מלון פרימה המלכים

4/5
תוכן עניינים

מלון פרימה המלכים, או בשמו השני – מלון פרימה ירושלים, הוא אחד המלונות האותנטיים והאיכותיים ביותר בירושלים ברמת ה-4 כוכבים. עם לא פחות מאשר 214 חדרים שונים וסוויטות, המלון זוכה לארח תיירים מכל קצוות העולם במהלך השנה.

הנה כמה מהיתרונות הבולטים של מלון זה:

  • לוקיישן: כשאתם מגיעים להתארח במלון, אתם ממוקמים במרחק נגיעה מכל המיקומים ההיסטוריים בירושלים, אתרי אדריכלות חשובים, העיר העתיקה ועוד. המלון ממוקם בשכונת רחביה, שזו שכונה הנחשבת יוקרתית וידועה. 
  • עיצוב: המלון מרגיש, נראה ומריח מלכותי ואותנטי, אפילו יש היגידו מחבר אתכם לאווירה של ירושלים העתיקה של פעם. באופן כללי, המלון מאוד מנגיש את המורשת הירושלמית העתיקה ואת הימים של שאול המלך, דוד ושלמה. 
  • חוויה ייחודית: המלון יוצר חוויה ייחודית מאוד של איזון בין יוקרתיות לבין פשטות, ותמצאו בו גם מתקני נופש שונים כמו בית קפה פרטי של המלון, מסעדה כשרה, רטרו-בר ועוד. 
מלון פרימה המלכים
מלון פרימה המלכים במבט מבחוץ

חוות דעת על המלון פרימה ירושלים

האם אורחי המלון יצאו מרוצים מחווית האירוח? זה הזמן לגלות! קראו את הביקורות, ההמלצות וחוות הדעת שנכתבו על פרימה המלכים לפני הזמנת מקום במלון:

Steven BendelSteven Bendel
13:21 13 Oct 23
דאוד הפך את השהות שלנו למהנה מאוד! מצפה לבוא שוב!
Ira WegIra Weg
05:48 13 Oct 23
זו הפעם השנייה שלנו במלון קינגס. הצוות בקבלה היה מאוד מועיל. במיוחד אירית הייתה מועילה ביותר וזמינה לפתור כל בעיה, גדולה כקטנה. היא אפילו הצליחה להחליף את החדר שלנו! ארוחת הבוקר הייתה טובה כמו כל אחת שראיתי במשך שנים רבות בביקור בישראל. החדרים עברו מודרניזציה מקומה 3 ומעלה. המיקום מרכזי כמעט בכל אטרקציה ירושלמית.
Saadya WilliamsSaadya Williams
05:15 06 Oct 23
רועי היה כל כך נחמד לכולם, שירות לקוחות מדהים וביצים מעולות!!!!
Dina FeldmanDina Feldman
07:23 05 Oct 23
דאוד הוא מפקח חדר האוכל הגדול ביותר. הוא עוזר, מסביר פנים ומתחשב.
Gehan A.Gehan A.
19:47 04 Oct 23
Jonathan BlassJonathan Blass
12:09 15 Aug 23
התארחנו במלון, לא בפעם הראשונה, לשני לילות, שישי יושבת . הפעם היינו לראשונה בחדר דה-לוקס. יש בחדר הרבה יותר שטח שולחני מחדר רגיל, היתה מכונת אספרסו והיו ליד המיטות מנורות קטנות שאיפשרו לשומרי שבת קריאה לפני שינה גם בליל שבת.בבוקר של שבת הוגש בלובי קפה לכל המתארחים במלון, גם למי שלא הזמין ארוחת בוקר. הופעלו במלון שתי מעליות שבת שבאישור של מכון צמת.
חנה קלייןחנה קליין
05:42 15 Aug 23
אנחנו מרוצים מאד ממלון פרימה המלכים. חוזרים לכאן בכל שנה לחופשה. החדרים מצויינים! השרות מעולה! האוכל מצויין! רמה גבוהה של נקיון. מיקום מעולה של המלוןחיסרון אחד: אין מקומות חניה בקרבת מקום המלון.
משה שחרורמשה שחרור
06:30 14 Aug 23
שירות מעולה, תפריט סופר מגוון ובשפע.ברמה של במקום להביא דבש פשוט הביאו חלת דבש שלמה מהכוורת והעמידו אותה בחדר האוכל.במיוחד נהנינו מהשירות של רועי בעמדת החביתות שנותן שירות עם חיוך ומכל הלב ואיש שיחה נעים.וזכר אותנו מפעם הקודמת שהיינו במלון למרות שזה היה לפני למעלה מחצי שנהומאות אורחים שמתחלפים במלון.
לפני שהגענו למלון התקשרנו למוחמד מנהל הקבלה ובקשנו חדר שפונה לנוף.אנחנו באים פעם בשנה וחשוב לנו להנות מכל החוויה.ואכן הגענו מוחמד פינק אותנו בחדר גדול עם מרפסת שכמובן פונה לנוף.בקומה 3 שאפשר לעלות ולרדת במעלית ואפשר גם ברגל.בחדר האוכל נאדר דאג לנו לעגבניות שרי. ריבות מסוג מסויים שרצינו וגם יוגורט בטעמים מיוחדים. רועי פינק בחביתות מושקעות בקיצור חוויה קולינרית שווה.אנחנו באים כל שנה לפרימה מלכים ובעז"ה נמשיך לבוא.המיקום מושלם קרוב לממילא לכותל ליפו למחנה יהודה.בקיצור שווה!!!
Michael GriaznovMichael Griaznov
18:05 06 Aug 23
לצערי החוויה מהמלון לא הייתה טובה בלשון המעטהפעם ראשונה שבאתי עם משפחתי למלון והיו ג'וקים בחדר.השירות חדרים פשוט לא קיים, ביקשתי שייפנו כמה צלחות אוכל וכוסות מהחדר וזה לא קרה...בסוף נאלצתי להוציא את זה מהחדר בגלל הריח.מצפה לפיצוי הולם!
js_loader

חדרי מלון פרימה המלכים

מלון פרימה מלכים מהווה ציון דרך בירושלים, וקשה מאוד לפספס אותו או להתעלם ממנו בזכות חזית האבן הירושלמית שלו, וככה גם החדרים מרגישים מבפנים. כל חדר וסוויטה מעוצבים בטוב טעם אמיתי, כאשר הדגש הוא על תחושה מלכותית ואווירה "של פעם" הנוצרת בכל חדר.

ישנם 8 סוגי חדרים במלון, והפופולאריים ביניהם הם הבאים:

  1. קלאסיק: חדרי הקלאסיק בגודל של כ-17 מ"ר, והם מציעים עיצוב אותנטי במיוחד של ימי דוד המלך. חדרים אלו אינם כוללים מרפסת והם מותאמים עבור זוגות בד"כ. 
  2. קלאסיק עם מרפסת: חדר הקלאסיק עם המרפסת הינו בגודל זהה לחדרי הקלאסיק נטולי המרפסות, 17 מ"ר, כאשר זהו חדר אשר פונה לנופים עוצרי נשימה ברוח ירושלמית מסורתית אמיתית (נוף ישירות לכיכר "צרפת"). 
  3. חדרי דלקס עם מרפסות: חדרים אלו מעוצבים בסטנדרט עדכני וגבוה, כלומר אלו אינם חדרים המעוצבים בסגנון מלכותי עתיק. הם בגדלים של 17 מ"ר, כוללים מרפסות ומשקיפים ישירות לכיכר צרפת ולנוף אורבני ירושלמי. 
  4. חדרי משפחה: חדרי המשפחה בגדלים של 30 מ"ר אינם כוללים מרפסות ומשקיפים ישירות לכיכר צרפת. חדרים אלו מותאמים עבור הורים + 2 ילדים, והם מעוצבים ברוח ירושלמית אותנטית. 
  5. סוויטות: מלון פרימה המלכים מציע את סוויטות הג'וניור, הכוללות מרפסות ומציעות מרחב של כ-30 מ"ר. סוויטות אלו מותאמות עבור 4 אורחים, והן כוללות גם בקבוק יין משובח בהגעתכם. 

חדרי מלון פרימה המלכים

מתבלבלים עם כל הנתונים? עשינו לכם קצת סדר בטבלה הבאה:

שם החדר גודל החדר מיועד ל
חדר קלאסיק 16 מ"ר עד זוג
חדר קלאסיק עם מרפסת 18 מ"ר עד זוג
חדר קלאסיק טריפל 18 מ"ר עד זוג
חדר דלקס 17 מ"ר עד זוג
חדר דלקס עם מרפסת 18 מ"ר עד זוג
חדר דלקס טריפל 21 מ"ר עד זוג
חדר משפחה 25 מ"ר עד זוג + 2 ילדים
ג'וניור סוויטה 27 מ"ר עד זוג + 2 ילדים

 

צפו בוידאו הרשמי של מלון פרימה המלכים:

מתקני מלון פרימה המלכים

כשרוצים להתפנק "על אמת", מגיעים למלון פרימה המלכים ומגלים את שירותי המלון המגוונים כל כך. חלק מהמתקנים הפופולאריים במלון הם:

  • לובי המלון: הלובי של המלון מעוצב בהשראה ישירה לירושלים האותנטית והצבעונית, מה שנקרא בסגנון אלגנטי ואקלקטי. כשאתם יושבים להירגע לאחר יום טיולים בסמטאות ירושלים, תוכלו להזמין בלובי כוס יין משובח, נשנושים מרעננים ועוד. 
  • Mosaic RestoBar: זהו בר הממוקם בלובי המלון, בו תוכלו למצוא ספייס מושלם למפגשים אישיים או עסקיים, קוקטיילים איכותיים ומוסיקה עדינה ברקע. 
  • בית כנסת: בית הכנסת של פרימה המלכים מותאם ל-80 מתפללים והוא כולל ספרי תורה, כמו גם ספסלים נוחים לישיבה ממושכת ועוד. 
  • טרקלין: הטרקלין העסקי של פרימה המלכים מותאם עבור אנשי עסקים, פגישות אישיות, הרצאות, סדנאות ועוד. הוא מעוצב בסגנון יוקרתי במיוחד, וכולל את כל הציוד הנדרש עבור סוגי הפעילויות השונות. 

מתקני מלון פרימה המלכים

אוכל וכשרות במלון פרימה פאלאס ירושלים

מלון פרימה מגיש ארוחות גלאט כשר למהדרין בניצוחו והובלתו של שף מקצועי, מכיוון שרוב האוכלוסייה המגיעה להתארח במלון זה מגיעה מטעמים מסורתיים, דתיים והיסטוריים. ככזה, מלון פרימה מושך אליו אורחים המעוניינים לשמור על כשרות גלאט מהדרין. בקיצור, אם חיפשתם מלון בירושלים המגיש אוכל כשר, פרימה פאלאס הוא אופציה מצוינת.

אוכל וכשרות במלון פרימה פאלאס ירושלים

אם אתם מעוניינים לאכול מחוץ למלון, תוכלו למצוא מגוון רחב של מסעדות אותנטיות המגישות אוכל יהודי מסורתי, אוכל ערבי אותנטי, מסעדות המציעות תפריטים חובקי עולם ועוד. אם אתם מעוניינים לאכול במלון, כדאי לדעת שהמסעדה פתוחה בין השעות 06:30 – 11:00 ולאחר מכן בשעות 18:30 – 20:30. תגיעו רעבים, כי המנות מגוונות, הריחות מעולים והאווירה הכללית מזמינה לטרוף את השולחן. 

מלונות נוספים בעיר ירושלים שכדאי להכיר:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות