מלון סנטר שיק

4.7/5
תוכן עניינים

מלון סנטר שיק נמצא ברחוב זמנהוף 2 בתל אביב ומונה כ-54 חדרי אירוח נעימים ומעוצבים בקווים תל אביביים מודרניים. אם אתם מחפשים מקום לשים בו את הראש ולא בהכרח מחפשים להתפנק על מלון יוקרתי בתל אביב, זה המקום להגיע אליו – קראו כאן את המידע המלא על המלון. 

קצת על בית מלון סנטר שיק תל-אביב

בית מלון סנטר שיק תל-אביב צופה ישירות על כיכר דיזנגוף, מה שהופך את המלון לאחד מהמלונות הכי מרכזיים בתל אביב. מקום האירוח, מלון סנטר שיק, הוא אמנם מלון 3 כוכבים בתל אביב, אבל מדובר במלון בוטיק מרכזי המותאם מאוד לחופשה בתקציב ידידותי. הנה כמה מהיתרונות של מלון סנטר שיק:

  • המלון שופץ בשנת 2011, והוא כיום מעוצב בצורות מוקפדות ואפילו הומוריסטיות (במלון יש ציורים הומוריסטיים המתבדחים על דמויות פוליטיות).
  • הלוקיישן של מלון סנטר שיק הוא ה-דבר! אתם נמצאים 15 דקות מחוף הים וממש מעל כל מוקדי הבילוי במרכז העיר וזה כמובן יתרון משמעותי לכל מי שמחפש בתי מלון בעיר ת"א.
  • ארוחת הבוקר עשירה ומגוונת, אך יש לקחת בחשבון שהיא מוגשת במלון הצמוד (נרחיב על כך בהמשך).

מלון סנטר שיק

חדרי מלון סנטר שיק בתל אביב

לגבי חדרי מלון סנטר שיק בתל אביב, ישנם כ-54 חדרים אשר מתהדרים בעיצוב תל אביבי מאוד שיקי ומודרני. אלו הם סוגי החדרים בבית המלון:

חדרי באדג'ט: חדרים אלו בגודל של כ-12 מ"ר, והם מותאמים לא רק עבור חופשה אורבאנית, אלא גם למגורים זמניים בתל אביב. חדר הרחצה כמובן פרטי, יש שולחן עבודה ואפילו מוצרי טיפוח בחינם.

חדר טווין זוגי: חדר זה מציע מרחב די נדיב של כ-15 מ"ר, בו תמצאו פינת קפה ותה, שולחן עבודה קטן ללפטופיסטים, כספת ואפילו מכונת קפה קטנה. חדר זה מציע נוף עירוני (רוב החדרים הזוגיים פונים לכיכר דיזנגוף).

חדרים עם מרפסת: אלו הם חדרים זוגיים בגודל של כ-15 מ"ר, ובהם אתם תמצאו מרפסת קטנה הצופה אל הנוף האורבאני בתל אביב. גם כאן תוכלו ליהנות ממכונת קפה, מוצר4י טיפוח בחינם ועוד.

חדרי מלון סנטר שיק בתל אביב

מתבלבלים עם כל הנתונים? עשינו לכם קצת סדר בטבלה הבאה:

שם החדר גודל החדר מיועד ל
חדר סטנדרט 13 מ"ר עד 2 אנשים בחדר
חדר עם מרפסת 14 מ"ר עד 2 אנשים בחדר
חדר ג'וניור סוויט 20 מ"ר עד 3 אנשים בחדר

 

חוות דעת, המלצות וביקורות על סנטר שיק

הצוות של הוטליה ריכז בעבורכם ביקורות, חוות דעת והמלצות על מלון סנטר שיק וזאת על מנת שתוכלו להבין טוב יותר את חווית האירוח מאורחים אשר ביקרו בו בתקופה האחרונה:

Kinga HantosKinga Hantos
06:10 06 Oct 23
👍👍👍..במילה אחת... ללא רבב!!!👍👍👍
שלום שלוםשלום שלום
02:29 06 Oct 23
החופשה הכי טובה שהייתה לי אי פעם, העובדים מדהימים אחד אחד, המיקום מושלם, המחיר מפתיע ביותר, האווירה מהממת, האוכל טעים, אני אשכרה אהבתי הכל זה מטורף!
עדי כשרעדי כשר
05:31 03 Oct 23
היה לנו את הזמן הטוב ביותר במלון הזה הודות למיקום הנהדר והשירות הנפלא.
ziva mendelziva mendel
17:08 01 Oct 23
JagusJagus
19:44 30 Sep 23
ilana zlatenilana zlaten
06:48 23 Sep 23
מתארחת כבר פעם שניה.מלון נקי מאוד, מתחת למלון יש את כל החנויות והמסעדות. החדר מאובזר יש שתיה קלה במיני בר כלול, פינקו ביין לכבוד יום נשואין צוות שירותי ואדיב.הדבר היחיד שאפשר לשקול לשנות את הצקאוט ל12:00 ולא ל11:00.ביקשתי מהקבלה והסכימו עד 11:30.מלון מצוין!
Arieh & Noa BergerArieh & Noa Berger
08:19 21 Sep 23
מלון טוב מאד, במחיר סביר מאד, במיקום מעולה. השירות של כל אנשי הצוות הוא נעים וידידותי. החדרים קטנים אך יפים ונעימים מאד. יש בחדר המון "פינוקים" - מכונת קפה, שתיה קלה. ארוחת הבוקר (שניתנת במלון "סינמה" הצמוד) טובה מאד!תמורה מלאה פלוס עבור התשלום. מומלץ מאד!
המלון מומלץ ביותר!! נמצא מרכז הבילויים של תל אביב ,המלון נקי מאוד עם יופי מיוחד וניחוח נעים המשרה חווייה מעולה!! צוות המלון אדיב מאוד!! קיבלנו מענה מהיר ואדיב לכל בקשותינו . ארוחות הבוקר שהיו במלון סינמה הסמוך (שייך לרשת מלונות אטלאס הטובה) היו גם מצויינות כולל השירות המצויין של הצוות . תודה רבה לכל צוות המלון על האירוח המקסים!! גורי והרמינה גלבוע
רחל טלרחל טל
05:43 18 Aug 23
מלון יפה מאד, מיקום מצוין בלב ככר דיזנגוף. החדרים מאד קטנים כך שמתאים באמת למי שרוצה להסתובב במהלך היום ולחזור לישון. כן יש פינות ישיבה נחמדות ואפילו סלון מרווח למי שרוצה לנוח במלון ויהיה לו צפוף בחדר. ארוחת בוקר במלון הסמוך (סינמה) מוצלחת וטעימה. אהבתי מאד את המקלחת. למרות שבככר באופן מפתיע מאד שקט ולא שומעים בלילה רעש מבחוץ כן שומעים רעש מבפנים. אין בידוד לרעש, ולכן שומעים את הנעשה במסדרון ובחדרים ליד ועבודות הניקיון החלו בבוקר בשעה 7:20. בהחלט מוקדם מאד ולא נעים. רק עצה ממני - אל תתלוננו על זה כי זה לא יעזור. ובמיוחד לא בפני מנהל המלון. אני "זומנתי" לשיחה איתו. לא ארחיב כאן לגביה רק אמליץ שתחסכו אותה לעצמם.
Adam AbueedAdam Abueed
17:15 22 Jul 23
מלון יפה מעוצב יפה מודרני עם עתיק יחד יוצא מדהים, כניסה עד החדר מאוד יפה חוזרים בזמן אחורה ולעתיד באותו זמן , מאוד נקי , יחס טוב מאוד שירות 5 כוכבים מקבלה עד יציאה ,היה לנו בעיה אחת בערב המים במקלחת יוצאת בצבע צהוב מלוכלך עם חול , פנינו לקבלה לצערנו לא היה מה לעושת יום שישי בערב מלון תפוס מלא אין חדרים לעבור , ולא במלון ממול ששיך לאותה רשת , מנהלת קבלה החזירה לנו 50% מתשלום החדר על התקלה של המים .חוץ מי זה מאוד נהנינו במקום קרוב לכל פינה שרצינו ללכת מסעדות בתי קפה .מחיר לכל כיס לא יקר בכלל לסופשבוע רומנטי בתל אביב לזוג , רשת אטלס עונה לכולם במחירים וגם שווה כל שקל המלון מבחינת עיצוב , ניקיון , מיקום , שירות 👌👌👌
js_loader

מתקני ושירותי בית מלון סנטר שיק תל-אביב

אם אתם בקטע של להסתובב בעיר וליהנות ממה שיש לה להציע, בית מלון סנטר שיק תל-אביב מציע שירות השכרת אופניים. יש לציין, השירות הוא על בסיס אופניים פנויים, אבל גם אם נלקחים כל האופניים במלון, עדיין יש שירותי השכרת אופניים הפזורים בתל אביב (האופניים הירוקים). כמו כן, בית מלון סנטר שיק תל-אביב כולל גם את השירותים והמתקנים הבאים:

  • דלפק קבלה אשר פעיל תמיד 7\24.
  • טרסה גדולה השייכת למלון וניתן להשקיף ממנה לכל מרכז תל אביב.
  • שירותי הסעות נתב"ג בתוספת תשלום.
  • שירותי כביסה בעלות נוספת.
  • אינטרנט מהיר בכל רחבי מלון סנטר שיק.
  • כספת בהשגחת המלון שניתן להפקיד בה ציוד מסוגים שונים.
  • שירותים עסקיים הכוללים פקס, צילום מסמכים ועוד.

מתקני ושירותי בית מלון סנטר שיק תל-אביב

מזמינים חופשה במלון סנטר שיק?

אוכל בבית מלון סנטר שיק

אי אפשר לדבר על חוות דעת במלון סנטר שיק מבלי לדבר על אוכל במלון, ככה שכבר עכשיו נדגיש – במלון זה לא קיימת מסעדה או בית קפה. במקום מסעדה מלון מסורתית, תמצאו את ארוחת הבוקר שלכם במלון הצמוד למלון סנטר שיק בתל אביב. המלון הצמוד נמצא ממש מעבר לכביש, מה שיצריך ממכם הליכה של 10 – 15 מטרים במקסימום.

אוכל בבית מלון סנטר שיק

אם אתם מעדיפים לקחת את עצמכם החוצה לאכול, בהחלט מומלץ! תוכלו למצוא המוני בתי קפה, מסעדות וכל מה שרק בא לכם במרחק פסיעה מהמלון. בסופו של דבר, מדובר במרכז תל אביב.

צפו בסרטון הרשמי של המלון

למידע על מלונות בוטיק נוספים בעיר:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות