מלון פרימה רויאל 

4/5
תוכן עניינים

מלון פרימה רויאל נמצא בלב ליבה של ירושלים ומחבר בין החיים בירושלים, הנופים בירושלים ויצירות האומנות והספרות שנוצרו בהשראתה. הזמנת חופשה במלון פרימה רויאל תעניק חופשה תרבותית, ססגונית, מלאת היסטוריה, מסורת עם שפע צבעים וטעמים. 

למה לבחור בבית מלון פרימה רויאל ירושלים?

למלון פרימה רויאל יש יתרונות רבים, אשר גורמים לו להיות לאחד מהמלונות הטובים בירושלים, הנה כמה מיתרונותיו:

  • מדובר על מלון כשר.
  • מתחם הספא מתאים למגזר הדתי
  • למלון חניה מקורה ללא עלות (על בסיס מקום פנוי)
  • המלון מתאים לאירוח משפחות עם ילדים ותינוקות.
  • חיבור חינם לאינטרנט בכל רחבי המלון ובחדרים.
  • מיקום נפלא בלב שכונת טלביה ובמרחק הליכה מגן הפעמון, משכונת ימין משה ההיסטורית והעיר העתיקה.

מלון פרימה רויאל

חוות דעת על מלון פרימה רויאל

לפני שתיגשו לבחור תאריכים לחופשה הבאה שלכם, בטח תשמחו לקרוא קצת המלצות, חוות דעת וביקורות על מלון פרימה רויאל ירושלים:

יחס מצויין של הצוות כולל המנהלת עדי . הערה יחידה- נקווה בפעם הבאה לא אצטרך לדאוג למנת צמחוניות כי הובטח לי שהכל יהיה חלק כשנרשמתי. חוץ מזה נראה שכל המלון ובעיקר חדר האוכל במגמת שיפור תמידי.
אריה לביאאריה לביא
14:27 03 Oct 23
אשריי המלון ומשרתייו.מבורך בטוב,תבורכו בטוב.תמורה משובחת בהשוואה למחיר,שירות לבבי יוצא דופן,יושרה.כל טענה מתקבלת בכובד ראש ומייד מתוקנת.ובגין תקלה קטנטונת הפיצוי היה מעל ומעבר.עלו והצליחו.ישר כח.
בסד היינו פה בחג סוכות והאווירה חגיגית ונעימה. יש סוכה גדולה ויפה מאד. מאד נהננו. מיקום מרכזי ברחוב שקט בשכונה ירושלמית.
haya arzoonihaya arzooni
08:48 06 Sep 23
בילינו במלון חופשה קצרה אך מהנה מאד.קבלת הפנים היתה מאד לבבית , הצוות נהדר עם נכונות רבה לעזור בכל צורה.במיוחד תודה לעדי ואליה על החיוך והעזרה.בקיצור יצאנו עם טעם של "עוד".חיה
js_loader

מתקני מלון פרימה רויאל

במלון פרימה רויאל מתקני המלון השונים מעניקים לכם חווית אירוח מפנקת במיוחד.

לובי המלון – בלובי המלון האלגנטי והשקט תוכלו להתרווח על הספות, לבחור באחד מספרי האומנות והתרבות ולקרוא להנאתכם בפינת הקריאה השקטה והאינטימית. אם תהיו רעבים, תוכלו ליהנות מארוחה חלבית קלה המוגשת בלובי החל מהשעה 14.00 בצהריים עד 22.00 בלילה. בכל יום שישי, תוכלו לקבל את השבת עם מוזיקת ג'אז נעימה וקוקטייל הבית.

כנסים ואירועים – המלון מתאים לאירוח אירועים עסקיים ומשפחתיים כאחד ביניהם כנסים, ימי עיון, בר/ת מצווה, שבת חתן ועוד.

שירות לבעלי עסקים – צוות המלון ישמח להעניק לכם שירותי פקס, צילום מסמכים והדפסות. לרשותכם עמדת אינטרנט ללא תשלום בקומת הלובי.

מלון שומר שבת בירושלים – פרימה רויאל

פרימה רויאל הוא מלון שומר שבת, כך שתוכלו לקבל את השבת ולהתפלל בבית הכנסת של המלון. מפתחות מכניים ממתינים לאורחים על פי בקשה. אם תרצו להתפלל עם קהל גדול יותר, תוכלו ללכת מספר דקות אל בית הכנסת הגדול בעיר.

מלון שומר שבת בירושלים – פרימה רויאל

אטרקציות ופעילויות בסביבת מלון פרימה רויאל

הצוות המקצועי העומד לרשותכם במלון פרימה רויאל ישמח לעזור לכם לתכנן יום של כיף בירושלים. הצוות ישמח להמליץ על סיורים, מוזיאונים ואטרקציות נוספות המתאימות לזוגות ומשפחות.

מסעדת מלון פרימה רויאל – קלאסיקה במיטבה!

לא בכדי נקראת המסעדה "שמפיין ושופן" שכן בזמן ארוחת הבוקר במסעדת מלון פרימה רויאל ממלאים את חלל החדר צלילי נגינת הפסנתר ונקישת כוסות שמפניה המרימות לחיים.

ארוחת הבוקר מוגשת בימות השבוע בין השעות 6.30 בבוקר ועד 10.00 בבוקר (בשבת עד 11.00). ארוחת הערב מוגשת החל מהשעה 18.30 בערב ועד 20.30. בשבת מוגשת ארוחת צהריים בין השעות 13.00 בצהריים ו – 15.00 בצהריים.

מזמינים חופשה במלון פרימה רויאל ?

מועדון בריאות וספא מוריה במלון פרימה רויאל

אם חיפשתם מלונות בירושלים עם ספא, הגעתם אל המקום הנכון. במלון פרימה רויאל תוכלו ליהנות ממועדון בריאות ומתחם ספא מפנק במיוחד.

בספא מוריה במלון פרימה רויאל תוכלו ליהנות ממגוון עיסויי גוף וטיפולים הנעשים על ידי צוות מקצועי ומיומן. בין הטיפולים (הכרוכים בתשלום כמובן) תוכלו למצוא טיפולי רפלקסולוגיה, עיסוי שוודי, עיסוי אבנים חמות ועוד. הספא מתאים למגזר הדתי ומאפשר הזמנת טיפולים בהפרדה.

במועדון הבריאות מלבד מכשירי כושר חדשניים תמצאו גם ג'קוזי, סאונה יבשה וטרקלין המתנה מפואר עם יין וכיבוד כשר. הכניסה למועדון הבריאות היא מעל גיל 18 ומותנה בחתימה על הצהרת בריאות.

כתבנו בהרחבה גם על הנושאים הבאים:

איזה חדר לבחור במלון פרימה רויאל ירושלים? 

אחד הדברים המייחדים את המלון הוא הכבוד וההוקרה שהוא מעניק ליוצרים ואמנים ישראלים שקשרו את שמם וחייהם בעיר ירושלים. כל אחת מ – 7 קומות המלון מוקדשת לסופר והמשורר יהודה עמיחי, הסופר ש"י עגנון, הציירת אנה טיכו, הסופר אלי עמיר, הסופר דן בניה סרי, האמן, הפזמונאי, המחזאי והשחקן יוסי בנאי ויצחק נבון, נשיא המדינה ה- 5 של מדינת ישראל.

חדר לבחור במלון פרימה רויאל ירושלים

במלון פרימה רויאל ירושלים תמצאו 133 חדרים הנחלקים לשני סוגים:

סוג החדר סופריור חדר ג'וניור סוויטה
גודל החדר 17 מ"ר 25 מ"ר – חדר שינה, סלון ואמבטיה
כמה אנשים יכולים להתארח בחדר? אורח יחיד / זוג / זוג+ילד / זוג+תינוק. זוג
איבזור בחדר טלוויזיית  LCD בלוויין, מייבש שיער, כספת, ערכת קפה ותה, מיני מקרר, אמבטיה ומים מינרליים. נעלי בית, טלוויזיית LCD בלוויין, מייבש שיער, כספת, ערכת קפה ותה, מיני מקרר, אמבטיה ומים מינרליים.

חשוב לדעת! – כדי להזמין חדר נגיש יש ליצור קשר ישירות עם המלון.

לעוד מלונות של רשת פרימה בירושלים:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות