לאונרדו פלאזה נתניה

4.5/5
תוכן עניינים

מלון לאונרדו פלאזה נתניה הוא לא בית מלון השוכן מול הנופים הקסומים של ים המלח, רמת הגולן או סובב כנרת, אבל, זה לא אומר שהוא פחות קסום ממלונות אחרים. הנה כל המידע שאתם צריכים לדעת על אחד מאותם בתי מלון שאמנם קל לפספס, אבל SUPER חשוב להכיר. כל המידע כאן – המשיכו לקרוא.

זה דבר אחד לברר לגבי לאונרדו פלאזה נתניה חדרים לסופ"ש, אבל זה דבר שני לקחת רגע, לעצור ולהתבונן בתמונות של מלון לאונרדו פלאזה נתניה. במבט חטוף אפשר לראות כי לאונרדו פלאזה נתניה מתהדר בעיצוב אמיתי של מלונות 5 כוכבים, וכזה הוא, מלון 5 כוכבים בנתניה מול חוף הים זהוב החול. מתוך 151 חדרים שונים במלון, בטוח תמצאו את החדר האידיאלי לחופשה שלכם. בתוך כך, אלו הם יתרונותיו העיקריים של בית מלון לאונרדו פלאזה נתניה:

  1. אווירה: המלון נחשב מאוד תוסס בעיצובו, אבל גם יוקרתי מאוד.
  2. לוקיישן: המלון ממוקם בכיכר העצמאות, אותה כיכר אשר נמצאת במרחק 5 דקות הליכה מהחוף הקרוב.
  3. נופים: כאשר אתם תגיעו לקומת הבריכה במלון, תבינו מה זה באמת נופים יפהפיים ישירות על חוף הים והמים הכחולים. 
  4. אבזור: כלל החדרים כוללים את רמת האבזור הגבוהה, לרבות מיני-ברים, כספות, פינות ישיבה אלגנטיות ועוד. 
  5. סוויטות: כדאי לדעת, הסוויטות המשודרגות של המלון כוללות טרקליני עסקים עם ספות נפתחות לסידורי שינה נוספים. 
לאונרדו פלאזה נתניה
לאונרדו פלאזה נתניה הממוקם בצמוד לכיכר העצמאות

 

חדרים במלון לאונרדו פלאזה נתניה

אחד השיקולים של כולנו בבחירת מלונות בנתניה הוא החדרים שהמלון מציע. כאמור, כאשר מדברים על לאונרדו פלאזה נתניה, החדרים והסוויטות הם ברמה גבוהה מאוד. המלון כולל לא פחות מאשר 151 חדרי אירוח מקסימים, בעוד כי רובם מציעים נוף מושלם לים התיכון שלנו. חדרי המלון כוללים את הבאים: דלקס, דלקס גרנד, קלאב טרסה, סוויטות מסוגים שונים, חדרים נגישים לאורחים בעלי מוגבלויות תנועה ועוד. 

חדרי האירוח הבסיסיים הם בגדלים של כ-15 מ"ר – 18 מ"ר, כאשר הסוויטות ושאר חדרי האירוח היוקרתיים יותר הינם בגדלים של כ-20 מ"ר ומעלה. חשוב לדעת, בעונת הקיץ המלון מרבה להיות בתפוסה מלאה. לכן, הקפידו להזמין מקום כחודש מראש ואפילו חודשיים מראש. 

לאונרדו פלאזה נתניה חדרים

מתקני מלון לאונרדו פלאזה נתניה

מתקני הנופש של מלון לאונרדו פלאזה נתניה כוללים כמה אלמנטים שונים, כאשר הפעילויות הכי נפוצות במלון בד"כ מתקיימות במתחם הספא. מעבר למתחם הספא של המלון, תוכלו גם למצוא את הפינוקים, השירותים ואת מתקני הנופש הבאים:

  • מכון כושר: מכון הכושר של המלון מצויד ברמת האבזור הגבוהה המאופיינת מלונות 4 – 5 כוכבים. 
  • בריכה: הבריכה של המלון הינה בריכה עונתית על הגג, אשר צופה ישירות על חוף הים
  • טרקלין: הטרקלין העסקים של בית מלון לאונרדו פלאזה בנתניה, מאובזר בציוד המותאם לפגישות עסקיות, כנסים מקצועיים, הדרכות וסדנאות פרונטליות או ב-ZOOM ועוד.
  • בר בלובי ומועדון ילדים: חוץ ממועדון ילדים הכולל פעילויות, אטרקציות ומופעים מעת לעת, תוכלו למצוא במלון גם בר-לובי המגיש משקאות חריפים, קוקטיילים, נשנושים קלים ועוד.

מתקני מלון לאונרדו פלאזה נתניה

אוכל במלון לאונרדו פלאזה נתניה

האוכל במלון לאונרדו פלאזה נתניה הוא, קודם כל, כשר בהשגחת הרבנות נתניה. שנית, מדובר כאן על חוויה קולינרית בדיוק כמו שניתן לצפות ממלונות 5 כוכבים. המטעמים ישראליים בטבעם וברובם, אבל כן תוכלו לפגוש כאן במטעמים, מתכונים ומנות חובקות עולם המתבשלות בהשראת מטבחים שונים. 

אוכל במלון לאונרדו פלאזה נתניה

באופן כללי, גם לא חסרים מקומות לאכול בהם באזור המלון, כאשר כיכר העצמאות היא מקום טוב להתחיל בו. זוהי הכיכר המרכזית ביותר באזור, סביבה תוכלו למצוא מסעדות ובתי קפה, כל מיני דוכני רחוב ועוד.

אף אחד לא יישאר רעב, אבל הכי מומלץ לאכול במלון עצמו. כדאי לדעת, אם אתם מתעניינים לגבי הכשרות במלון לאונרדו פלאזה נתניה, המלון כפי שהסברנו קודם לכן הוא מלון כשר. בנוסף, קחו בחשבון שרוב המסעדות באזור נתניה כשרות. יתרה מכך, מומלץ להזמין מקום מראש במסעדות האזור, מכיוון שרובן נחשבות מוצלחות ועמוסות מבקרים. חוצמזה, שיהיה המון בתאבון וחופשה מהנה! 

מלונות נוספים באזור העיר נתניה:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות