מלון בוטניקה חיפה

4.2/5
תוכן עניינים

הוא חדש, מרהיב ואלגנטי בעיצובו, אתם מוזמנים להכיר את מלון בוטניקה חיפה אשר שוכן באחד מהמיקומים האסטרטגיים מבחינת פעילויות ואטרקציות – בלב-ליבה של חיפה. בצמידות סמוכה לגנים הבהאיים, יש לכם VIEW פשוט מטריף חושים וקסום, סוג של נוף מאיזו אגדה ציורית. 

אם אתם מתכננים להגיע בקיץ הקרוב לאזור הצפון, אנחנו ממליצים להתחיל את הטיול שלכם במלון בוטניקה בחיפה. משם, תוכלו לצאת למגוון רחב במיוחד של מסלולי טיולים, אטרקציות ופעילויות שונות. מלון בוטניקה נחשב יוקרתי במיוחד, כאשר הוא למעשה ממוקם בחזית של החזית מבחינת הנופים המטריפים הנשקפים ממנו. המלון נמצא בשורה הראשונה לנופי העיר חיפה, לגנים הבהאיים, לאזור הר הכרמל וכמובן לים הכחלחל, מה שהופך אותו לאחד מהמלונות הטובים בחיפה.

הנה כמה מהיתרונות של מלון בוטניקה חיפה:

  1. חוויית אירוח: המלון מצליח לשלב בהצלחה בין לוקיישן מטריף חושים לבים חווית אירוח שהיא כולה כפרית, אלגנטית ומסוגננת גם יחד. 
  2. לוקיישן: הלוקיישן של מלון בוטניקה חיפה עולה בקנה אחד עם הנופים הכי מטריפים במזרח התיכון ובכלל.
  3. חוף הים: תוכלו לקפוץ לחוף הים בכל רגע נתון בזכות הקרבה של המלון לחוף.
  4. יוקרה: המלון הינו חלק מנבחרת החלומות של רשת מלונות מוכרת מאוד בישראל (לא ננקוב בשמות כדי לשמור על אובייקטיביות מול גולשי האתר). 
מלון בוטניקה חיפה
מלון בוטניקה חיפה מבחוץ

חוות דעת על מלון בוטניקה חיפה

אומנם בוטניקה חיפה הוא מלון חדש יחסית, אך גם על מלון זה תוכלו למצוא ביקורות ברחבי הרשת. להלן כמה המלצות וחוות דעת אשר נכתבו על בוטניקה חיפה:

Zvika CohenZvika Cohen
06:43 04 Oct 23
מלון מדהים! החדרים נעימים, ארוחת הבוקר מפנקת. הבריכה קטנה ואין סביבה הרבה מקום, המיקום של המלון מעולה למטה בעיר התחתית על המושבה הגרמנית , צמוד לגנים הבוטניים. מומלץ מאוד לזוגות ויחידים להירגעות (מלון ללא ילדים).השירות ברמה מאוד גבוהה, נראה שהם מאוד מתאמצים. בהחלט נחזור. 😉
gulgul hakabulbulgulgul hakabulbul
12:18 24 Sep 23
מלון חדש, שנפתח לפני פחות משנה.החדר טמפלרס שקיבלנו היה מצויין - מרווח, המיטה נוחה, אמבטיה מעוצבת ונעימה. החלון הנמוך היה קצת מוזר, אבל לא הפריע כלל.ארוחת בוקר טעימה, עשירה ומפנקת, השירות מעולה.חדר כושר מאובזר ונעים מאוד. כיף להתאמן.הנוף על הגנים הבהאיים מדהים.בין החסרונות:שירות סידור החדרים לא תפקד כמו שצריך ולמעשה עד השעה 4 החדר לא סודר. לזכותם יאמר שמיד לאחר שהתקשרתי הגיעו לסדר. עם זאת - המצעים לא הוחלפו והאמבטיה לא נשטפה.הבריכה במלון לא באמת בריכה - זוהי שכשוכית קטנטנה עם שטח מיטות שיזוף שמסוגל להכיל רק 50 אורחים. הכל שם נורא צפוף.החניה של המלון בתשלום - 42 שח ליום. הדבר תמוהה ממתי גובים חניה מאורחי המלון בכלל ומלון בוטיק בפרט.יש מעט מאוד מקומות ישיבה ובילוי בשטחים ציבוריים, וכך נוצר מצב שאם הבריכה מלאה עד 0 מקום ובבר הצמוד שגם בחוץ אי אפשר לשבת בשעות בוקר מאוחרות-צהרים בגלל החום, בסופו של דבר אין מקום לשבת בנחת פרט לשהיה בחדר.הדבר הכי מעצבן היה התפרצות של איש אחזקה לחדר שלנו בבוקר העזיבה בשעה 7:30 בבוקר. מבלי שהמתין רגע למענה מהחדר. על אף שהתלוננתי על כך בקבלה, אף אחד לא התייחס לכך.בסהכ חוויה טובה ונעימה, אבל לא וואו. השירות טעון שיפור.
יוסי ליאביוסי ליאב
06:13 22 Sep 23
התארחתי עם אשתיבמלון מ14.9 עד 18.9.23,כבר בכניסה למלון התפעלנו מהארכיטקטורה,הפסלים המוצבים בכניסהבלובי ובמרפסת הלובי.המלון מעוצב בקפידה וכולל יצירות אומנות מתקדמת.החדר יפה ואלגנטיצבוע בצבע בורדו מה שיוצר חמימות ואינטימיות.בחדר האוכל בו מוגשת ארוחת הבוקרהקולינריה חוגגת ,המזנונים עשירים במבחר סלטים,גבינותדגים מעושנים וסלמוןמעושן ובימי חול ניתן להזמין אומלטים וחביתות מהטבח ויקטור.רמת השרות של המלצריות והמלצרים גבוהה,אדיבה ועם חיוך מקסים ומהירה.בתקופת שהייתנו הנהלת המלון אירגנה לאורחיםסיור אומנות במלון וסדנת יין .לקראת החג נערכה קבלת פנים עם כיבוד מפנק ובסיום החג סיום מתוק ומפנק לפני החזרה הביתה.ב2 ערבים זכו האורחים למוזיקה ולהיטים מכל הזמניםמהאומן בדרן ארז דרוקר.השרות בדלפק הקבלהמהיר ואדיבובמיוחד כשעומרבמשמרת .לסיכום החוויה שלנומשהייתנו במלון היתה מושלמת וללא ספק שנחזור להתארח בו ונמליץ למכרינו ,חברינו ובני משפחתנו על שהייה במלון.יוסי ליאב,ירושלים .
Eve MorinEve Morin
09:37 28 Aug 23
התארחנו לכבוד היום הולדת של בעלי בחדר 260, חדר מהמם עם אמבט ספא מפנק באמצע החדר, החדר היה גדול וחדש, מיטה נוחה מאוד. בריכת המלון משקיפה על הגנים הבהאיים בנוף עוצר נשימה. מנהל קשרי הלקוחות של המלון יהונתן דאג לקבל אותנו בברכה וכששמע שאנחנו חוגגים יום הולדת שלח לנו פינוקים לחדר. הצוות במלון שירותי מאוד, נציין לטובה גם את עומר בקבלה שדאג שנצא מרוצים ונענה לכל בקשה שלנו. ארוחת הבוקר מגוונת והכל נראה מזמין וטעים. מומלץ מאוד!!
צח חיימוביץ'צח חיימוביץ'
11:17 06 Aug 23
חופשה מדהימה!חברים אם אתם רוצים להינות מחופשה זוגית שקטה ומפנקת זה המלון!בחרתי להציע נישואין לבת זוג שלי במלון הזה מרוב שהוא מושלם מכל הבחינות! ומכל המלונות בארץ זה המלון שנתן לנו את השירות הכי טוב ומפנק שיש. יוני מקשרי לקוחות לא עזב אותנו מהרגע שנכנסנו ועד שיצאנו, דאג לכל דבר הכי קטן שאפילו לא היינו צריכים לבקש, שלח לנו המון פינוקים ודאג שהכל יהיה מדהים. החדר היה פשוט וואו, האוכל ברמה של מסעדת שף עם מבחר מטורף וטעמים נדירים והשירות אין מילים!עוד לא יצאנו וכבר חושבים מתי נחזור שוב.בקיצור מומלץ מומלץ מומלץ!
js_loader

סוגי חדרים במלון בוטניקה חיפה

בעוד שעיצוב מלון בוטניקה חיפה מתכתב ישירות עם אלמנטים עיצוביים אשר נשאבים מהגנים הבהאיים, החדרים במלון מעוצבים בצורה קסומה לא פחות. ישנם לא פחות מאשר 163 חדרים במלון זה, כאשר חדר הדלוקס הוא הקטן ביותר ומתאים ל-2 אורחים.

כמו כן, תוכלו למצוא את חדרי הסופריור, חדרי הסטודיו עם מרפסת אורבנית וכן החדרים הבאים:

  • יחידת אירוח TEMPLERS: מתאימה ל-2 אורחים וכוללת מיטה זוגית או 2 מיטות יחיד.
  • סוויטת גינה: סוויטת הגארדן מתאימה ל-2 אורחים וכוללת מיטת ספה בנוסף למיטה זוגית, גינה פרטית ועוד. 
  • יחידת בהאיים גארדן: זוהי יחידה קסומה במיוחד אשר פונה ישירות לאווירה הקסומה אפילו יותר של הגנים הבהאיים המפורסמים.
  • סוויטות: מלון בוטניקה חיפה כולל כמה סוגים של סוויטות, כאשר אחת מהסוויטות היא הנשיאותית המתאימה ל-4 אורחים. 
  • חדרים לבעליי קשיי ניידות: חדרים אלו הם חדרי דלקס מעוצבים באווירה אירופאית מקסימה, עם מרפסת שמש מפנקת וכן אבזור לאנשים המתקשים בניידות. יש להדגיש, האבזור לבעליי קשיי ניידות משתנה בהתאם לדרישה, כך שחשוב להזמין מראש מה שצריכים. 

יש לציין, רוב החדרים במלון בוטניקה כוללים מרפסת וחלקם כוללים גם גינה פרטית קטנה, אבל חלק מהחדרים הם חדרי סטודיו ללא מרפסת. לכן מוטב לברר מראש איזה חדר בדיוק אתם מזמינים כדי למנוע אי שביעות רצון. 

סוגי חדרים במלון בוטניקה חיפה

מתקני מלון בוטניקה חיפה

כמצופה ממתחם נופש כה יוקרתי מול חוף הים והגנים הבהאיים, מלון בוטניקה חיפה כולל סוגי שירותים ומתקני נופש מגוונים מאוד. למשל, ספא המלון כולל מגוון גדול של עיסויים מקצועיים ומפנקים, כמו גם מתקני סאונה, ג'קוזי, חדרי טיפולים ייעודיים לטיפולים משתנים ועוד. בצמוד למתחם הספא של המלון תוכלו למצוא גם חדר כושר מאובזר בכל הציוד שאתם צריכים. 

אם אתם מגיעים למלון בוטניקה בקיץ, אתם ודאי תשמחו לדעת שבמלון ממוקמת בריכת שחייה SUPER מפנקת. הבריכה ממוקמת על גג המלון, שם תמצאו גם בר של נשנושים, משקאות, מקום לשבת לדרינק ועוד. הנופים מהבריכה פשוט קסומים, דמיינו את הגנים הבהאיים ואת חוף הים נשקפים מגג המלון, את הנוף האורבאני של חיפה וכל מה שבין לבין – פשוט קסם. 

מתקני מלון בוטניקה חיפה

אוכל במלון בוטניקה חיפה

התפריט אשר מוגש במהלך כל ארוחה במלון, נבנה בקפידה יתרה תוך שימוש בחומרי הגלם הטריים ביותר. המנות והמתכונים מתוכננים ונבנים לאחר חשיבה רבה וסיעור מוחין בין מיטב השפים. התוצאה היא ארוחות המוגשות מאת מיטב המומחים בתחום הקולינריה. כדי להבטיח איכות גבוהה של אוכל, חומרי הגלם המשומשים בתפריט המלון מגיעים מהפסגות הקולינריות המובילות בעולם.

בעוד שתפריט בית המלון מושפע ישירות מהדת והגנים הבהאיים הצמודים אליו, התפריט העשיר של מסעדת המלון כולל מנות מיוחדות מאוד כמו פרומז'רי, בולנז'רי מקומי, חליטות בוטניות המיוצרות במיוחד עבור המלון ועוד. במילים אחרות, הכינו את עצמכם לחוות את הרגעים הכי DELICIOUS בחופשה שלכם. 

אוכל במלון בוטניקה חיפה

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות