מלון גרנד קורט בירושלים

4/5
תוכן עניינים

מחפשים מלון בירושלים? זה הזמן שתכירו את אחד מהמלונות השווים בעיר. מלון גרנד קורט בירושלים הוא מלון מצוין עם לוקיישן חלומי, סוויטות גדולות ומרווחות ובריכה שחייה ענקית. הנה סקירה מקיפה אודות המלון ומתקניו.

הכירו את גרנד קורט ירושלים

מחפשים את הנופש המושלם בעיר הקודש של ישראל, ירושלים? עם רמת אירוח של 4 כוכבים מנצנצים, מלון גרנד קורט ירושלים מתהדר בפינוקים עילאיים לכל סוגי הנופשים. המלון פותח את דלתותיהם של לא פחות מאשר 442 חדרים ברמות אירוח שונות, כאשר הדובדבן שבקצפת הוא חדרי הסוויטות המפוארות בקומות העליונות של המבנה. אם חיפשתם נופש קסום במיוחד, מצאתם אותו וגם את היתרונות הבאים:

  • לוקיישן: המלון ממוקם בלב המרכז התרבותי של ירושלים, מה שאומר שיש לכם מרחק הליכה קצרצר עד השווקים של ירושלים, הברים והפאבים, המסעדות הטובות ועוד. 
  • מיטב האבזור: במלון תמצאו ריהוט אלגנטי ואת כל סוגי הפינוקים האפשריים, כאשר כבר בחדרים יחכו לכם תפנוקים קטנים ממסעדת המלון (בד"כ פירות או שוקולדים). 
  • מרחב אישי: למרות היותו של המלון גדול ורחב ידיים, הוא מציע גם פינות רוגע מקסימות אשר מוקפות בצמחייה פורחת וצבעונית. 
  • אוכל: מחפשים מלון בירושלים המציע ארוחות כשרות? גרנד קורט ירושלים מציע חדר אוכל כשר, יוקרתי ומפנק מאוד עם מגוון מנות מיוחדות וקלאסיות. 

מלון גרנד קורט בירושלים

מלון גרנד קורט ירושלים – ביקורות וחוות דעת

שניה לפני שאתם מזמינים מקום במלון זה, נמליץ לכם להציץ על כמה מהביקורות, ההמלצות וחוות הדעת על גרנד קורט ירושלים:

Yuval IsraeliYuval Israeli
17:48 02 Sep 23
תודה למלון גרנד קורט ירושלים - בנושא שירות לצליאקים. הייתה מודעות והמון השתדלות, היינו 4 ימים חצי פנסיון, הודענו מראש, הצוות סיפק ארוחת בוקר שהוכנה בנפרד במטבח, בצלחות ארוזות בניילון נצמד למניעת זיהום צולב. ארוחת הערב הוכנה בנפרד מבשר שנטחן במקום, צ'יפס שטוגן בשמן נקי ותוספות מהפס הרגיל שהוצאו ישירות מהמטבח לצלחת. רוצים לציין לטובה באופן מיוחד את חסן ופיראס וכל צוות המטבח המקסים שעשה כמיטב יכולתו. מעבר לכך, מלון יפה, נקי ונעים. שירות אדיב, מיקום סמוך לתחבורה ציבורית ורכבת קלה.
oshrit Rosenberg radaioshrit Rosenberg radai
07:49 26 Aug 23
למלון יש פוטנציאל מטורף שלא מיצוא אותו. הפסיליטיז הכלליים מעולים הלובי יפה חדר האוכל והגינה מקסימים. המלון סה"כ מאוד יפה. אבל רמת התחזוקה של החדרים שואפת למינימום. החדר מסריח מתחב ועובש למרות שלא ניכר בחדר מראה של עובש. סה"כ החדר נקי אבל הריח נורא והורס את החוויה. הברכה מקסימה ונעימה. השירות יכול להיות טוב יותר, לא נראה שעובדי המלון התאמצו עבורנו. בקיצור לא נחזור לשם .
יוסי אמיתייוסי אמיתי
18:38 21 Aug 23
מלון יפה, ארוחות ברמה גבוהה. כשרות טובה אווירה רגועה נמצא במיקום טוב מומלץ!. יש בריכה כמובן אבל ללא הפרדה מעצבן קצת שהבריכה לא מספיק גדולה. יש במלון חדר כושר ממוזג ממש נחמד. ליד המלון במרחק הליכה יש תחנת רכבת קלה שזה מאד נחמד. הלובי במלון גדול ונאה כיף להיות בו.
js_loader

חדרים במלון גרנד קורט ירושלים

מתוך 442 חדרים מפנקים במיוחד, מלון גרנד קורט ירושלים מציע 13 סוויטות יוקרה ברמת האירוח הגבוהה ביותר. כמו כן, תוכלו למצוא במלון גם 2 סוויטות נשיאותיות ו-20 חדרים משפחתיים מסוגים שונים. בנוסף, מלון גרנד קורט מציע גם 6 חדרים נגישים לבעלי קשיים בהתניידות. יש לציין, חדרי הנגישות מצוידים גם בשירותים מיוחדים להקלה על האורחים והנעמת זמנם ככל הניתן. 

אלו הם חלק מחדרי המלון הפופולאריים ביותר:

חדר רגיל: מתאים ל-3 אורחים במקסימום. החדר בעל עיצוב מודרני ומגיע עם ריהוט מלא.

חדר רגיל

חדרי פרמיום: חדרים אלו צופים ישירות לעיר העתיקה של ירושלים, הם אינם כוללים מרפסת אבל כן כוללים ריהוט יוקרתי מאוד ואווירה מעולה. חדרים אלו מותאמים עד 3 אורחים או זוג + ילד. 

חדרי פרמיום

סוויטות ג'וניור: סוויטות הג'וניור של מלון גרנד קורט ממוקמות בקומות העליונות של המלון. סוויטות אלו מציעות נוף מקסים במיוחד, בעוד שחלק מאלו מצוידות גם במרפסת (יש לבדוק מראש לפני ההזמנה). חדרים אלו מותאמים לאירוח של עד 2 אורחים. 

סוויטות ג'וניור

סוויטות דלקס: סוויטות הדלקס צופות גם הן לעיר העתיקה של ירושלים, בעוד כי חלק מהן כוללות גם מרפסות וכן מותאמות עד 2 אורחים. בניגוד לחדרים האחרים במלון, בסוויטה זו תמצאו פינת אוכל רומנטית וקטנה.

סוויטות דלקס

 

שם החדר מיועד ל:
חדר רגיל עד 3 אורחים
חדר פרימיום עד 3 אורחים
סוויטת ג'וניור עד 2 אורחים
סוויטה דלקס עד 2 אורחים

מתקני מלון גרנד קורט ירושלים

באופן כללי, מלון גרנד קורט ירושלים כולל את כל ה"פסיליטיס" שתצטרכו, כלומר את כל מתקני הנופש, לרבות 8 מעליות מהירות, חדר אוכל יוקרתי, טרקלינים עסקיים לכנסים ואירועים, חדרי ישיבות, חצר גן פורחת יפהפייה ועוד. 

הנה חלק מהמתקנים במלון:

  • חדר אוכל "זית": חדר האוכל של המלון ממוקם בחצר הגן היפהפייה, בה תוכלו למצוא מספיק ספייס עבור כ-200 אורחים. חדר אוכל זה מגיש ארוחות בוקר, צוהריים וערב, בעודו כולל תפריטים עשירים ומגוונים למדי. לגבי כשרות במלון גרנד קורט ירושלים, המלון כשר בהשגחת רבנות ירושלים. 
  • חניה והשכרת רכב: חניה במלון גרנד קורט ירושלים היא חינמית, אך על בסיס מקום פנוי בלבד. כמו כן, ניתן להסתייע בצוות המלון עבור השכרת רכב בירושלים, השכרת אופניים בעיר ועוד. 
  • בריאות ובריכה: בריכת השחייה של המלון פתוחה מפסח ועד סוכות, כאשר בצמוד אליה תמצאו גם מרכז בריאות וספא העונה על כל צרכי הפינוק שלכם בחופשה. 

טרקלין גרנד קורט ירושלים

אוכל מלון גרנד קורט ירושלים

כאמור, לגבי כשרות במלון גרנד קורט ירושלים אתם יכולים להסיר דאגות וחששות מיותרים, מאחר שהמלון נמצא תחת השגחת הרבנות בירושלים. כמו כן, בבית המלון תמצאו גם חדר אוכל גדול ויוקרתי, בו מגישים מגוון גדול מאוד של מנות ישראליות טיפוסיות, כמו גם מאכלים חובקי עולם. אם אתם מעדיפים לאכול בחוץ, אתם תהיו ממש במרחק נגיעה ממסעדות מעולות בעיר העתיקה. 

אוכל מלון גרנד קורט ירושלים

אם אתם מעדיפים לאכול מחוץ לבית המלון, ההמלצה היא לגשת לצוות הקבלה ולבקש המלצות. ישנן המון מסעדות בסגנונות מאוד שונים בירושלים, כולל אוכל ישראלי ו\או ערבי אותנטי, ככה שמוטב לקבל הכוונה מבעלי ניסיון בעיר. אם בא לכם לקפוץ לבקר במסעדה של אסף גרניט, גם אופציה מעולה. ככה או ככה, שיהיה בתיאבון וחופשה נעימה! 

קראו גם על מלונות נוספים בעיר:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות