מלון סי נט תל אביב

3.5/5
תוכן עניינים

בין אם תקראו לו סי נט תל אביב או מלון בוטיק סי נט תל אביב, מלון זה הוא אחד מבתי המלון האורבניים הנחשבים בעיר. רגע לפני חופשה תל אביבית, ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת על בית מלון סי נט ת"א – קראו כאן. 

ראשית, אם אתם מכירים את המשפט "יש יפות ממנה אבל אין יפות כמוה", המשפט הזה מתאר בצורה מושלמת את בית מלון סי נט תל אביב. זהו מלון ברמת אירוח של 3 כוכבים אשר כולל 70 חדרים בסגנונות ועיצובים שונים. בעוד שהמלון אינו נמנה בין בתי המלון הכי יוקרתיים בתל אביב, הוא עדיין מציע כמה יתרונות חשובים:

  1. לוקיישן: המלון ממוקם בין רחוב הירקון לרחוב בן יהודה, מה שאומר שאתם תהיו ממוקמים כמה מטרים מחוף הים ולמגוון ענק של אטרקציות תל אביביות, מסעדות ובתי קפה ועוד.
  2. מחירים: המחירים במלון סינט תל אביב נוחים ואטרקטיביים למדי בכל ימות השנה, וניתן להזמין כאן חדר מפנק בעלויות ידידותיות מאוד לכיס.
  3. עיצוב: כשאנשים שומעים על מלונות 3 כוכבים, הם מיד מדמיינים מבנה נטוש. בשונה לגמרי מהתחזיות הדמיוניות שרצות לרובנו בראש, בית מלון סי נט תל אביב מציע עיצוב מאוד אלגנטי, אורבאני וכזה שמתלבש בצורה מושלמת בנוף התל אביבי.
  4. VIEW: מה יותר מושלם מאשר נופים וסביבה של חופי ים? זה בדיוק מה שמציע מלון בוטיק סי נט תל אביב.

מלון סי נט תל אביב

מלון סינט תל אביב – המלצות, חוות דעת וביקורות

אחד הדברים החשובים שעלינו לבדוק לפני הזמנת מלון הוא הביקורות וההמלצות עליו. הצוות של הוטליה עוזר לכם להבין מה חושבים האורחים אשר ביקרו במלון סי נט תל אביב במהלך התקופה האחרונה. להלן כמה ביקורות, המלצות וחוות דעת על מלון זה:

rami habibirami habibi
06:19 28 Sep 23
מיקום מנצח, אחלה צוות,תמורה לכסף . ארוחת בוקר בסגנון בופה.החדר נקי ומתוחזק .ביקשנו להאריך השהייה בשעתיים וניראה ששמחו להיעתר לבקשה והכל עם חיוך. בהחלט ממליץ
Omry JacobsonOmry Jacobson
10:34 04 Jul 23
מלון 3 כוכבים נחמד ברחוב צדדי.יתרונות: קרוב מאוד(200 מטר הליכה) לים, אפשרות להחנות את הרכב בחניית המלון(בתוספת תשלום),חסרונות : אומנם החדרים בגודל טוב אבל לא כולם אוהבים חדרי מחקלחת/שירותים שקופים למחצה.חדר האוכל *אינו נגיש* ונמצא בקומת המרתף.
Eti AvigdorEti Avigdor
16:42 31 Mar 23
המלון פשוט ממוקם במקום מרכזי ומעולה פקידת הקבלה שלצערי שכחתי לשאול לשמה מקסימה חייכנית ואדיבה וסייעה לנו בכל הנחוץ מנהל המלון אדיב נשמח לחזור לשהות נוספת
js_loader

סוגי החדרים במלון סינט תל אביב

בבית מלון סי נט תל אביב תמצאו לא פחות מאשר 70 חדרי אירוח, כאשר רוב החדרים הם בגדלים של כ-12 – 20 מ"ר ומעלה. כמו כן, במלון קיימים גם חדרי אירוח מעוצבים אשר מותאמים לאנשים בעלי מוגבלויות תנועה וכן נכים, מה שאנו לא תמיד רואים (לצערנו) בכל המלונות בתל אביב. במלון קיימים 3 סוגי חדרים עיקריים, זהו הפירוט לגביהם:

  • חדרי סטנדרט: חדרים אלו בגודל כ-12 מ"ר, בהם תוכלו למצוא מזגן ומייבש שיער, מיני בר בתשלום נוסף, כספת, אינטרנט חינם וכמובן פינת קפה ותה. 
  • חדרי סופריור: חדרים אלו בגודל של כ-17 מ"ר, בהם תוכלו למצוא את כלל הציוד הקיים בחדרי הסטנדרט וכן מיטה זוגית או מיטות נפרדות. 
  • חדרי דלקס: חדרי הדלק ממוקמים בקומה החמישית של בית המלון, בהם תמצאו עיצוב אלגנטי במיוחד, טלוויזיה בכבלים וערוצי לוויין, סידורי שינה נוספים ועוד. 

סוגי החדרים במלון סינט תל אביב

מתבלבלים עם כל הנתונים? עשינו לכם קצת סדר בטבלה הבאה:

שם החדר גודל החדר מיועד ל
חדר סטנדרט 13 מ"ר עד זוג
חדר סופריור 17 מ"ר עד זוג
חדר דלקס 13 מ"ר עד זוג
מזמינים חופשה במלון סי נט תל אביב?

מתקני ושירותי מלון בוטיק סי נט תל אביב

טרקלין ישיבות 

הטרקלין העסקי של מלון בוטיק סי נט תל אביב כולל מספיק מקום עבור כ-35 – 40 אנשים, בו תמצאו את כל האבזור הנדרש לכם כדי לקיים ישיבה עסקית או פגישה מקצועית.

בר המלון

בר המלון של בית מלון סי נט תל אביב מאפשר לכם לקחת הפסקה לרגע מהכול, לשתות משהו חם או חריף ולהנות מהאווירה הרגועה באמצע העיר. כאשר בחוץ כולם רצים על החוף ומשתוללים בכבישים, בר המלון מהווה את הפינה המושלמת לרגיעה קטנה לפני שיוצאים לכבוש את העיר.

חניה במלון סי נט ת"א

כידוע, נושא החנייה הוא עניין כאוב מאוד, מכיוון שתל אביב מתאפיינת אמנם בלא מעט דברים, אבל היא לא מתאפיינת בחנייה חופשית. לכן, מלון סי נט ת"א מציע לאורחיו להחנות את הרכב בחניון הצמוד בבית האופרה. התשלום עבור החנייה משולם במלון לפי עלות של כ-70 – 80 ₪ ליום.

מתקני ושירותי מלון בוטיק סי נט תל אביב

אוכל במלון בוטיק סי נט תל אביב

מה יותר חשוב מאשר אוכל, כאשר יוצאים לחופשה? ובכן, כאן התמזל מזלכם. באופן כללי, אזור המלון גדוש, רווי ועמוס במסעדות מכל טוב ובכל סוגי הבישולים. תוכלו לחוות את תל אביב במיטבה הקולינארי, לרבות סיורי אוכל קולינריים בסביבת פלורנטין, נווה צדק, מרכז תל אביב, שדרות רוטשילד ועוד.

במלון עצמו, תמצאו חדר אוכל אשר ממוקם בקומה מינוס 1. האוכל המוגש במלון הינו יחסית פשוט, אך משביע ובהחלט יכול לספק את מי שאינם חובבי קולינריה. אם בא לכם להתפנק על מטעמים מקומיים, צריך פשוט לפסוע החוצה ולמצוא עשרות עד מאות מסעדות מעולות בכל ס"מ רבוע. חופשה נעימה שתהיה, ובתיאבון!

אוכל במלון בוטיק סי נט תל אביב

 

אולי יעניין אותך גם:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות