מלון דן כרמל חיפה

4.7/5
תוכן עניינים

קשה להתעלם ממלון דן כרמל בחיפה מאחר ומדובר במלון מפואר ויוקרתי, בעל עיצוב מרשים ומיוחד. אתר הוטליה מרכז בעבורכם את כל המידע החשוב על בית מלון דן כרמל חיפה, כולל סוגי החדרים, מתקני המלון, האוכל המוגש בו והאטרקציות בקרבתו.

חופשה במלון דן כרמל חיפה

מלון דן כרמל חיפה הוא השילוב המושלם בין איכות ופאר לאוכל מעולה. המלון מתאים מאוד לחופשה זוגית או משפחתית וזאת בשל הנוף העוצר נשימה הנשקף מחדריו וגם בשל מגוון המתקנים  אשר משלימים את חווית האירוח. לאורך השנים, המלון זכה לתשבוחות ממבקריו הרבים ואפשר לומר כי חוות הדעת מעידות על כך שמדובר במלון אשר מספק תמורה הולמת למחיר.

דן כרמל חיפה

ביקורות וחוות דעת על מלון דן כרמל

מעוניינים לשמוע קצת ביקורות וחוות דעת על דן כרמל חיפה? הנה כמה מהדברים שנרשמו על מלון זה על ידי אורחיו:

daniela apterdaniela apter
10:11 06 Oct 23
מלון מדהים! מפנק ביותר! הגענו זוג מבוגרים עם שתי בנות. חדר גדול ומרווח עם מרפסבת משקיפה לכל המפרץ. אוכל טעים ומגוון ביותר, גם לילדים! חייבים לציין לטובה את השירות של הגב מירי עטיה, דוגמא לשירות מעולה! האשה הזאת נותנת לך תחושה שאתה רצוי! עוזרת בכל דבר, מפנקת את הילדים, נכס למלון!! עשתה לנוי את ההבדל הקטן בין שהות נעימה לשהות מעולה!!! תודה רבה רבה!!!! נחזור שוב!
אסף יצחק חיאסף יצחק חי
09:27 05 Oct 23
לא התאכזבנוחדרים גדולים שירות ואוכל טעים...ללא ספק נחזור
לירון אלג'םלירון אלג'ם
13:11 04 Oct 23
מלון מעולה. לא רק אחד מהטובים ברשת אלא אחד הטובים בארץ.קיבלנו את החדר כבר לפני 12:00 בנוסף לבקבוק יין ומקרונים שקיבלנו לציון יומהולדת. חדרים נעימים לשהייה של זוג + 2, לא ענקיים אבל גם לא קטנים, מיטות נוחות כולל תפריט כריות לבחירה. בקשה לתוספת שמיכה נענתה במהירות.שירות חדרים פעמיים ביום (בבוקר ולקראת הערב) , מספקים בקבוקי מים מינרליים באופן סדיר לכל אורך השהות, בריכה שקטה ואינטימית לא עמוסה מדי, עטופה בצמחייה ודשא עם צוות בריכה שדואג לתפעול שוטף (המים היו קרים מדי וזאת ההערה היחידה לשיפור בכל הביקור).תפריט המנות של מסעדת הבריכה היה מגוון ולכל הגילאים (לא רק שניצלונים וציפס).מועדון ילדים פעיל ומושקע כולל עמדת משחקייה לפעוטות ועמדות משחקי וידאו. ארוחת הבוקר הכי טובה שאכלנו במלון בארץ כולל מגוון של סוגי ביצים, גבינות יקרות כמו מנצ'גו וגאודה, מגוון דגים, מאפי בוקר ועוגות וגם מבחר מנות לילדים כמו פנקייקס או וופל. הייתי מוסיף עוד איש צוות לתפעול עמדת החביתות לפי בחירה, כי בשעות הלחץ משתרך שם תור.כלל אנשי הצוות שירותיים ומסבירי פנים מעמדת הקבלה בלובי ,חלוקת המזוודות ואיזורים נוספים במלון. מיקום מעולה סמוך למסעדות של מרכז הכרמל, לגן החיות , מוזיאון טיקוטין , ומרחק 5 דקות הליכה לתחנת הכרמלית לצורך נסיעה לעיר התחתית.מלון מעולה שמציע נופש מושלם ושומר על הסטנדרט של הרשת. ממליץ בחום לנופש עם ילדים בדגש על התקופות החמות בהן הבריכה פתוחה. נחזור בוודאות.
אורן אהרוניאורן אהרוני
08:48 04 Oct 23
באנו לחגוג יום הולדת . מאכזב שמלון שמחשיב את עצמו כנותן שירות טוב לא טרח לפנק אותנו אפילו לא בקובית שוקולד.הבריכה הייתה קרה. הפלייסטיישן לא עבד.אכזבה.
Yuri KizhnerYuri Kizhner
06:24 04 Oct 23
שרות טוב מאוד. חדרים גדולים. בריכה לא מקורה גדולה. טיילת לואי ממש מתחת למלון. קרוב למקום בו מתקיים פסטיבל הסרטים.
בר אזולאיבר אזולאי
09:18 18 Sep 23
השירות היה מעולה שידרגו אותנו לחדר בקומה גבוה עם נוף למפרץ המהמם! חדרים מרווחים , נקיים מיטה נוחה ומרווחת.הבריכה הייתה נקייה ושקטה ולאורך היום היו פינוקים של פירות , קוראסונים ושתיה חמה.האוכל היה מצויין והדנילד לילדים כייפי ומושקע!
וופיק נג׳םוופיק נג׳ם
07:31 18 Sep 23
מעולה
מלון מדהים!!!היינו שם בראש השנה והיה מושלם.כבר מהכניסה אתה מרגיש את השירות הנפלא!יש במלון הזה משהו רגוע וכיפי.האוכל היה מעולה עם יחס מיוחד בחדר האוכל והבריכה חלום!העובדים שם לא מפסיקים לחייך ולתת לך שירות הכי טוב שיש!!!המלון דאג לתפילות חג מיוחדות עם חזנים מרגשים ותודה רבה למשגיח יהונתן שדאג לכל.חייב לציין גם עובדת מדהימה בשם מירי מקשרי לקוחות ביחד עם כל הצוות שלה שלא הפסיקו לדאוג ולשאול כל החג אם הכל בסדר ואם אנחנו צריכים משהו.לסיכום:מיקום מטורף על הכרמלשירות פצצה בכל מקוםאוכל נדירחוויהתודה רבה לכם דן כרמל!!!
Hadar DanaHadar Dana
05:47 18 Sep 23
חוויה נהדרת, צוות שירותי וזמין לכל פנייה , שפע אוכל מגוון, אוויר נהדר נוף מרחיב את הלב תודה רבה למירי ולכל הצוות
בלהה ברוךבלהה ברוך
16:34 17 Sep 23
ברצוני לשבח את מירי ממלון "דן כרמל" התארחנו במלון בראש השנה.קיבלנו ממנה יחס נפלא ועל כך מירב התודות. בזכותה נהנינו מהשהות שלנו במלון וקיבלנו מענה על כל שאלה. תודה לכם
AMIR FLEXAMIR FLEX
18:21 08 Aug 23
זה הביקור הרביעי שלנו במלון.הפעם התארחנו 3 לילות עם ילד בן 4 וילדה בת שנה.החדרים מרווחים עם נוף מדהים למפרץ חיפה, היחס של עובדי המלון תמיד אדיב והשירות מצוין.חדר האוכל עשיר בכל טוב, בריכה מתוחזקת היטב וקיים במלון חדר ג'ימבורי חדיש וחדר משחקי מחשב.המלון ממוקם בצמוד לטיילת לואי, גן האם וגן החיות.היה מצוין, תודה רבה
אידית ניסיםאידית ניסים
11:19 04 Aug 23
התארחנו שבוע במלוןהיה יותר ממושלםשירות מעל לכל הציפיותשוסר מנהל הבריכה דאג לנו ופינק את הילדים.היחס ,השירות והחיוך שלו יחזיר אותנו לעוד חופשה במלון ....בטוחגם כל הצוות שלו בבריכה מקסימיםכיף לפגוש אנשים שממש נהנית לתת שירות ועם חיוךהמון תודה
Yarden SayarYarden Sayar
10:49 30 Jul 23
ישנו במלון דן כרמל - פעם ראשונה שלנו ברשת!מלון מקסים, מיקום מעולה מול גן האם וטיילת לואי, חדרים מרווחים, הכל נקי, מיטה נוחה (ותפריט כריות!!), צוות מקסים, בריכה שווה (+בריכת פעוטות!), מועדוןילדים מקסים, אוכל טעים.יש במלון חניון בתשלום, או חניה חופשית במרחק של כ-200 מ׳ הליכה מהמלון.היה מבצע דרך ישראכרט, וכל הטוב הזה עלה 1350 שח לשני לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר. אבל בהחלט שווה גם במחיר גבוה יותר!
DanaDana
07:01 27 Jul 23
היינו במלון 2 לילות עם תינוק בן חצי שנה. קיבלנו לול אך המזרן היה עייף וקצת מלוכלך. מומלץ להביא סדינים מהבית.ארוחת בוקר מצוינת והכל היה טרי ומבחר ממש גדול. הכינו לתינוק במיוחד פירות טחונים מה שלא חוויתי במלון אחר.הבריכה גדולה ונקיה.הסיבה שנתתי 4 כוכבים, מפני שהמלון בכלל לא ידידותי לאנשים עם עגלות תינוק.בכניסה למלון, אין רמפה לעגלות.בכניסה לחדר אוכל יש מדרגות גם כן.אמנם יש מעלון לאנשים נכים, אבל נאלצנו להרים את העגלה כל פעם שיש מדרגות.(הרי לא סביר שנתמש במעלון של אנשים נכים כל פעם)אם עניין העגלה לא רלוונטי, ממליצה בחום לסגור את המלון. הכל היה נפלא
shay benonishay benoni
10:08 07 Jul 23
ברצוני לציין לחיוב את מירי מנהלת קשרי לקוחות על הדרכה מהנה ומרתקת באשר להיסטוריית המלון. בנוסף היא התעניינה ודאגה שהשהות שלנו תהיה מושלמת.ממליץ בחום על המלון ובעיקר על הסיור עם מירי
עד כה נהניתי מאוד מהמקום השירות והנקיון בחדרים.מירי קידמה את פנינו בברכה ,דאגה לעדכן אותנו בקוקטייל כחברי מועדון , נהנו ממוסיקה ואוירה נהדרת במקום. ערב התרמה שאליו נקלענו.אמליץ ואחזור למקוםתודה, אתי וכרמח אברמוביץ
עדנה נירעדנה ניר
13:52 04 Jul 23
חוויה מדהימה! שהות ברמה גבוהה,חדרים מאובזרים ואוכל מגוון ובשפע.מירי מ"קשרי אורחים" הנעימה את זמנינו ,העשירה את ידיעותינו וגרמה לשהותנו במלון לנעימה ביותר.מירי האדם הנכון במקום הנכון! דן כרמל....נציגתכם עושה עבודה מעולה.נחזור בשמחה למלון..השארתם "טעם של עוד"
מיכל חדדמיכל חדד
09:50 04 Jul 23
רוצים לציין את האדיבות, היחס האישי, עזרתה של מירי קשרי אורחים. מרגע הגעתנו למלון ועד יום עזיבתנו. קיבלנו שירות מקצועי ומעלה, זה התחיל בחניה לנגישות, בחדר האוכל, בבריכה, על האיכפתיות והדאגה לכל פרט. תודה למלון דן והצוות
Itay KemplerItay Kempler
18:22 17 Jun 23
מלון ברמה גבוהה מאוד, צוות הקבלה אדיב ונותן מענה לכל שאלה/בקשה.בסביבת המלון (מרחק הליכה) יש המון אטרקציות, הגנים הבהאיים , גן החיות הלימודי , הכרמלית טיילת לואי.ארוחת בוקר וערב מפנקת (ארוחת בוקר חלבית וארוחת בשרית) בשבת בבוקר יש גחנון טעים וקובנה , צוות המלצרים והמטבח דואגים שלא יחסר כלום ואכן יש אוכל בשפע וברמה ממש גבוהה .בריכה למבוגרים עם מתחם ישיבה ובריכה קטנה מגודרת בחלקה לילדים (רעיון מעולה) , שמעסיקה את הילדים שעות , מועדון ילדים - נקי , מסודר ומעסיק את הילדים זמן רב.חדרים נקיים, מגבות בשפע , רמה גבוהה מאוד של נקיון בכל מקום ותחושה שהמלון מקפיד מאוד על שירות ויחס אישי ומהיר לכל בקשה/שאלה.ברצוני לציין את מירי (מנהלת קשרי לקוחות במלון) שקיבלה אותנו בלובי ודאגה לכל בקשה ושאלה שעלתה במהלך השהות וכמו כן דאגה שנקבל מתנות במסגרת המועדון של פתאל .
js_loader

חדרים במלון דן כרמל

מתכננים חופשה במלון בחיפה? כדאי להכיר את סוגי החדרים השונים. להלן סיקרה של החדרים השונים במלון דן כרמל

חדר דלקס נוף לכרמל ולים: גודלו הוא 35 מ"ר והוא מתאים ל-4 אנשים לכל היותר. חדרים אלו נמצאים בקומות 1-4 של המלון.

חדר דלקס נוף למפרץ: גם חדר זה נמצא בין הקומות 1-4 של המלון. העיצוב של החדר חדשני והנוף הנשקף הוא נוף אל מפרץ חיפה.

חדר אקזקיוטיב נוף לכרמל ולים: חדרים אלו נמצאים בקומות 5 עד 10 של מלון דן כרמל. החדרים מתאים ל-2 אורחים לכל היותר והנוף הנשקף ממנו הוא אל הר הכרמל והים.

חדר אקזקיוטיב טריפל נוף לכרמל ולים: חדרים אשר פונים גם הם אל הכרמל ואל הים אך מדובר בחדרים שמתאימים ל-3 אנשים לכל היותר.

חדר אקזקיוטיב נוף למפרץ: חדר זה משקיף אל מפרץ חיפה והוא מתאים ל-2 אנשים. נמצא גם הוא בין הקומות 5 ל-10 במלון.

חדר אקזקיוטיב טריפל נוף למפרץ: מתאים ל-3 אנשים. מדובר בחדר מפואר עם מרפסת פרטית ונוף אל מפרץ חיפה.

חדר במלון דן כרמל חיפה עם נוף לנמל חיפה

מה יש לעשות במלון דן כרמל חיפה?

במלון יש מגוון פעילויות כמו למשל חדר הכושר אשר פתוח ללא תשלום נוסף לאורחי מלון דן כרמל, הבריכה המרכזית של המלון אשר פתוחה במהלך החודשים אפריל עד אוקטובר, טרקלין העסקים המפואר הנמצא בקומה העשירית של המלון וגם שלל הפעילויות לילדים. 

להלן הרחבה נוספת על האטרקציות והמתקנים השונים:

  • אטרקציות ופעילויות לילדים: בריכות כדורים, קוביות קלקר, נדנדות בצורת חיות, פינות יצירה וגם משחקי דמיון. במקום יש צוות מקצועי אשר מפקח על מועדון דנילנד. שעות הפעילות הן מהשעה 10:00 ועד לשעה 18:00.
  • טרקלין העסקים: בבית מלון דן כרמל יש טרקלין עסקים אשר מציע כיבוד קל, משקאות ושלל פינוקים. הכניסה אל הטרקלין היא חופשית לאורחים אשר שוהים בחדרי אקזקיוטיב עם נוף למפרץ והסוויטות של המלון. חשוב לציין כי הכניסה היא מגילאי 18 ומעלה.
  • חדר הכושר: הכניסה אל חדר הכושר היא לגילאי 18 ומעלה ושעות הפתיחה הן מהשעה 6:30 ל -23:00. חדר הכושר מאובזר ברמה הגבוהה ביותר וזאת על מנת לאפשר לאורחי מלון דן כרמל חיפה לשמור על שגרת האימונים גם במהלך החופשה במלון.
  • בריכת דן כרמל חיפה: הבריכה המרשימה של המלון היא ללא ספק מקום שתרצו לשהות בו לא מעט במהלך החופשה שלכם. במתחם הבריכות קיימת גם בריכה עונתית מחוממת ומוצלת לפעוטות.

הספא של דן כרמל חיפה

מתחם הספא של מלון דן כרמל פתוח בימי ראשון עד שבת בין השעות 9:00 ל-18:00. במקום יש 3 חדרי טיפולים ופרט לטיפולים עצמם תוכלו ליהנות מחמאם טורקי, סאונה יבשה ופינות המתנה נעימות. ניתן לבצע הזמנה על ידי תיאום עם צוות המלון במספר 8921*.

חוות דעת על דן כרמל חיפה

האורחים אהבו מאוד את שירות החדרים ורמת הניקיון במלון. גם האוכל הטרי ומגוון האפשרויות בחדר האוכל זכו לתשבוחות רבות בקרב המבקרים. 

חלק מהתלונות מאורחי המלון היו על כך שהמעליות היו ישנות וההמתנה למעלית היתה ארוכה מאוד. אחרים התלוננו כי אין מזגן בבית הכנסת וגם לא משגיח כשרות הנמצא במשך כל זמן השהות. בנוסף, ציינו חלק מהאורחים כי מספר החדרים המועט בספא של מלון דן כרמל, גרם לכך שלא היה ניתן להזמין טיפול במועד החופשה.

בו בזמן, מתקני המלון ללא ספק קצרו מחמאות רבות וזה כולל את בריכת השחייה של מלון דן כרמל, חדר הכושר המאובזר, מועדון הילדים ומתחם הספא המרשים.

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות