מלון מרקט האוס

5/5
תוכן עניינים

מלון מרקט האוס הוא מלון בוטיק הממוקם באזור של יפו העתיקה בתל אביב, ברחוב בית אשל 5 (דקה וחצי הליכה משוק הפשפשים, אבולעפיה, חוף הים, המזח של יפו ועוד). אם אתם שוקלים חופשה יפואית-תל אביבית, הנה כל מה שצריך לדעת על מלון מרקט האוס.

קצת על מלון מרקט האוס תל אביב

מלון מרקט האוס הוא אחד מאותם מלונות שאם לא מבקרים בהם לפחות פעם אחת, לא יודעים באמת מהי אווירה קסומה וכיצד היא מרגישה. המלון ממוקם במרחק של כ-200 – 300 מטרים מחוף הים של יפו, ואלו הם חלק מהדברים שכדאי לדעת על מלון מרקט האוס:

  • המלון כולל 44 חדרים וסוויטות, כולם מעוצבים בסגנון מודרני עם נגיעות יפואיות קלאסיות.
  • המלון מציע רמת אירוח של 4 כוכבים, אבל לפי ביקורות במלון מרקט האוס שניתן למצוא באינטרנט, אנשים מדווחים על רמת אירוח שמרגישה כמו 5 כוכבים.
  • המלון ממוקם במיקום מרכזי ונוח, קרוב לכל האטרקציות של תל אביב יפו.

מרקט האוס - מלון בוטיק מרשת אטלס

אוכל ומסעדות במלון מרקט האוס

כאמור, מלון מרקט האוס אינו כולל מסעדה גדולה או טרקלין עסקי עם ארוחות בוקר. אבל, אם בא לכם ארוחות בוקר במלון מרקט האוס ופחות מרגיש לכם לאכול בחוץ, אתם יכולים למצוא אחלה בופה במלון.

הבופה במלון כולל את כל מה שהורגלנו אליו מבתי מלון יוקרתיים בארץ, כולל גבינות מכל הסוגים, מאפים ולחמים טריים שמריחים כמו מאפייה בבוקר, מנות ישראליות טיפוסיות ועוד. לפי ביקורות במלון מרקט האוס, שאפשר לסקור באינטרנט, אורחי מלון מרקט האוס מדווחים על ציונים גבוהים של ארוחת הבוקר במלון.

מעבר לחומוס טוב שעושים במקום, תוכלו למצוא גם אוכל לצמחונים, רגישים לגלוטן ועוד. כדאי לזכור, במהלך חודשי הקיץ המלון עשוי להיות בתפוסה מלאה, כך שחשוב להזמין מקום מראש!

אוכל ומסעדות במלון מרקט האוס

מרקט האוס – ביקורות, המלצות וחוות דעת

רגע לפני שאתם ניגשים להזמנת החדרים במלון, אנו מזמינים אתכם לקרוא כמה מההמלצות, הביקורות וחוות הדעת אשר נכתבו על מלון מרקט האוס של רשת מלונות אטלס:

Ittai BalabanIttai Balaban
12:14 01 Oct 23
מלון בוטיק נהדר
אכלתי שם את אחת הארוחות הטובות . השף אסף שטרן מגיש שם עד דצמבר ארוחת טעימות מטורפת . אל תפספסו
Adi GittaiAdi Gittai
11:29 29 Sep 23
חוויה מדהימה, שירות יוצא דופן של אבי מנהל הקבלההחדרים יפים ונעימים והאוכל ואוו! מומלץ בחום
דוריס משהדוריס משה
10:39 27 Sep 23
היינו בארוחת הבוקר שמוגשת כפופההכול נקי טעים וטרי הצוות משרה אווירה טובהפשוט מושלם
Smadar ZulerSmadar Zuler
08:01 06 Aug 23
מלון קטן ומקסים, במבנה מיוחד שיושב על עתיקות חשופות מהתקופה הביזנטית. אנשי הקבלה מקסימים, אדיבים ונעימים. במלון הפי אאור אחה"צ, עם שתיה וחטיפים, בדיוק מה שהיה נחוץ לנו לפני ארוחת הערב...החדר קטן ומעוצב בקפידה רבה, על כל פרט ייחודי שבו, וניצול מקסימלי של המקום. היינו בקומה עליונה, עם מרפסת חביבה המשקיפה לים.בחדר מכונת קפה ומיני בר עם שתיה וחטיפים חופשי.המלון מספק חניה בקרבת מקום, במחיר מאד סביר.מקום מקסים ומזמין - ממליצים בחום ובהחלט נחזור!
מלון נעים ויפה, והיחס של צוות המלון פשוט מעל ומעבר לציפיות. אווירה טובה והמון פינוקים, כולל שתיה חופשית לאורך כל היום בלובי. החדר היה נקי ונעים. ארוחת הבוקר מגוונת וטעימה מאוד. והמיקום מושלם, מלא מקומות לטייל בהם במרחק הליכה. ממליצים בחום!
Boaz DudaiBoaz Dudai
16:56 01 Jul 23
אין מילים . פרט לכך שהחר קצת קטן למלון איכותי כזה 16 מר . הכל מושלם .המיקום המרכזי.הקבלת פנים המאוד חמימה וההרגשה ששילמת ומפה והלאה יש המון פינוקים כלולים .גם בחדר הכל נבחר בקפידה העיצוב. המתקנים .
חיליק מורןחיליק מורן
05:07 30 Jun 23
הגענו למלון מרקטהאוס ברחוב האשל ביפו זו הפעם השלישית.איזו שמחה כבשה את ליבנו,שהמלון לא שינה מדרכו ונשאר מעולה כפי שהכרנו מהעבר.שלושת ה"אבי" משרים אוירה מקבימה ואיתם כל עובדי המלון טבייחוד אתי,אותה פגשנו ביום רביעי בHappy Hour.מקסימה!!!המיקום-פצצה!!! החדרים-נהדרים!!האוכל-מסעדת יוקרה!!!השירות-מכל הלב עם שתיה חופשית לכל אורך היום,קלה,חאיפה,בירה-רק תיבחר!!!בטח שנשוב ונתארח במלון המקסים הזה!!!תודה מקרב הלב על הכל!!!!!
רתם גאלדוררתם גאלדור
04:37 18 Jun 23
מקום מדהים מכל הבחינות! הכול ברמה הכי גבוהה שיש, מיקום מדהים ואווירה טובה. קפה ושתייה חופשי, ארוחת בוקר מפנקת, אפשר לקחת אופניים, ערכה לים, יחס אישי. ועם כל זה המחיר סביר ביחס למלונות בסגנון.
js_loader

חדרי מלון מרקט האוס ת"א

מיד נדבר על ארוחות בוקר במלון מרקט האוס, אך קודם כל, חשוב לציין שבבית המלון ישנם לא פחות מאשר 6 סוגי חדרים. זהו מלון בוטיק הכולל 44 חדרים סה"כ, כך שיחסית למלונות בוטיק, יש כאן היצע של סוגי חדרים. הנה 4 מהפופולאריים שבהם:

חדר סטנדרטי: גודלו כ-16 מ"ר, הוא כולל מיטה זוגית אחת או 2 מיטות יחיד. חדרים אלו מעוצבים בצורה אלגנטית מאוד, המקרינה חום וביתיות, כאשר הנוף הנשקף מחדרים אלו הוא עירוני.

חדר סטנדרטי עם מרפסת: בגודל של כ-17 מ"ר, חדרים אלו מציעים מרפסת הצופה ישירות לים התיכון. בחדרים אלו תמצאו בריזה שתעשה לכם את כל הנופש, בעוד שחלק מהחדרים האלו מגיעים עם אמבטיה ואחרים עם מקלחת עמידה וראש גשם מפנק.

חדרי סופריור: חדרים אלו אינם כוללים מרפסת מפנק לים התל אביבי-יפואי, אבל הם מפצים על כך בגודלם העומד על כ-22 מ"ר. רהיטי עור, חדרי מקלחת מפנקים מעוצבים בקרמיקות יוקרתיות ועוד, הם רק חלק מהדברים שתוכלו למצוא בחדרים אלו, כולל נוף אורבאני משגע.

חדרי טריפל: חדרים אלו בבית מלון מרקט האוס גדולים גם הם, כ-23 – 23 מ"ר, בהם תמצאו 3 מיטות יחיד או מיטה זוגית גדולה, נוף למרכז העיר וכל מה שצריך בחדר מלון מפנק.

חדרי מלון מרקט האוס ת"א

מזמינים חופשה במלון מרקט האוס?

מתקנים בבית מלון מרקט האוס

מלון מרקט האוס הוא מלון עירוני קלאסי ובוטיקי בתל אביב יפו, וככזה, לא קיימים בו מתקני נופש מפוארים כמו ספא, מסעדה גדולה, חדר כושר או טרקלין, כפי שאולי נוכל למצוא בבתי מלון בתל אביב יפו. עם זאת, כן תוכלו ליהנות במלון משירותים כמו השאלת אופניים ללא עלות אם בא לכם להסתובב קצת באזור של תל אביב ויפו.

מתקנים בבית מלון מרקט האוס

כמו כן, תמצאו במלון גם דלפק פעיל 7\24, לאונג' בר אשר מגישים בו נשנושים ומשקאות קלים וחריפים, מתקנים עבור אורחים עם קשיי ניידות וגם מיני בר חינם (לא כולל אלכוהול). כדאי לדעת, אם אתם מגיעים עם הרכב שלכם, החנייה במקום היא על בסיס מקום פנוי בלבד ובמחיר מוזל לאורחי בית מלון מרקט האוס.

צפו בסרטון הרשמי של המלון:

הנה מלונות נוספים בת"א של רשת אטלס:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות