מלון טאואר תל אביב

4/5
תמונות מהמלון
תוכן עניינים

הכירו את מלון טאואר תל אביב

מלון טאואר תל אביב הוא אחד ממלונות העסקים הטובים ביותר הן בזכות האירוח הנעים שלו והן בזכות המיקום האטרקטיבי שלו. כך תוכלו לשלב באופן המושלם בין עבודה לבילויים והנאה. מה מיוחד במלון טאואר תל אביב? על כך במאמר הבא.

מלון טאואר תל אביב

מה מציע מלון סי טאואר תל אביב?

במלון יש 80 חדרים חדשים בהם תוכלו להנות מטלוויזיה חדשנית עם מסך שטוח, מיזוג אוויר, מיני בר וחיבור ל-wi-fi חינם המוצע לאורחים. תוכלו לבחור בין חדרים עם נוף לים או חדרים עם נוף אורבני הפונים לכיוון העיר. כמו כן במלון יש 40 סוויטות מרווחות ומפנקות במיוחד בהן יש מטבחון ופינת אוכל, כך שתוכלו גם לארח חברים או משפחות במהלך שהותכם.

אם אתם מגיעים למלון בשביל עבודה, המלון מציע שירותים שיתאימו לכם. ביניהם תוכלו להנות ממרכז עסקים, חדרי ישיבות נוחים וחדר גדול לכנסים ואירועים.

בגג מלון טאואר יש בריכה מהנה הצופה אל נוף פנורמי יפהפה ועוצר נשימה של הים התיכון. שם תוכלו להנות משקיעות יפהפיות בזמן השחייה המהנה בבריכה. יש לקחת בחשבון שהבריכה פתוחה לשחייה בין חודש מאי לחודש נובמבר.

כמו כן, המלון מציע שוער, שירות חדרים, מרפסת על הגג ושירות אדיב במיוחד.

ביקורות וחוות דעת על מלון סי טאואר תל אביב

בשביל לספק לכם תמונה שלמה אודות מלון סי טאואר, בחרנו כמה המלצות, ביקורות וחוות דעת על בית המלון, אשר נכתבו לאחר השהות בו:

יואב מיארהיואב מיארה
19:32 07 Oct 23
Luke WinfieldLuke Winfield
18:46 04 Oct 23
Anat NagarAnat Nagar
13:39 30 Sep 23
מלון איכותי, יפה, נקי מאוד ומתוחזק, ובמיקום הכי טוב שיכול להיות לחופשה בת"א.השירות היה מעולה וצוות המלון אכפתי ומקסים.החדרים מושלמים ויש בהם כל מה שצריך. ארוחת הבוקר מאוד עשירה וטעימה, והצוות בחדר האוכל שירותי ומפנק.הצעת ייעול: להוסיף מיטות שיזוף בבריכה, שמשיות רחבות יותר שמגינות מהשמש, וחניה במחיר סביר או אפילו בחינם לאורחי המלון.אבל אין ספק שאמליץ על המלון בחום 💕💜🫶 הייתה לנו חופשה נהדרת
למי שחשובה לו הבריכה והחוויה בה! חפשו מקום אחר יש במלון כ 8 מיטות שיזוף והשאר כיסאות פלסטיק של כתר מאדדד מאכזב!
אנה ורבהאנה ורבה
17:02 25 Sep 23
המלון היה במיקום מצוין, מצוחצח, מתוחזק היטב ונוח. מאוד נעים לשהייה. הצוות מסביר פנים, מקצועי, נכון לסייע ואדיב מאוד. המיקום מעולה, קרוב לים, למרכז העיר ולמסעדות טובות. חניה נוחה מאוד(!) במחיר סביר בהסדר עם המלון (50 שח ל24 שעות).תמורה שווה למחיר, אין משהו רע להגיד. בהחלט נחזור שוב.
Assaf MantzurAssaf Mantzur
00:04 25 Sep 23
Roee HamuyRoee Hamuy
11:52 28 Aug 23
הבריכה למעלה מגניבה. רק שאין ילדים אבל.
John MattiJohn Matti
17:29 21 Aug 23
Oz BarhamaOz Barhama
07:24 18 Aug 23
Lana ShurisLana Shuris
07:35 12 Aug 23
מלון נפלא! זה נקי ללא רבב, מודרני, ויש לו שירות לקוחות מעולה. הוא ממוקם במקום הטוב ביותר בתל אביב - ליד חוף הים, מסעדות, שוקים וחיי לילה. יחזור לכאן בכל פעם. תודה ישרוטל!
luciana minassianluciana minassian
23:21 09 Aug 23
חנית סבןחנית סבן
10:36 17 Jun 23
מיקום מעולה קרוב לחוףשירות אדיבקצת מבאס שאין אפשרות להכין קפה נורמלי בבוקר וגם בשירות חדרים אין אפשרות להזמין קפה לחדר(שבת) מלבד קפה פילטר שפחות לטעמי (בגלל זה דירגתי כוכב אחד פחות, קפה זה החיים בבוקר אל תדברו איתי לפני חח)הייתי ממליצה להוסיף מכונת קפה לחדר אני חושבת שזה המינימום בבית מלון.מלבד זה הכל היה נפלא סה"כ ממליצה במיוחד בגלל הקרבה לחוף.
ציצי וייטמןציצי וייטמן
08:04 31 May 23
התקבלנו ע"י פקיד הקבלה באופן מכובד מאדלאחר צ'ק אין עברנו לחדר משודרג כמובן בתשלום, חגגנו יומולדת, קיבלנו פינוק לחדר שלצערנו לא עבר יחד איתנו לחדר האחר.העניין שגרם לנו להרגשה לא נעימה היה שיצאנו שעה מאוחר יותר מ24 שעות כך שיצא ששילמנו על חניה 50 ש"ח ל24 שעות ועוד 50שח לשעה נוספת, חבל
יוגב לוייוגב לוי
14:43 15 Apr 23
בחופשת חג הפסח הגעתי להתארח עם משפחתי, שהגיע מארצות הברית לאחר 10 שנים שלא נפשו בישראל .כחבר מועדון חוג שמש זהב ובזכות צוות מוביל של ישרוטל (אביבית אדה מנהלת שרות לאורח ארצית) הגענו למלון ישרוטל טואר סי וכבר בקבלת הפנים זכינו ליחס מקסים עוטף וחם.בהגעתנו למלון קבלנו ישר את הסוויטות ללא המתנה, התרשמנו כבר בכניסה שרמת הניקיון הייתה מושלמת, רמת הסוויטות השארה את המשפחה ללא מילים!!! מכול הבחינות, נוף מושלם ,ניקיון מבריק , גודל הסוויטות מושלם. שרות יחס רמת התחזוקה היומית של המלון מעולה .רמת האוכל מושלמת מלון מצוין במיקום מעולה ואקסלוסיבי .וחשוב לנו לשבח במיוחד נציגת קבלה בשם יעל !!! שמרגע ההגעה ועד לסיומה של החופשה ומדובר ב 16 יום , לא הפסיקה לדאוג לנו בכול מובן ולכול בקשה ועם חיוך מקסים ונימוסים שראויים לשבח ! יעל את מקסימה מקצועית ויודעת לתת שרות בצורה הגבוה ביותר .לסכום חוויה מעולה ואך אומרים בישרוטל ביטוח לחופשה אז זה נכון קבלנו חופשה מהסרטים !!!!תודה רבה רבה ונתראה בחופשה הבא מלון סי טאור ישרוטל תל אביב
מנחם שופטמנחם שופט
10:15 12 Apr 23
מיקום מעולה עם חניון צמוד בהסדר מיוחד.צוות מאוד אדיב ושירותי ברמה גבוהה מהמקובל בישראל, היו תקלות מינוריות בחדר ובחניון שטופלו מיידית ע"י הצוות.ראוי במיוחד לציין את מנהל המלון, רועי. אדיב, זמין, מאיר פנים ואף מסייע לעובדי חדר האוכל למרות שלא נראה שהיה מחסור באנשי צוות.
Yan TayYan Tay
17:44 20 Jan 23
מרחוק הגענו וראינו את המבנה שנראה ישן והכלאה בין מגדל מים למגלשה בימית 2000.המלון מבפנים כבר נראה אחרת מפואר יחסיתעם ריח נעים מאוד .חניה צמודה בהסדר המלון ב50 שח.מיקום מעולה עם המון אופציות לבילוי בקרבת המלון.החדר גדול ביחס לתל אביב, מיטות נוחות ומקלחות מפנקות גדולותהחדר היה ערוך ונעים אך היה מעט מעט ריח ישן ומהמזגן גם יצא מעין ריח שרוף.המחיר יקר מאוד לדעתיאבל עם זאת אם מתעלמים מהכסף מלון טוב.
js_loader

סוגי חדרים במלון סי טאואר תל אביב

  • חדר זוגי עם נוף לתל אביב: גודלו של החדר הוא 23 מ"ר ותוכלו למצוא בו מיטה זוגית הניתנת להפרדה, חדר רחצה עם מקלחת וגם פינת עבודה. החדר מתאים לזוג.
חדר זוגי עם נוף לתל אביב בסי טאואר
בתמונה: חדר זוגי עם נוף לתל אביב בסי טאואר
  • חדר זוגי עם נוף לים: בא לכם להתפנק עם נוף לים? זה החדר בשבילכם. גודלו של החדר הוא 23 מ"ר ויש בו מיטה זוגית אשר ניתנת להפרדה, פינת עבודה וחדר רחצה עם אמבטיה. גם חדר זה מתאים לזוגות.
חדר זוגי עם נוף לים בסי טאואר
בתמונה: חדר זוגי עם נוף לים
  • חדר לזוג וילד עם נוף לתל אביב: מתאים לזוג או לזוג עם ילד וזאת מאחר ויש בחדר מיטה זוגית אשר ניתנת להפרדה וגם ספה אשר נפתחת למיטת יחיד לילד. הנוף הנשקף הוא נוף אורבני של העיר תל אביב. גודלו של החדר הוא 23 מ"ר.
חדר לזוג וילד עם נוף לתל אביב בסי טאואר
בתמונה: חדר לזוג וילד
  • חדר עם מרפסת ונוף לתל אביב: חדר נוסף במלון סי טאואר תל אביב ובו תמצאו מרפסת מרוהטת אשר פונה לכיוון העיר. בחדר יש גם פינת עבודה וחדר רחצה עם מקלחת. החדר מתאים לזוגות וגודלו זהה לחדרים הקודמים שעליהם דיברנו – 23 מ"ר.
חדר עם מרפסת ונוף לתל אביב בסי טאואר
בתמונה: חדר עם מרפסת ונוף לתל אביב
  • חדר עם מרפסת ונוף לים בסי טאואר: בחדר זה, אשר מתאים גם הוא לזוגות, תמצאו פינת ישיבה, פינת עבודה, מיטה זוגית הניתנת להפרדה ומרפסת מרוהטת הפונה לכיוון הים.
חדר עם מרפסת ונוף לים בסי טאואר
בתמונה: חדר עם מרפסת ונוף לים
  • חדר לזוג וילד עם מרפסת ונוף לתל אביב: מתאים לזוג + ילד מאחר ויש בחדר זה ספה שנפתחת למיטה. בחדר מרפסת מרוהטת אשר פונה אל נופיה של העיר תל אביב.
חדר לזוג וילד עם מרפסת ונוף לתל אביב בסי טאואר
בתמונה: חדר לזוג וילד עם מרפסת ונוף לתל אביב
  • סוויטה ג'וניור עם נוף לתל אביב: גודלה של הסוויטה הוא 39 מ"ר ויש בה סלון וחדר שינה מפנק. בחדר פינת אוכל, פינת ישיבה ועבודה, 2 מסכי טלויזיה וחדר רחצה עם מקלחון. הסוויטה מתאימה ליחיד, זוג או זוג עם ילד.
סוויטה ג'וניור עם נוף לתל אביב בסי טאואר
בתמונה: סוויטה ג'וניור עם נוף לתל אביב בסי טאואר
  • סוויטה ג'וניור עם נוף לים: גודלה הוא 39 מ"ר וניתן להתארח לבד, בהרכב זוגי או בהרכב של זוג + ילד. בסוויטה היוקרתית תמצאו פינת אוכל, פינת ישיבה ועבודה, חדר רחצה עם מקלחון, סלון וחדר שינה.
סוויטה ג'וניור עם נוף לים בסי טאואר
בתמונה: סוויטה ג'וניור עם נוף לים בסי טאואר
  • סוויטה טאואר עם נוף לתל אביב: סוויטה גדולה ששטחה הוא 45 מ"ר ובה ניתן לארח יחיד, זוג, זוג עם שני ילדים או 3 מבוגרים, כאשר המבוגר השלישי הוא עד גיל 15. בסוויטת טאואר עם נוף לתל אביב תמצאו פינת אוכל, חדר רחצה עם מקלחון, ספה אשר נפתחת למיטה וגם מרפסת מרוהטת הפונה אל העיר.
סוויטה טאואר עם נוף לתל אביב בסי טאואר
בתמונה: סוויטה טאואר עם נוף לתל אביב בסי טאואר
  • סוויטה טאואר עם נוף לים: גודל הסוויטה הוא 45 מ"ר
סוויטה טאואר עם נוף לים בסי טאואר
בתמונה: סוויטה טאואר עם נוף לים בסי טאואר

 

מה הופך את מיקום המלון לאטרקטיבי?

מלון טאואר תל אביב נמצא בתל אביב. תל אביב נבחרה כבר פעם שנייה ברציפות על ידי מגזין טיים אאוט לעיר הכיפית ביותר בעולם. תל אביב לא מפסיקה לרגע, תמצאו בה מגוון רחב של מסעדות מדהימות, אזורי בילוי, חיי לילה ואווירה מהנה במיוחד.

מלון טאואר תל אביב ממוקם ברחוב הירקון. רחוב הירקון נמצא במרכז תל אביב בדיוק מול הים. כך אתם נמצאים מרחק הליכה מהים ממגוון חופים מרכזיים כמו חוף פרישמן, חוף גורדון, הדולפינריום ועוד. בנוסף, אתם יכולים להנות ממגוון מתחמי בילוי ופנאי כמו שוק הכרמל, נחלת בנימין, מתחם התחנה, נווה צדק, יפו העתיקה, תיאטרון הבימה, דיזנגוף סנטר ועוד.

למי מתאים מלון טאואר תל אביב?

המלון מתאים במיוחד למי שמחפש לשהות במלון במרכז לצורך עסקים. אך מלבד אנשי עסקים, המלון מתאים למשפחות וזוגות. בסופו של דבר זהו מלון מפנק עם שירות אדיב ומיקום אטרקטיבי. כך שכל אחד יוכל להנות בו.

מה לגבי האוכל במלון סי טאואר?

במלון יש בר טרקלין ומסעדה. המסעדה מגישה ארוחת בוקר חלבית עשירה במיוחד. כמו כן, המלון ממוקם סמוך למגוון רחב של מסעדות מפנקות ואיכותיות במיוחד. אם אתם מעוניינים במסעדה באווירה ים תיכונית תוכלו לבקר במסעדת רומנו, פורט סעיד או מאנטה ריי. כל אלה ממוקמות סמוך למלון טאואר תל אביב ומציעות אוכל איכותי ומפנק במיוחד בסגנון הים תיכוני.

אם אתם מעוניינים באוכל מהמטבח האסייתי תוכלו להנות ממגוון רחב של מסעדות סמוכות ביניהן ניני האצ'י, נאם ועוד. כמובן שאם אתם עם רכב, תוכלו להגיע לשלל מסעדות תל אביביות איכותיות כמו מינה טומיי.

אהבתם? שתפו!