מלון לאונרדו ביץ' תל אביב

4/5
תוכן עניינים

באמצע הצפיפות האורבנית, הצבעוניות מלאת החיים וריחות המאכלים מכל עבר, שוכן לו מלון לאונרדו ביץ' תל אביב, אשר ממוקם במרחק פסיעה קלה מחוף הים. למרות החיים הצבעוניים שאינם מפסיקים 7\24 בסביבת המלון, מדובר בבית מלון מאוד נינוח, אלגנטי ומפנק. 

מלון לאונרדו ביץ' תל אביב ממוקם ברחוב הירקון בתל אביב, אותו רחוב אשר נמתח לאורכה של הטיילת המקסימה ביותר במזרח התיכון. לא פעם, אנשים טוענים שתל אביב היא הניו יורק של המזרח התיכון, והנופים הנשקפים ממלון זה מוכיחים בדיוק למה טוענים כך. הנה כמה משירותיו של אחד מהמלונות השווים בתל אביב והסביבה:

  1. חוויה קולינרית: מסעדת המלון ידועה במנות המפתיעות והמיוחדות אשר נוצרות מחומרי הגלם הטריים ביותר. 
  2. לובי מפנק: לובי המלון כולל בר עם משקאות כיד המלך, סוגי קפה משובח ומגוון מאפים אשר נאפים במקום. 
  3. בריכת המלון: בריכת המלון פתוחה לשימוש החל מחודשי אפריל ועד ימי הקיץ האחרונים, צמודה לבר שקט המגיש משקאות אלכוהוליים ופינוקי שפת בריכה שונים. 
  4. שירות הסעות: מלון לאונרדו ביץ' תל אביב מייעד שירות הסעות במחיר מוזל של 25 ₪ בלבד ליום (כולל הסעות ברחבי תל אביב וללא דאגה למצוא חניה או להילחם בפקקי העיר). 
  5. טרקלין עסקי: מלון לאונרדו ביץ' כולל בתוכו אולמות אירועים וכנסים עסקיים, כולל חדרי ישיבות עבור פגישות עסקיות אל מול נופי החוף של תל אביב. 
  6. וולקאם בייבי: במלון תמצאו שירות הנקרא WELCOME BABY הכולל את כל הציוד הנדרש עבור משפחות עם תינוקות (מיטת תינוק, אמבטיה לתינוק, סטריליזטור ועוד. 

הכירו את מלון לאונרדו ביץ' תל אביב

מה מיוחד במלון לאונרדו ביץ' תל אביב?

לאונרדו ביץ' תל אביב ממוקם במרחק 3 ק"מ ממוזיאון ת"א לאומנות, ובמרחק של כ-4 – 5 דקות הליכה איטית מחוף גורדון. זהו בית מלון 4 כוכבים עם WIFI חינם, טלוויזיה בכבלים, מיני ברים ופינות ישיבה אלגנטיות המפוזרות בחלק מאזורי המלון. מעבר לכך שהמלון מצויד בכל מה שנופש תל אביבי מצריך, המיקום האסטרטגי של המלון הוא מילת המפתח כאן. 

במרחק של כמה פסיעות קלות מהמלון, תמצאו את מוקדי הבילוי הכי לוהטים של תל אביב, העיר שלא ישנה 7\24. גם אם לא מתחשק לכם לצאת לכבוש את העיר, תוכלו להזמין חדר עם נוף לים ופשוט להסתלבט ולהנות מהזמן הקסום הזה. יש לציין, לא בכל חדרי המלון קיים נוף המשקיף לחוף הים. 

מזמינים חופשה במלון לאונרדו ביץ' תל אביב?

הכירו את המלון דרך הוידאו:

סוגי החדרים במלון לאונרדו ביץ' תל אביב

רוב רובם של החדרים במלון פונים לחוף הים התל אביבי, אבל חלק אחר מהחדרים פונים לנוף הבריכה, שזה לא פחות רומנטי. חדרי הקומפורט הם הקטנים ביותר, בעוד כי חדרי הסינגל והג'וניור הם גדולים יותר ומציעים גם אבזור יותר רחב. כמו כן, לאונרדו ביץ' תל אביב כולל בתוכו גם חדרים ייעודיים לבעלי קושי בניידות ותנועה. 

כחלק מהסטנדרטים של מלונות באזור המרכז, בכל סוגי החדרים של המלון יש Wi-Fi בחינם, כמו גם טלוויזיית כבלים עם ערוצים ישראלים ובינלאומיים, מיני-ברים מאובזרים בכל טוב, פינות תה, קפה ועוד. יש לציין, עבור כל השוהים בכל סוגי החדרים במלון, קיימת האפשרות של חניה בתשלום. 

סוגי החדרים במלון לאונרדו ביץ' תל אביב

מתקני מלון לאונרדו ביץ' תל אביב

מעבר לכך שתוכלו למצוא בריכה מפנקת הכוללת מיטות שיזוף, תמצאו במלון גם נגישות לנכים ברוב חלקיו, כולל נגישות לאזור הבריכה. כמו כן, מלון לאונרדו ביץ' תל אביב כולל גם חניה בתשלום על בסיס מקום פנוי, כמו גם עמדת טעינה לרכבים חשמליים. 

עבור מי שזקוקים לשירותי דת, קיים בית כנסת בקרבת המלון. מבחינת הכשרות, כשרות מלון לאונרדו ביץ' תל אביב בהשגחת הרבנות בתל אביב. לבסוף, במלון מצאו גם 2 חניות נכים הממוקמות בקרבה לכניסת המלון. 

מתקני מלון לאונרדו ביץ' תל אביב

אוכל במלון לאונרדו ביץ' תל אביב

האוכל במלון לאונרדו ביץ' תל אביב כולל שימוש בחומרי גלם טריים ומקומיים, כאשר התפריט במלון משתנה ומתחלף בהתאם לעונה בשנה. בין אם מגיעים למלון בקיץ או בחורף, תוכלו לחוות חוויה קולינרית אמיתית המנוהלת על ידי שף המלון וצוותו הנאמן. 

המסעדה במלון מגישה מגוון רחב של סלטים רעננים ומרעננים, כמו גם לחמים טריים במיוחד אשר חלקם נאפים במקום, סוגי קפה משובחים מאוד ועוד. אם חיפשתם מקום אלגנטי לשים בו את הראש, הכולל גם ארוחות מפנקות, הגעתם ליעד. 

אוכל במלון לאונרדו ביץ' תל אביב

הנה כמה מלונות נוספים בעיר ללא הפסקה:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות