מלון המלך דוד ירושלים

5/5
תוכן עניינים

מלון המלך דוד ירושלים הוא אחד מהמלונות המרשימים באזור ירושלים, כאשר את חזיתו לא ניתן לפספס. חזית המבנה, אשר עשויה קוורץ בצבע ורוד, נבנתה כבר במאה ה-20. במרחק של כ-10 דקות הליכה (2 ק"מ) תמצאו את הכותל המערבי, כנסיית הקבר וכיפת הסלע.

שמעתם פעם על המלך דוד בירושלים? אם לא, מלון המלך דוד ירושלים משמש בתור אחד המלונות הרשמיים, שאליהם מגיעים אישים חשובים, פוליטיקאים מחו"ל וסלבריטאים מכל העולם. עם נוף מושלם המשקיף אל העיר העתיקה או לעיר החדשה (תלוי בסוג החדר), מלון זה לוקח את חוויית הנופש הירושלמי לשלב הבא של חופשות. חלק מהיתרונות של המלון הם אלו:

  • לוקיישן: מלון המלך דוד ירושלים ממוקם במיקום אידיאלי עבור נופש באווירה אותנטית ורומנטית, בלב העיר ועם נוף ישיר לחומותיה של העיר העתיקה.
  • קולינריה במיטבה: המלון מורגל, ממוקצע ומתמחה באירוח של אישים חשובים ולכן, חוויית הקולינריה במלון היא מהטובות במזה"ת.
  • עיצוב: מלון המלך דוד ירושלים מתהדר ומתקשט בעיצוב מלכותי במיוחד, כיאה למלון בעיר הקדושה בעולם.
מלון המלך דוד ירושלים
החזית של מלון המלך דוד ירושלים

מה מייחד את מלון המלך דוד ירושלים?

אחד הדברים שמייחדים את מלון המלך דוד ירושלים הוא המיקום שלו, אבל לא רק. מעבר לכך שהמלון נבנה באתר היסטורי ובעיר החשובה ביותר בעולם ל-3 הדתות, מלון זה מהווה את ספינת הדגל של רשת מלונות דן. בפועל, מלון זה הינו חבר ברשימת המלונות המובילים בעולם בעודו מארח עד היום מלכים וראשי ממשלה מכל העולם.

לא חסר מלונות יפים בירושלים כמו מלון כרמים או בית מלון אוריינט ירושלים אך אפשר בהחלט להגיד כי מלון המלך דוד הוא לא פחות מאשר יצירת מופת ארכיטקטונית, עם חזית אצילית שלא ניתן לפספס. ברגע שפוסעים צעד בתוך המלון, מבינים שהקנקן לא מעיד על מה שבתוכו.

יחד עם העובדה שהמלון מהמם ביופיו מבחוץ, הקסם האמיתי קורה כאשר נכנסים בדלתות המלון ומגלים עיצוב מלכותי וזוהר המזכיר במידה רבה את ימי התנ"ך (אולם הכניסה, חדר הקריאה ומרחבים אחרים מעוצבים בהשראת ארמון שלמה ודוד המלך).

חוות דעת על מלון המלך דוד ירושלים

לפני שמזמינים מלונות בישראל, מומלץ לבדוק ולקרוא ביקורות והמלצות. בדיוק לשם כך, ריכזנו לכם כאן בעמוד כמה מחוות הדעת על מלון המלך דוד ירושלים:

Lihi SagiLihi Sagi
23:21 26 Sep 23
קמתי בבוקר, לא הרגשתי כל כך טוב, קצת מבואסת מהיום שלפני.הגעתי לארוחת בוקר, פנים נפולות, מלצר חמוד ישר זיהה את המצוקה שלי, הוא בא ושאל והתעניין, דיברנו על הילדים הנכדים ומה שבניהם, שאפו ליהב גלעדי, פרגנו לו ביום כיף בבריכה! ברכות, שגרירת טנזינה
Joseph SchwartzJoseph Schwartz
16:54 20 Sep 23
מלון מיוחד מאוד עם מורשת והיסטוריה, אוירה מלכותית ויוקרתית, נהנינו מפינוק מעבר לנדרש לכבוד יום הולדת,התאכזבנו מבעיה של מים חמים וזרימה לא תקינה של המים במקלחת, עקב כך החליפו לנו חדר, אולם הבעיה חזרה על עצמה בחדר השני, במיוחד התאכזבנו שלא שמענו התנצלות, מעבר לכך השירות והאוירה היו מיוחדים.
לילך תדמורלילך תדמור
21:36 06 Sep 23
W...O..Wנהנינו מאד מהשהות שלנו במלון המרשים, והמהודר, שיש לו מסורת מלאת מוניטין.החל מקבלת הפנים בצ'ק אין ודרך כל בקשה שהועלתה, החדר, הבריכה, ארוחת הבוקר.אין מילים!לדעתי, המלון פחות מתאים לילדים...למבוגרים צפויה חוויה אמיתית🍒
יעקב אשריעקב אשר
10:00 20 Aug 23
מצויין בכל קנה מידהחוות דעת על המלך דוד ירושליםחוות דעת בהמתנהביקרנו במקום ב-19.08.2023 ליום כייף של מסג' ,ארוחת בוקר ופינוקים במתקני המלון לכבוד יום הולדתה של אשתי .קיבלנו שרות מצויין החל מבת חן מנהלת הספא שסגרה מולנו את כל הפרטים ,דאגה שנקבל אקסטרה פינוקים לכבוד היום המיוחד שלנו .ממש פינקו אותנו ,נארין שהיתה במשמרת בספא הייתה נהדרת ושירותית ברמה גבוהה מאוד ,ליוותה אותנו לכל מקום בשמחה וברצון טוב . אציין לטובה את המלצר ששירת אותנו - האני שהיה מאוד שירותי ,חביב ומסביר פנים בצורה יוצאת מן הכלל .העיסויים מסבטלנה ומאיילון היו מצויינים וברמה גבוהה מאוד . פינקו אותנו בשלל הפתעות ופינוקים .המלון עצמו והמתקנים כולם היו מצויינים וברמה גבוהה מאוד .תמורה הולמת למחיר ששולם .נשמח לחזור וכמובן שנמליץ למכרינו בחום .
מלון יוקרתי ומהודר, אווירה רגועה ותרבותית.השירות מושלם - אפילו לפעמים מושלם מדי 🙂 כולם מחויכים, נכונים להגיש עזרה בכל רגע, אין בקשה שלא נענית.החדר שלנו היה גדול, יחד עם זאת הייתי מצפה למקלחות קצת יותר מודרניות ונעימות. קיבלנו מיני בר חופשי (מילוי חד פעמי), בקבוקי מים, סיורים בירושליים ובמלון עצמו. הסיור ההיסטורי במלון עם רון היה מעניין, נהננו לשמוע ולראות.בריכה נעימה מאוד, הרבה כסאות נוח ושמשיות. האוכל בבריכה טעים מאוד. מתחם צ'ק אין מהודר עם כיבוד קל - טאץ' מעולה.האוכל בחדר האוכל פחות מוצלח לטעמי.ארוחת הבוקר מרגישה מאוד "פנסי" ומושקעת, אבל המגוון לא גדול. הלחמניות והלחם לא היו טריים, ולמען האמת התקשיתי למצוא מה לאכול (אם כי היוגורט והפירות היו מצויינים). אם היינו מגיעים עם ילדים - בוודאות לא היה להם מספיק מגוון מתקבל על הדעת לילדים. ארוחת הערב (שישי) - לא משובחת. המרק נחמד, מנות הפתיחה שהוגשו לשולחן היו סבירות, לא מעבר, והמנה העיקרית מעט מאכזבת. הקינוחים, לעומת זאת, היו טעימים מאוד.
js_loader

חדרים במלון המלך דוד ירושלים

מלון המלך דוד ירושלים הוא מלון 5 כוכבים מרשים, ענק וכולל בתוכו לא מעט סוגי חדרים שונים. כמה? בערך כ-19 סוגי חדרים שונים. בעוד שהחדר המעוטר ביותר הוא הסוויטה הנשיאותית, החדרים הבסיסיים הם חדר ירושלים, חדרי דלקס, חדרי גן, סוויטות ג'וניור ועוד.

יש לציין, בכל החדרים תוכלו כמובן ליהנות משימוש חינמי ב-WIFI, טלוויזיות המחוברות לערוצים מכל העולם, מיני בר, כספות, מייבשי שיער ועוד. חשוב לדעת, לא בכל סוגי החדרים ישנן מרפסות לשימוש האורחים. כמו כן, בחלק מהסוויטות יש ג'קוזי, ספות נפתחות לסידורי שינה, פינות וסלוני ישיבה.

חדרים במלון המלך דוד ירושלים

מתקני ושירותי מלון המלך דוד ירושלים

המלך דוד ירושלים מציע מגוון רחב מאוד של פעילויות, שירותים, אטרקציות וחוויות שונות לאורחי המלון, אפילו שירות קונסיירז' עבור השוהים במלון ל-4 לילות ומעלה בחלק מהסוויטות (כולל הסעה מנתב"ג וליווי צמוד בעיר). שירות זה נקרא "שטיח אדום", ומלבדו, בית המלון מספק גם את השירותים ומתקני הנופש הבאים:

  1. בריכת שחייה: בריכת השחייה של המבוגרים מופרדת מבריכת הילדים.
  2. מוזיקה: מלון המלך דוד ירושלים מספק במה לאומנים שונים, כולל מופעים חיים.
  3. חדר כושר: חדר הכושר של המלון לא רק מאובזר ברמה הגבוהה ביותר, אלא גם כולל צוות מקצועי וזמין לייעוץ עבור אימון נכון.
  4. ספא: מלון המלך דוד ירושלים כולל ספא יוקרתי מאוד, בו ניתן להזמין מראש עיסויים וטיפולים בתוספת תשלום.

מעבר לשירותים שלעיל, במלון תמצאו גם פעילויות לילדים, טרקלין עסקים מפואר במיוחד ועוד.

אוכל במלון המלך דוד ירושלים

אחד מהפרמטרים החשובים ביותר בעת הזמנת מלונות בירושלים הוא האוכל. אין ספק, כאשר מדברים על אוכל ברמותיו הגבוהות ביותר, מתכוונים למלונות כמו המלך דוד ירושלים. בניצוחו המוביל של השף, רועי ענתבי, מלון המלך דוד ירושלים מציע מגוון ענק ורחב של אוכל מסוגים שונים, הכל כמובן כשר, במסעדות כמו The Grill Room, לובי לאונג', מסעדת גן המלך וכן אוריינטל בר.

כדאי לדעת, חלק ממסעדות בית המלון פתוחות בחלק מהימים והשעות גם עבור הקהל הרחב, שמגיע להתענג על מנות מאוד מפורסמות. האוכל מגוון, אותנטי מאוד וכולל אפשרויות לצמחונים, טבעונים ובעלי רגישויות נוספות. כל עוד אתם רוצים להתפנק על חדר אוכל של מלון 5 כוכבים, זה המקום להיות בו.

אוכל במלון המלך דוד ירושלים

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות