מלון רוטשילד 22 תל אביב

4.6/5
תוכן עניינים

בין אם מתחשקת לכם חופשה תל אביבית, או שמא אתם רוצים לטייל באזור המרכז ומבחינתכם ת"א היא נקודת יציאה טובה לטיולים אלו, מלון רוטשילד 22 תל אביב יספק לכם את החוויה התל אביבית הנכונה. זהו מלון בוטיק הכולל מספר חדרים יחסית מצומצם, אבל כל חדר כאן איכותי ברמותיו הגבוהות.

תל אביב קוראת לכם לנפוש בה לאיזה סופ"ש או חמשוש? אם עד היום לא יצא לכם לשמוע על מלון רוטשילד 22 תל אביב, מדובר במלון בוטיק אשר ממוקם באחד מהרחובות התוססים ביותר, מלאי החיים והצבעוניים בכל תל אביב. במרחק של כמה דקות הליכה מפלורנטין (עוד שכונה מומלצת מאוד לביקור), מלון רוטשילד 22 תל אביב הינו מלון 4 כוכבים אשר ממוקם בשדרת רוטשילד – השדרה הכי חיה וצבעונית בת"א. בתוך כך, חלק מיתרונות המלון, מלבד הלוקיישן הלוהט שלו, הם היתרונות הבאים:

  • בוטיק: למרות שהוא ממוקם בשדרה סואנת, חיה וצבעונית, המלון מציע אווירת בוטיק רגועה ומושלמת.
  • סידורים להגעה מוקדמת או עזיבה מאוחרת: במלון קיימות מלתחות מאובזרות במקרים בהם אורחים מגיעים לפני צ'ק אין, או עוזבים לאחר צ'ק אין (כולל שמירת מזוודות) וזה יתרון של מלון זה על פני לא מעט בתי מלון באזור המרכז.
  • עיצוב: עיצוב המלון אקסקלוסיבי וניתן לראות את ההקפדה על הפרטים הקטנים בכל פינה שלו.
  • נוף אורבני: רוב החדרים מציעים נוף אורבני מהמם של תל אביב, כולל פינות ועמדות ישיבה ו\או פינות עבודה הצופות לאותה אורבניקה תל אביבית.

מלון רוטשילד 22 תל אביב

מה מייחד את מלון רוטשילד 22 תל אביב?

המלון הינו מלון חדש אשר מצליח להשתלב ולהיטמע בצורה מושלמת בין הנופים האורבניים של שדרת רוטשילד בתל אביב, כאשר סביבתו הקרובה של המלון היא דווקא פסטורלית ושקטה. מצד אחד, יש לכם את כל הצבעים והרעש של תל אביב, אבל מצד שני, יש לכם שלווה ורוגע במתחם המלון עצמו.

המלון ממוקם בסמוך לבית בכר, שזהו מבנה קסום אשר נבנה בראשית המאה הקודמת. מבנה זה זכה, במהלך השנים ובאמצעות פרויקטים נרחבים, לשימור פשוט מרהיב ביופיו. עם עיצוב פנים מרהיב, סביבה פסטורלית ושדרת רחוב מקסימה בצידי המבנה, התוצאה היא – חוויית נופש בוטיק שאין דומה לה.

מזמינים חופשה במלון רוטשילד 22 תל אביב?

חדרי מלון רוטשילד 22 ת"א

חדרי מלון רוטשילד 22 ת"א כוללים 6 סוגים שונים, כאשר חלק מהחדרים זוכים לנוף לשדרה או לנוף אורבני. בעוד שחדרי הבוטיק כוללים פינת עבודה, מכונת קפה, מיטה זוגית, חלוקי רחצה ועוד, גם חדרי הדלקס כוללים אבזור כמעט זהה. כמו כן, ניתן להנות מנוף אורבני בחדרי ה-אקזקיוטיב הכוללים בחלק מהמקרים 2 מיטות נפרדות (יש לתאם מראש).

כלל החדרים במלון מצוידים ומאובזרים בכל מה שנופש אורבני מצריך, כולל WIFI חינם, פינות עבודה, כספות, מייבשי שיער ומוצרי טיפוח, משקל דיגיטלי, חלוקי רחצה, נעלי בית ועוד. ולבסוף, ניתן גם להזמין את חדר ה-"קלאב" אשר משקיף חלקית לים.

חדרי מלון רוטשילד 22 תל אביב

רוטשילד 22 תל אביב – חוות דעת וביקורות

בכל פעם שנרצה להזמין מלון טוב בארץ, נתחיל מחיפוש אחר ביקורות והמלצות. הצוות של הוטליה ריכז לכם מספר המלצות, ביקורות וחוות דעת על בית מלון רוטשילד 22 תל אביב:

ברוך שפיראברוך שפירא
15:40 30 Sep 23
התאכסנו במלון בסופ״ש האחרון 29-30.9.23 המלון ממקום במקום מרכזי מאד השירות והניקיון מעולים ארוחת הבקר מאד מכבדת ומכובדת ומפנקת במיוחד השירות של צוות הבנות שקיבל אותונו בחדר האוכל עם חיוך גדול ושירות עשר מכל הלבברוך וליאנה
אהרון שצקיןאהרון שצקין
14:47 28 Sep 23
המלון ממוקם נהדר סביבה אורבנית שוקקת חיים ותנועה. עיר לחא הפסקה כח הלילה כולל רעשים עד קומה שישית.החדר קומפקטי ונעים. הנוף על כל תל אביב. ארוחת בוקר טובה מאוד טעימה. אין חביתות! השולחנות בחדר האוכל מינאטוריים ואין פינוי מספק. אבל יש שירות . בקבלה יש שירות מעולה קבלה מהירה ויעילה ומעלית מתוחכמת. ניקיון טוב.יש מכונת אספרסו. טרקלין מפנק יחסית וצופה לעיר עד היםבחרנו במלון ליום הולדת ולחגוג במסעדות קרובותמי שרוצה חופשה אורבנית מומלץ.
המלון עם השירות הכי טוב בתל אביב.מעבר לזה- החדרים נקיים, ארוחת הבוקר מצויינת, מיקום מרכזי וצוות שירותי.זו לא הפעם הראשונה (ובטח לא האחרונה)שלנו במלון ותמיד הוא עונה על הציפיות ומעבר לכך.תודה מיוחדת לבחור הנחמד בקבלה שדאג לנו לחניה- זה לא מובן מאליו!תודהיאיר ואורטל זרגרני
eyal alimaneyal aliman
13:18 27 Aug 23
חזרנו מחופשה חלומית ברוטשילד 22.השירות בקבלה היה מושלם, הכל בחיוך וברוחב לב (יערה המקסימה) האוכל היה מצוין. פשוט כיף של מקום במיקום פגז!ממליץ מאוד לשלב את הטרקלין שלהם, אוכל ושתיה חופשי מול הנוף הפתוח של ת"א, שווה כל שקל
ענת שמעוניענת שמעוני
09:45 02 Aug 23
אנו מרבים להתארח במלון וזו תמיד חוויה מדהימה .חן מהקבלה,אלכס ובכלל כל הצוות תמיד מאירי פנים, מושיטי עזרה בכל דבר, נענים לכל בקשה בכל עת. הטרקלין בקומה 10 הוא ,ארוחת בוקר עם שפע של אוכל טעים, אווירה טובה ובכלל אנרגיה טובה וים של אהבה.תודה על חופשה מושלמתנעים בהחחט צ'ופר
js_loader

המתקני ושירותי מלון רוטשילד 22 תל אביב

למרות היותו מלון בוטיק שנחשב יחסית קטן בגודלו ובהשוואה ללא מעט מלונות בתל אביב, מלון רוטשילד 22 מציע הרבה שירותים ומתקני נופש שונים. למשל, תמצאו בו את ה-SUPREME ROOM, שזהו מגה בר יין חדש בעיצוב והשראה מקסיקנית.

מעבר לבר לוהט אשר מארח מעת לעת גם סלבריטאים, תמצאו גם את ה-BACHAR ספא, שזהו מתחם אשר ממוקם בכר האוס הצמוד. כמו כן, מלון רוטשילד 22 תל אביב מציע גם מגוון של חדרי ישיבות עבור אנשי עסקים (ממוקמים קומה אחת מעל המלון).

מתקני ושירותי מלון רוטשילד 22 תל אביב

אוכל במלון רוטשילד 22 תל אביב

במלון רוטשילד 22 תל אביב לא תוכלו למצוא מסעדה גדולה כמו במלונות אחרים, אבל כן תוכלו ליהנות מארוחות בוקר ישראליות ומפנקות בגלריה של המלון. גלריית המלון משקיפה על נוף מרהיב במיוחד של העיר, כאשר ארוחות הבוקר מוגשות בנפרד מהבר הנקרא SUPREME ROOM.

אם אתם מעוניינים לאכול מטעמים מקסיקניים ב-SUPREME ROOM, כדאי לדעת שאורחי מלון רוטשילד 22 תל אביב נהנים מ-10% הנחה בבר זה. כמו כן, זכרו שאתם נמצאים במרכז של המרכז, מה שאומר שאתם מוקפים בהמון מסעדות, בתי קפה וברים שונים הממוקמים לאורך שדרת רוטשילד. אם תרגישו רעבים באמצע הלילה או במהלך היום, תצטרכו רק "לזרוק מטבע" לכל כיוון ולצעוד דקה וחצי לאיזו מסעדה טובה.

אוכל במלון רוטשילד 22 תל אביב

 

מלונות נוספים בעיר תל אביב והסביבה:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות