מלון אלברטו

4/5
תוכן עניינים

לבית מלון אלברטו בתל אביב יש את כל מה שצריך על מנת להיות מלון שכדאי לבקר בו: מיקום מרכזי (אזור נחלת בנימין), עיצוב מיוחד ועדכני, חדר כושר עם מגוון טיפולים וגם בר תוסס אשר נמצא על גג המלון. קראו בהרחבה על המלון והזמינו את החופשה האורבנית הבאה שלכם.

מלון אלברטו חופשה אורבנית בתל אביב

אם טרם שמעתם על המלון החדש, מלון אלברטו, זה הזמן להכיר את אחד מהמלונות היפים, המעוצבים והמרשימים שיש לעיר ללא הפסקה להציע. המלון זכה לדירוג של 4 כוכבים ממשרד התיירות ומאחר ומדובר במיקום מעולה אשר קרוב גם למסעדות, פאבים, בתי קפה ואזורי מסחר של העיר תל אביב, הוא הופך למלון מושלם למי שמחפש חופשה מפנקת או מעוניין למצוא מלון לשהות בו במסגרת פעילות עסקית כזו או אחרת בעיר.

מלון אלברטו בתל אביב ממוקם בנחלת בנימין 46 והוא הוקם בבניין לשימור, מה שהופך את השהות בו לקסומה, מיוחדת ושונה מאירוח בכל בית מלון בתל אביב שביקרתם בו עד היום.

מלון אלברטו

מה מיוחד במלון אלברטו בתל אביב?

פרט ללוקיישן המעולה והעובדה שהמלון בנוי על בניין שעבר שימור, יש לו גם הרבה מה להציע מבחינה קולינרית. במלון אלברטו בתל אביב תמצאו את מסעדת רדלר, אשר מגישה ארוחות ערב עם מבחר דגים, בשרים, פירות ים (כן, המסעדה אינה כשרה) ובנוסף קיימת האפשרות להזמין TAKEAWAY אל החדרים. אגב, תוכלו לבקר במסעדה גם במידה ואתם לא מתארחים במלון אלברטו.

הבר של מלון אלברטו

לאלו מכם אשר מעוניינים לנשנש משהו או פשוט ליהנות מדרינק, משקה קל, משקה חם או אלכוהול משובח, תוכלו לעשות זאת בבר של מלון אלברטו תל אביב, אשר מציע מגוון של כריכים ומאפים ושתייה מכל סוג. יש לשים לב כי שעות הפתיחה של הבר הן החל מהשעה 8:00 ועד לשעה 23:00.

כמה עולה לילה במלון? לחצו על הקישור הבא ותוכלו לגלות.

מלון אלברטו תל אביב – חוות דעת וביקורות

מלון אלברטו הוא מלון חדש יחסית ולכן טבעי שכולנו נרצה לקרוא מעט ביקורות על השהות בו לפני ההגעה. הנה כמה ביקורות וחוות דעת שנכתבו על בית מלון אלברטו תל אביב:

Ilan PavisIlan Pavis
14:30 19 Sep 23
זה מלון ממש נחמד עם הרבה דברים לעשות.
Refael TayarRefael Tayar
06:30 14 Sep 23
מלון מהמם במיקום מעולה!חייבים לעשות פשוט תיאום ציפיות בהזמנה:א.בוקר מינימלית שאין למה לקחת אותה. עדיף לצאת ולאכול בחוץ.בריכה רדודה. היא כיפית כי נמצאת על הגג ורואים על את כל תל אביב, אבל אל תצפו לעשות בריכות. היה נחמד אם היו מוסיפים מיטות. זו תוספת נחמדה, אבל אין לכם מה להגיע במיוחד בשביל הבריכה.חוץ מזה, היה מושלם ואם היו מכינים אותנו לזה, בכלל היה מושלם.
עידו אזולאיעידו אזולאי
19:18 09 Sep 23
בתור לקוח קבוע של רשת ישרוטל , הגעתי עם ציפיות אשר עלו בהתאם למחיר ההזמנה,נתחיל מזה שבבוקר עברתי ליד הקבלה ואמרנו בוקר טוב לבחור והבחורה שאיישו את העמדה, שהרימו מבט ואפילו לא ענו לנו.החדרים קטנים , לא נקיים( תראו את התמונות על הקיר הכל מאובק), עמדת השומר בכניסה הפכה לפינת עישון, ובבוקר כשיוצאים החוצה ישר לענן עשן.החדר שלנו היה בקומת הלובי, וב8:00 בבוקר התעוררנו עם ריח ארוחת הבוקר המגיח מהמזגנים.. לא נעים.ה״בריכה״ על הגג ( שכשוכית ) קטנה ועמוסה מאוד, והאוויר שנושמים שם הוא עשן המנדפים מהמסעדות שמסביב למלון.. בקיצור לא נחזור לשם 😉
Ory YaffeOry Yaffe
08:36 02 Sep 23
שהינו לילה לחגוג יוםהולדת והייתה חוויה נהדרתלקחנו חדר דלקס עם מרפסת , החדר מאובזר , מעוצב הורס ונוח, מיטה מפנקת , קצת קטן אך מעולה לזוגהמלון בבניין חדש על הנחלההצוות שירותי ואדיב לכל בקשה הכי קטנהשירות בסטנדרט של חו״להמלון במיקום מעולה לטיולי טיילת/ ים / שוק / נחלההבריכה קטנה , אך אחה״צ הייתה ריקה ונהננו מקוקטייל און דה האוס בשקיעה בתוך הבריכהבערב חמישי הרחוב נסגר לתנועת רכבים ומקבל אווירה של ניו אורלינס, בארים ומסעדות מציבים שולחנות על הכבישים והכל הופך לחגיגה עד לפנות בוקרהארוחת בוקר הייתה מ ע ו ל השהגענו (מאוחר כמובן ) ראינו רק דלפק קטנציק של לחמים ומאפיםואז התחילו להגיש לשולחן שלנו מלא מנות קטנות , טעימות נורא, ומדויקות,שמוגשות לשולחננו עם שירות אדיב וחייכניוהכל טרי , איכותי וטעים להפליאהמלון מומלץ בחום אם בא לך להיות תייר בתל אביב
A piece Of LifeA piece Of Life
10:16 29 Aug 23
היינו במלון יומיים ליום הולדתחוויה ממש מיוחדת וכיפיתהמלון עצמו יפייפה והחדר עם מרפסת מעולה לזוגכל הנותני שירות החל מהדלפק ועד החדר אוכל מקסימים בטירוףסה״כ נהננו מאוד מהשהות שם
הילה שוכרהילה שוכר
19:34 28 Aug 23
יקיר פרץיקיר פרץ
11:07 26 Aug 23
Alberto BilgorayAlberto Bilgoray
05:41 25 Aug 23
המיקום 💥, חדרים מרווחים ונוחים,חבל שאין שרות חדרים.תודה
ימית שניידרימית שניידר
19:24 22 Jun 23
המלון מעולה עבור המחיר הזו יחסית שמשלמים,אני היתי בקומה 5, לא שמעתי רעש שיפוצים,מבחינת נקיון היה נחמד, השירות בקבלה מעולה, רק העובדה שאין שירות חדרים מעט מעצבן, ואין מי שלוקח את המזוודות לחדרים, הבריכה מהממת ונקיה, אין מיטות שיזוף שזה ממש באסה, מוזיקה גם חלשה מידי, לנו באותו יום היה בר לא פעיל כי המלון כנראה היה בתפוסה לא מלאה, לסיכום, אחלה מלון ממוקם במקום מעולה עם ברים, החדרים קטנים אבל מספיקים ומעוצבים יפה, כמובן שאין נוף שזה חוסר.אבל מקום מעולה לנופש קליל ולא יקר
Shelly Gal-ShalitShelly Gal-Shalit
16:34 14 Jun 23
אחלה מיקום!!!!!! לקחנו חדר בקומה מינוס 1- פרטיות מוחלטת, שקט, מרווח, פשוט מעולה 🫶. ארוחת בוקר נעימה, לא כבדה מדיי, הכל איכותי ושירות מהמם. במיוחד יעל, גם אדיבות, גם מקצועיות והכל בנחמדות שכבר הרבה זמן לא ראינו. מומלץ בטירוףףףףףף
Dalia DorDalia Dor
10:41 24 Mar 23
מלון אלברטו ממלונות ישרוטל כמו כל המלונות ברמה גבוהה,חדרים מקסימים עם מקרר עמדת קפה. ארוחת בוקר ברמה. יש בריכה למעלה חדר כושר בחינם. ויש ספא בתשלום .מלון אלברטו חדש יחסית מלון בוטיק המיוחד בו שנמצא ברחוב נחלת בנימין . בלילה יש פאבים, אווירה של חוץ לארץ, הים, שוק הכרמל , נווה צדק , שוק בצלאל, הכל במספר דקות הליכה שישי בבקר מסביב למלון מהמם.רצוי להגיע בתחבורה ציבורית גם ברכב יש מלא מגרשי חנייה בתשלום מסביב .נשאר טעם של עוד .לסיום יחס מדהים מהקבלה ומכל הצוות במלון.
js_loader

הבריכה על גג המלון

אם אתם מבקרים במהלך עונת הרחצה, תוכלו ליהנות מהבריכה המרשימה אשר ממוקמת על גג המלון וגם לתפוס לעצמכם מיטת שיזוף בצמוד לבריכה עצמה. בנוסף, במתחם הבריכה ישנו בר המגיש מבחר של סלטים, פירות וכריכים, לצד שתייה קלה, חמה ואלכוהול. הבריכה משקיפה אל הנוף של העיר תל אביב.

סוגי החדרים במלון אלברטו תל אביב

לפני שמזמינים מלון במרכז, חשוב לקרוא מעט על החדרים שלו. בחדרי מלון אלברטו תוכלו למצוא מיטה זוגית, חדר רחצה עם מקלחון, מסך טלוויזיה, ערכת קפה, מיני בר, מייבש שיער, כספת וכמובן חיבור לרשת ה-WIFI בחינם.

חדר זוגי: גודלו הוא בין 15 ל-18 מ"ר, מתאים לזוג.

חדר זוגי באלברטו

חדר זוגי גדול: בין 21 ל-23 מ"ר, מתאים לזוג או לזוג עם תינוק.

חדר זוגי גדול באלברטו

חדר סופריור: גודלו של החדר הוא 22 מ"ר, בחדר זה יש גם שולחן + כסא. החדר מתאים לזוגות.

חדר סופריור גדול: גודלו הוא 20 מ"ר ויש בו מרפסת אשר משקיפה אל נוף העיר.

חדר עם מרפסת: גודלו הוא בין 16 ל-19 מ"ר והמרפסת בגודל של 4 מ"ר. גם חדר זה מתאים לזוג או לזוג עם תינוק.

חדר עם מרפסת

חדר דלאקס עם מרפסת: בין 23 ל-26 מ"ר.

חדר דלאקס עם מרפסת באלברטו

חדר סטודיו עם יציאה לחצר: גודל החדר הוא בין 18 ל-20 מ"ר. בחדר זה ישנה יציאה אל חצר.

חדר סטודיו עם חצר באלברטו

 

מזמינים חופשה במלון אלברטו?

מה עוד חשוב לדעת על מלון אלברטו?

בדומה למלונות חדשים נוספים שנפתחו לאחרונה בעיר, כמו למשל מלון פורט טאואר תל אביב, גם כאן מדובר במלון שעתיד להיפתח בקרוב מאוד.
תאריך הפתיחה של המלון הוא ה-01.07.2022 ולמעשה כבר אפשר להזמין מקומות מראש. במלון יש 93 חדרים וסוויטות ובנוסף יש בו גם ספא וחדר כושר. חדר הכושר אשר ממוקם בקומה 1- של המלון, פתוח לאורחי המלון ללא עלות בכל שעות היממה והכניסה אליו מתאפשרת באמצעות שימוש במפתח החדר.

כמו כן, במלון אלברטו תל אביב תמצאו גם חדרים נגישים, כולל מערכת להורדה אל תוך הבריכה. חשוב לתאם את החדרים הנגישים מבעוד מועד מול צוות המלון או בעת הזמנת החדר. באשר לזמני ההגעה והעזיבה של המלון, ניתן לקבל את החדרים עד השעה 15:00 ולפנות אותם עד השעה 12:00. שעות אלו מתייחסות להזמנה בימים א עד ו', כולל יום שישי עצמו. במידה ואתם מתארחים במלון ביום שבת, קבלת החדרים היא עד השעה 17:00, בעוד פינוי החדרים מתבצע עד השעה 14:00.

אלברטו מלונות בתל אביב

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות