NYX תל אביב

4/5
תוכן עניינים

מחפשים אווירה אחרת ושונה משאר המלונות הסטנדרטיים והבנאליים? כנראה שמלון הקונספט NYX תל אביב הוא המקום בשבילכם. בעמוד זה ריכזנו לכם את כל המידע על החדרים, מתקני ושירותי המלון והיתרונות שלו על פני מלונות אחרים בעיר ת"א.

Nyx תל אביב – יתרונות מרכזיים:

מלון זה הוא למעשה מלון קונספט של חברת פתאל אשר ממוקם בלב הדאון טאון המתחדש של העיר תל אביב. המלון זכה לתשבוחות רבות בקרב מבקריו, בעיקר בשל האווירה המיוחדת, העיצוב האורבני עוצר הנשימה והקולינריה המשובחת

יתרונות נוספים של מלון NYX תל אביב הם המיקום המעולה שלו, חדרי הישיבות המאובזרים בהם ניתן לקיים ישיבות עסקיות והדרכות וגם גג המלון, בו תוכלו למצוא סאונה יבשה ואזור CHILL OUT מיוחד. כמו כן, מה שמייחד מלון זה משאר המלונות בתל אביב הוא שמדובר במקום "ידידותי" לחיות מחמד וניתן להתארח עם כלבים קטנטנים בחדרי "דלקס חיות מחמד"

NYX ניקס תל אביב

סוגי החדרים במלון ניקס תל אביב

כל החדרים במלון ניקס תל אביב הם בעלי עיצוב מוקפד וחדשני. המלון מכיל 190 חדרים וקבלת החדרים היא בשעה 15:00 בימי חול ובשעה 18:00 בשבתות ומוצאי חג. את החדרים יש לפנות עד השעה 12:00 ביום העזיבה ועד השעה 14:00 בשבתות או מוצאי חג.

החדר הפשוט ביותר במלון הוא חדר סופריור אשר מתאים לזוגות. פרט לחדר זה קיים גם חדר לזוג + ילד וזהו חדר דלקס. ניתן גם לבחור בחדר דלקס אשר מותאם לחיות מחמד, בו יש מיטה קטנה לכלבלב שלכם וגם כלים לאוכל ושתייה.

אם תרצו להתארח בחדר גדול יותר, תוכלו לבדוק על מקום פנוי בחדר קלאב ובו פינת ישיבה זוגית, טלוויזית 42 אינץ' ועוד.

חדר נוסף במלון זה הוא חדר אקסקיוטיב המתאים לחופשה של זוג + ילד. כמו כן, במידה ומדובר על זוג עם שני ילדים או לחילופין על אירוח של 3 מבוגרים, תוכלו להזמין את חדר הסטודיו. אגב, במלון יש גם חדרים נגישים ומרווחים עם דלת מורחבת.

קינוח מטורף במלון NYX תל אביב

חללי עבודה משותפים במלון nyx תל אביב

מלבד חדרי המלון המתאימים לאירוח, ניתן גם להגיע אל חללי העבודה המעוצבים של ROOMS במלון NYX תל אביב. בחללי העבודה יש אינטרנט, מספר רב של עמדות עבודה, חדרי ישיבות ומשרדים פרטיים ועוד. המתחמים פתוחים לחברים אשר רשומים (ממברים) והם גם מקבלים גישה אל חדר הכושר של מלון NYX.

רוצים לשמוע על מלונות נוספים? היכנסו לעמוד על מלונות במרכז

הטרקלין של NYX תל אביב 

במידה ותבחרו בחדר מסוג קלאב, סטודיו או אקזקיוטיב, תוכלו להיכנס בחינם אל טרקלין העסקים של מלון NYX תל אביב. בטרקלין יש כיבוד ושלל פינוקים, קפה, חדרי ישיבות מעוצבים וכמובן גם WIFI בחינם. המקום פתוח גם לאורחים של חברות עסקיות אשר שוהים במלון אך מומלץ לבדוק עם צוות המקום אודות זמני הכניסה והעלויות.

כניסה של המלון בוטיק NYX תל אביב

מידע נוסף על בית מלון nyx תל אביב

חשוב לדעת כי בניגוד למלונות אחרים בעיר כמו למשל מלון אלברטו, במלון אין בריכה אך יש חדר כושר מאובזר למדי. בנוסף, מלון  NYX בתל אביב לא כשר ואסור לעשן בו. באשר לבסיס האירוח – השהות במקום היא על בסיס לינה או לינה בתוספת ארוחת בוקר. כמו כן, בכל אזורי המלון קיימת רשת אינטרנט אלחוטית בחינם וזה כולל את החדרים והשטחים הציבוריים של המלון.

חוות דעת על מלון ניקס תל אביב

כולנו רוצים להזמין מלון טוב, איכותי ומומלץ. אבל איך נדע זאת לפני ביצוע ההזמנה? בדיוק לשם כך בחרנו להציג כמה המלצות, ביקורות וחוות דעת אמיתיות אשר נכתבו על בית מלון NYX בתל אביב:

limor Bouganimlimor Bouganim
11:07 05 Oct 23
מלון נעים ונקי ארוחת בוקר טובה, מגוונת קפה נהדר!נוף מהרופטופ יפה מאוד, אווירה טובהטרקלין עסקים, אין אלכוהול, כגון בירות וכו... כמו בטקרלין רוטשילד לדוגמא.בסה"כ חוויה נעימה, צוות שרותי ומקצועי.חניה, שווה לחנות בחניון ציבורי ברחוב הצפירה דקה הליכה מהמלון.מרחק הליכה בערך קילומטר ממקומות בילוי, רוטשילד, נחלת בינימין..
הרצל חדדהרצל חדד
18:39 21 Sep 23
מלון ברמה טובה.חדרים מעולים.נקי ומסודר.בן השעות 1300 ועד 1700 ישנו טרקלין אוכל בחינם. מקום רחוק ממרכז. הסביבה במקום לא נקי בחוץ ערימות של זבל הרחובות בסביבה לא נקיה. דרי רחוב מסתובבים במקום וישנים בספסלים בחוץ.עריית תל אביב לא דואגת לניקיון בחוץ ערימות של זבל בחוץ רחובות לא נקיים.
Ayelet DahanAyelet Dahan
09:16 18 Sep 23
שירות בקבלה מרפאל הפקיד קבלה היה מיקצועי ואדיב, מלון נקי אוכל טעים וטרי טרקלין עסקים מפנק מאד תודה
h gh g
07:19 02 Sep 23
השירות בחדר האוכל, האוכל המוגש שאמור להיות חם קר כקרח!! אין עם מי לדבר..סלט מיום האתמול.... ועוד.. ועוד... ועוד.... חבל.... מקלקל את השם הטוב של הרשת
Grinev VickyGrinev Vicky
14:49 21 Jul 23
השירות בקבלה היה אדיב ומהיר, ציינו שהגענו לחגוג יום הולדת וקיבלנו התייחסות לאירוע.החדר (אקזקיוטיב) היה די גדול ומאוד מאובזר - מיני מקרר, מכונת נספרסו, ספה.המיטה הייתה סופר נוחה והמצעים היו נקיים ונעימים.המיקום של המלון טכנית לא רע בכלל אבל כל האיזור מסביב למלון זה יותר שכונות מלוכלכות ומרגיש שהאופי של המלון לא תואם לגמרי למיקום.למקלחת קיבלנו מגוון מוצרים לשימוש, הזרם במקלחת היה מעולה. הדבר היחיד שביאס זה שבאחת המגבות היה כתם חום, התקשרנו לשירות החדרים ותוך דקות ספורות הגיעו מגבות חדשות ונקיות.הגג (rooftop) היה מושלם (איזור העישון היחיד שיש במלון) - ישבנו שם בלילה, לא היה עמוס והיה נוף נחמד לכביש. כיף ממש לשבת שם אם רוצים להשאר במלון ועדיין לנשום אוויר בחוץ.קמנו לארוחת בוקר, היה מגוון רחב לבחור ממנו, היה סטנדרטי לא מיוחד מדי אבל בסך בכל מספק ויצאנו שבעים.תודה על האירוח, נהננו מאוד.
js_loader

נגישות במלון nyx תל אביב

יש דגש מרכזי במלון זה בכל הקשור לנגישות לאורחים בעלי מוגבלויות. יש לציין בהזמנה של החדרים כי החדר הוא לאנשים עם מוגבלות וניתן למצוא במלון חדרים נגישים ומרווחים אשר כוללים גם מקלחון ודלת מורחבת. כמו כן, בבית מלון NYX תל אביב יש לובי וחדר אוכל נגישים וגם 4 מעליות מונגשות במידות המתאימות לרוחב של כיסאות גלגלים.

מה יש בקרבתו של בית מלון ניקס? 

בקרבת המלון תוכלו למצוא את מתחם שרונה המפורסם אשר נמצא במרחק הליכה של כרבע שעה. בנוסף, המלון נמצא בסמוך לקניון עזריאלי וגם לקניון TLV FASHION MALL הנחשב. כמו כן, גם "הבימה" ושדרות רוטשילד נמצאים במרחק של מספר דקות הליכה בודדות מבית מלון ניקס תל אביב.

מידע נוסף על Nyx Hotel

  • ההגעה אל המלון מתאפשרת החל מהשעה 15:00 באמצע השבוע ומהשעה 18:00 בשבתות וחגים.
  • העזיבה ופינוי החדרים בבית מלון NYX תל אביב היא עד השעה 11:00 באמצע השבוע ועד השעה 14:00 בשבתות ומוצאי חג.
  • בכל חדרי המלון ובשטחים השונים, קיים אינטרנט אלחוטי חינם לאורחים.
  • שירות החדרים בבית מלון ניקס תל אביב הוא בין השעות 12:00 ל-22:00.
  • שימו לב – מלון זה אינו כשר.
  • המלון ידידותי לחיות מחמד ואפשר להתארח בו עם כלבים קטנים.
  • המלון מתאים מאוד לצעירים, גם בשל הקירבה שלו לאטרקציות ומוקדי בילוי וגם בשל האווירה בתוך המלון.
  • לגבי חנייה – קיימת חנייה על בסיס מקום פנוי לאורחי המלון בחניון הצפירה הסמוך ל-NYX HOTEL.
אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות