מלון קראון פלזה תל אביב סיטי סנטר

4.5/5
תוכן עניינים

בעמוד זה תוכלו לקרוא את כל המידע החשוב אודות בית מלון קראון פלאזה סיטי סנטר היוקרתי: מידע על חדרי המלון ומתקניו, ביקורות והמלצות, מידע על האוכל ועוד. בנוסף, תוכלו לבחור תאריכים ולבדוק מחירים להזמנת החופשה הבאה שלכם.

מלון קראון פלזה תל אביב סיטי סנטר שוכן ברחוב מנחם בגין 136, והוא כנראה אחד מהלוקיישנים הכי SUMMER שיש לא רק בכל אזור המרכז, אלא אפילו בכל תל אביב. אם חופשה תל אביבית קוראת בשמכם, ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת על קראון פלזה תל אביב סיטי סנטר – קראו כאן.

קראון פלזה סיטי סנטר תל אביב

קצת על מלון קראון פלאזה ספא 

מלון קראון פלזה תל אביב סיטי סנטר הוא מלון 5 כוכבים הממוקם על הטיילת של תל אביב, במרחק פסיעה וחצי דילוג מהמרינה, ממרכז העיר, ממסעדות מובילות בתל אביב ועוד המון אטרקציות שונות. המלון מציע 246 חדרים מרווחים ומאובזרים, עם נוף לים או לעיר, וכמו כן, תמצאו במלון גם בריכה חיצונית, חדר כושר, ספא ומסעדות. הנה כמה מהיתרונות של קראון פלזה תל אביב סיטי סנטר:

  • מיקום: זה כנראה היתרון הכי חזק של קראון פלזה תל אביב סיטי סנטר, כי המלון מקורב במרחק הליכה לכל אזור תיירותי בתל אביב. 
  • פאר וגיוון החדרים: מלון קראון פלזה בתל אביב פותח בפני אורחיו מנעד די רחב ומגוון של חדרים. החל מחדרים סטנדרטיים ועד לסוויטות הרבה יותר מפוארות ממלונות אחרים באזור, תמצאו כאן את כל החדרים עם טלוויזיה בכבלים או לוויין, מיני בר, מרפסות ועוד.
  • מתקנים במלון: כפי שנרחיב בהמשך וכמו שמקובל במלונות 5 כוכבים, ספא בקראון פלזה תל אביב כולל לא מעט מתקני נופש שונים. 

חוות דעת על מלון קראון פלזה תל אביב סיטי סנטר

מעוניינים לבקר במלון בקרוב? כאשר בוחרים מלונות בתל אביב, חשוב לקרוא על מתקני המלון ושירותיו אך לא פחות חשוב לחפש עליו חוות דעת. להלן מספר המלצות וביקורות על בית מלון קראון פלאזה סיטי סנטר בתל אביב:

erez weisererez weiser
15:57 09 Sep 23
מלון מדהים מקום מרכזי נגיש שירות נהדר - כייףחדר אוכל יפה נעים טעים ועשיר
Efrat DayanEfrat Dayan
14:05 04 Sep 23
הייתי במלון באולם כנסים מטעם העבודה,היתה ארוחת בוקר בבופה מפואר כיד המלך,הכל היה טרי וטעים . והקינוחים של עוגות גבינה היו ברמה גבוהה ובמתיקות עדינה. בארוחת הצהריים במזנון היה בופה חלבי,מוצלח ביותר כל המנות והסלטים היו טריים ובטעמים מאוזנים,לאניני טעם נהנתי מכל ביס.
מיכל גנורמיכל גנור
12:05 28 Jul 23
רחל מהקבלה פשוט מותק, עזרה לנו ונתנה לנו את השירות על הצד הטוב ביותר!!! כל הפרטים שהיינו צריכים והמידע 👌🏽.המיקום של המלון מצוין.הRoom Service - מהיר ויעיל .השומרים בכניסה נעימים.האמת… עלה על כל הציפיות שלנו.!בטוח שנחזור שוב.
АnatolyАnatoly
12:29 13 Jun 23
Отличный завтрак,чистый номер,услужливый персонал.Расположение гостиницы очень удобное,рядом каньён Азриэли,ЖД станция,до моря 15 минут на такси,по близости множество ресторанов.ארוחת בוקר מעולה,חדר נקי, מיקום המלון נוח מאוד ליד קניון עזריאלי ותחנת רכבת15 דקות לים במוניתהרבה מסעדות בקרבת מקום.
js_loader

חדרי קראון פלזה תל אביב סיטי סנטר

חדרי קראון פלזה תל אביב סיטי סנטר מאוד שונים האחד מהשני, מגוונים וכל אחד מהם מציע ייחודיות ועיצוב שונים. הה כמה מהחדרים הפופולאריים במלון קראון פלאזה תל אביב:

  1. חדרי סטנדרט: כמצופה ממלון 5 כוכבים, אפילו החדרים הכי בסיסיים מפוארים, גדולים ואפילו כוללים מרפסות המשקיפות לעיר או לחוף הים (כ-27 מ"ר).
  2. סוויטת חדר שינה אחד: גודל הסוויטה הוא כ-30 מ"ר, היא כוללת מרפסת ישירות לים התיכון וממש מרגישה כמו דירה קטנה מול הים של תל אביב. 
  3. סוויטת אקזקיוטיב: גודלה הוא כ-25 מ"ר והיא כוללת חדר שינה אחד, כמו גם מרפסת המשקיפה למי הים הכחולים של ת"א. סוויטה זו מוצעת בד"כ לאורחים עסקיים בשל העיצוב האלגנטי שלה. 
  4. דלוקס קינג: חדרי דלוקס קינג הם בגדלים של כ-27 מ"ר, בהם תמצאו מרפסות הפונות לים או לעיר, המון מרחב ומיטה גדולה אחת. 
  5. סוויטה נשיאותית: הסוויטה הנשיאותית בגודל עצום של כ-60 מ"ר, בה תמצאו פינות ישיבה וסלון, מרפסת ענקית מול הים, פינת עבודה מאובזרת ועוד. 

חדרי קראון פלזה תל אביב סיטי סנטר

מתבלבלים עם כל הנתונים? עשינו לכם קצת סדר בטבלה הבאה:

שם החדר גודל החדר מיועד ל
חדר סטנדרט 29 מ"ר עד זוג
חדר דלקס 29 מ"ר עד זוג
חדר סטודיו 41 מ"ר עד זוג + 1
חדר אקזקיוטיב 29 מ"ר עד זוג
סוויטת ג'וניור 44 מ"ר עד זוג
סוויטת רויאל 67 מ"ר עד זוג
סוויטה נשיאותית 75 מ"ר עד זוג
סוויטת אקזקיוטיב 63 מ"ר עד זוג
מזמינים חופשה במלון קראון פלזה תל אביב סיטי סנטר?

מתקני קראון פלזה תל אביב סיטי סנטר

אם אתם שואלים לגבי ספא בקראון פלזה תל אביב, אתם יכולים לסמן על זה V גדול. ואם אתם מחפשים מידע לגבי בריכה בקראון פלאזה תל אביב, גם על זה תסמנו V בצ'ק ליסט שלכם. קראון פלזה תל אביב סיטי סנטר כולל לא רק בריכה וספא, אלא גם טרסה ענקית המשקיפה לים ומוגשים בה נשנושים לאורך כל שעות היום והערב.

נוסף על הפינוקים שכבר ציינו, תמצאו במלון גם חניה פרטית (שזה נכס חשוב בתל אביב), דלפק קבלה אשר פעיל 7\24, מתקנים לאורחים אשר מתקשים להתנייד ועוד. יש לציין, החנייה במלון היא בתשלום מראש ולא ניתן להזמין מראש כי היא על בסיס מקום פנוי. עם ספא מאוד מפנק, בריכה מקורה וכל הפינוקים מסביב – מתקני הנופש של המלון מציעים לכם את כל מה שאתם צריכים במהלך חופשה תל אביבית ובכלל.

המלון מתאים מאוד לאנשי עסקים (כאן יש מידע על מלונות עסקים בתל אביב) מאחר ויש בו טרקלין עסקים, חדר ישיבות מהודר וגם אולמות לכנסים ואירועים.

אוכל במלון קראון פלזה תל אביב

לפני שתחליטו לצאת לאחת מהמסעדות הרבות כל כך שיש מסביב למלון וברדיוס הקרוב שלו, כדאי לדעת שבמלון קראון פלזה תל אביב יש מסעדה SUPER שווה. אם רציתם מלון 5 כוכבים בתל אביב, קיבלתם חוויה קולינארית שלמה במלון הזה. החל ממנות ישראליות קלאסיות דרך מטבחים חובקי עולם, תמצאו כאן כל דבר לחך ולנשנוש.

אוכל במלון קראון פלזה תל אביב

חשוב לקחת בחשבון, במלון קראון פלזה תל אביב יש כמעט חובה להזמין מקום לפחות חודש-חודשיים מראש. בזכות הלוקיישן המנצח והפינוק הבלתי נגמר שלו, המלון תמיד בתפוסה מלאה או כמעט מלאה בקיץ. אם אתם צריכים סיוע נוסף בהזמנת חדר במלון.

>>> כתבנו בהרחבה גם על מלון קראון פלזה הנמצא ברחוב הירקון בתל אביב.

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות