מלון סינמה

4.6/5
תוכן עניינים

עם 82 חדרים ורמת אירוח שאמנם מוגדרת 4 כוכבים אבל מרגישה 5 כוכבים, מלון סינמה הוא בית מלון תל אביבי ויוקרתי אשר ממוקם במבנה ייחודי מאוד. רגע לפני שאתם מגיעים תל אביבה, הנה מה שצריך לדעת על בית מלון סינמה בדיזנגוף – קראו כאן. 

קצת על בית מלון סינמה בדיזנגוף

בעבר, המבנה של מלון סינמה היווה את אחד מבתי הקולנוע הידועים באזור דיזנגוף. במרוצת השנים אותו בית קולנוע עבר הסבה משמעותית ושיפוצים קומפלט בכדי להביא אותו למה שהוא כיום – מבנה באוהאוס יפהפה ומרשים השוכן ממול כיכר דיזנגוף. במרחק 4.5 דקות הליכה מבית המלון תוכלו למצוא את האטרקציות והמקומות הבאים:

  • תיאטרון בית ליסין הוא אטרקציה נהדרת עבור מי שמחפשים קצת תרבות והצגות טובות.
  • חוף פרישמן ידוע כאחד החופים הפופולאריים ביותר, והוא נמצא במרחק של פחות מקילומטר מהמלון.
  • נמל תל אביב הצבעוני והתוסס נמצא במרחק של כ-10 דקות הליכה מבית המלון, בו תמצאו את הבריזה של המזח, פאבים, מסעדות טובות ועוד.

מלון סינמה

סוגי חדרים במלון סינמה תל אביב 

רגע לפני שנרחיב על סוגי חדרים במלון סינמה תל אביב, נציין שכל החדרים כוללים את האבזור האופייני למלונות 4 כוכבים: Wi-Fi, טלוויזיות וכספת, מיני-מקררים ועוד. כמו כן, בחלק מהחדרים יש גם מכונות קפה וכן מרפסות אורבאניות עם נוף תל אביבי קלאסי.

באופן כללי, בבית המלון ישנם 5 סוגי חדרים:

חדר בייסיק: זהו חדר בסיסי ללא מרפסת, כאשר היתרון של חדר זה טמון בכך שהוא גם מהווה ממ"ד למקרה הצורך. יש לציין, חדרי הבייסיק מותאמים בד"כ עבור יחידים או זוג ללא ילדים. 

חדר סטנדרט: חדר זה אינו כולל מרפסת, אך יש בו חלונות המשקיפים למרכז העיר או לחוף הים (תלוי בחדר, יש לבדוק מראש). עיצוב החדר חמים, נעים ומקרין שלווה באמצע ההמולה האורבאנית. 

חדר עם מרפסת: חדרים אלו מעוצבים בטוב טעם ועם שיק תל אביבי אמיתי, בהם תוכלו למצוא מרפסת שכאשר יושבים בה, ממש מריחים את הים הנמצא במרחק כמה דקות הליכה ממכם. 

חדר ג'וניור סוויטה: חדרים אלו אינם מאוד גדולים, אבל הם כן מעוצבים בצורה יפהפייה וצבעונית, כמו גם מקרינים חום ביתי אמיתי. חלק מהחדרים צופים לנופים תל אביביים, אחרים צופים לכיוון הים. 

יחידה משפחתית: היחידות המשפחתיות מהוות למעשה 2 חדרים צמודים, אך ללא דלת מקשרת ביניהם. חדרים אלו אלגנטיים מאוד בעיצובם ומרגישים "עסקיים" במידה מסוימת. 

סוגי חדרים במלון סינמה תל אביב 

מתבלבלים עם כל הנתונים? עשינו לכם קצת סדר בטבלה הבאה:

שם החדר גודל החדר מיועד ל
חדר בייסיק/ ממ"ד 18 מ"ר עד 3 אנשים בחדר
חדר סטנדרט 16 מ"ר עד 2 אנשים בחדר
חדר עם מרפסת 16 מ"ר עד 2 אנשים בחדר
חדר ג'וניור סוויטה 28 מ"ר עד 3 אנשים בחדר

מלון סינמה – המלצות, ביקורות וחוות דעת

אז מה אומרים האורחים אשר שהו במלון? אתם מוזמנים לקרוא בעצמכם :)! ריכזנו לכם כאן למטה כמה ביקורות עדכניות מהתקופה האחרונה אשר נכתבות על השהות במלון סינמה.

Youval RedlYouval Redl
10:31 05 Oct 23
מלון מעולהמיקום נהדרארוחת בוקר טובה מאדצוות המלון אדיב ועוזרתודה רבה, נשוב,,,
João PaláciosJoão Palácios
00:50 05 Oct 23
קליטה יעילה. מתקנים נקיים ומתוחזקים. אוסף המצלמות, התמונות, המקרנים הישנים, הכורסאות וכו' הוא סנסציוני.
רויטל כהןרויטל כהן
12:28 01 Oct 23
מלון מצויין. התארחנו במלון בסופ"ש האחרון היה מצויין. שהינו במיני סויטה חדר מפנק, גדול ונעים. יש התייחסות לכל הפרטים הקטנים. ארוחת הבוקר נהדרת וכך גם ההפי-אוור מלא בפינוקים טעימים. היחס של הצוות אדיב ונעים. המיקום מרכזי, ממש על כיכר דיזינגוף בקרבת מסעדות ובתי קפה. 10 דקות הליכה מהים. פשוט מלון מושלם. בטוח שעוד נחזור.
inbar nahirinbar nahir
06:07 01 Oct 23
Noga RonenNoga Ronen
04:53 25 Sep 23
התארחתי במלון סינמה ללילה עם הבן המתבגר (12). המלון מעוצב בקונספט מקסים של קולנוע "מפעם" (היה בעבר קולנוע אסתר) ובכל המלון כרזות ישנות וציוד קולנוע ישן, גם בחדרים (כסאות במאים ומצלמות). כשהגענו למלון, שנמצא ממש על כיכר דיזינגוף, הבן קיבל קופסת פופקורן "כדי להיכנס לאווירה". בשעה 17:00 הוזמנו ל-happy hour במרפסת המלון שצופה לכיכר. היתה הופעה של זמר, נשנושים, קפה ואלכוהול ובעיקר אווירה מדהימה!ארוחת הבוקר מצויינת ומגוונת ועל אף שהמקום מוקף בבתי קפה, ארוחת הבוקר במלון "נותנת פייט".המלון נמצא במרחק הליכה לדיזינגוף סנטר וכמובן שנגיש לתחנות אוטובוס לכל קצוות העיר.החסרונות מינוריים: החדר מעט קטן, השירות בקבלה כשנכנסנו היה קצת צונן וביקשתי להחליף מצעים בחדר כי הם לא היו לגמרי נקיים. אבל כל אלה באמת לא פגמו בחוויה הכללית שהיתה מצויינת (בוודאי בהתאם למחיר ההוגן). ממליצה למי שמחפש חוויה תל אביבית שווה.
Adi BuzielAdi Buziel
11:09 08 Sep 23
אני וחברה הגענו להקרנת סרט על גג המלון, נהננו מאוד, כולם אדיבים ונעימים , יחס אוהב ומפנק.המלון השירותים והגג והכלים היו נקיים,נותני השירות היו מאוד נעימים וחמודים.חוויה מההמת, ערב כיפי ומיוחד.חד משמעית אחזור ואמליץ מכל הלב❤️
נגה אריאלנגה אריאל
07:51 03 Aug 23
המלון נמצא במיקום מצוין. בחרנו בחדר עם מרפסת וכך זכינו לשבת בערב ובבוקר לקפה ולצפות בכיכר. מושלם! החדר נקי ומסודר. קצת קטן, אך זה מה יש אם בוחרים בחדר עם מרפסת.המבנה שהיה בעברו בית קולנוע נשמר בצורה מופלאה. גרם המדרגות, התמונות והמוצגים במסדרונות הופכים אותו למוזיאון של ממש וזו הייחודיות שלו.אדיבות הצוות מורגשת בכל פנייה.ארוחת הבוקר לקחה אותנו לאירופה... ארוחת בוקר טעימה ונדיבה, אך לא מוגזמת.הבעיה היחידה הייתה בריח בלובי ובחדר. ריח של טחב נוראי!!!!זה הדבר היחיד שאני ריך שינוי מהיר..לא. נעים ולא בריאתודה על הקסם הנוסטלגינגה וזהר
js_loader

מתקני בית מלון סינמה בדיזנגוף

אחד הדברים אשר הכי מעניינים את כולנו בעת הזמנת מקום בבתי מלונות בתל אביב הוא כמובן האוכל. אז, יש לכם בבית מלון סינמה מזנון הכולל לא רק ארוחת בוקר עשירה בטעמים וטרייה, אלא גם happy hour ללא כל תוספת של תשלום. כמו כן, בית מלון סינמה בדיזנגוף כולל גם שירותי השכרת אופניים, אם כי שירותים אלו ניתנים ללא תשלום (על בסיס אופניים פנויים). נוסף על כך, בבית מלון סינמה תוכלו להתפנק לכם במסעדה המגישה מנות מאוד מגוונות, כולל ארוחות ישראליות טיפוסיות. 

בית המלון כולל גם מרפסת גדולה על הגג, בה תוכלו למצוא תיירים ותיירות מכל העולם, הרבה אווירה טובה ולעיתים גם מסיבות קטנות שמארח בית המלון. לבסוף, מכיוון שמדובר בתל אביב, חשוב לציין כי בית מלון סינמה בדיזנגוף כולל גם חניה לאורחי המלון. כמו ברוב בתי המלון בתל אביב, החנייה במלון היא על בסיס מקום פנוי. 

מתקני בית מלון סינמה בדיזנגוף

מזמינים חופשה במלון סינמה?

אוכל ומסעדות במלון סינמה ת"א

כאמור, בית מלון סינמה בדיזנגוף ת"א כולל בתוכו מסעדה אחת וכן מזנון המגיש בעיקר ארוחות בוקר. המטבח מנוצח על ידי שפים מובילים בתחום, כאשר רוב המנות המוגשות במסעדת המלון הן מנות ים-תיכוניות קלאסיות. מכיוון שתל אביב עמוסה וגדושה במסעדות לא פחות ממעולות ומפורסמות בעולם, ברוב בתי המלון התל אביביים לא קיים דגש גדול על המסעדה הממוקמת בתוך המלון עצמו. 

אוכל ומסעדות במלון סינמה ת"א

למרות שבבתי מלון תל אביביים לא תמיד יש דגש על מסעדות, במקרה של בית מלון סינמה זה אחרת, מכיוון שהמלון דווקא מתהדר בארוחות בוקר עשירות במיוחד. עם חומרי גלם טריים, גבינות טובות ומאפים, שקשוקה על הבוקר ולחמים שאי אפשר לסרב להם, ארוחת הבוקר שלכם בהחלט מסודרת. כדאי לקחת בחשבון, יוני – אוגוסט הם חודשים מאוד עמוסים, ובד"כ יש צורך להזמין מקום כמה חודשים מראש. 

צפו בסרטון הרשמי של המלון:

למלונות נוספים של רשת אטלס בת"א:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות