פרימה סיטי תל אביב

4.3/5
תוכן עניינים

מלון פרימה תל אביב הוא מלון מיוחד אשר מתאים למשפחות, אנשי עסקים וזוגות. בעמוד זה תמצאו מידע אודות החדרים ומתקני המלון וגם מספר ביקורות, חוות דעת והמלצות על השהות בו.

הכירו את המלון פרימה סיטי 

פרימה סיטי תל אביב הוא אחד מאותם בתי מלון שאם במקרה מפספסים אותו, מחמיצים עולם שלם של חוויה תל אביבית ואורבנית במיטבה. מלון פרימה סיטי תל אביב מציע לנופשיו כמה יתרונות שונים, כאשר בראש ובראשונה, חשוב לדבר על המיקום של המלון. הוטל פרימה סיטי ממוקם ברחוב מאפו 9 תל אביב, שכידוע, נחשב אחד הרחובות המרכזיים ביותר בת"א. הנה כמה מהיתרונות הבולטים של המלון:

  • לוקיישן: המלון ממוקם בסמוך לחוף הים, הטיילת וכל הלב הכי פועל של מרכז תל אביב. 
  • גיוון חדרים: במלון תמצאו 96 חדרי אירוח המחולקים ל-6 סוגים שונים. 
  • אוכל: בשונה מבתי מלון 3 כוכבים אחרים, מלון פרימה סיטי מציע גם חדר אוכל אלגנטי ותפריט ישראלי מגוון.
  •  אטרקציות: סביב המלון תמצאו אטרקציות תל אביביות שונות, כולל אפשרויות לצאת לסיורים קולינאריים, לטייל בטיילת, לבקר בשדרות הרחובות המרכזיים ועוד. 

מלון פרימה סיטי

חוות דעת, המלצות וביקורות על המלון

הנה כמה ביקורות, חוות דעת והמלצות על פרימה סיטי תל אביב, אשר נכתבו על ידי אורחים אשר שהו במלון ובחרו לשתף ולספר על חווית האירוח שלהם במקום:

זאת לא הפעם הראשונה שלי במלון ואני מאד מרוצה מהיחס והשרות שקיבלתי פה , אני רוצה לציין את מר סודני שכל בקשה שלנו נעינת תוך שניות ובאדיבות מלאה, אין ספק שאני אגיע לבקר שוב במלון זה ,
Harrie van BeersHarrie van Beers
10:13 29 Sep 23
חדרים נחמדים, קומפקטיים אבל טובים. מיקום מושלם; רק הרחק מהמקומות העמוסים אבל הכל במרחק הליכה.המלון מסייע לאורחים גם במהלך ג'ום כיפור.
Roberta GiannoneRoberta Giannone
20:36 26 Sep 23
דליה רוטדליה רוט
11:35 26 Sep 23
אני לקוחה קבועה במלון. מלון בקרבת הים, עם יחס אישי נעים ןמכבד. החדר מצוין בקומה הראשונה, המקום עבר שיפוץ ועונה לי על צרכי, קרוב לבית הכנסת ברחוב פרישמן שם נהנתי מתפילה מרגשת במהלך יול הכיפורים. כיף אמיתי. לגוף ולנפש כאחד.
Jhonny TejadaJhonny Tejada
01:17 26 Sep 23
מקומות לינה ממוקמים היטב וטובים, החוויה הרעה היחידה שלי קשורה לצוות האדמין וההנהלה הגרועה. הלכנו לפעם הראשונה וביקשנו להתארח לארוחת הבוקר עד תום, מכיוון שלצערי הזמן לארוחת הבוקר והסיורים שלנו התנגשו. הצוות אמר שזו לא תהיה בעיה אבל נחשו מה! ביום הראשון לאסוף את הקופסאות, הם שכחו מזה ואף אחד לא ידע כלום, הם מיהרו וזרקו מלפפון קפוא אחד, עגבנייה אחת, ביצה מבושלת ועוד כמה שאפשר למרוח על קופסה. פיאסקו לגמרי וסוג של בדיחה, כשביקשנו לבטל את שאר ארוחת הבוקר (שכבר שולמה), אמרו לנו שצריך להתייחס לזה עם המנהל, זה שמעולם לא היה במלון או שהיה לו משהו אחר. אחראי לפתרון המצב. עד הפעם לא שמענו מהם!
עידן אבניעידן אבני
16:11 17 Sep 23
שלום לכל מי שצופה בביקורת. היינו שם 3 ימים מ-15 עד ה-17 ראש השנה 2023 היה ממש כייף אוכל טעים. האנשים שם היו מאוד אדיבים כלפיי. הייתה אווירה משפחתית כי זה מלון קטן אז כנראה שאחזור לשם בהמשך. תודה ל- ה' שהוביל אותי למקום המתאים עבורי.
אורניתאורנית
21:35 02 Sep 23
חגגנו לבעלי יום הולדת -סופ"ש במלון הסכימו לעשות לנו ציק אין לפני הזמן החדר היה נקי ואסתטי השאירו לנו יין ושוקולד בחדר לכבוד היום הולדת המיקום מרכזי כמה דק הליכה לטיילת ארוחת ערב של שישי הייתה מצויינת עם מבחר גדול כנ"ל ארוחת בוקר של שבת השירות היה מעבר למצופה סודני טיפל בכולם בחיוך ובאהבה דאג שלא ייחסר לאף אחד כלום מומלץ מאוד
Sveta MuzikanskySveta Muzikansky
08:37 24 Aug 23
בית מלון נמצא במקום מאוד נוח, קרוב לים.חדרים מאוד יפים ומסודרים.עשיתי אירוע בבית מלון והכל היה נפלה בלי אף תקלה .השירות בבית מלון מעולה וכל הצוות מקבלה ועד אנשים טכנאים ואנשי מטבח מאוד מקצועים במיוחד סודאני ודניאלהקיבלתי חוויה מאוד חיוביתמאוד ממליצה על המלון
Dalia DorDalia Dor
06:54 20 Jul 23
מלון פרימה סיטי התארחנו בו באמצע שבוע ברחוב מאפו ניתן להגיע בתחבורה ציבורית הכי טוב. מרחק דקה מהים יש רק ארוחת בוקר כיד המלך. צוות מדהים בכל המחלקות קיבל אותנו הדר עם חיוך סבלני רגוע ניסה לעזור כמה שיותר תמורת סכום סמלי במרום לצאת ב11 הוספנו ונשארנו כמה שעות עוד היה שווה., חדרים לזוג נהדרים יש מקרר קומקום קפה פן... נקי.בערב צמוד ללובי יש מקום שמשמש לפאב וניתן לאכול שם.שווה לנסות מומלץ בחום ואהבה. אין מילים על הצוות המדהים גם בארוחת הבוקר בקבלה ושרות חדרים. נשאר טעם של עוד.
השירות היה מקסים ממש, דאגו לכל בעיה או בקשה שהייתה לנו במהלך שהותנו במלון במהירות ובאדיבות:)המיקום של המלון מצוין, 5 דקות הליכה מהים (ודואגים גם לחלק מגבות לים מהמלון), ויש שפע של מסעדות וחנויות באזור המלון, וגם בתוך המלון (בהנחה מעולה לאורחי המלון) יש את המסעדה סושי בר בזל, והציעו לנו אפילו צ'ייסרים חינם:)החדרים נוחים מאוד, אם כי לצערנו קיבלנו 2 מיטות יחיד בחדר זוגי, והן זזות מעט אם יושבים בקצה שלהן.שתי בעיות נוספות שנתקלנו בהן במלון היו:1. כשבאנו לארוחת הבוקר, ב09:30 (והבופה נסגר ב10:30), חלק מהאוכל היה נראה ובטעם שהוא לא הוחלף מאז פתיחת הבופה...2. בחדר הראשון שהיינו בו, הייתה סתימה בשירותים שמזל גילינו ישר כשהגענו, לכן קיבלנו חדר חלופי.בסהכ המלון היה מעולה, יש מקום לשיפור בתחלופת האוכל בבופה, אבל נהנינו מאוד וממליצים ללא ספק!
js_loader

חדרים במלון פרימה סיטי תל אביב

בשונה מלא מעט בתי מלונות בתל אביב, מלון פרימה סיטי תל אביב מציע חדרי אירוח עם מרפסות המשקיפות לאזור הטיילת של העיר וגם לאזורים אורבאניים. כאמור, ישנם 96 חדרים במלון, כאשר הפופולאריים ביותר הם הבאים לפניכם:

  • חדרי קלאסיק: חדרי הקלאסיק בגודל של כ-16 מ"ר, הם מותאמים לאירוח עד זוג ורק חלקם כוללים מרפסת, אך כולם כן כוללים טלוויזיה ומיני בר, עמדת קפה ותה בחדר ועוד. 
  • חדרי סטודיו: חדרים אלו בגודל של כ-24 מ"ר, והם בהחלט מותאמים עבור אירוח של משפחה צעירה (זוג + 2 ילדים). חדרים אלו כוללים מרפסת, מייבש שיער, כספת אישית ועוד. 
  • חדרי סטודיו דלקס: חדרי הסטודיו דלקס בגודל של כ-24 מ"ר והם כוללים מרפסת אשר משקיפה על הלב הפועם של מרכז תל אביב. חדרים אלו מותאמים עבור אירוח של עד 4 אורחים.

חדרים במלון פרימה סיטי תל אביב

מתקני מלון פרימה סיטי

רגע לפני שנדבר עלה מסעדה בפרימה סיטי או על מסעדות באזור המלון, ישנם כמה מתקני נופש ושירותי נופש בפרימה סיטי שכדאי לציין. בקומת הלובי של מלון פרימה סיטי, אתם תוכלו למצוא את השירותים הבאים:

  • עמדת אינטרנט חינם הכוללת חיבורים טכנולוגיים שונים, כמו גם WIFI ללא עלות. 
  • המלון מציע לאורחיו לנוח ולהירגע בנקודת מפגש במהלך היום, בעוד כי נקודות המנוחה במלון מתאימות גם עבור ישיבות עסקיות, מפגשים אישיים וכן הלאה.
  • במלון תמצאו שירותי דת הכוללים השגחת כשרות. במילים אחרות, אם חיפשתם מלונות כשרים בתל אביב, דעו כי מלון פרימה סיטי כשר בהשגחת הרבנות בתל אביב.
  • תוכלו להסתייע גם בשירותי כביסה וכן בשירותים לאנשי עסקים (שירותי מזכירות לאנשי עסקים, שליחת דואר, פקסים וכולי). 

מתקני מלון פרימה סיטי

צפו בוידאו הרשמי של המלון פרימה סיטי:

אוכל במלון פרימה סיטי תל אביב 

אם שאלתם על מסעדה בפרימה סיטי, אנחנו רוצים להזכיר לכם שאחת ממסעדות הסושי הכי ידועות באזור נמצאת בקומת הלובי של פרימה סיטי תל אביב. מסעדת סושי בר בזל היא אחת ממסעדות הדגים הנאים והסושי הכי מומלצות באזור, ואתם כאורחי המלון נהנים מ-15% הנחה על תפריט המסעדה. 

כמו בן, בבית מלון פרימה סיטי תל אביב תוכלו למצוא גם מסעדה עצמאית נפרדת, מסעדת זו נקראת "מסעדת מלון פרימה סיטי". זוהי מסעדה אשר מגישה אוכל כשר, מגוון ועשיר מאוד בטעמיו, בעודה מוציאה מנות החל מ-06:30 בבוקר ועד 10:00. כמו כן, גם בקומת הלובי של המלון ניתן להזמין כוס קפה או נשנושים קלילים, ולבקש שהם יגיעו לפינת המנוחה או לעמדת האינטרנט.

כדאי לדעת: מחפשים מלון בתל אביב חצי פנסיון? פרימה סיטי מאפשר להזמין אירוח על בסיס חצי פנסיון רק כאשר החופשה מתבצעת בימי שישי.

מלונות מצוינים נוספים בעיר ת"א:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות