מלון קוקו תל אביב

4.5/5
תוכן עניינים

מחפשים מלון בוטיקי ויפה עם אווירה אורבנית? חשוב לכם שהמיקום יהיה מרכזי ובמרכז העניינים? הכירו את מלון קוקו תל אביב וקבלו מידע על הספא, החדרים ומתקני המלון.

מה יש לעשות במלון קוקו תל אביב?

במלון המיוחד תוכלו לבצע טיפולים בספא, להשכיר אופניים ולטייל ברחבי העיר תל אביב וגם להיעזר בצוות המלון על מנת לארגן טיולים קבוצתיים או פרטיים במגוון שפות. בפתח המלון תמצאו גם בר מסעדה העונה לשם קפה קוקו וזוכה לתשבוחות רבות.

מלון קוקו תל אביב

כדאי גם לזכור כי המיקום המרכזי של המלון (ברחוב דיזיניגוף) מאפשר לבלות בכל רחבי העיר וזה כולל בחופיה של העיר תל אביב, במסעדות, בתי קפה וברים, מרכזי קניות וחנויות ועוד. אם אתם מחפשים מלונות נוספים בתל אביב עם מיקום מעולה, תוכלו לקרוא בהרחבה גם על מלון NYX תל אביב אשר נמצא בסמוך לשדרות רוטשילד ומוקדי בילוי נוספים.

ספא מלון קוקו תל אביב

אורחי מלון קוקו תל אביב מוזמנים להגיע אל מתחם הספא של סאם אנד בלונדי הנמצא ברחוב שינקין 20. במתחם הספא, תוכלו להזמין מגוון רחב של טיפולים כגון עיסוי שוודי או משולב, עיסוי עם אבנים חמות, עיסוי רקמות עמוק ועוד. ניתן גם להזמין טיפול ספא זוגי אשר מתבצע בחדר זוגי עם מטפל ומטפלת, טיפולים לנשים בהריון, ועוד.

מחיר לטיפול ליחיד נע עומד על 340 ש"ח ו-530 ש"ח לטיפול זוגי. מחירים אלו אינם כוללים את העיסוי באבנים חמות שמחירו יקר יותר: 400 ש"ח ליחיד / 650 ש"ח לזוג. המחירים של הטיפולים כוללים מע"מ ומשך כל טיפול הוא 45 דקות. חשוב לציין שבמידה ואתם אורחים של המלון, תוכלו לקבל הנחה של 10% על הטיפולים השונים.

ספא מלון קוקו

ארוחת בוקר בקפה קוקו

בפתחו של מלון קוקו בתל אביב, תמצאו את בר המסעדה "קפה קוקו", בוא ניתן לשבת ולאכול ארוחת בוקר וגם בראנץ' או ארוחת ערב טעימה.

מלון בוטיק קוקו תל אביב – סוגי חדרים:

כמו לפני כל בחירה של מלון בתל אביב, כדאי לקרוא מעט על סוגי החדרים. בבית מלון קוקו תל אביב ישנם 5 סוגים שונים של חדרים:

  • חדר קלאסיק: גודלו הוא 16 מ"ר והוא מתאים מאוד לזוג. יש בו טלוויזיה, אינטרנט אלחוטי, מיני מקרר, מיטת קווין הניתנת להפרדה, מייבש שיער וכמובן מיזוג אוויר.
  • חדר קלאסיק פלוס: חדר מעט גדול יותר מהחדר הקודם וגודלו הוא 18 מ"ר. בחדר זה תמצאו גם מרפסת. גם חדר קלאסיק פלוס מכיל טלוויזיה, מייבש שיער, אינטרנט אלחוטי, מיני מקרר ועוד.
  • חדר סופריור: גודלו הוא 20 מ"ר וגם בו יש מרפסת (ואפילו נדנדה) אינטרנט וטלוויזיה, מייבש שיער, מיני מקרר ומיזוג אוויר.
  • סוויטת סטודיו: מתאים לזוג + ילד או ל-3 מבוגרים. בחדר זה יש 2 מרפסות וגודלו של החדר הוא 30 מ"ר. כמו כן, בחדר יש מכונת נספרסו, לצד שאר האביזרים שקיימים גם בחדרים האחרים.
  • חדר סופיריור לבעלי קשיי ניידות: חדר עם גישה המתאים לבעלי קשיי ניידות. מתאים ל-2 אנשים ומכיל גם מרפסת.

ביקורת על מלון קוקו תל אביב

לפני שמזמינים בית מלון במרכז, חשוב לקרוא עליו ביקורות. רוב האורחים שביקרו במקום, אהבו מאוד את ארוחת הבוקר הטעימה, העיצוב החדשני, המיקום המרכזי של המלון והנוחות של המיטה והכריות. לעומת זאת, חלק מהביקורות השליליות על המלון היו על כך שמכונת הקפה הייתה לא הייתה תקינה במקרים מסוימים ועל כך שיש תור ארוך כאשר מחכים לארוחת הבוקר.

תהילה לאודרתהילה לאודר
11:35 19 Sep 23
אריה היקר קיבל את פנינו כל כך יפה, עזר לנו אישית, עם חיוך על אף הלחצים שהפגנו. Definitely we will come backAnd u Aryee you r the best! God bless ya
רודד רומררודד רומר
06:43 08 Sep 23
זו הפעם השניה שאנחנו מתארחים במלון, המלון מעוצב בשובבות שיקי ומעניין. פקידי הקבלה מקסימים, המלון נקי ומתוחזק, החדרים נוחים מאוד ונעימים.המיקום מצויין, 3 דקות מהסנטר.ארוחת הבוקר מוגשת במסעדה שבחזית המלון, אוכל טעים. ההסדר כולל מנה עיקרית, קפה ושתיה.חנייה זו בעיה בתל אביב ובאזור המלון בפרט, ניתן לחנות בדיזינגוף סנטר (בתשלום).אם בא לכם מלון שונה זה בהחלט מלון מומלץ.
Eduard ChernyavskyEduard Chernyavsky
09:20 29 Aug 23
מלון בוטיק קטן וחמוד מאוד. שירות מעולה חדרים נקיים ומסודרים אבל ממש קטנים. ארוחת בוקר בקפה קוקו טעים מאוד (מנות לא גדולות). למלון אין חניון אז לא ממש מומלץ להגיע ברכב. יש הסדר עם חניון בדיזנגוף סנטר כמובן בתשלום של 75₪ ליממה. הליכה של כמה דקות מהמלון.
Moti HadarMoti Hadar
10:29 21 Aug 23
מלון בוטיק בלב תל אביב, צמוד לדיזינגוף סנטר. חדרים מרווחים עם מרפסות חמודות, צוות צעיר ומסביר פנים וקפה מצוין בלובי.צ'ק אין החל מ 15:00, צ'ק אאוט עד 11:00.ארוחת בוקר מעולה(!!!) ב"קפה קוקו" הצמוד למלון.יש הסדר חניה עם חניון דיזינגוף סנטר התחתון, אבל הסידור הזה די מגוחך. לפי הסידור עם המלון, חניה יומית תעלה 75 שח, במקום 85 שח שזה תעריף החניון. אנחנו לא טרחנו לנצל הטבה זאת של המלון.
עינת אופירעינת אופיר
11:46 24 Jul 23
מלון נעים בלב דיזינגוףחדרים נוחיםשירות מצוין במיוחד משירה המקסימה שעשתה מעל ומעבר על מנת להנעים את השהותארוחת בוקר טעימה במסעדהשתיה חמה בלובי חופשי וממתקים מגומיללא ספק נחזור שובתודה לכם!
js_loader

ביקורת על מלון קוקו תל אביב

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות