גרנד ביץ' תל אביב

4/5
תוכן עניינים

יש הרבה מלונות מצוינים בעיר תל אביב אך אפשר לומר שמלון גרנד ביץ' הוא אחד מהנחשקים בה. קראו את כל המידע החשוב על המלון, כולל סוגי חדרים, בריכת השחייה, הטרקלין ושאר המתקנים וגם ביקורות והמלצות.

כל המידע על גרנד ביץ' תל אביב

מתכננים את החופשה השנתית שלכם? ובכן, רגע לפני שאתם נוסעים שוב לאילת, לרמת הגולן או לצפת, אנחנו רוצים להזכיר לכם שתל אביב נחשבת בעיני העולם בתור ה-"ניו יורק" של המזרח התיכון. אם אתם מתכננים חופשה תל אביבית בקרוב, מלון גרנד ביץ' תל אביב הוא אחת האופציות האידיאליות לדעת תיירים רבים מקצוות העולם, ולו בזכות יתרונותיו הבאים:

  • אירוח: מלון גרנד ביץ' תל אביב מציע אירוח ברמת 4 כוכבים, כולל כל הפינוקים שאפשר לצפות מבתי מלון בעיר תל אביב הנמצאים קרוב לים.
  • לוקיישן: מעבר לכך שהמלון ממוקם ברחוב הירקון, שזהו הקו הראשון של חוף הים התל אביבי, תמצאו בצמוד למלון גם את הלב הפועם של תל אביב מרכז ואת כל הרחובות הידועים באזור. 
  • גיוון חדרים: במלון גרנד ביץ' תל אביב תמצאו לא פחות מ-212 חדרים ברמות אירוח אידיאליות, כולל סוויטות הצופות ישירות לים התיכון. עם נוף כזה מושלם בכל חדר, באמת שקשה להתאכזב מהשהות. 

מלון גרנד ביץ'

סוגי חדרים במלון גרנד ביץ' תל אביב

כאמור, במלון גרנד ביץ תל אביב תמצאו יותר מ-200 חדרים, כאשר כל החדרים מרוהטים בטוב טעם ובריהוט אשר יוצר אווירה נעימה במיוחד. בכל חדר תמצאו מקרר מיני בכל חדר, כמו גם כספות בחלק מהחדרים, מגהץ לכל קומה ועוד. 

אלו הם החדרים הכי פופולאריים במלון גרנד ביץ' תל אביב:

  • חדרי סופריור: חדרים אלו מותאמים לאירוח של עד 3 אורחים, בהם תמצאו מקלחת רחבה, מיטה גדולה ונוף תל אביבי קלאסי מהחלון. 
  • חדרים עסקיים: החדרים העסקיים, הנקראים גם "חדרי מועדון עסקי", מותאמים לאירוח של עד 2 אורחים, והם כוללים נוף ישירות לים התיכון. 
  • חדרי פרמיום: חדרי הפרמיום מותאמים לאירוח של עד 3 אורחים, בהם תמצאו נוף מדהים, שקט ומושלם לתל אביב והחוף. 
שם החדר מיועל ל:
חדר סופיריור עד 3 אורחים
חדר מועדון עסקי עד 2 אורחים
חדר פרימיום עד 3 אורחים

 

סוגי חדרים במלון גרנד ביץ' תל אביב

המלצות וביקורות על גרנד ביץ ת"א

רוצים לקבל מידע נוסף על חווית האירוח במלון? בדיוק לשם כך הצוות שלנו ליקט כמה חוות דעת, ביקורות והמלצות על מלון גרנד ביץ' תל אביב:

Wilson ToméWilson Tomé
06:30 06 Oct 23
alon galilialon galili
06:22 05 Oct 23
חדרים ומחיר מעולים. אין חניה. ארוחת בוקר לא משהו. יחס המחיר למה שמקבלים הוא טוב מאוד.
Augusto OlivaAugusto Oliva
04:27 05 Oct 23
Michal YankelMichal Yankel
19:30 06 Sep 23
בית מלון מקסים, פשוט ופרקטייש בו בדיוק את כל מה שצריך לשהייה במהלך טיול/טיול מאורגן עם קבוצהיש המון תיירים במלון וקבוצות מאורגנות גדולותאין חניהלכן זה לא מקום מתאים למי שבא במטרה לנפוש ולהנות מהיוקרה של בית מלוןאין שירות חדרים או אקסטרות למיניהםרק בריכה (לא מונגשת) ואפשרות לארוחת בוקר וארוחת ערב (אין אופציה טובה לטבעוניים/צמחוניים)השירות ממש נעים ומכל הלב ❤️
סימה בוחבוטסימה בוחבוט
05:18 28 Aug 23
מיקום סבבה. חניה בקרבת המלון סיוט .יקר בטירוף 80 שח עד 1900 בערב או 300 שח עד צאת השבת (לילה אחד). מיקום טוב, קרוב יחסית לנמל ולחופים. אוכל סבבה
מני כהןמני כהן
15:51 07 Aug 23
אין סיכוי לחנייה באיזור, אוכל סביר, לא למפונקים.חדרים משופצים במצב מעולה.מיקום טוב, חנייה ברידינג מערב, 25 שח לכל 24 שעות, 15 דקות הליכה או קו 4, 3 תחנות או מונית 35 שח.בריכה על גג הבניין, מספיק ונוח.
js_loader

מתקני מלון גרנד ביץ תל אביב

אם אתם מתעניינים לגבי מלון גרנד ביץ תל אביב, אז דעו שניתן להזמין כאן לינה הכוללת ארוחת בוקר, ערב ואפילו נשנושים במהלך היום. ישנם דילים שונים שניתן להזמין במלון, בין היתר גם דילים הכוללים שימוש בכלל מתקני הנופש של המלון. יש לציין, במלון זה לא קיימת חניה באופן כללי, אבל כן קיימות 2 חניות עבור אורחים עם כיסאות גלגלים. אם אתם מגיעים למלון גרנד ביץ' עם רכבכם, מומלץ לברר מראש היכן ניתן להשאיר אותו. ניתן להתקשר לצוות הקבלה במלון, והוא כבר יוכל לכוון אתכם לחניון הקרוב ביותר למלון. 

לאחר שדיברנו על עניין החנייה, שהוא נושא חשוב במיוחד בתל אביב, נעבור על 2 מתקני הנופש הפופולאריים ביותר במלון גרנד ביץ' תל אביב. 2 המתקנים הפופולאריים במלון הם:

  • טרקלינים: ברשימת הטרקלינים תמצאו את אולמות "כנרת" וכן את אולמות "ים תיכון", כאשר טרקלינים אלו כוללים חדרי ישיבות, סמינרים, אירועים וציוד טכנולוגי לכל הצרכים. 
  • בריכת שחייה: בריכת המלון פתוחה מפסח עד סוכות, בעודה ממוקמת בגג המלון. התוצאה היא השתכשכות במים תוך צפייה בנופים מטריפים. בצמוד לבריכה תמצאו גם פינת שיזוף והירגעות, כמו גם את האפשרות להזמין קוקטיילים ושתייה קרה לשפת הבריכה. 

צפו בוידאו הרשמי של המלון:

אוכל וכשרות מלון גרנד ביץ תל אביב

לגבי אוכל וכשרות מלון גרנד ביץ תל אביב, יש לציין כי כשרות מלון גרנד ביץ תל אביב מושגת תחת אחריותה של הרבנות בתל אביב. במלון תמצאו את חדר אוכל "ירושלים", בו מגישים מגוון רחב של מנות אלגנטיות ורעננות, מאכלים מן הצומח, מהמטבח הישראלי הקלאסי וגם תפריט בינלאומי. מכיוון שהמלון מותאם ברובו לתיירים ולישראלים כאחד, מנעד המאכלים המוגשים בו הוא רחב מאוד. 

אוכל וכשרות מלון גרנד ביץ תל אביב

אם אתם מעדיפים לאכול בחוץ, אתם ממש במרחק הליכה קצרצרה מכל מה שלוהט, חם, טרנדי ונחשב בתל אביב. כל המסעדות הטובות ביותר נמצאות במרחק פסיעה מהמלון, כמו גם בתי קפה, פאבים, ברים, שדרות מלאות במסעדות טובות (כמו שדרת גורדון) ועוד. אם אתם מתלבטים היכן לאכול בחוץ, צוות המלון בוודאות יוכל לתת לכם כמה המלצות טובות.

אגב, חשוב להגיד שמי שמחפש מלון בתל אביב על בסיס חצי פנסיון, יכול בהחלט להתארח בגרנד ביץ' מאחר וניתן לבחור בו באירוח על בסיס לינה בלבד / לינה וארוחת בוקר במזנון עשיר או חצי פנסיון.

מלונות נוספים שאולי תאהבו:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות