מלון PLAY מידטאון תל אביב

4.2/5
תוכן עניינים

מלון PLAY מידטאון תל אביב ממוקם ברחוב דרך מנחם בגין בתל אביב, מה שאומר שהוא קרוב במרחק נגיעה מכל מוקדי האטרקציות הכי שווים העיר. זהו מלון 4 כוכבים אינטימי, מיוחד בעיצובו ומודרני מאוד. הנה כל הפרטים שצריך על המלון – קראו כאן. 

מלון PLAY מידטאון תל אביב הוא מלון 4 כוכבים, הממוקם בלב ליבה של העיר תל אביב, מתחם מידטאון החדש. המיקום הל שהמלון הוא מעל כיכר שוקקת חיים, בה תמצאו מוקדי קולינריה ומוקדי תרבות מהאיכותיים ביותר בארץ. המלון מעוצב בסגנון מאוד ייחודי ואורבני, ואין ספק שהמלון הזה שונה מכל המלונות האחרים בתל אביב ובכלל בארץ. זהו מלון בסגנון אירופאי למטיילים אורבאניים, בו תמצאו את היתרונות הבאים:

  1. לוקיישן: המיקום של המלון מטריף, אורבני ומתאים לכל מי שרוצים חופשה תל אביבית אמיתית באמצע העיר.
  2. עיצוב: העיצוב של המלון שונה בתכליתו מעיצוביהם של מלונות אחרים. הוא מאוד צעיר בעיצובו, מיוחד, בוער וצבעוני. 
  3. אטרקציות: במלון תמצאו שלל פעילויות שונות, כמו למשל סדנאות, קולינריה, הופעות LIVE או אפילו פעילויות ספורט.
  4. חד"כ 7\24: מעבר לכך שחדר הכושר של המלון מצויד באבזור גבוה מאוד ברמתו, הוא גם פתוח 7\24 לשימוש החופשי של האורחים. 

מלון PLAY מידטאון תל אביב

חוות דעת על פליי מידטאון תל אביב

תוהים איך ארוחת הבוקר או החדרים במלון? זה הזמן לקרוא קצת המלצות, חוות דעת וביקורות אודות מלון PLAY מידטאון תל אביב:

play levontinplay levontin
15:15 01 Oct 23
Izik RonenIzik Ronen
11:09 30 Sep 23
מלון יפה ונקי. החדרים וחדרי הרחצה נוחים ומתקדמים. ארוחת בוקר טובה מאד. חבל רק שמכונת הקפה לא עובדת, למרות שכבר העירו להם בביקורות קודמות.
avi Ellenbergavi Ellenberg
06:58 30 Sep 23
הגענו לסופשבוע חג יום הולדת ברקע.לא הכרתי את הרשת והופתעתי לטובהוואוו החל מקבלת אישור ופרגון עלידימור (תודה רבה)החדר מעוצב להפליאהשרות מטעם העובדים שהיה אכפת להם שלא חסר לנו כלוםוארוחת בוקר טובה מאודנחזור שובחג שמח.
hadas Ben Haimhadas Ben Haim
19:44 26 Sep 23
מלון מקסים צוות אדיב ומיקום מעולה !מומלץ !
Yael KaminkerYael Kaminker
11:06 12 Aug 23
מלון מהמם התארחנו לסופ״ש שירות מושלם נתנו מעל ומעבר בילאל ודוד דאגו לכל מה שביקשנו ואפילו יותרמקווים לחזור בקרוב
אור שיריאור שירי
16:23 01 Jul 23
מלון חדש איכותי ומפתיע במחירים ביחס לתל אביב . היינו בחדר עם ג'קוזי בקומה 3 . מומלץ מאוד . חוויה ,קרוב להרבה מקומות ויחס מדהים. ארוחת בוקר מעולה . ציון מצויין
David ADavid A
01:37 07 Mar 23
התארחתי במלון מספר פעמים, כל ביקור היה מעולה. מהאירוח והשירות עד לארוחת הבוקר המגוונת, והעיצוב של החדרים spot on.תאורה חשוכה שזה כל הפואנטה במלון אז אין תלונות על זה בנוסף הקבלה נמצאת בתוך המתחם מול הזאפה, לתוהים. סה"כ אחלה מלון להעביר את הסופש עם חברים או משפחה הולך לחזור כל חודש ! תודה במיוחד למנהלת קבלה ולעובדות על השירות האדיב !!
js_loader

חדרי מלון PLAY מידטאון תל אביב

בעוד כי מלון PLAY מידטאון תל אביב מתגאה ברמת אירוח של 4 כוכבים, הוא כולל בתוכו לא פחות מאשר 112 חדרי אירוח אורבאניים בעיצובם ונוחים מאוד לאחר יום של שופינג ומוזיאונים בתל אביב. אותם 112 חדרים נחלקים ל-5 סוגים שונים, הנה הם לפניכם:

חדר פליי 

גודל החדר הוא כ-17 – 25 מ"ר, בו תמצאו מיטה זוגית, נוף אורבאני ומספיק ספייס עבור 2 מבוגרים (ניתן לבדוק לגבי אופציה של 2 + ילד). 

חדר לופט 

חדרי הלופט של המלון נעים בין גדלים של כ-25 – 40 מ"ר, כאשר אלו מעוצבים בסגנון ניו יורקי אמיתי. אם בא לכם חופשה אורבאנית, בחדרים אלו תמצאו קירות זכוכית ענקיים אשר מכניסים פנימה לחדר את כל הצבעוניות של ת"א. 

חדר גלריה 

חדרי הגלריה, כשמם כן הם, חדרים אשר כוללים גלריה בסגנון ניו יורקי כמו בסרטים הכי אמריקאיים. תוכלו למצוא כאן מרחב של כ- 25 – 40 מ"ר, קירות זכוכית גדולים ונוף אורבני משוגע בלתי נגמר. 

סוויטת גלריה

סוויטות הגלריה הן בגודל של כ-65 מ"ר, בהן תמצאו, בדומה לחדרים האחרים, קירות זכוכית גדולים אשר מחדירים פנימה את האנרגיה התל אביבית. 

חדר טרסה

חדרי הטרסה בגדלים של כ-19 – 40 מ"ר (הגודל תלוי בסוג החדר הספציפי), וחדרים אלו מושלמים עבור זוגות או משפחות צעירות עם ילד אחד או שניים. עם נוף אורבאני ואותם קירות זכוכית, האנרגיה של תל אביב חודרת עמוק לתוך החדר בכל שעה של היום (החלונות אטומים לרעש). 

חדרי מלון PLAY מידטאון תל אביב

מתקני מלון PLAY מידטאון תל אביב

רוצים לעשות ספורט? אפשרות ראשונה, לצאת לרוץ ברחובות תל אביב הצבעוניים. אופציה שנייה, מעבר לטרקלין ביזנס צבעוני ובועט בעיצוב שלו, מלון PLAY מידטאון תל אביב מציע גם את ZEUS HEALTH AND SPORT CLUB, וזוהי אחלה אופציה למי שמחפש מלון בת"א שבו אפשר גם להתאמן ולשמור על כושר במהלך החופשה.

המתחם הנ"ל הינו מתחם ספורט הממוקם במידטאון עצמו (מתחת למלון). אורחי המלון מקבלים 15% הנחה על טיפולים שונים, כאשר חדר הכושר עצמו פתוח 7\24 לאורך כל השבוע. כמו כן, הדובדבן שבקצפת הוא גג המלון, בו תמצאו בר קוקטיילים משובחים, המון אווירה ונוף אורבני משוגע על האזור.  

מתקני מלון PLAY מידטאון תל אביב

אוכל במלון PLAY מידטאון תל אביב

אין ספק, מסעדת הבר של מלון PLAY מידטאון תל אביב היא אחת מאותן מסעדות אשר מציעות חוויה קולינרית מיוחדת ומרתקת במינה. אם חיפשתם אוכל ים תיכוני או ישראלי קלאסי, זה פחות המקום לקבל אותו. אמנם יש כאן גם כמה מנות ישראליות טיפוסיות בארוחת הבוקר, אבל המוקד כאן הוא יותר על מאכלים בינלאומיים קלים. 

כמו כן, יש לכם טרקלין עסקים, מה שנקרא ביזנס לאונג' מאובזר למשעי ומצויד בתשתיות המחשוב הכי מתקדמות. טרקלין העסקים של מלון PLAY מידטאון תל אביב כולל בתוכו כורסאות מאוד נוחות הממוקמות ומשתרעות בתוך מרחב מעוצב בצורה יפהפייה. גם כאן, תוכלו להזמין מאכלים, משקאות וחטיפים מבר המסעדה של המלון. 

אוכל במלון PLAY מידטאון תל אביב

אולי יעניין אותך גם:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות