הבוקר מדהימה, ממוצרי החווה האורגנית שבשטחו. יחצנית המלון, שנית, שירותית ממדרגה ראשונה ומקצועית first class👸!! טליה מנהלת חדר האוכל, דליה משירות חדרים, ליעוז מהלובי, מסבירי פנים ומאוד שמחים לסייע, כל אחד בתחומו. ישרוטל זכה שאנשים כמותם הם הפנים המייצגות בכבוד את הרשת!!
יגאל קולמןיגאל קולמן
13:02 16 Jul 23
מלון וסביב לה יפה מאד שרותיי מלון נהדרים.בארוחת הערב החלבית היה ואתה רוצה לשתות קפה שלם בנפרד. לא מוצא חן בעני בכלל
מלון מקסים גם מבחוץ וגם מבפנים. החדרים נקיים ומאובזרים היטב. האוכל טרי וטעים,בארוחת בוקר מייקל מצוות המטבח, פינק אותנו במאפים אישיים על פי רצוננו וזה לא מובן מאליו. ובכלל כל הצוות מאוד אדיב וקשוב ומשרה אווירה נעימה וטובה.
אופיר אלבזאופיר אלבז
17:03 03 Jul 23
מלון מהמם מעוצב בטוב טעםאוכל נהדר טרי וטעיםהמלון כל נקי ברמה גבוההעובדים נותנים שירות אדיבחדר מפנק ספא מעולה נוף מיוחדהיתה לנו חופשה מקסימה
שגיא שייןשגיא שיין
16:31 30 Jun 23
הגענו לסופש. מלון מהמם, המלון ממוקם במיקום מבודד עם נוף מדהים על הכנרת. השירות מצויין, האוכל ברמה גבוהה מאוד. ממליץ בחום
Jenny TokarevJenny Tokarev
05:54 28 Jun 23
המקום יפה. שירות מהטובים בארץקצת צפוף בבריכה בעונת הקיץ ופחות אהבתי את הטיפול בספא, הייתי מצפה ליותר במקום כזהממליצה מאוד למי שמחפש שקט אמיתי
דור פינחסדור פינחס
10:10 22 Jun 23
ביקרנו ליומיים (בפעם השנחה שלנו בשנה האחרונה) קבענו לספא לשעה 11 בשעה 10 היתקשרו ואמרו שהשעה לא נכונה חוייבנו 540 שקל על חצי שעה מסאז לבן אדם אחד בלבדנציין כי המנהלת ספא לא הייתה נחמדה ולא הסכימה להוריד חלק מהחיוב פשוט בושה!למלון הזה לא מחזור שירות לא קיבלנו ויצאנו לא מרוצים!!
Menahem YanivMenahem Yaniv
18:19 06 Jun 23
לאחרונה היה לי העונג להתארח במלון מצפה הימים, ואני יכול לומר בביטחון שזו הייתה חוויה יוצאת דופן מההתחלה ועד הסוף. מלון ברמה גבוהה, עולה על כל הציפיות שלי עם המתקנים יוצאי הדופן והנופים הבלתי נשכחים שלו, מה שהופך אותו ליעד נהדר עבור מטיילים אניני טעם
Ephraim ZenouEphraim Zenou
09:01 06 Jun 23
מקום מהמםמלון ברמה מאוד גבוהבריכה מקורה וגקוזי חיצוניאוכל חלבי ודגים גם בערב ברמת שףיש מסעדה בשרית אך היא לא כשרה.יש גם חווה אורגנית - מומלץ להשתתף וסיורחבל שהמלון מקבל קבוצות גדולות של וועדי עובדיםכאשר 50 איש נכנסים יחד לבריכה או לחדר אוכל, צועקים וצוחקים זה מוריד ממש מהאווירה הרומנטית והפסטורלית של המקום
Adi CimerringAdi Cimerring
16:16 16 May 23
איך שהגענו לשעת הצ'ק חיכה לנו עמדת מיצים טבעיים וצלחות עם מגוון גבינות וקרקרים.המלון נמצא במקום שקט פסטורלי ויחסית מבודד אך ממש כמה דק נסיעה מצפת וראש פינה ועוד מלא יקבים באיזור.שהיינו במלון שני לילות על בסיס חצי פנסיון.בארוחת יש מגוון בחירה של מאכלים וגבינות מסוגים שונים (המלון מגיש רק אוכל צמחוני)במלון נמצא בריכה מקורה וג'קוזי עם נוף מרהיב,יש מגוון מקומות ישיבה חמודים ואינטימים בשטח המלון. הספא מציע מגוון טיפולים מסוגים שונים אך יש להזמין תור מראש.ויש שפע של חניה.
js_loader

מלון ספא מצפה הימים – מידע על טיפולים:

איזה טיפולים אפשר למצוא בספא במלון מצפה הימים ישרוטל? האמת שיש מגוון רחב של טיפולים מפנקים למדי מסוגים שונים. אם אתם מתארחים במלון, כדאי לבדוק מראש על הטיפולים השונים ולהגיע מוכנים עם הטיפול שהכי מתאים בעבורכם. אלו הטיפולים המרכזיים שספא מצפה הימים מציע:

  • טיפול קסם גלילי – טיפול אשר משלב פילינג ועיסוי עם שמן מיוחד. העיסוי תורם רבות לתחושת האיזון. משך הטיפול הוא בדרך כלל 75 דקות.
  • עיסוי שוודי – עיסוי נפוץ מאוד אשר עוזר לשחרור השרירים בגוף ומסייע בהפגת לחצים. ניתן לבחור בין עיסוי באורך של 50 דקות לעיסוי של 75 דקות.
  • עיסוי באבנים חמות – ספה מצפה הימים מציע גם עיסוי באמצעות אבנים חמות אשר עוזר להמריץ את מחזור הדם וגם עוזר לשחרור של אזורים תפוסים.
  • סדרת הטיפולים הקצרים – עיסוי קרקפת ופנים, עיסוי כפות רגליים או עיסוי של הגב והצוואר. טיפולים אלו נמשכים 25 דקות (לטיפול יחיד) ועוזרים בהפחתת כאבי ראש ושחרור הגוף.
  • טיפולים לנשים בהריון – במלון מצפה הימים בראש פינה ניתן גם ליהנות מטיפול שיאצו לנשים בהריון, עיסוי קצוות (קרקפת, ידיים ורגליים) וגם עיסוי שעוזר בהפגה של מתחים ועייפות.

יש מגוון רחב של טיפולים נוספים שמהם תוכלו ליהנות בספא של מצפה הימים ואפשר להגיד כי כל אחד יכול למצוא את מבוקשו במקום.

מלון מצפה הימים ספא

סוגי חדרים במלון מצפה הימים

מתלבטים איזה חדר להזמין? הנה סקירה שתעזור לכם בהחלטה. לפני שנדבר על כל חדר בפירוט, חשוב לנו להסביר כי כחלק מהסטנדרט הגבוה של המלון, תמצאו בכל חדר וחדר כספת, מיני בר, מכונת קפה מדגם נספרסו, מייבש שיער, חלוקים אישיים ונעלי בית, מסך טלוויזיה וכמובן WIFI בחינם.

חדר יסמין במצפה הימים: חדר בגודל של 25 מ"ר אשר פונה אל שטחי המלון. בחדר תמצאו מיטת קינג סייז, פינת ישיבה וחדר רחצה עם מקלחת. החדר מתאים ליחיד או לזוג.

חדר יסמין במצפה הימים
בתמונה: חדר יסמין במצפה הימים
חדר מצפה הימים
בתמונה: חדר מצפה הימים

מצפה הימים דלאקס: חדר שגודלו הוא 40 מ"ר וגם כאן המרפסת פונה אל גינות המלון ושביליו. מבחינת המפרט, גם כאן כמו בחדרים הקודמים תקבלו מיטת קינג סייז מפנקת, פינת ישיבה וחדר רחצה עם מקלחת.

מצפה הימים דלאקס
בתמונה: מצפה הימים דלאקס

חדר דולב: חדר בגודל של 25 מ"ר עם מרפסת זוגית אשר צופה אל הנוף של ראש פינה ואזור הכנרת.

חדר דולב
בתמונה: חדר דולב

דולב דלאקס מצפה הימים: חדר המתאים לזוג, זוג + ילד או שלושה מבוגרים וגודלו הוא 40 מ"ר. המרפסת פונה לגינות המלון ושביליו ולמעשה מדובר על חלל עם אזור שינה מרווח למדי.

דולב דלאקס מצפה הימים
בתמונה: דולב דלאקס מצפה הימים

חדר חרמון: אחד מהחדרים הגדולים שיש למלון מצפה הימים להציע. גודלו הוא 50 מ"ר ויש בו חדר רחצה גדול עם מרפסת ואמבטיה. חשוב לציין כי בחדר חרמון אין מרפסת או נוף ולכן אם חשוב לכם לצאת אל המרפסת עם הקפה של הבוקר, ייתכן וכדאי לבחור בחדר אחר.

חדר חרמון מצפה הימים
בתמונה: חדר חרמון
  • סוויטת נוף כנרת: סוויטה מפנקת, פינתית ומרווחת למדי. המרפסת משקיפה אל נוף הכנרת והגולן. הסוויטה מתאימה ליחיד או לזוג.
סוויטת נוף כנרת במצפה הימים
בתמונה: סוויטת נוף כנרת
  • סוויטה נשיאותית במצפה הימים: 99 מ"ר של פאר ויוקרה, עם עיצוב מוקפד למדי. מה בסוויטה? חדר שינה מרווח, פינת אוכל לאירוח, מרפסת פנורמית אשר משקיפה אל הכנרת והגולן, מיטה זוגית סופר קינג סייז ושלל פינוקים נוספים. כדאי לציין כי אורחי הסוויטה גם נהנים ממארח אישי צמוד וכיבוד עשיר במהלך השהות במלון.
סוויטה נשיאותית במצפה הימים
בתמונה: סוויטה נשיאותית
  • וילה נשיאותית במצפה הימים: הוילה הנשיאותית של מלון מצפה הימים בצפת, נמצאת במבנה פרטי ומבודד. יש בה גינה פרטית, HOT TUB, מיטות שיזוף, קמין הפועל בימי החורף, מטבחון מאובזר, חדר שינה מרווח, חדר רחצה ענקי, סלון ענקי ופינת אוכל גדולה. הוילה מתאימה ליחיד או לזוג.
וילה נשיאותית במצפה הימים
בתמונה: וילה נשיאותית

מתבלבלים עם כל הנתונים? עשינו לכם קצת סדר בטבלה הבאה:

שם החדר גודל החדר מיועד ל
חדר יסמין 25 מ"ר עד זוג
חדר יסמין עם מרפסת 25 מ"ר עד זוג
חדר מצפה הימים 30 מ"ר עד זוג
חדר דולב 25 מ"ר עד זוג
מצפה הימים דלאקס 40 מ"ר זוג / זוג+ילד / שלושה מבוגרים
דולב דלאקס 40 מ"ר זוג / זוג + ילד / שלושה מבוגרים
חדר חרמון 50 מ"ר זוג / זוג + ילד / שלושה מבוגרים
סוויטת חרמון 50 מ"ר זוג / זוג + ילד / שלושה מבוגרים
סוויטת נוף כנרת 55 מ"ר עד זוג
סוויטה נשיאותית 99 מ"ר עד זוג
וילה נשיאותית 100 מ"ר עד זוג

 

איפה נמצא מלון מצפה הימים ישרוטל?

בואו נדבר על המיקום של מלון מצפה הימים בגליל (חפשו עוד מלונות בגליל). ראש פינה נמצאת בגליל העליון למרגלות הר כנען וממזרח לצפת. הנוף שרואים מהמלון הוא  נוף גלילי, פסטורלי, ירוק ויפהפה. המלון מוקף בשדות תבלינים, בוסתנים יפהפיים, משק חי ומחלבה.

אם אתם אוהבים לטייל המיקום הזה יהיה מושלם עבורכם. גם מציע משמעות היסטורית, שכן ראש פינה הוקמה כבר במאה ה-19 עם העלייה הראשונה, וגם נופים מדהימים שיהיה לכם כיף לטייל בהם.

מעבר למיקום היפהפה של המלון, הוא מעוצב בעיצוב נעים וחמים. המלון עבר שיפוץ לא מזמן והוא מאפשר אווירה נעימה, טבעית, מרגיעה ושלווה.

אם כל אלה לא מספיקים, במלון נמצא מתחם ספא מרגיע ומפנק עם 20 חדרי טיפול נעימים וחדשניים. במתחם הספא תוכלו להנות ממגוון רחב של טיפולי גוף, טיפולי בריאות ויופי.

במקום נמצאים מטפלים איכותיים. במתחם הספא תוכלו להנות מבריכת שחייה חצי אולימפית, מקורה ומחוממת, ג'קוזי מפנק המשקיף אל הנוף הגלילי, סאונה רטובה, סאונה יבשה, חדר כושר ועוד. מי צריך יותר מזה.

אגב, אם אתם עדיין מתלבטים ורוצים לקבל המלצות על מלונות נוספים באזור הצפון, נמליץ לכם לקרוא גם על מלון גומא החדש וגם על מלון יערות הכרמל בחיפה. נזכיר כי ערכנו השוואה בין יערות הכרמל למצפה הימים ואם אתם מתלבטים בין שני המלונות האלה, תוכלו להיעזר בה.

 

איפה נמצא מלון מצפה הימים

מלון מצפה הימים מבצעים

במידה ואהבתם את מלון מצפה הימים בראש פינה אנחנו יכולים לספר לכם שמידי פעם הוא יוצא במבצעים, לפעמים בקיץ ולפעמים גם בחורף, לכן חשוב לבדוק באתר הרשמי של המלון, את המחירים ואפילו לבצע הזמנה מסודרת באתר הרשמי, כמו כן המחירים משתנים בין הקיץ לחורף, וחשוב לבדוק איזו חבילה אתם לוקחים לחופשה הבאה שלכם בצפון.

במידה והחלטתם לבדוק מה המחיר לילה למלון מצפה הימים, זה באמת משתנה באיזה דיל תבחרו ובאיזה רשת תקנו את החופשה שלכם, אבל המחיר ללילה במלון כזה יכול להתחיל מ- 1800 ש"ח.

אהבתם? שתפו!