מלון לאונרדו אין ים המלח

4/5
תוכן עניינים

אל מול הר סדום, נמצא אחד מהמלונות המומלצים ביותר באזור ים המלח והוא כמובן בית מלון לאונרדו אין ים המלח. מה יש במלון? מה הופך אותו לכל כך מבוקש ונחשק? קראו ותגלו את השירותים השונים כגון: ספא, מתקן הסולריום, בריכת המלון ושאר המתקנים.

הכירו את בית מלון לאונרדו אין ים המלח

אמנם נהוג לכנות את ים המלח כ"ים המוות", אבל באזור הזה תוכלו לעשות חיים משוגעים. אנחנו רוצים שתכירו את אחד המלונות המפנקים באזור, לאונרדו אין ים המלח. מעבר לחדרי אירוח כפריים וכיפיים, תוכלו למצוא כאן נופים משגעים ואטרקציות שונות, רומנטיקה אותנטית והרבה אוכל טוב.

מחפשים חופשה כפרית בים המלח? מצאתם אותה במלון לאונרדו אין, אחד מהמלונות שייקחו את החופשה שלכם לשלב הבא של "כיף חיים". לאונרדו אין ים המלח מציע שילוב מאוד מעניין. מצד אחד, המלון נראה כמו מילון דירוניות יוקרתי עם אווירה די אורבנית. אבל מצד שני, יש לכם כאן אירוח בדואי אמיתי עם אוכל אותנטי וטעים במיוחד.

מלון לאונרדו אין ים המלח בריכה

לאונרדו אין ים המלח – כל הכיף וכל השלווה במלון אחד 

הכירו את לאונרדו אין ים המלח, המלון שכולל בתוכו אפילו טאג' מאהל קלאסי. חלל הטאג' מאהל פתוח מ-10 בבוקר ועד השעות הקטנות של הלילה. אפשר גם לאכול בו אוכל בדואי ולהנות מאירוח בדואי, אבל אפשר גם לשבת כאן בערב על קוקטייל או דרינק טוב.

ככה או ככה, קוקטייל או דרינק, אתם מסודרים עם כיף חיים אותנטי משולב במודרני. מלון לאונרדו אין הוא אחד מהמלונות המפנקים באזור, שממנו נשקף יופי אמיתי 7\24. אנחנו כמובן מדברים על הנוף של ים המלח, המקום הנמוך ביותר בעולם. אגב, אם אתם עדיין מתלבטים בין מספר מלונות בים המלח, תוכלו לקרוא בהרחבה גם על מלון נגה ים המלח שעבר לאחרונה שיפוץ וחידוש.

מלון לאונרדו אין ים המלח חדרים

נופים קסומים הנשקפים מחדרי האירוח במלון לאונרדו אין 

תוכלו להשקיף אל נופי ים המלח מרוב חדרי האירוח במלון, בעוד שהנופים הקסומים נשקפים גם דרך המתחמים החיצוניים של המלון. תוכלו להנות כאן מבריכות אינפיניטי אשר ממוקמות בדיוק מול הנופים של ים המלח, בעוד שאתם משתזפים ונחים, מסתלבטים.

כמו כן, במלון תוכלו להנות משירות שנקרא WELCOME BABY, שירות למשפחות עם תינוקות. השירות כולל מזונות גרבר, ציוד היקפי כמו מחמם בקבוקים, מיטת תינוק איכותית ועוד. אם אתם מעוניינים להתפנק במתחם הספא במהלך הנופש שלכם, אתם יכולים לעשות זאת במתחם הספא של מון לאונרדו פלאזה בתוספת תשלום של 25 ₪ בלבד לאדם. אם אתם מגיעים ל-7 לילות ומעלה, תוכלו להנות ממתחם הספא בחינם וללא כל תוספת תשלום. כמו כן, אורחי המלון נהנים מחוף פרטי בים המלח, שקט והמון שלווה פסטוראלית.

מלון לאונרדו אין ים המלח לובי

חדר אוכל גדול, מזון מגוון וכל מה שצריך במלון אחד 

האינטרנט במלון הוא חינם, חדר האוכל רחב ידיים ובחוץ תמצאו גם בריכה מפתיעה מאוד בגודלה. טווח המחירים במלון זה הוא די ממוצע, כאשר עבור לילה לזוג תשלמו בין 500 ₪ ל-1,100 ₪ בממוצע. יש לציין, הרף התחתון של מחיר זה מתייחס ללילה אחד בלבד לזוג. בין אם אתם מעוניינים להזמין נופש משפחתי, זוגי או אירוע עסקי, יהיה כדאי להזמין חודשיים-שלושה מראש את החופשה שלכם. בעונת הקיץ והאביב, מלון זה מאופיים בתפוסות כמעט מלאות.

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות