מלון PLAY סי פורט תל אביב

4.2/5
תוכן עניינים

מלון PLAY סי פורט תל אביב הוא מלון הממוקם בנמל תל אביב, ובעבר הוא היה נקרא "פורט אנד בלו". כיום, המון מציע אירוח ברמה של 4 כוכבים, קרבה צמודה לטיילת תל אביב והמון אטרקציות שונות. הנה כל מה שצריך לדעת על אחד מהמלונות הכי תל אביביים שקיימים בעיר. 

מחפשים חופשה בתל אביב? מוזמנים להכיר את מלון PLAY סי פורט תל אביב, הממוקם באחד מהמיקומים הכי אסטרטגיים בעיר. מצד אחד, הוא פונה לכיוון הטיילת של תל אביב, ומצד שני, המלון פונה לכיוון של הריאה הירוקה של תל אביב, כמובן, אנו מדברים על פארק הירקון. זהו מלון סוויטות 4 כוכבים, בו תוכלו ליהנות מהיתרונות הבאים לפניכם:

  1. לוקיישן: רוצים טבע, פיקניק ופארקים? יש לכם את פארק הירקון מצפון. רוצים בתי קפה, מסעדות, חופי ים ומועדונים? יש לכם מה שצריך לכיוון דרום (וגם בדיוק מתחת למלון עצמו). 
  2. עיצוב: המלון מעוצב בקו עיצובי מודרני, אלגנטי וקלאסי ייחודי, כאשר כל הסוויטות הן מרווחות ופונות לים.
  3. יוקרה: דירוג המלון הוא אומנם 4 כוכבים, אך הוא מציע את רמת הפינוק שהיינו מצפים לה מלא מעט מלונות 5 כוכבים בתל אביב. 
  4. כל האטרקציות: כל האטרקציות הכי מהממות נמצאות במרחק פסיעה קלה מהמלון, כולל מסעדות שפים, מוקדי תרבות ואומנות ועוד. 

מלון סוויטות PLAY סי פורט תל אביב

חדרי מלון PLAY סי פורט תל אביב

כאמור, מלון PLAY סי פורט תל אביב הינו מלון סוויטות בתל אביב. המלון כולל בתוכו 76 סוויטות מקסימות, כאשר אלו נחלקות ל-7 סוגים שונים. אלו הן הסוויטות הפופולאריות ביותר במלון:

פליי

חדרי פליי הם בגודל 23 – 26 מ"ר, בהם יכולים ללון 2 מבוגרים. סוויטות אלו מושלמות לחופשה רומנטית זוגית, אבל אפשר גם להזמין חדר פליי עם דלת מקשרת לסוויטה נוספת עבור משפחות. 

סוויטות פליי

אלו הן סוויטות אורבניות קסומות בעיצובן, פונות לכל המתרחש בנמל תל אביב והן בגודל של כ-33 – 39 מ"ר. הן מתאימות ל-2 מבוגרים + 2 ילדים, או לחילופין, ל-3 מבוגרים סה"כ. 

סוויטות PLAY עם מרפסת 

גודל הסוויטות האלו הוא כ-40 מ"ר, כאשר אלו מצוידות במרפסת מושלמת המשקיפה על נמל תל אביב הציורי, קו הרקיע והמון נו, אורבאני מיוחד. 

סוויטת טרסה הכוללת חדר שינה

סוויטת הטרסה ממוקמת בקומה 7, בה תמצאו נוף שנראה כאילו מישהו צייר אותו במיוחד עבורכם. 39 – 55 מ"ר אשר מותאמים עבור תפוסה מקסימלית של 3 – 4 אורחים. 

חדרי מלון PLAY סי פורט תל אביב

צפו בטבלת החדרים של המלון:

שם החדר גודל החדר מיועד ל
פליי 23-26 מ"ר 2 מבוגרים
סטודיו 32 מ"ר 2 מבוגרים + 2 ילדים
סוויטת פליי 33-39 מ"ר 2 מבוגרים + 2 ילדים או 3 מבוגרים
סוויטת פליי עם מרפסת 40 מ"ר 2 מבוגרים + 2 ילדים או 3 מבוגרים
סוויטת טרסה עם חדר שינה 39-55 מ"ר 2 מבוגרים + 2 ילדים או 3 מבוגרים
סוויטת טרסה עם ג'קוזי 39-55 מ"ר 2 מבוגרים + 4 ילדים או 4 מבוגרים
סוויטת טרסה עם 2 חדרי שינה 68 מ"ר 2 מבוגרים + 2 ילדים או 3 מבוגרים

מתקני מלון PLAY סי פורט תל אביב

מלון PLAY סי פורט תל אביב אינו מלון מאוד גדול, אלא מלון בוטיק של סוויטות אינטימיות ורומנטיות במיוחד, כאשר במלון תמצאו כמה מתקנים עיקריים. אלו הם:

    • לובי: הלובי של מלון PLAY סי פורט תל אביב מעוצב בסגנון של ספרי אגדות, ממש ככה. מוגשים בבר הלובי משקאות חמים, אלכוהוליים וכן משקאות קרים וחטיפים שונים. 
    • קפה צידון: מישהו ביקש קפה איכותי ישראלי ולא קיבל? אולי דווקא ניחוחות קפה בינלאומיים? כך או כך, קפה צידון הוא אחד מהמיקומים הכי פסטוראליים במלון, בו תמצאו חוויה תל אביבית אותנטית, מאפים מלוחים ומתוקים, כריכים מצוינים ועוד. בית הקפה הוא ללא ספק אחד מהיתרונות הבולטים של מלון זה על פני בתי מלונות בתל אביב הנמצאים בסביבתו הקרובה.
    •  חדר כושר: חדר הכושר של מלון PLAY סי פורט תל אביב, הינו חד"כ אשר עובד בשיתוף פעולה עם קולנוע "פאר" (ברחוב ישעיהו 1 ת"א). החד"כ מצויד בכל מה שצריך עבור שריפת קלוריות.

מתקני מלון PLAY סי פורט תל אביב

חוות דעת על מלון PLAY סי פורט תל אביב

שוקלים להתארח במלון זה? הנה כמה ביקורות, המלצות וחוות דעת על פליי סי פורט תל אביב

Moran Ben-TzionMoran Ben-Tzion
19:35 05 Oct 23
כבר פעם שניה שמגיעה למלון הזה. לאחר חוויה מעולה לפני כשנה חזרתי לחוויה לא פחות. ממושלמת. החל מקבלת הפנים המאירה, השירות. האדיבות, החדר הנקי והמרווח. דאגו לפרטים הקטנים וזה ניכר!!! ארוחת בוקר מיוחדת וטעימה, מיקום מושלם!!!!!!! אהבנו ונחזור שוב♥️♥️♥️
Ann AnsherAnn Ansher
12:29 02 Oct 23
אחד המלונות הטובים ביותר בהם התארחתי!אהבתי הכל: עיצוב החדרים והבניינים, ארוחות בוקר בחוץ, צוות מועיל, זה נקי.אשמח לחזור לשם יום אחד, תודה על בילוי נהדר!
David HavushaDavid Havusha
14:14 22 Sep 23
מקום מדהים ויפה , אווירה מעולה , אוכל מצוייין ושרות מצויין !
arkadi tabachnikarkadi tabachnik
12:15 14 Sep 23
.ריקי כהן.ריקי כהן
15:19 30 Jul 23
מקום נעים מיקום מצויין שירות מעולהספי בקבלה מדהימהנהננו מאד מאדהפאב מקסים גינה יפהפיהתחושה של חווית פנטזיה
Doron CohenDoron Cohen
10:35 21 Jun 23
פעם שנייה שלנו במלון, החדר ששהינו בו הפעם היה קטן אבל נוח.יש דלת מקשרת שאם יש מישהו בחדר השני שומעים קצת.בפעם הקודמת היינו בחדר גדול יותר, והיה מעולה.אפשר להשתפר בניקיון החדר.
מקום מרכזי ארוחה בוקר טובה ואווירה טובה החדרים קצת מיושנים החלונות מלוכלכים מאטד היה קשה לראות מעבר ..
Bar YosefBar Yosef
13:12 20 May 23
לאחרונה התארחתי במלון פורט אנד בבל בנמל תל אביב מול הים וחוויתי חוויה לא רעה. בחרתי בסוויטה ולמרות שזה היה נחמד, לא הרגשתי שזה מצדיק את נקודת המחיר. עם זאת, הנוף מהחדר היה מדהים ופצה על כך במידה מסוימת.השירות במלון היה נעים ומסביר פנים, אם כי לא כל אנשי הצוות היו אדיבים באותה מידה. עם זאת, החוויה הכוללת הייתה נחמדה ונהניתי מהשהייה שלי.חיסרון פוטנציאלי אחד של המלון הוא שהמיקום, למרות שהוא יפהפה, יכול להיות קצת רועש בגלל הקרבה לנמל. עם זאת, זה היה ניתן לניהול ולא גרע יותר מדי מההנאה שלי.אם אתה מוכן להשקיע קצת יותר בשביל נוף מדהים, זה המלון יכול להיות אופציה נחמדה לשקול. למרות שזו אולי לא האפשרות המשתלמת ביותר באזור, השירות היה נעים והאירוח היה הגון בסך הכל.
js_loader

אוכל במלון PLAY סי פורט תל אביב

מסעדת PLAY סי פורט תל אביב, עוצבה תחת ההשראה של האגדות הקסומות ביותר, ובה אתם תוכלו למצוא לא רק עיצוב מרהיב אלא גם אוכל שייקלע בדיוק למטרה. החל ממטעמים ים תיכוניים, דרך כריכים וכלה בקינוחים, מאפים ועוד, המלון כולל בתוכו שלושה אזורי אוכל ייחודיים.

מעבר למסעדה הנקראת "פנטסטיק" שמגישה ארוחת בוקר וארוחת ערב, תוכלו למצוא במלון גם אולם אירועים וטרקלין לשימושם החופשי של האורחים. חשוב לציין, המסעדה של המלון אינה כשרה. אם אתם מעוניינים לאכול אוכל כשר בחוץ, כל המסעדות הכי טובות במרחק של נגיעה מהמלון. בתיאבון, ושתהיה חופשה נעימה!

למידע על בתי מלון נוספים בסביבה:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות