מלון פבריק

4.8/5
תוכן עניינים

מעוניינים להזמין חופשה במלון פבריק תל אביב? רגע לפני שאתם בוחרים את התאריך הרצוי, תוכלו לקרוא מעט על חדרי המלון, שירותיו ומתקניו וגם ביקורות, המלצות וחוות דעת.

יתרונותיו של מלון פבריק ת"א

מלון פבריק מתגאה ב-43 חדרי אירוח איכותיים במיוחד. זהו למעשה מלון בוטיק אשר ממוקם בצמוד לנחלת בנימין, רחוב רוטשילד, שינקין וליד כל מה שטעים, צבעוני וטרנדי בתל אביב. עם יתרונות בלתי מבוטלים, מלון פבריק מציע אווירה מאוד צעירה וצבעונית, שמורגשת בכל סנטימטר של המתחם. הנה כמה מיתרונותיו של מלון פבריק תל אביב:

  • לוקיישן: אין ספק, זה כנראה הלוקיישן הכי צעיר והכי צבעוני בת"א, נחלת בנימין המציעה את שוק הכרמל, מסעדות טובות, את ירידי האומנים בנחלה בימי שישי ועוד. 
  • עיצוב: מחפשים מלונות שווים בתל אביב? פבריק הוא ללא ספק אחד כזה. עיצוב המלון עדכני במיוחד, צעיר וצבעוני, אך מצד שני גם מאוד ביתי וכולל אלמנטים של עץ, כאשר כל אלו ביחד יוצרים אווירה מרגיעה ונעימה כאחד. 
  • עיצוב חדרים: חדרי המלון מעוצבים באופן המאפשר לאורחים לחוות את לב תל אביב ממש בתוך המלון עצמו, תוך שילוב בין עיצוב אורבני לבין מראה קלאסי שאף פעם לא יוצא מהאופנה.

מלון פבריק

חוות דעת, ביקורות והמלצות על מלון פבריק

מתכננים להזמין חדר במלון זה? הנה כמה ביקורות, המלצות וחוות דעת אשר נכתבו על ידי אורחים אשר שהו במהלך התקופה האחרונה במלון פבריק של רשת אטלס:

Tzur CarmyTzur Carmy
08:00 06 Oct 23
חדרים נהדרים וארוחת בוקר עם הרבה אפשרויות. ארוחת הבוקר היא לא כשר, מה שמבחינתנו היה נהדר. החדר היה גדול, נקי ונוח.
Chana CromerChana Cromer
05:49 06 Oct 23
מלון בוטיק מדהים. הצוות היה יוצא דופן. מיקום כיף פאני. חדר נפלא ומרווח מצויד היטב. כל מה שאולי תצטרך. מיטות נוחות. מכונת אספרסו, משקאות קרים ושוקולדים ללא תשלום. משקאות happy hour חינם בביסטרו בר נהדר שהגיש ארוחת בוקר נהדרת בבוקר נטו. חניון נוח בסמוך. בהחלט יחזור.
shira davidshira david
05:12 03 Oct 23
מושלם
Michael KupersteinMichael Kuperstein
03:32 02 Oct 23
Laura BeckerLaura Becker
13:17 30 Sep 23
מלון מקסים!נקי,מפנק,מוקפד ובמיקום מעולה!! הצוות אדיב ונחמד.קבלה את פנינו מישל- נעימה מאוד,התאמצה לעזור לנו בסוגיה בה נתקלנו.תודה רבה על סופש מושלם!
omer rottenbergomer rottenberg
11:07 03 Sep 23
היינו אשתי ואני ללילה אחד לשישי- שבת.מיקום מעולה ומנצח ממש במרכז העניינים ובלב ההתרחשות.השירות היה מעולה ומאד מהנה.קיבלנו שוברים להפי האוור בבר המלון ואיתם קוקטיילים שווים ביותר.חוץ מזה המקרר במיני בר היה מלא וגדוש במים ומשקאות קלים.ארוחת הבוקר הייתה שווה מאד עם חביתה בהזמנה, קפה הפוך וכו' וכו'החדר שלקחנו היה בגודל סטנדרט עם נוף לנחלת בנימין.אולי מידותיו מעט קטנות אבל היה בו כל מה שצריך והתאים לנו בול.הגג למעלה שקט ונעים וזו יופי של פינת שתייה ועישון.בדעתנו לשוב לשם פעם נוספת
Yiftah GoldmanYiftah Goldman
07:02 26 Aug 23
מלון קטן ונעים מאוד. הצוות אדיב ונחמד. והכי חשוב: באר הקוקטיילים "בושוויק" נמצא ממש מתחת למלון, והם עושים קוקטיילים נהדרים. לאורחי המלון יש הנחות ואפשרויות מפתיעות!
דבורה כהןדבורה כהן
21:49 23 Aug 23
המלון מקסים !!החדר מדהים!! יש שתיה כמו קולה ועוד לכבוד האורח שזה ממש כיף , יש מכונה קפה , טלויזיה כיפית שאפשר לסובב אותה .החדר כמו שמזמינים !!! שזה כמאט לא קורה !!מקבלים מה מלון שתיה שווה חינם בבר שיש ליד שזה גם שווה שיש בר !!רק המינוסים הוא זה שביום השני של הזמן שהייתי שם הייתי צריכה לחכות זמן למרות שנתתי מלא זמן כדי לנקות וזה היה לא נעים !! לחכות בספה מול הקבלה עד שינקו לי את החדר , שהשכונה לא נראת יפה כל כך למראה עוד מינוס שעוצרים את הטלוויזיה בסביבות 10:30 כש הציק האוט ב12 וגם שהמנקה מגיעה רבע שעה לפני צ'יק האוט כש מותר לי להשאר עד 12 .בסך הכל סבבה לגמרי ,אם יתקנו את מה שרשמתי אז ממליצה בחום !!
Natalie BitranNatalie Bitran
08:20 16 Jul 23
מלון בסטייל, מיקום מעולה במרחק הליכה מכל מה שמעניין באיזור(שווקים/ברים/מסעדות), החדר היה נקי ומתוקתק- לקחנו חדר עם מרפסת, היה שווה ביותר כולל כסאות שיזוף, מזרן יוגה. המיני בר כלל משקאות קלים שכלולים במחיר, ומכיוון שחגגנו גם יום הולדת וגםיום נישואין פינקו אותנו גם עם יין, שוקולד ותמרים. ריח הכביסה של המגבות היה מהפנט, שירות מקצועי ומחויך. הבר (בושוויק) מגניב ביותר קוקטייל ראשון על חשבון הבית ב happy hour, ארוחת בוקר מהממת וטעימה להפליא. מה עוד אפשר לבקש? סופר מרוצים, כבר בא לנו שוב..מומלץ בחום רב!
js_loader

חדרי מלון פבריק תל אביב

רגע לפני שנדבר על ארוחת הבוקר והאוכל במלון פבריק, חשוב לציין שמלון זה הינו מלון בוטיק, משמע מספר מוגבל של חדרים. יש במלון 43 חדרים בלבד, כאשר במהלך יולי-אוגוסט בדרך כלל כל החדרים נמצאים בתפוסה מלאה. זאת, בזכות המיקום המנצח של המלון והאווירה שהוא מייצר. 

חדרי מלון פבריק תל אביב

עקב מה שציינו לעיל, מומלץ להזמין לינה מראש אם אתם מעוניינים להבטיח את מקומכם בשיא העונה. בכלל החדרים במלון לא קיימות מרפסות, אבל בחדרים כן תמצאו חלונות גדולים אשר מספקים שיקוף מלא של החיים התל אביביים בחוץ. אם בכל זאת חסר לכם קצת אוויר צח, תוכלו לצאת לגג המלון ולבר המשקאות הממוקם עליו – מיד נדבר גם על זה. 

מזמינים חופשה במלון פבריק?

שירותי ומתקני מלון פבריק אטלס ת"א

בשנייה שנכנסים למלון פבריק אטלס תל אביב, מיד נתקלים בלובי של המתחם אשר משמש כמעין סלון תל אביבי שכונתי טיפוסי, אליו נמשכים תיירים ותיירות מבתי מלונות אחרים בסביבה. תמצאו בלובי אווירה מסוג קוסמופוליטי קלאסי, המשלבת אורבאניות כמו שרק תל אביב יודעת לייצר. ללובי המלון תוכלו להזמין קפה קר, משקאות שונים וגם נשנושים קלים, בעודכם נהנים מפינות מרגוע וישיבה שונות הפזורות בקומת הכניסה. 

עוד בקומת הכניסה של המלון, תמצאו גם ALL DAY BAR- FROM COFFEE TILL COCKTAIL – שזהו בר הקוקטיילים של המלון. אמנם הוא לשימושכם החופשי, אבל צפו להיתקל בבר גם בתל אביבים אחרים המגיעים להנות בו, תיירים ותיירות מכל העולם ומבתי מלון אחרים בסביבה, סתם בליינים מהאזור וכולי. בשעות הבוקר הבר מתפקד כבית קפה, בצוהריים מגיש מנות טעימות ומגוונות, ובערב הופך לבר קוקטיילים. 

צפו בוידאו קצר אודות מלון פבריק מבית מלונות אטלס:

אוכל במלון פבריק תל אביב אטלס

לגבי אוכל במלון פבריק תל אביב של רשת מלונות אטלס, תוכלו להתענג על בר הקוקטיילים הממוקם בקומת הלובי בעודו מגיש גם ארוחות צהריים קלות וכן ארוחות בוקר קלות. אם אתם מעדיפים לאכול בחוץ, אתם מוזמנים לפסוע קלות החוצה ולבחור בין מאות מסעדות שונות. המבחר עצום, מכיוון שהמלון שוכן בלב של התרחשות העניינים התל אביביים, כך שרק צריך לבחור.

בכל מקרה בו אינכם בטוחים באיזו מסעדה או בית קפה לבחור מסביב למלון, אתם יכולים לקבל עצה מצוות המלון העומד לשירותכם בקבלה שבקומת הלובי. אגב, גם ניתן לבקש סיוע בהשכרת אופניים, ככה שתוכלו לטייל בעצמכם ולמצוא מוקדי עניין באזור. 

רוצים לשמוע על עוד מלונות בוטיק בעיר?

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות