מלון רויאל ביץ תל אביב

5/5
תמונות מהמלון
תוכן עניינים

רויאל ביץ' תל אביב

תל אביב, העיר הכי כיפית בעולם על פי מגזין "טיים אאוט". עיר שפועלת ללא הפסקה, עם מגוון רחב של מקומות בילוי מהנים, מרכזי עסקים, מתחמי קניות, מסעדות איכותיות וכמובן חופי ים לכל אורכה. כמו כן, יש מגוון רחב של מלונות באזור תל אביב אולם, מלון רויאל ביץ' ממוקם במרכז של כל הטוב הזה.

מה מציע מלון רויאל ביץ' תל אביב?

מלון רויאל ביץ' תל אביב הוא מלון מפואר ויוקרתי והוא אחד מקבוצת המלונות של רשת ישרוטל. המלון מציע חדרים מעוצבים ומפנקים עם טלוויזיה חדשנית עם מסך שטוח, מיזוג אוויר, מקרר וחיבור wi-fi חינם לאורחים. תוכלו לבחור בין שני סוגי נוף מרכזיים כשהאחד הוא נוף יפהפה לים והשני הוא נוף אורבני ויפהפה של העיר.

בקומה השלישית של מלון רויאל ביץ' תל אביב תמצאו בריכה מרשימה. הבריכה צופה אל הים התיכון. כמו כן, סמוך לבריכה נמצא מתחם ספא "יערות הכרמל". במתחם הספא תמצאו מגוון רחב של יותר מ-70 טיפולי גוף, בריאות ויופי ותוכלו להנות מאווירה שלווה, רגועה ומפנקת במיוחד.

בנוסף לכל הדברים שמציע המלון, הוא ממוקם במיקום אטרקטיבי במיוחד שמאפשר לכם להגיע למגוון רחב של מקומות פנאי ובילוי בכמה דקות הנחה. בין המקומות הסמוכים למלון תוכלו להנות ממתחם התחנה, נחלת בנימין, שדרות רוטשילד, נווה צדק, יפו העתיקה וכמובן מהחופים הרחבים.

מלון רויאל ביץ תל אביב

רויאל ביץ' תל אביב – חוות דעת וביקורות:

מה אומרים האורחים אשר ביקרו במלון? האם הייתה להם חוויה חיובית? האם הם יצאו מרוצים בסוף החופשה? הנה כמה ביקורות, המלצות וחוות דעת על מלון רויאל ביץ' תל אביב, שיכולות לעזור לכם לקבל החלטה בנוגע לשהות במלון.

ofir zvedaofir zveda
13:30 12 Oct 23
הגענו למלון והבריכה הייתה סגורה בטענה שיש רוחות ושדברים נופלים, שהתקשרתי שאלתי אותם והם אמרו יש בריכה מותאמת לחורף 27 מעלות פתוחה כל יום עד 5 וזה למה סגרתי דווקא את המקום הזהואז אנחנו עולים לקומה 13 לחדר שלנו וקולטים שאין שום רוח ברמה של להשתזף במרפסת היה גם ממש שמשי ונעים אז התקשרנו אליהם וניסינו להסביר שיפתחו או שיתנו פיצוי כי באנו בשביל זהוהפקידה אומרת לנו בטלפון ״טוב יש לי לקוח רגע״ וניתקה בפניםואז ירדנו לראות את הספא שזה באותה קומה כמו הבריכה פתאום ראינו שיש צילומים של חתן וכלה בבריכהוהיה הכי רגוע שיש ואשכרה אמרו לי שאנחנונעוף מרוב רוחות ושזה לא בטיחותי ואפילו השיער שלי לא זזאז נכנסנו וישבנו על הכיסאות שם והצטלמנו ואז הסתכלתי עוד פעם על ההזמנה סתם לראות אם יש אופציה לביטול למרות שלא באמת רציתי לבטלוראיתי שלקחו ממני מע״מ פעמייםרשום בהזמנה סכום מע״מ שולם מראשועוד פעם שהגעתי למלון אז ירדנו אליהם והם מחרטטים אותנו שזה מע״מ וזה מיסים ועמלות שזה משהו אחר לגמריאז שאלנו אותם אם זה משהו אחר לגמרי למה לקחתם את אותו הסכום 17 אחוז מהתשלום בדיוק בשתי הפעמים כאילו זה ממש חוצפה, הם לקחו בדיוק 17 אחוזוגם רשום לי בהזמנה שזה כלולוניסינו להסביר להם שיחזירו את המעמ אם לא אנחנו עוזבים ופה אמרנו את זה רק כי אנחנו רוצים או שיחזירו את המעמ או שיביאו פיצוי כל שהוא והמנהל אומר לנו אני אביא לכם את ה160 שקל אני אחזיר לכם את כל הכסף בחזרה אני אקרא לביטחון שילווה אתכם לחדר ותפנו אותו (מהזה היחס הגועל נפש הזה)הוא כל הזמן לא הפסיק להגידאני לא משאיר פה אף אחד בכוחוהיה מאוד תוקפני ואנטיפת ואמר אני אדבר עם המקום שסגרתם כדי שתלכוואז הוא מתקשר ומדבר עם המקום שדרכו סגרנו והוא מדבר כאילו אנחנו מפגריםכן אני אמרתי להם אבל הם לא מביניםכן הם חושבים שאנחנו מרמים אותם נכוןואז אחרי זה הוא אמר שהוא יחזיר לנו את כל הכסף חזרה אבל שלא נלך לשום מקןם בנתיים אז ישבנו על הספות שעה לחכות לולא היה סליחה ממנו או ״אני מבין״ על כלום כמו נגיד זה שהטעו אותי על הבריכה משהו כאילו היה ממש תוקפני.הוא הביא לנו את הדף שאומר שיחזירו לנו את הכסףאז רק אמרנו לו אם אפשר להתקשר לאתר הזה שוב כדי לדעת מתי זה חוזרוהוא בתגובה ״מבחינתם כולם מרמים אתכם אז אני אתקשר״לא הגבנומינוס 60 עמלת ביטול עוקץ שהוא אפילו לא אמר שירד 60 היינו צריכים לקרוא לחשב ולראותוזהו עלינו להביא את הדברים והחזיר את הכסף נראה לי אני מקווה
Austin CohenAustin Cohen
17:58 08 Oct 23
דוד מרציאנודוד מרציאנו
19:52 07 Oct 23
Shlomo BnShlomo Bn
19:40 07 Oct 23
דפנה קמחידפנה קמחי
12:46 05 Oct 23
מלון ברמה מאוד גבוהה, בייחוד ביחס למלונות בתל אביב, חדרים מפנקים שעוצבו בנוחות עד לפרט הקטן. ארוחת בוקר מצויינת. נקי מאוד. בריכה מהממת עם נוף מטורף לים ודקה הליכה לחוף הים.ממליצה מאוד. חוויה נהדרת.
Alona Me 97Alona Me 97
14:57 02 Oct 23
Yosi LangevitchYosi Langevitch
13:13 02 Oct 23
אבי ברששתאבי ברששת
11:58 27 Aug 23
אנחנו כרגע מתארחים במלון .מלון מושלםנקי בטירוףשירות מושלםצוות שירותי ברמה הגבוהה ביותר. איכפת לו מהאורח שואלים כל הזמן מה ואיך לעזור.אוכל מגוון וטעיםפשוט מלון חלום .
Kelly HKelly H
15:47 25 Aug 23
אל תלך לשם !!המלון הזה צריך להיות כוכב אחד!!הם גבו ממני 200 יורו על כלום!!אני שולח מיילים עם ההוכחה להחזר והם לא עונים.התקשרתי לקבלה 8 פעמים ולא אכפת להם בכלל הם פשוט מנתקים אותך! זה פשוט מטורף!תתביישו, שילמתי 2000 יורו לכמה לילות ואתם מתייחסים כך ללקוחות שלכם.הודיעו למשטרה ולקוחות אחרים (8 לקוחות אחרים!) מגישים איתי כתב אישום נגדם.אני יודע שזה נראה מטורף אבל כן, מלון 5 כוכבים זה גונב את הכסף שלך !!לך לאחרים כמו דיוויד קמפינסקי, הרבה יותר טוב!!
Keren Novik CohenKeren Novik Cohen
15:47 23 Aug 23
באנו ליום כייף בספא עם מתקני המלון. ארוחת בוקר שופעת וטעימה מכל טוב. ספא מפנק. תודה לאוסקר על השירות והליווי. נהנו מאוד 💯💯💯
רז מלמדרז מלמד
14:50 23 Aug 23
המסאג היה מעולה, הנוף לים מושלם, אבל-- נתתי 2 כוכבים בגלל השירות- פקידת הקבלה לא נעימה, מאוד אנטיפתית. בנוסף היו אנשים שהרעישו מאוד בחדר המנוחה, ואנשים נוספים שנכנסו עם הפלאפון שלהם (על אף שאסור) ודיברו בו בחדר המנוחה. חבל שלא מדגישים בפני האורחים את הכללים, כשהערתי לפקידה על כך שעושים רעש היא לא בדיוק התעניינה..
Alla HasonAlla Hason
03:54 23 Aug 23
Yosi SaltiYosi Salti
12:47 15 Jul 23
הכל מעולה,מושלם,מיקום מצוין*4 בגלל החניהחניה בתשלום ומאוד יקר כל יום קרוב ל200 שח!!
רועי צדוקרועי צדוק
18:54 05 Jul 23
מושלם , מלון מפנק ברמה גבוההחדרים מרווחים , ארוחת בוקר עשירה ומפנקת , אוכל טרי ומגוון ,שירות יוצא מהכלל מכל עובדי המלון , נהנו מאוד
אנה גאןאנה גאן
18:30 13 May 23
First of all wowטוב זה פירגון שכל העולם צריך לקרוא! נתחיל בזה שהגעתי למלון רוחמה המושלמת !! קיבלה אותי בחיבוק וישר לקחה אותי לראות את הסוויטה שלנו הסבירה הכל הייתה סבלנית לא הפסיקה לחייך דאגה שהכל יהיה לי קשורה זאת אישה שהיא נכס לכל מקום עבודה שרותית עשתה לי את החוויה מושלמת ליום החתונה שלי מעבר לכך שאני אדם פדנט השירות במלון היה מעל המצופה! האוכל וואו. הסוויטה הנשיאותית שלנו הייתה חלום ממליצה במיוחד לכל הזוגות שמתחתנים להגיע למלון הזה רק נחת ביום הזה תקבלו ברויאל ביץ תל אביב תודה לצוות המדהים שלא אשכח אוסקר, מרינה,ורוחמה!!!! בזכותכם הכל היה חלום
דוד בנוזדוד בנוז
04:35 22 Apr 23
יצא להתארח במזג אויר לא ממש קייצי קצת התאכזבתי נושא החנייה באזור המלון זוועה הנוף לים מהחדר הוא לא מלא אין במלון ג'קוזי ( אכזבה ) הסאונות קטנות ולא כל כך נגישות (מוחבאות באגף הספא ) ארוחת בוקר מדהימה שרות של הצוות המלון בהובלה של איילה מדהים ששים לעזור.מי שמחפש בריכה חיצונית מהממת וקירבה לים עם ארוחת בוקר מדהימה מלון זה יכול מאוד להתאים
js_loader

מה מיוחד במלון רויאל ביץ' תל אביב?

במלון רויאל ביץ' תל אביב, תמצאו חממת אמנות דיגיטלית שנקראת DigiArt. בחממה זו תמצאו מגוון רחב של עבודות אמנות בתחום הדיגיטלי. עבודות האמנות הן פרי עבודתם של אמנים ישראלים צעירים. כך שתוכלו גם להנות ממתחם אמנות מרשים ומגוון מאוד אם למעלה מ-600 עבודות אמנות וגם לפרגן לאמנים ישראלים.

סוגי חדרים במלון רויאל ביץ' תל אביב

  • חדר פינתי ברויאל ביץ’ תל אביב
חדר פינתי ברויאל ביץ’ תל אביב
בתמונה: חדר פינתי ברויאל ביץ’ תל אביב
  • חדר בלוויסטה ברויאל ביץ’ תל אביב
חדר בלוויסטה ברויאל ביץ’ תל אביב
בתמונה: חדר בלוויסטה ברויאל ביץ’ תל אביב
  • חדר סטודיו
חדר סטודיו ברויאל ביץ’ תל אביב
בתמונה: חדר סטודיו
  • בלוויסטה ספיישל ברויאל ביץ’ תל אביב
בלוויסטה ספיישל ברויאל ביץ’ תל אביב
בתמונה: בלוויסטה ספיישל
  • סטודיו גדול
סטודיו גדול ברויאל ביץ’ תל אביב
בתמונה: סטודיו גדול
  • חדר אקזקיוטיב ברויאל ביץ’ תל אביב
חדר אקזקיוטיב ברויאל ביץ’ תל אביב
בתמונה: חדר אקזקיוטיב
  • חדר אקזקיוטיב ספיישל 
חדר אקזקיוטיב ספיישל ברויאל ביץ’ תל אביב
בתמונה: חדר אקזקיוטיב
  • מיני סוויטה
מיני סוויטה ברויאל ביץ’ תל אביב
בתמונה: מיני סוויטה
  • סוויטה בלוויסטה ברויאל ביץ’ תל אביב
סוויטה בלוויסטה ברויאל ביץ’ תל אביב
בתמונה: סוויטה בלוויסטה ברויאל ביץ’ תל אביב
  • סוויטה בלוויסטה אקזקיוטיב
סוויטה בלוויסטה אקזקיוטיב ברויאל ביץ’ תל אביב
בתמונה: סוויטה בלוויסטה אקזקיוטיב ברויאל ביץ’ תל אביב
  • סוויטה רויאל אקזקיוטיב
סוויטה רויאל אקזקיוטיב ברויאל ביץ’ תל אביב
בתמונה: סוויטה רויאל אקזקיוטיב
  • סוויטה Sea-One (נשיאותית) ברויאל ביץ’ תל אביב
סוויטה Sea-One (נשיאותית) ברויאל ביץ’ תל אביב
בתמונה: סוויטה Sea-One (נשיאותית) ברויאל ביץ’ תל אביב

למי מתאים מלון רויאל ביץ' תל אביב?

מלון רויאל ביץ' תל אביב מתאים לכולם. בין אתם משפחה עם ילדים, קבוצת חברים, אנשי עסקים או זוג בירח דבש. המלון מציע מגוון שירותים מפנקים שמתאימים לכל אחד. אם אתם אנשי עסקים שרוצים ללון בעיר בזמן פגישה, תוכלו להנות ממרכז עסקים מאובזר, חדרי ישיבות נוחים וחדר כנסים ואירועים גדול.

אם אתם זוג בירח דבש תוכלו להתפנק בסוויטה יוקרתית ומפנקת ולהנות מטיפולי הספא המפנקים שנמצאים במלון.

האוכל במלון רויאל ביץ' תל אביב

במלון יש מסעדת שף איכותית בראשה עומד השף עומרי כהן. המסעדה נקראת "West Side" והיא מציעה חוויה קולינרית מיוחדת שעומד בסטנדרטים בינלאומיים. המסעדה מציעה מנות ים תיכוניות מפנקות, קינוחים טעימים ונוף מדהים לים. כך תוכלו להנות מאוכל מצוין ונוף יפהפה. שימו לב שהמסעדה כשרה וזכתה באחת מעשר המסעדות הכשרות הטובות ביותר בארץ על פי עיתון מעריב.

מסעדת שף, West Side

 

כמובן שאם תרצו להנות מאוכל אחר, אתם במרחק הליכה ממסעדות איכותיות רבות שנמצאות בתל אביב. על ידי כך תוכלו לבחור בין מסעדה בשרית, חלבית, אסייתית, איטלקית, מסעדה המגישה פירות ים או כל סגנון אוכל אחר שתרצו.

אהבתם? שתפו!