מלון פרימה תל אביב 

4/5
תוכן עניינים

מלון פרימה תל אביב מאפשר לכם ליהנות מהשקט של הים מצד אחד ומשפע האטרקציות והפעילויות שיש לעיר ללא הפסקה להציע. המלון מעוצב בהשראת ה'עיר הלבנה' והתשוקה לאמנות ישראלית ויצירה מקומית, כך שכל חדר יעניק לכם את השקט והשלווה הכל כך נחוצים כשיוצאים לחופשה. 

למה לבחור בבית מלון פרימה תל אביב?

להזמנת חופשה בבית מלון פרימה תל אביב יתרונות רבים, העיקריים שבהם:

  • אינטרנט חופשי רחבי המלון ובחדרים.
  • המלון מתאים לאירוח משפחות עם ילדים ותינוקות.
  • חיבור חינם לאינטרנט בכל רחבי המלון ובחדרים.
  • מיקום נפלא במרחק דקות בודדות מחוף הים של תל אביב והטיילת.

מלון פרימה תל אביב 

מתקני מלון פרימה תל אביב

במלון פרימה תל אביב תמצאו מתקני מלון שונים שיעניקו לכם חווית אירוח מפנקת במיוחד:

לובי המלון – יאפשר לכם להיפגש עם בעלי עסקים אחרים או להביט בחוף הים ולתת למחשבות לנדוד. בין השעות 12:00-22:00 פועלת בלובי עמדת קפה לרווחת האורחים.

כנסים ואירועים – המלון מתאים לאירוח קבוצות, אירועים עסקיים ומשפחתיים כאחד ביניהם סמינרים וימי עיון, ימי חברה וכנסים, בר/ת מצווה, שבת חתן ועוד.

שירותי משרד לבעלי עסקים – צוות המלון ישמח להעניק לכם שירותי פקס והדפסות, קבלת ושליחת דואר.

טרקלין עסקים ייחודי – בהתאם לסוג החדר שיוזמן תתאפשר כניסה חופשית לטרקלין העסקים.. הטרקלין נפתח בשעה 10 בבוקר ונסגר בשעה 22 בלילה. בטרקלין מוצע כיבוד קל, שתייה חמה וקרה. הכניסה לטרקלין מגיל 18 ומעלה. נזכיר בהזדמנות זו כי כתבנו בהרחבה על מלונות עסקים בתל אביב.

שירותי כביסה וניקוי יבש – מלון פרימה תל אביב מציע לאורחיו שירותי כביסה וניקוי יבש בתשלום. יחד עם זאת, בקומת לובי המלון האורחים יכולים להשתמש בחדר גיהוץ ייחודי ובו מגהץ וקרש גיהוץ. החדר פתוח לשימוש האורחים במהלך כל שעות היום והשימוש בו אינו כרוך בתשלום נוסף.

גלריה פרימה לאמנות מקומית – הגלריה נמצאת בקומת הלובי והיא מציגה תערוכות מתחלפות של אמנים ישראלים.

חוות דעת על מלון פרימה ת"א

כאשר מתחילים לחפש בתי מלון בתל אביב יפו, חשוב לקרוא המלצות וביקורות. הנה כמה חוות דעת על מלון פרימה תל אביב:

דוד מהדנידוד מהדני
10:18 18 Aug 23
מיקום מעולה, חדר האוכל בוטיקי מפנק, חדר נקי, מיטה יש להחליף - מיטה קטנה- לא נוחה .
שני לוישני לוי
04:01 03 Aug 23
נהנינו מכל רגע במלון. מיקום מושלם, קרוב לים. ארוחת בוקר נהדרת עם כל מה שצריך. גם למבוגרים וגם לילדים.הצוות הנפלא של המלון וסאהר אנשים מקסימים עזרו לנו מאוד. נתנו שירות אדיב ונענו לכל בקשותינו.מחכים לחזור בקרוב🫶
מרב מלחימרב מלחי
08:48 29 Jun 23
המיקום של המלון מצוין! ממש על הים. היחס של הצוות אדיב ומתחשב, החדר מול הים היה מושלם, מלון נקי ויפה. תודה!
Shoval DayaniShoval Dayani
12:44 21 Apr 23
ברצוני לציין את השירות והיחס האדיב של צוות פרימה הירקון, שבראשם עומד שהר שתמיד מקבל אותנו בחיוך ובסבר פנים יפות. מלון במיקום מצויין, ארוחת בוקר נהדרת ואווירה נעימה ומשפחתית.
Shosh KoppelShosh Koppel
13:04 11 Mar 23
רצינו להודות לצוות המלון פרימה בת"א על השהות הנפלאה.נהנינו מאד במלון מהיחס בקבלה של תומר שהיה אמפטי מנומס ומכבד ונתן לנו ממש הרגשה בייתית ונינוחה..באנו לסופש והוא דאג לכך שנוכל לפנות את החדר בשבת בערב במקום ב12.00 .בצהריים..גם רינה וגם קרים היו נעימים וחמודים ויכולנו לפנות אל כולם בכל עניין ודבר והכל התקבל ברוח טובה.המום המון תודה..זה ממש חא מובן מאליו.
js_loader

אטרקציות ופעילויות בסביבת בית מלון פרימה בתל אביב

הצוות המקצועי העומד לרשותכם בבית מלון פרימה בתל אביב ישמח לעזור לכם לתכנן יום של כיף בתל אביב. הצוות ישמח להמליץ על מוזיאונים, סיורים ואטרקציות נוספות המתאימות לזוגות ומשפחות.

מסעדת פרימה מלון תל אביב – להשקיף אל הים התיכון

מסעדת פרימה מלון תל אביב נוף מרהיב המשקיף אל חופי תל אביב המוזהבים ואל האופק הכחול של הים התיכון.

במסעדה תוכלו ליהנות מארוחת בוקר עשירה הכוללת סלטים, לחמים, חביתות, פירות וירקות ושתייה חמה וקלה. הארוחה מוגשת מדי יום בין השעות 6.30 בבוקר ועד 10.00 בבוקר. ארוחת הבוקר במסעדת פרימה מלון תל אביב הינה ארוחה כשרה חלבית (ללא השגחה).

מסעדה במלון פרימה תל אביב

איזה חדר כדאי לבחור בבית מלון פרימה תל אביב? 

בבית מלון פרימה תל אביב תוכלו לבחור מבין 6 סוגים של חדרים. כולם מעוצבים בעיצוב אורבני נעים ומאובזרים במערכת מיזוג אוויר, טלוויזיה עם 100 ערוצים, כספת, מכונת קפה, מייבש שיער, מיני מקרר ומקלחון.

בית מלון פרימה תל אביב חדרים

במלון פרימה תל אביב תמצאו 63 חדרים הנחלקים ל – 5 סוגים:

  1. חדר יחיד – 9 מ"ר, מתאים לאירוח יחיד. בחדר יש מיטה וחצי.
  2. חדר סופיריור – עד 19 מ"ר, מתאים לאירוח יחיד או זוג (ניתן לבקש מיטות נפרדות).
  3. חדר סופיריור עם כניסה לטרקלין העסקים – 19 מ"ר, מתאים לאירוח יחיד או זוג. לאורחי החדר תינתן כניסה חופשית לטרקלין העסקים.
  4. חדר דלקס עם נוף לים – עד 25 מ"ר, מתאים לאירוח של יחיד / זוג / זוג+ילד / זוג+2 ילדים / 3 אורחים.ות. אורחי החדר יהנו מפינת ישיבה נוחה ומרווחת הפונה אל הים התיכון וטיילת תל אביב. בחדר ישנה ספה נפתחת.
  5. חדר דלקס עם נוף לים עם כניסה לטרקלין העסקים – עד 25 מ"ר, מתאים לאירוח של  אורח יחיד / זוג / 3 אורחים.ות. אורחי החדר יהנו מפינת ישיבה נוחה ומרווחת הפונה אל הים התיכון וטיילת תל אביב. בחדר ישנה ספה נפתחת. לאורחי החדר תינתן כניסה חופשית לטרקלין העסקים.
מזמינים חופשה במלון פרימה תל אביב ?

איפה חונים כשבאים למלון פרימה ת"א?

בקרבת מלון פרימה ת"א תמצאו חניונים ציבוריים בתשלום. בנוסף, ניתן למצוא חנייה בתשלום ועל בסיס מקום פנוי ברחובות הסמוכים.

עדיין מתלבטים? הנה מלונות נוספים שאהבנו:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות