מלון 65

4.7/5
תוכן עניינים

הצוות של הוטליה ריכז בעבורכם את כל המידע החשוב על בית מלון 65 הנמצא ברחוב רוטשילד תל אביב. צפו בתמונות, קראו ביקורות, המלצות וחוות דעת וגלו מה יתרונותיו של המלון.

בלב העיר תל אביב, במרכז שדרות רוטשילד בין עצי הפיקוס ושבילי האופניים תמצאו את מלון 65 מרשת אטלס. המלון מתאים בעיקר לאנשי ונשות עסקים או ליחידים וזוגות שרוצים ליהנות מחופשה בעיר ללא הפסקה.

עיצוב המלון הופך אותו לאחד מהמלונות השווים בתל אביב וזאת מאחר והוא משלב בין מוטיב קלאסי לחדשני, בין רהיטי עץ וטפטים נועזים, בין המודרני והקלאסי כך שלמרות שתהיו בלב ליבה של תל אביב, תרגישו בחופשה אורבנית בלונדון או ניו יורק.

מלון 65, רוטשילד תל-אביב

למה לבחור בבית מלון 65?

להזמנת חופשה במלון 65 מרשת אטלס יתרונות רבים, ביניהם:

  • המלון כשר עם ארוחת בוקר מפנקת במיוחד
  • העישון אסור ברחבי המלון ובחדרים
  • שירותי השכרת אופניים
  • בתשלום ובתיאום מראש מול צוות המלון ניתן להזמין חבילות קישוט לחדר בהתאם לאופי האירוע
מזמינים חופשה במלון 65?

חוות דעת וביקורת על מלון 65 בתל אביב

עדיין מתלבטים? בדיוק בשביל להפיג לכם את החשש ועל מנת לסייע לכם לקבל את ההחלטה הנכונה בעבורכם, ריכזנו המלצות, ביקורות וחוות דעת על מלון 65 בעיר ת"א:

שירי תמרשירי תמר
08:35 06 Oct 23
זו לא הפעם הראשונה שלנו ברשת מלונות אטלס ותמיד היינו מרוצים מאוד! הפעם הגענו למלון רוטשילד 65, הצוות שירותי מאוד, חדרים נעימים ומאובזרים בדיוק במה שצריך. רשת אטלס היא לארג׳ית עם האורחים, המיני בר מלא בשתיה קלה שכלולה במחיר, יש שתיה מפנקת בלובי ולדעתי יש אפילו שעת קפה ועוגה (שלא ניצלנו). זו הייתה חוויה כייפית שהשאירה לנו טעם של עוד. נשמח לחזור לשם.
Etty KalEtty Kal
22:13 03 Oct 23
מלון אינטימי במרכז תל אביב, על שדרות רוטשילד. חדרים נעימים ומיטות נוחות, אירוח ומתן שירות מעולה של כל הצוות, החל בקבלה, דרך החדרנית , כמו גם של דוד מנהל המלון . ארוחת בוקר בסגנון בופה, עשירה, מגוונת וטעימה ושתיה חופשית כולל יין לאורך כל השהיה. נהנינו מאוד ונשמח להתארח שוב בקרוב
דנה עוזדנה עוז
04:52 01 Oct 23
שהיינו במלון שלושה ימים הכול היה מושלם המיקום החדרים והשירות של הצוות היה מדהים ויוצא דופן ממש.ארוחת הבוקר מצויינת ממליצה בחום,כמו כן ממש ליד המלון יש מסעדה מעולה בשם קפה נואר מומלץ להזמין מקום.בבוקר של היום האחרון שמנו את החפצים בשמירה והלכנו לטייל עוד קצת כאשר חזרנו לפני שיצאנו עוד פינקו אותנו ביוזמתם בקפה קר לדרך שהיה מושלםאני אחזור לשם שוב ללא ספק.
ira kfira kf
10:18 24 Sep 23
התארחנו לסופש ארוך במלון. המיקום מעולה, אומנם לא הייתה חניה במלון לצערנו ,אך הסתדרנו בלי בעיה בכחול/לבן. לרגל חגיגות יום הולדת ויום נישואין שודרגנו לחדר טוב יותר , השירות נדיב, אכפתי ומהיר! הרבה פינוקים גם בחדר וגם בלובי, ארוחת בוקר לא לוותר בשום אופן, יוצאת מין הכלל. נוהגים לצאת הרבה לסופשים עירוניים בתל אביב, נראה לי שמצאנו את המלון הקבוע שלנו..
Ronit KfirRonit Kfir
07:31 24 Sep 23
יחס תמורה מחיר מעולה - זו פעם שלישית שלנו בבית מלון של הרשת, הפעם הלכנו על רוטשילד.כרגיל השירות והעיצוב נהדרים,חניה מצאנו במזל בדיוק מחוץ למלון (בחניון יש רק 10 מקומות על בסיס מקום פנוי ויחסית לתל אביב גם זה יפה!)ארוחת הבוקר היתה מעולה.שני דברים חשובים: אם אתם אנשים שחייבים לישון בחושך מוחלט יהיה לכם קשה בחדרים כאן, כי וילונות ההחשכה ממש לא אוטמים את האור (הבניין העגול יוצר כמה אתגרים).כשנכנסנו לחדר הוא היה מחניק כי המזגן היה כבוי ומדליקים אותו רק עם המפתח של החדר. שווה להימנע מזה בימי קיץ חמים ולהכין חדר ממוזג לאורחים שמגיעים.
js_loader

בית מלון 65 ת"א  – המלון שכלבים אוהבים

אם יש לכם כלב ואתם רוצים לצאת לחופשה בבית מלון 65, תוכלו לוותר על הפנסיון (ולבזבז יותר על שופינג) ופשוט להביא אותו איתכם כי מדובר במלון אוהב כלבים.

בבית מלון 65 תל אביב יש מדיניות אירוח מאוד מפורטת וקפדנית כך שחשוב לקרוא אותה בעיון לפני שמגיעים. לנוחיותכם, בחרנו לציין את 5 הסעיפים החשובים ביותר:

  1. חל איסור על אירוח כלבים מסוכנים על פי חוק
  2. ניתן להתארח רק כלב אחד בכל חדר.
  3. ניתן להגיע עם אירוח כלבים עד משקל 15 ק"ג.
  4. בית המלון יספק לכלבים כלי אוכל מיוחדים ומזון ויש להימנע משימוש בכלים המיועדים לבני אדם.
  5. בעלי הכלבים ישאו באחריות בגין כל נזק או פגיעה שיגרמו בעקבות אירוח הכלב במתחם המלון.

>> לחצו לקריאה על מלונות עם כלבים בתל אביב.

בית מלון 65  – המלון שכלבים אוהבים

סוגי חדרים במלון 65

בכל חדר תוכלו ליהנות מאבזור נוח וחדיש הכולל מיני בר פתוח, מכונת קפה, כספת, מייבש שיער, טלוויזיה ומוצרי טיפוח ורחצה של חברת הטיפוח 417 -. בחדרי הרחצה תוכלו להתפנק עם מקלחת בעלת ראש גשם, חלוקי רחצה ומגבות רכות במיוחד.

בבית מלון 65 יש 74 חדרים המתפרשים על 8 קומות. תוכלו לבחור מבין 6 סוגי חדרים:

  1. חדר סינגל – 13 מ"ר, מתאים לאירוח יחיד
  2. חדר קלאסי זוג – מתאים לאירוח יחיד או זוג
  3. חדר עם נוף לשדרה – 23 מ"ר, מתאים לאירוח עד 3 מבוגרים (ניתן לבקש 2 מיטות נפרדות)
  4. חדר דלאקס – 24 מ"ר, מתאים לאירוח עד 3 מבוגרים (ניתן לבקש 2 מיטות נפרדות)
  5. חדר טראס עם מרפסת פרטית – 30 מ"ר, מתאים לאירוח יחיד או זוג
  6. סוויטה – 32 מ"ר, מתאימה לאירוח עד 3 מבוגרים

סוגי חדרים במלון 65

ספא בבית מלון 65 – חוויה מפנקת לגוף ולנפש

אי אפשר לצאת לחופשה מבלי להתפנק כמה שעות בעיסוי שמרגיע את הגוף והנפש. גם במלון 65 בתל אביב תוכלו להתפנק בספא עם מגוון טיפולים ועיסויים. כל הטיפולים מתבצעים על ידי צוות מקצועי ומיומן המשתמש במיטב השמנים והקרמים כדי שתוכלו להירגע מתלאות היום ולחזור לחדר כשאתם שלווים ונינוחים.

מתקני מלון 65 בתל אביב

מלבד חדרי הספא המפנקים תוכלו למצוא במלון 65 את קפה 65 המציע ארוחות בוקר מפנקות ועשירות, מרפסת אורבנית המתאימה לאירועים (יש בה שני איזורי ישיבה מוצלים, בר ובריזה נעימה וקרירה בכל שעות היום) וגג המלון בו תוכלו ליהנות מנוף אורבני תל אביבי המשקיף אל הים.

בגג תוכלו להיזרק באחת מפינות הישיבה לקרוא ספר בשקט או לעבוד על המחשב וליהנות מהשקט והשלווה והצמחייה הירוקה והשופעת שיגרמו לכם לחשוב שאתם בצימר מבודד.

אטרקציות בתל אביב ליד מלון 65 מרשת אטלס

אטרקציות בתל אביב ליד מלון 65 מרשת אטלס

האמת היא שרק צריך לצאת מהמלון ולא יהיה לכם רגע דל כי בתל אביב תמיד קורה משהו.

תוכלו לשכור אופניים במלון ולרכב ברחבי העיר חוף הים למשל, נמצא במרחק רכיבה של 10 דקות מהמלון ובית ציוני אמריקה עם שלל מופעי סטנדאפ והצגות נמצא במרחק של 7 דקות רכיבה מהמלון. מחוץ למלון יש תחנת אוטובוס עם מבחר גדול של קווים שיקחו אתכם לאן שתירצו, כך שלא תצטרכו להוציא את הרכב מהחניה.

איפה חונים כשבאים למלון 65 בתל אביב?

למלון חניון צמוד קטן המכיל 15 מקומות חניה. לא ניתן לשריין מקום קבוע ולכן החניה היא בשיטת כל הקודם זוכה. ניתן לחנות ברחובות ובחניונים הסמוכים בתשלום.

הכירו מלונות נוספים בסביבה:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות