מלון המלך שלמה אילת

4/5
תמונות מהמלון
תוכן עניינים

מלון המלך שלמה – חופשה מפנקת באילת

מעוניינים לצאת לחופשה באילת? לא יודעים באיזה מלון כדאי לכם לבחור? הכירו את מלון המלך שלמה. מבין מגוון רחב של מלונות באילת יש מלון אחד שנחשב למוביל ואהוב מאוד על משפחות עם ילדים והוא כמובן, המלך שלמה. כעת נדבר על המתקנים שניתן למצוא במלון, רמת השירות, סוגי החדרים ועוד.

חדרים במלון המלך שלמה אילת
בתמונה: חדר נוף לבריכה זוגי בקומה השלישית בהמלך שלמה

מלון המלך שלמה אילת חדרים

במלון זה ניתן למצוא מגוון סוגים של חדרים. חלק מהחדרים עם מרפסת, בעוד בחדרים אחרים אין מרפסות אך מדובר על חדרים גדולים למדי (וגם מאוד מאובזרים) אשר יהפכו את החופשה שלכם למפנקת ומבנה. לפני בחירת חדרים במלון המלך שלמה אילת, מומלץ להסתכל בתמונות של כל חדר וחדר וזאת על מנת שתוכלו להבין מה ההבדלים, הן מבחינת הגודל והן מבחינת האבזור עצמו. אגב, גם במלון זה תמצאו טרקלין יוקרתי ומפנק, אשר עשוי להזכיר מעט את טרקלין רויאל ביץ' אילת אשר נחשב לאחד הנחשבים בעיר הדרומית.

להלן סוגי החדרים אשר קיימים בבית מלון המלך שלמה:

  • חדר נוף הרים: זהו למעשה החדר הפשוט ביותר במלון וגודלו הוא 24 מ"ר. הוא מתאים לזוג או לזוג עם ילד ותינוק. יש בו פינת ישיבה, שולחן עבודה, חדר רחצה מפנק עם אמבטיה וגם ספה אשר נפתחת למיטת ילד.

    חדר נוף הרים
    בתמונה: חדר נוף הרים
  • חדר נוף הרים זוגי: חדר זה נמצא בקומה השלישית של המלון ויש בו חדר רחצה עם מקלחת, פינת ישיבה, שולחן עבודה ומדרגות בכניסה אל החדר. הוא מתאים ליחיד או לזוג.

    חדר נוף הרים זוגי
    בתמונה: חדר נוף הרים זוגי
  • חדר נוף לבריכה: אם חשקה נפשכם במרפסת אשר פונה אל בריכת המלון, זה ככל הנראה החדר אשר מתאים לכם. החדר מתאים לזוג או לזוג עם ילד ותינוק ויש בו ספה אשר נפתחת למיטת ילדים.

    חדר נוף לבריכה
    בתמונה: חדר נוף לבריכה
  • חדר נוף לבריכה זוגי בקומה השלישית: גם בחדר זה יש מרפסת אשר פונה אל בריכת מלון המלך שלמה. בחדר יש חדר רחצה עם מקלחת, כספת, מסך טלוויזיה, מיני בר, ערכת קפה ועוד.

    חדר נוף לבריכה זוגי בקומה השלישית
    בתמונה: חדר נוף לבריכה זוגי בקומה השלישית
  • חדר בקומות המלך: במידה ותבחרו להתארח בחדר זה, תוכלו להיכנס בחינם אל הטרקלין של בית מלון המלך שלמה. המרפסת בחדר פונה אל נוף ההרים והחדרים עצמם ממוקמים בקומות 10 – 12. בנוסף מקבלים ארוחת בוקר בקפה רויאל. שימו לב כי מדובר על חדרים מחודשים.

    חדר בקומות המלך
    בתמונה: חדר בקומות המלך
  • חדר משפחה עם נוף הרים: מלון המלך שלמה מציג חדר מרווח למדי אשר מתאים למשפחה וזאת מאחר וגודלו של החדר הוא 32 מ"ר. החדר מתאים לזוג עם שלושה ילדים או לשלושה מבוגרים + שני ילדים.

    חדר משפחה עם נוף הרים
    בתמונה: חדר משפחה עם נוף הרים
  • חדר בקומות המלך עם נוף לבריכה: גם בחדר זה תקבלו כניסה חינם לטרקלין. מדובר בחדר קטן יותר מחדר המשפחה וחדר זה מתאים לזוג או לזוג עם ילד ותינוק.

    חדר בקומות המלך עם נוף לבריכה
    בתמונה: חדר בקומות המלך עם נוף לבריכה

 

  • חדר משפחה עם נוף לבריכה: 32 מ"ר, פינת שינה נפרדת לילדים ומרפסת אשר פונה לכיוון הבריכה. מה עוד בחדר? פינת רחצה עם אמבטיה, פינת ישיבה, שולחן עבודה, ספה אשר נפתחת למיטת יחיד אשר מתאימה לילד ועוד.

    חדר משפחה עם נוף לבריכה
    בתמונה: חדר משפחה עם נוף לבריכ
  • חדר משפחה בקומות המלך עם נוף להרים: כניסה חינם לטרקלין, פינת שינה נפרדת לילדים, מרפסת אשר פונה אל נוף ההרים, ארוחת בוקר בקפה רויאל ועוד.

    חדר משפחה בקומות המלך עם נוף הרים בהמלך שלמה
    בתמונה: חדר משפחה בקומות המלך עם נוף הרים בהמלך שלמה
  • חדר משפחה בקומות המלך עם נוף לבריכה: חדר זה נמצא בקומות המלך ולכן הוא מקנה לכם כניסה אל הטרקלין של המלך. בחדרים אלו יש נוף לבריכת המלון מה שהופך אותם למבוקשים למדי.

    חדר משפחה בקומות המלך עם נוף לבריכה
    בתמונה: חדר משפחה בקומות המלך עם נוף לבריכה
  • חדר גן עם נוף הרים: 2 מיטות יחיד, חדר רחצה עם אמבטיה, פינת ישיבה ושולחן עבודה, ארוחת בוקר בקפה רויאל, מרפסת בגודל של 47 מ"ר אשר פונה לנוף הרים עם מיטות שיזוף, ג'קוזי זוגי ופינת ישיבה.

    חדר גן עם נוף הרים
    בתמונה: חדר גן עם נוף הרים
  • חדר גן בקומות המלך: מתאים לזוג עם שני ילדים או לארבעה מבוגרים או לשלושה מבוגרים עם ילד. חדר שגודלו הוא 32 מ"ר ומרפסת גדולה עם ג'קוזי. בנוסף יש טלוויזיה בפינת הילדים.

    חדר גן בקומות המלך
    בתמונה: חדר גן בקומות המלך
  • חדר גן עם נוף לבריכה: גם בחדר זה יש מרפסת גדולה עם ג'קוזי ומרפסת גדולה אשר פונה אל נוף הבריכה של מלון המלך שלמה אילת.

    חדר גן עם נוף לבריכה
    בתמונה: חדר גן עם נוף לבריכה
  • סוויטת מלון המלך שלמה אילת: גודלה של הסוויטה הוא 48 מ"ר ויש בה סלון ושני חדרי שינה. בנוסף במרפסת יש ג'קוזי זוגי. אורחי הסוויטה נהנים מכניסה חינמית אל הטרקלין ואל ספא המלון. הסוויטה נמצאת בקומות 11 עד 12. כמו כן, במרפסת אשר גודלה הוא 66 מ"ר תמצאו מיטות שיזוף ופינות ישיבה.
סוויטת מלון המלך שלמה אילת
בתמונה: סוויטת מלון המלך שלמה אילת

 

שם החדר גודל החדר (מ"ר) כניסה לטרקלין
חדר נוף הרים 24 לא
חדר נוף הרים בקומה 3 24 לא
חדר נוף לבריכה 24 לא
חדר נוף לבריכה זוגי בקומה 3 24 לא
חדר בקומות המלך 24 כן
חדר משפחה עם נוף הרים 32 לא
חדר משפחה עם נוף לבריכה 32 כן
חדר בקומות המלך עם נוף לבריכה 24 כן
חדר גן עם נוף הרים 32 לא
חדר גן עם נוף לבריכה 32 לא
חדר משפחה בקומות הלך עם נוף הרים 32 כן
חדר המלך בקומות המלך עם נוף לבריכה 32 כן
חדר גן בקומות המלך 32 כן
סוויטה 48 כן

בית מלון המלך שלמה אילת – מתקנים במלון:

כמו בכל מלון אשר מכבד את עצמו, גם בבית מלון המלך שלמה באילת, תוכלו למצוא מגוון אטרקציות ומתקנים לרווחת האורחים המגיעים למקום. במלון יש ספא מרשים למדי בו ניתן לבצע מגוון טיפולי גוף וקוסמטיקה. בנוסף בספא אספרי בבית מלון המלך שלמה אילת יש חמאם וסאונה מרגיעה וגם ג'קוזי וחדר כושר אשר פעיל במשך כל שעות היממה ואליו ניתן להיכנס החל מגיל 18 ומעלה, ללא תשלום. בחדר הכושר תמצאו מגוון מתקנים חדישים ומתקדמים כולל מסלולי הליכה, מכשירי משקולות ועוד.

מזמינים חופשה במלון המלך שלמה אילת?

עולם הילדים של מלון המלך שלמה

יוצאים לחופשה באילת עם הילדים? המלון הזה בדיוק בשבילכם! משפחות רבות מגיעות אל מלון המלך שלמה באילת מאחר ומדובר באחד המלון שיש בו לא מעט מה להציע לילדים בכל הגילאים. תוכלו למצוא במקום מתחם נינג'ה עם מתקנים מיוחדים ומאתגרים אשר יגרמו לילדים שלכם לזכור את החופשה לתמיד. בנוסף, במלון המלך שלמה אילת, יש אזור עם משחקי מולטימדיה, כולל אקס בוקס וסוני פלייסטיישן וגם אזור שלם בו ניתן למצוא בית בובות ומגוון משחקים נוספים. אז במידה ואתם יוצאים לחופשה עם הילדים, אז המלון המלך שלמה אילת הוא בדיוק בשבילכם ובשביל הילדים שלכם.

חוות דעת על המלון המלך שלמה

tatyana birovatatyana birova
07:28 18 Sep 23
לא פעם ראשונה שאנחנו במלון הזה. מרגישים שהמלון התיישן: בחדרים מרגישים עייפות החומר, במסדרונות שטיחים מקיר אל קיר מלאי אבק (למרות הניקיון), מעליות חשוכות, איטיות ולא מתאימות לכמות האורחים.שמתי לב שכמות האורחים גדלה, למרות שמספר החדרים נשאר ללא שינוי - עושה רושם שמנסים להרוויח יותר ממה שמסוגלים לקלוט. בחדר אוכל אין מספיק מקום והשולחנות צפופים מאוד. למי שהיה במלון הזה גם לפני הקורונה וגם אחריה, כמות אנשים עלתה פי כמה, וזה גם משפיע על איכות החופשה.וסעיף נפרד, חנייה של המלון, שפשוט אין אותה כמעט. בקושי 20 מקומות חנייה השייכים למלון. אפשר לקבל פתקית ולחנות באזור המרינה בשטח עפר, אבל שם אין סדר וכולם חונים לפני איך שנראה לכל אחד. גם שם אין מספיק מקומות חנייה, כי השטח שייך לעיריית אילת.לסיכום, אפשר להשתכן במקום בצורה סבירה. אבל ממש לא 5 כוכבים (וגם לא 4).
דגנית הרושדגנית הרוש
20:15 07 Sep 23
פעם ראשונה מתארחת במלון(הופתעתי לטובה).המלון במיקום טוב(קרוב להכל),ניתן ללכת ברגל לקניון ולמרכזי קניות.בחדרים האבזור קצת ישן (יש מקום לשיפור..) המיטה גדולה ורחבה😊הצוות בדלפק הקבלה שירותי ואדיב. בחדר האוכל יש נוכחות גדולה של כוח אדם (תורם מאוד).המזון ברמה גבוה, קיים מיגוון רחב של סוגים וטעמים😋😋.הבריכה במלון גדולה ומפנקת.בהחלט אחזור לכאן שוב😊זו הייתה חוויה טובה.
יעקביעקב
09:23 04 Sep 23
אנחנו עדיין במלון עד יום חמישי. הגענו לכאן לאחר כמה שנים במלונות רשת פתאל .ואנחנו שמחים שבחרנו במלון המלך שלמה השרות מעל המצופה שרות חדרים אדיב ומקצועי הבריכה גדולה ונקייה יש מגלשות לילדים. חדר האוכל נקי וטעים עם מבחר גדול של כל סוגי המאכלים והסלטים.
js_loader

מה יש לעשות בסביבת המלון?

המלון המלך באילת קרוב למספר חנויות בטיילת בהם תוכלו לרכוש בגדי ים וספורט, נעליים, תכשיטים ועוד. בטיילת יש גם מסעדות מצוינות, כמו למשל מסעדת אנג'לינה או מסעדת לה קוצ'ינה. בנוסף בעיר אילת יש מרכזי צלילה, בהם תוכלו להשכיר ציוד שנירקול או צלילה וליהנות מהמים המדהים ומהדגה המיוחדת.

מגלשות המים של מלון המלך שלמה

אי אפשר שלא לציין את מתחם המגלשות של המלון, אשר לצידו יש גן משחקי מים ייחודי עם מפלי מים, גלגלים מיוחדים להפעלה ידנית, דפנות משפריצות ודליי מים שנשפכים. מתקנים אלו, הופכים את בית מלון המלך שלמה באילת לאחד מהמלונות הטובים והמומלצים לכל מי שמתכנן לצאת לחופשה משפחתית באילת.

קראו עוד בנושא: מלונות עם מגלשות באילת

אהבתם? שתפו!