מלון ביי וויו

4/5
תוכן עניינים

ברחוב שדרות הנשיא 101, חיפה, תמצאו את מלון bay view, אחד מהמלונות הכי יוקרתיים באזור. למרות היותו מלון 5 כוכבים, הוא אינו כולל מאות של חדרים, אלא רק 110 חדרי אירוח יוקרתיים ומוקפדים מאוד.

גלו את כל המידע על bay view חיפה

מלון ביי ויו חיפה הוא אחד בין עשרות מלונות בחיפה, אבל יש לו כמה דברים שבהחלט מייחדים אותו. כמה מהיתרונות של מלון bay view כוללים, קודם כל, את הלוקיישן שלו והנופים הנשקפים ממנו. הוא ממוקם מול מפרץ חיפה ומציע נוף רגוע במיוחד על הים התיכון. מעבר לכך, הנה כמה יתרונות נוספים של מלון ביי ויו בחיפה:

  • נופים במלון ביי ויו חיפה: המלון ממוקם מצידו האחד מול מפרץ חיפה והים התיכון, כאשר מהצדים האחרים של המלון ניתן להבחין בנופים הרריים ואורבאניים לא פחות קסומים. 
  • עיצוב המלון: עיצוב המלון מותאם לאנשים פרטיים, משפחות ואורחים עסקיים כאחד, בעודו מתהדר בפרקטים מעץ, פינות ישיבה רבות, לובי-לאונג' יוקרתי ועוד. 
  • בר הלובי: בר הלובי של המלון עובד בכל שעות היום, ותוכלו למצוא בו תפריט עשיר של קינוחים, נשנושים קלים, משקאות מכל הסוגים כולל אלכוהול ועוד. 

מלון ביי וויו חיפה

חוות דעת על מלון Bay View חיפה

כאשר מזמינים מלונות בארץ, חשוב לקרוא ולשמוע קצת ביקורות על השירות, האוכל, החדרים ומתקני המלון. להלן כמה המלצות, ביקורות וחוות דעת על מלון Bay View בחיפה:

מאיר ינקומאיר ינקו
04:26 22 Sep 23
אכזבה. לא ניכר כלל שרשת בתי מלון מכובדת כמו AFI מנהלת את המלון. המלון אומנם מיושן אבל אפשר להפיק ממנו יותר בגלל המיקום המצוין של בכרמל. ארוחת הבוקר טובה ומפצה על השהות. קצת נחמדות בקבלה לא תזיק. המלון לא מתאים לצעירים.
Avital SchlangerAvital Schlanger
04:36 07 Sep 23
מלון נעים, שירות טוב, ארוחת בוקר עשירה. מיקום מעולה, מחיר סביר. חסרון: אירועים בשעות הערב גורמים לכך שאי אפשר לשהות בלובי. רעש נוראי.
Nir ENir E
12:51 19 Aug 23
יתרונות : נוף מדהים מהחדר לכיוון הים והנמל.לקחנו חדר משודרג בכוונה עם מעיין ספה על עדן החלון שניתן מלשכב ולראות את הנוף. אין חדרים עם מרפסות. חדר מעוצב יפה אך קטן.שירות חדרים ומענה לפניות שלנו מלפני הגעה למלון ובזמן שהיה במלון היה מאכזב.חסרונות חדר יחסית קטן.ארוחת בוקר הייתה מגוונת מאוד ועשירה אני התאכזבתי שלא היה חביתות שקשוקה משהו על בסיס ביצים שלא ביצה קשה.מיקום מצויין לטייל בחיפה.לסיכום אחלה מלון לינה של לילה 2 אם רוצים לטייל בחיפה.
js_loader

חדרי מלון ביי ויו

כאשר בוחרים בית מלון בחיפה, חשוב לבדוק היטב את סוגי החדרים שלו. חדרי מלון bay view נעים בין גדלים של כ-22 מ"ר ועד 60 מ"ר לסוויטה, כאש כל החדרים מצוידים בכל מה שהייתם מצפים לקבל ממלון יוקרתי בחיפה. אלו הם כמה מסוגי החדרים הפופולאריים במלון ביי ויו חיפה:

  1. סופריור: החל מראש גשם מפנק במקלחת, דרך קרמיקות מעוצבות וכלה בנופים משגעים לים התיכון וההרים של האזור, חדרים אלו מציעים פינוק המשתרע על פני 22 מ"ר. 
  2. סטודיו: חדרים אלו מציעים נוף פנוראמי במיוחד והם בגודל של כ-40 מ"ר, בהם תמצאו אמבטיה מפנקת, מיני בר, כספות למחשבים ניידים ועוד. 
  3. ג'וניור: חדרי הג'וניור מחולקים ל-2 חלקים נפרדים, ולכן חדרי האירוח האלו מותאמים במיוחד למשפחות. 40 מ"ר, פרקט מעץ ונוף יפהפה לים התיכון – כל מה שצריך.
  4. אקזקיוטיב: אם אתם מחפשים חדרי אקזקיוטיב מרווחים, אלו צמיעים 22 מ"ר של גווני עיצוב חומים וצהובים, נוף למפרץ חיפה, מקלחון ייחודי ושקוף ועוד
  5. אקזקיוטיב פרמיום: חדרים אלו ממוקמים בקומה ה-8 של מלון ביי ויו, והם מציעים מרחב של כ-22 מ"ר, עיצוב נעים ומקלחון הצופה לנוף הפתוח של האזור.
  6. סוויטה: סוויטת מלון bay view היא בגודל של כ-60 מ"ר, בה תמצאו פינת ישיבה אלגנטית, פינת עבודה, חלונות גדולים המשקיפים לנופים פנורמיים ועוד. 

חדרי מלון ביי ויו

מתבלבלים עם כל הנתונים? עשינו לכם קצת סדר בטבלה הבאה:

שם החדר גודל החדר מיועד ל
חדר סופיריור 22 מ"ר עד זוג+1
חדר סטודיו 40 מ"ר עד זוג+3
חדר ג'וניור 40 מ"ר עד זוג + 2 ותינוק
חדר אקזקיוטיב 22 מ"ר עד זוג
חדר אקזקיוטיב פרימיום 22 מ"ר עד זוג
סוויטה 60 מ"ר עד זוג
מזמינים חופשה במלון ביי וויו?

מתקני מלון ביי ויו חיפה

בבית מלון ביי וויו חיפה ישנם מתקני נופש שונים, כאשר חדר הכושר של המלון הוא כנראה הדובדבן שבקצפת. בחדר הכושר של המלון תוכלו למצוא את מכשירי הכושר הכי חדישים, המילה האחרונה בתחומי ה-"פיטנס" השונים. כמו כן, תוכלו להנות ממנות לא פחות ממוקפדות ונפלאות במסעדת המלון, בה תוכלו למצוא גם כשרות מהדרין בהשגחת הרבנות חיפה. 

מתקני מלון ביי ויו חיפה

בנוסף, מתקני המלון כוללים:

  • חניה חופשית ללא עלות על בסיס מקום פנוי.
  • שירותי חדרים 7\24 הכוללים גם אוכל בלילה, אך בתפריטים מצומצמים. 
  • אינטרנט מהיר וכמובן ללא עלות. 
  • נגישות לאורחים בעלי קשיים להתנייד, חדרי נכים ומערכות ללקויי שמיעה.

צפו בסרטון הרשמי של המלון:

אוכל במלון ביי ויו חיפה

האוכל במלון ביי ויו חיפה מאפשר להנות מתפריטים די מגוונים וממנות ישראליות, דרך אירופאיות וכלה במאכלים ים תיכוניים. מצד אחד, יש לכם את מסעדת הלובי של המלון, בה תוכלו למצוא שירות פעיל 7\24 של נשנושים מגוונים מאוד, משקאות קלים, אלכוהול ועוד. מצב שני, במלון יש גם מסעדה אשר ממוקדת בהכנת ארוחות בוקר, צהריים וערב. 

אוכל במלון ביי ויו חיפה

כל המסעדות במלון עושות שימוש בחומרי הגלם הטריים ביותר, אשר נבחרים בהתאם לעונה בשנה. אם אתם מחליטים לאכול בחוץ, יש לכם לא מעט מסעדות מומלצות הפזורות באזור, כולל מסעדות בשרים, דגים ועוד.

כדאי לציין, התפוסה בבית מלון ביי ויו חיפה עשויה להיות מקסימלית בחודשי הקיץ, במיוחד אם מדברים על יוני אוגוסט. לכן, כדאי להתקשר לפחות חודש – חודשיים מראש לקבלה של מלון ביי ויו ולוודא שיש מקום.

קראו גם על המלונות בעיר חיפה:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות