מלון מלודי

4.7/5
תוכן עניינים

ברחוב הירקון 220 בתל אביב תוכלו למצוא את מלון מלודי תל אביב, מלון 4 כוכבים צמוד לחוף הים. מלודי הוטל כולל כ-55 חדרי אירוח וסוויטות, כאשר כל חדר מוקפד בעיצובו המודרני ובאווירה שהוא מקרין על האורחים הנופשים בו – המשיכו לקרוא למידע המלא.

קצת על מלון מלודי תל אביב

מלון MELODY ("מלודי") תל אביב הוא מלון בוטיק לכל דבר ועניין, וככזה, לא תמצאו בו מאות חדרי אירוח. החדרים הם מעטים והם בעיצוב מודרני, המלון ממוקם במרכז תל אביב ובמרחק שלוש דקות הליכה בלבד, תוכלו למצוא את כל האטרקציות הכי שוות, מה שהופך אותו לאחד מהמלונות הטובים בת"א. מחוף הים, דרך אזור הנמל, המסעדות, בתי הקפה ועוד, תוכלו למצוא במרחק הליכה את כל מה שאתם צריכים.

בתוך כך, הנה עוד כמה יתרונות של מלון מלודי תל אביב:

  • המלון, מלודי, מציע חדרי אירוח שהם לא רק אופנתיים ומאובזרים היטב, אלא מצוידים בכל מה שאתם יכולים לחשוב עליו (כולל מוצרי טיפוח, מייבש שיער, פינות גיהוץ ועוד).
  • כל החדרים כמובן ממוזגים, כוללים טלוויזיה עם מסך שטוח בחיבור לווייני, אינטרנט 5G מהיר בחינם ועוד.
  • המיקום של מלון מלודי תל אביב עומד בזכות עצמו, הוא במרחק קצר מחוף מציצים, אבל מצד שני, גם קרוב לחופים נוספים בתל אביב.
  • אם חיפשתם מלונות בתל אביב שמקבלים כלבים, מלון מלודי הוא ללא ספק אופציה שאתם חייבים לשקול.

המלצות, ביקורות וחוות דעת על מלון מלודי

איך תדעו האם מלון מלודי הוא מלון טוב ומומלץ? כל שעליכם לעשות הוא לקרוא קצת ביקורות אשר נכתבו על המקום. ריכזנו בעבורכם כאן למטה כמה המלצות, ביקורות וחוות דעת על מלודי תל אביב:

D.S. MarchukD.S. Marchuk
16:26 28 Sep 23
מירי בןיוסףמירי בןיוסף
05:08 28 Sep 23
חדרים שקטים ונקיים, מרווח מאוד, ממש נהננו♥️
לדרמןלדרמן
19:03 25 Sep 23
רשת אטלס אף פעם לא מאכזבת, הניקיון, השרות, החדרים המעוצבים.מיקום נהדר כמה דקות הליכה מנמל תל אביב ומחוף הילטון, גג מהמם, פינוקים קטנים בחדר ובלובי.כמה טיפים:1. תמיד שווה לשדרג לחדר גדול כי החדר הבסיסי קטן מידי , אנחנו לקחנו סוויטת גוניור שמומלצת בחום.2. מומלצת קומה גבוהה קומות 5-7 כי הנוף לים מהמם.מלון מומלץ בחום
froso dedefroso dede
13:03 23 Sep 23
Daniel Herman ShmulyanDaniel Herman Shmulyan
15:58 14 Sep 23
מיקום טוב מאוד, חדרים נקיים, צוות נחמד מאוד, happy hour בסביבות השעה 17:00. זו הפעם החמישית שאנחנו מתארחים במלון הזה. בכל פעם שאנחנו מגיעים לתל אביב, זו הבחירה האהובה עלינו. כמה דקות הליכה מהחוף, קרוב מאוד לחיי לילה, פאבים וכו'.
עומר סימוניעומר סימוני
10:24 29 Jul 23
מלון מעולה צוות אדיב מאוד, השירות מצויין, ארוחת בוקר טעימה מאוד, כל חוויית השהיה מאוד מוקפדת על הפרטים הקטנים ונראה שממש אכפת להם מהאורחים, היה מדהים בהחלט נחזור שוב
Mira ShaniMira Shani
11:47 24 Jun 23
מלון נעים מעוצב יפה ונעים חדר יפה משקיף לים .נקי מאוד.קבלת פנים אדיבה ונעימה.ארוחת בוקר מגוונת וטעימה
Ravid HalivniRavid Halivni
15:30 03 Jun 23
נסענו זוג לחופשה לכבוד יום ההולדת, הצוות היה מקסים, תודה לנועם המדהימה שדאגה לכל צרכינו היה פשוט תענוג!המלון נמצא רחוב אחד מן הים, בלוקיישן מעולה.החדר גדול ומרווח, נוף מהמם לים, אפילו שמו לנו הפתעה קטנה בחדר לכבוד החגיגה ☺️המלון נקי ומסודר, ארוחת הבוקר מצויינת ומגוונת!היה מושלם, בוודאות נחזור.
אין שום הערה שלילית שאני יכול להעיר על מלון הבית שלנו , אנחנו כל כך אוהבים את המלון , המיקום הפנטסטי שקרוב לים , האווירה, השירות של כל העובדים שמתחיל עם סופיה , נועם ויתר הצוות . תודה לכם , נתראה כמו תמיד בקרוב
js_loader

חדרים בבית מלון מלודי תל אביב

אם רוצים לקבל מידע על החוויה במלון מלודי תל אביב, אבל כזאת שהיא אובייקטיבית, חובה קודם כל לדבר על חדרי מלון מלודי, שמציעים חדרי אירוח מגוונים למדי. יש לציין, מלון מלודי תל אביב אינו כולל חדרי אירוח עם מרפסות.

הנה כמה מהחדרים שנחשבים ליותר פופולאריים במלון:

  1. סטנדרט: חדרים עם נוף לים או לעיר תל אביב, בהם תמצאו מרחב של כ-15 מ"ר, עיצוב נעים ומודרני וגם מוצרי טיפוח בחינם.
  2. סופריור זוגי: חדרי הסופריור הזוגיים הם בגדלים של 23 מ"ר, בהם יש נוף לעיר או לים. גם כאן תמצאו מוצרי טיפוח וכפכפים נעימים לכפות הרגליים, אבל גם שולחן כתיבה, ארון גדול יותר ועוד.
  3. טווין פונה לים: חדרי הטווין פונים לים, כאשר רוב החדרים האלו הם בגודל של כ-18 מ"ר. תמצאו כאן מייבש שיער ומוצרי טיפוח, כספת ומיני בר, מתלה בגדים ועוד.
  4. סוויטת ג'וניור: סוויטת הג'וניור היא בגודל של כ-26 מ"ר, בה תמצאו פינת ישיבה יוקרתית, נוף מושלם לחוף מציצים ותל אביב, פינת עבודה מצוידת בכל מה שצריך ועוד. 

חדרים בבית מלון מלודי תל אביב

מזמינים חופשה במלון מלודי?

מתקני ושירותי מלון מלודי תל אביב

כאמור, החדרים בבית מלון מלודי תל אביב אינם כוללים מרפסות. אבל, אם בא לכם לנשום אוויר טוב, להזמין קוקטייל צבעוני ולהשקיף על חוף הים, אתם לחלוטין מוזמנים לתפוס מעלית ולעלות לגג של המלון. תמצאו שם את הטרסה של המלון, כמו גם בר שניתן להזמין בו נשנושים, ארוחות קלות ומשקאות אלכוהוליים או קלים.

כמו כן, מלודי הוטל של רשת אטלס מציע את השירותים הבאים:

  • שירותי הסעות בכל הארץ, כולל נתב"ג, בתוספת תשלום. 
  • שירותים של המרת מטבע זר מרוב המדינות. 
  • פינות ישיבה ופינות עבודה המפוזרות ברחבי המלון. 
  • שירותי אופניים ללא תשלום (על בסיס פנוי).
  • שירותי השכמה 7\24 ושירותי דלפק 7\24.
  • טרקלין עסקי משותף אשר מצויד באבזור טכנולוגי.
  • שירות חדרים 7\24 (בלילה במתכונת ותפריט מצומצמים). 
  • שירותי כביסה בתוספת תשלום. 

מתקני ושירותי מלון מלודי תל אביב

אוכל בבית מלון מלודי תל אביב

מלון מלודי מציע מגוון שירותים לאורחים, כולל ארוחת בוקר מפנקת וישראלית במיוחד. החל מהסלטים הרעננים, דרך הגבינות, המאפים, הלחמים, השקשוקה ושאר המנות שכולם אוהבים, תוכלו למצוא עם מה לפתוח את הבוקר על הצלחת. ואם בא לכם, אתם גם יכולים לעלות לגג המלון עם האוכל כדי ליהנות מהשמש המלטפת של הבוקר ומהנוף לים התיכון.

אוכל בבית מלון מלודי תל אביב

בסופו של דבר, הגג של מלון מלודי מבית אטלס הוא אטרקציה בפני עצמה. אם מחפשים באינטרנט חוות דעת במלון מלודי תל אביב, מיד מוצאים ביקורות חיוביות של אנשים שישבו בגג המלון במשך שעות ונהנו ממוסיקה ואלכוהול משובח.

בין אם בגלל הגג של מלון מלודי או בגלל סיבות אחרות, מלון בוטיק מלודי ת"א זוכה לביקורות חיוביות מצד אורחים רבים. אם המלון נשמע לכם, אנחנו ממליצים להזמין מראש מקום (במיוחד בחודשי הקיץ שמתאפיינים בתפוסה מלאה). 

מלון מלודי - מלון בוטיק מרשת אטלס

רוצים לקרוא על מלונות נוספים של רשת אטלס?

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות