לאונרדו בוטיק ירושלים

4.5/5
תוכן עניינים

מחפשים מלון יוקרתי בעיר ירושלים? כדאי שתכירו את בית מלון לאונרדו בוטיק – השילוב המושלם בין מלון עם עיצוב מוקפד וחדשני לאוכל מעולה ומיקום מרכזי. הנה כל מה שצריך לדעת על המקום.

מה מיוחד בלאונרדו בוטיק ירושלים?

מלון זה הוא השילוב המושלם בין עתיק למודרני והסגנון השולט בו הוא סגנון עיצובי ירושלמי. מי שמחפשת חופשה אותנטית, בה אפשר להרגיש את העיר ירושלים גם כאשר נמצאים בתוך המלון, יוכל ליהנות מהמלון ולחוות חוויה מיוחדת שלא ניתן לקבל במלונות אחרים בעיר. 

לאונרדו בוטיק ירושלים מכיל חדרים מעוצבים, מיקום מרכזי ונוף מהמם אשר נשקף מחלק מהמרפסות וגם מסעדה איכותית אשר מגישה מגוון רחב של מאכלים מחומרי גלם משובחים וטריים.

לאונרדו בוטיק ירושלים

המיקום של מלון לאונרדו בוטיק ירושלים

כאשר מחפשים מלון בעיר ירושלים, המיקום הוא פקטור חשוב למדי. מבחינה זו, מלון לאונרדו בוטיק ירושלים הוא בחירה מושלמת מאחר והמלון קרוב מאוד לשוק מחנה יהודה, קניון ממילא, הרובע היהודי והעיר העתיקה וגם כמובן הכותל המערבי. באזור יש מגוון בתי קפה, מסעדות ומקומות בילוי שונים כגון פאבים, גלריות ומוזיאונים.

סוגי החדרים בבית מלון לאונרדו בוטיק ירושלים

במלון יש 74 חדרים מסוגים שונים. החדרים הפשוטים ביותר הם חדרי אקזקיוטיב אשר מתאימים לזוג + תינוק. פרט לחדרים אלו, תוכלו למצוא גם חדרי אקזקיוטיב גן עם הוט טאב או לחילופין חדרי סטודיו אשר מתאימים לזוג + 2 ילדים. במלון יש גם 2 סוויטות אינטימיות ומאובזרות המתאימות לזוגות.

חדר במלון לאונרדו בוטיק ירושלים עם גקוזי חיצוני

לאונרדו ירושלים בוטיק – שירותי המלון

במלון זה תוכלו למצוא את השירותים והמתקנים הבאים:

  • מסעדת המלון: המסעדה מגישה ארוחות בוקר וארוחות ערב, כאשר הדגש הוא על שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים.
  • ג'קוזי ופינת שיזוף: הג'קוזי המפנק של מלון לאונרדו בוטיק הוא ללא ספק מקום אידיאלי לשבת בו, לנקות את הראש ולהרגיע את הגוף. לצד הג'קוזי הנמצא בחצר המלון, תמצאו גם פינות שיזוף וישיבה.
  • אולמות כנסים ואירועים: יום עיון? סמינר מקצועי? אולי אירוע פרטי? לא משנה באיזה אירוע מדובר, תוכלו לקיים אותו באחד מחדרי הישיבות ואולמות האירועים של המלון. ניתן לקיים אירוע של עד 90 משתתפים.
  • ספא מלון לאונרדו בוטיק ירושלים: הספא מציע מספר טיפולים לרווחת אורחי המלון אך יש להירשם אל הטיפולים מבעוד מועד על ידי חיוג למספר הטלפון 054-3349899
  • חדר הכושר של המלון: חדר הכושר במלון לאונרדו בוטיק פתוח בין השעות 6:00 ל-21:00. במלון תמצאו מגוון אביזרי כושר, לרבות מסלולי הליכה (הליכונים) אופניי כושר ועוד.

הכירו את ספא מלון לאונרדו בוטיק ירושלים כולל גקוזי

לאונרדו בוטיק ירושלים חוות דעת

מבחינת הביקורות וחוות הדעת על המלון, ניתן לראות כי האורחים שביקרו בו אהבו מאוד את החדרים הגדולים והנקיים וגם את המיקום של המלון. גם צוות המלון קיבל לא מעט מחמאות וחוות דעת חיוביות וזאת בשל האדיבות והזמינות של הנציגים במקום.

יחד עם זאת, האורחים התלוננו על נושא החנייה ואמרו כי לעיתים אין חנייה בקרבת המלון ונדרש להחנות בחניונים רחוקים אשר גובים תשלום גבוה בעבור החנייה. כמו כן, חלק מהשוהים במלון לאונרדו בוטיק ירושלים סיפרו כי ציפו למרפסות גדולות יותר והתאכזבו מגודל המרפסת הקיימת אך בו זמנית הופתעו לטובה מגודלו של החדר.

Amir FishlerAmir Fishler
09:34 05 Oct 23
מלון בוטיק שנהנינו ממנו מאוד.הן בשירות האדיב והנעים, הן ממיקום שווה במיוחד (10 ד מהעיר העתיקה ו 10 ד ממחנה יהודה) והן מארוחת בוקר טעימה ועשירה. תודה לח'ליל על שירות מהיר, עם חיוך אדיב בזמן ארוחת הבוקר. ממליצה בחום. נבוא שוב.
לינה מימוןלינה מימון
06:52 02 Oct 23
מלון פשוט ברמה גבוה!!!!שירות שלא מוצאים בכל מקום, חגגנו יום הולדת וקיבלנו בקבוק יין ובלונים ל4 חדרים! בנוסף אישרו להשאר עד 12 ללא תוספת תשלום.בחדר אוכל - סופיאן קיבל את פנינו יפה ונתן שירות ברמה גבוה, הגיש לנו ונתן הרגשה מצויינת. ממליצה בחום!
שרית ביטרןשרית ביטרן
12:16 28 Sep 23
הספות בחדרים ובלובי צריכים ניקיון קטן.בלובי יש שתייה חמה , מים, עוגיות ותפוחים.השירות מעולה, שידרגנו חדר ולא קיבלנו מרפסת ומיד שינו לנו חדר והחזירו לנו את הכסף.פקיד הקבלה היה חייכן ומסביר פנים.נותני השירות בחדר האוכל היו אדיבים ונעימים.האוכל היה בשפע, מגוון, טרי וטעים.יש תחושה של יחס אישי.ממליצה בחום.המלון נמצא 5 דקות מהמדרחוב, באזור מגרש הרוסים, בלילה הכול מואר יפהפייה.
Orly harelOrly harel
07:20 03 Sep 23
מלון בוטיק, כשמו כן הוא. מצויין!!!שירות מצוין, חדר נחמד מאוד ומאובזר ומזרן נוח יש אפשרות למרפסת, פינוק בחדר לחברי מועדון בחגיגת יומהולדת פלוס הנחה בספא. טיפול הספא היה מצוין! ארוחת בוקר בסדר גמור.וחשוב לא פחות, מרגע ששמנו את הרכב בחניון צמוד למלון בהסדר תעריף עם המלון לא הזזנו אותו, הכל קרוב בהליכה או עם הרכבת הקלה.
karin avivkarin aviv
07:33 25 Aug 23
מלון במיקום טוב, חניון מקורה בתשלום (במידה ויש מקום). חדרים נחמדים, מים חמים וטובים במקלחת. בלילה המזגן דופק וזה מעצבן ממש.פקידת הקבלה, קמר, היא האדם הכי מסביר פנים ואדיב במקום הזה!גם החדרנים חמודים, אבל בחדר היתה לנו מגבת קרועה...בלובי, היכן שיש קפה/תה/פירות ומאפים כל היום (הם מתהדרים בזה) שורר בלאגן וטינופת, לא מנקים שם, לא ממלאים/מחליפים את הדברים הריקים/ישנים (נענע ז"ל).אבל...השירות בחדר האוכל הוא גולת הכותרת - ממש ממש מתחת לכל ביקורת.בלאגן, חוסרים של אוכל בלי מילוי, לכלוך נוראי, שירות חסר סבלנות. אף אחד לא מציע חביתה מיוזמתו (צריך לתפוס את אחד העובדים ולבקש, אבל.. ביקשנו, שכח אותנו, בא לקחת מחדש הזמנה, הביא חלקית ולא עשוי ברמה של לא אכיל. פשוט הרס של חביתה על פארש...).לצערנו הרב, זו לא הפעם הראשונה שאנחנו מאוכזבים מפתאל. מקווה שתקחו את הביקורת הזו לתשומת ליבכם ותשפרו את הדברים. חבל, אתם רשת כל כך גדולה ומוכרת....
js_loader
אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות