מלון מטרופוליטן

4/5
תוכן עניינים

תל אביב היא עיר שוקקת חיים, שופעת מסעדות ובתי קפה, תיאטראות ומוזיאונים, חופים ופארקים ומה לא.  אם אתם מחפשים בית מלון בתל אביב המתאים גם לזוגות, גם למשפחות וגם ליחידים, אנחנו מצאנו עבורכם את המלון המושלם – בית מלון מטרופוליטן תל אביב יפו. המלון מעניק חווית אירוח מלאת סטייל וכיף ולכן בחרנו להרחיב עליו בסקירה זו.

יתרונותיו של מלון מטרופוליטן

לא סתם בחרנו להרחיב על בית מלון מטרופוליטן. הוא מציע לאורחיו שלל יתרונות שהופכים את השהות בו לחוויה נעימה ונוחה במיוחד:

  • אנשי הצוות במלון מטרופוליטן דוברי עברית, אנגלית, רוסית וצרפתית.
  • המלון ממוקם במרחק הליכה מחוף הים
  • במלון קיימת בריכה על הגג (כאן יש רשימה מקיפה של מלונות בתל אביב עם בריכה על גג המלון)
  • ישנה חנייה תת-קרקעית בעלות של 100 ₪ ליום שהייה
  • מתקני המלון נגישים לאורחים עם מוגבלות ולרשותם עומדים:
    • 3 חניות השמורות לנכים
    • מעלון במתחם הבריכה
    • אפליקציית ניווט לעיוורים להתמצאות במסדרונות המלון
    • שירותים נגישים הנמצאים בקומה השנייה של המלון
  • המלון מותאם לאורחים שומרי שבת ומציע להם שימוש במעלית שבת וקבלת מפתח מכני לחדר (בהזמנה מראש).
  • אינטרנט אלחוטי ללא תשלום מכל החדרים והשטחים הציבוריים ובנוסף שתי עמודת מחשב לשימוש האורחים בלובי המלון.

יתרונות מלון מטרופוליטן

ביקורות המלצות וחוות דעת על המלון

מתכננים להתארח במלון מטרופוליטן ת"א? כמו רבים אחרים, גם אתם בוודאי מחפשים אחר המלצות, ביקורות וחוות דעת על המלון. בדיוק לשם כך, ריכזנו לכם כאן מספר המלצות וביקורות על מטרופוליטן, אשר נכתבו על ידי אורחים אשר התארחו במלון זה:

Hagit HermonHagit Hermon
10:50 05 Oct 23
נהנינו מאוד. תודה!!
ליאור טוויקליאור טוויק
08:08 05 Oct 23
vered frydmanvered frydman
05:44 04 Oct 23
צוות אדיב ומקצועי. מיקום מצוין של המלון. חדר נקי ומרווח. ארוחת בוקר מצויינת ומיוחדת. ממליצים מאוד ונחזור בשנית.
gilad fgilad f
02:11 01 Oct 23
Basel OtmanBasel Otman
12:09 28 Sep 23
Ortal YaacobOrtal Yaacob
17:27 11 Sep 23
נהנינו מאוד מהשהות במלון, המלון נמצא על הים 2 דק ברגל, העיצוב שלו יפיפה, כיבוד מפנק בקבלה, חדרים מרווחים באופן מפתיע ביחס למלונות בתל אביב. ארוחת בוקר נ ה ד ר ת, מגוונת, חצר מעוצבת ונעימה הכלים מיוחדים ויפיפיים, כל האוירה היא של סטייל, פינוק ונועם והדובדבן- מלון ללא ילדים;-))חניה למלון- אין, אבל יש מלא חניונים קרובים מאוד , עם קצת סבלנות הצלחנו למצוא חניה ברחוב סמוך בחינם &-)
אלדדאלדד
10:51 11 Aug 23
עוד לפני ההגעה למלון התקשרתי מספר ימים מראש וביקשתי קומה עליונה.קיבלנו קומה 16 העליונה ביותר ועוד עם נוף לים. מושלם.קבלת הפנים בקבלה היתה נעימה ומחוייכת.החדר מקסים. ארוחת הבוקר היתה בסדר גמור.המלון קרוב למקומות מרכזיים בעיר כולל דקה מהים. מעולה.
דרור יפעהדרור יפעה
15:13 01 Aug 23
זו הפעם השלישית שאני מתארח במלון. צ'ק אין וצ'ק אאוט מהירים ויעילים, חדרים נקיים, מגבות רכות, יש מספיק סבונים, שמפו... ארוחת הבוקר מצויינת, יש בריכה, יש תחנות אוטובוס קרובות כך שהגישה למרכז העיר קלה ונוחה, קרבה לחוף הים ולטיילת. ממליץ בכל לב.
js_loader

סוגי חדרים במלון מטרופוליטן תל אביב יפו

בית מלון מטרופוליטן תל אביב יפו מציע לאורחיו חדרים בגדלים שונים עם נוף שונה ומרהיב, בהתאם לקומה שתבחרו.

כל החדרים המפנקים במלון מאובזרים ברמה הגבוהה ביותר וכוללים מיזוג אוויר, חלונות מבודדי רעש, טלוויזיה בכבלים ( עם גישה לתחנות טלוויזיה ברשתות זרות ), אינטרנט אלחוטי, אמבטיה מפנקת, מייבש שיער, כספת וערכת קפה ותה.

חדר יחיד: גודל החדר הוא 13 מ"ר והוא מתאים לאורח אחד בלבד. חדרים אלה נמצאים בכל קומות המלון והם מכילים מיטת יחיד ומקלחת.

חדר סופיריור: גודל החדר הוא 25 מ"ר והוא מתאים לזוג אורחים. החדרים המרווחים ממוקמים בין הקומה 3 לקומה ה – 16. לאורחי המלון ניתנת האפשרות לבחור בין חדר סופריריור עם מקלחון או עם אמבטיה.

חדר אקזקיוטיב: גודל החדר נע בין 28 מ"ר ובין 23 מ"ר והוא מתאים לזוג אורחים. החדרים המרווחים ממוקמים בקומה 13 של המלון. החדרים כוללים שתי מיטות וחדר עם אמבטיה או מקלחון.

חדר ג'וניור: גודל החדר הוא 30 מ"ר והוא מתאים לזוג + 2 ילדים או ל – 3 מבוגרים. החדרים המרווחים ממוקמים בין קומה 4 לקומה 12 של המלון. החדרים כוללים חדר שינה גדול ובו שתי מיטות, מיטה נוספת לשתי אמבטיות.

סוויטת סופיריור: גודל החדר הוא 35 מ"ר והוא מתאים לזוג + 2 ילדים או ל – 3 מבוגרים. הסוויטות הן אידיאליות לחופשה משפחתית או זוגית. הן ממוקמות בין הקומה 14 לקומה ה – 16. בסוויטה המפנקת יש סלון עם ספה הנפתחת למיטה, חדר שינה עם שתי מיטות וחדר אמבטיה.

סוגי חדרים במלון מטרופוליטן תל אביב יפו

האם המלון מתאים לילדים?

מלון מטרופוליטן תל אביב מתאים לאירוח ילדים בוגרים אך חשוב לציין כי בניגוד למספר מלונות בתל אביב יפו אשר בהם נמצא גם שירותים שונים המתאימים לילדים, במלון זה לא קיים חדר משחקים או הפעלות שונות לפעוטות ותינוקות.

מלון מטרופוליטן

איזה מתקנים תוכלו למצוא במלון מטרופוליטן?

בבית מלון מטרופוליטן תוכלו למצוא מגוון מתקנים שהופכים את הביקור לחוויה של ממש:

מסעדת מטרו קפה מסעדת מטרו קפה מציעה לכם חוויה קולינרית מלאת טעם וצבע. במטרו קפה תמצאו ארוחות בוקר ישראליות עשירות וארוחות צהריים וערב עם תפריט מקורי ומגוון המתאים גם לצמחוניים ולטבעוניים. הארוחות במלון מטרופוליטן תל אביב יפו מתאימות גם לאורחים בעלי רגישות ללקטוז וגלוטן.
חדר כושר ומועדון בריאות לרשות האורחים עומדת בריכה ללא תוספת תשלום, הפעילה מאפריל ועד נובמבר. חדר הכושר פתוח כל חודשי השנה.
לובי בר הבר פתוח החל מהשעה 10:30 בבוקר ועד 22:30 בלילה והוא מגיש לאורחים מאפים טריים וארוחות קלות.
שירות חדרים זמין עבור אורחי המלון בין השעות 10:30 בבוקר ועד 22:30 בלילה. תפריט שירות החדרים כולל כיבוד קל, משקאות וקינוחים.

כנסים ואירועים בבית מלון מטרופוליטן תל אביב

בית מלון מטרופוליטן מציע למשפחות, חברות וארגונים לא פחות מ – 7 אולמות כנסים ואירועים המתאימים לאירועים עד 200 איש. באולמות המפוארים ניתן לחגוג אירועים פרטיים כגון חתונות או מסיבות מצווה ואירועים עסקיים ביניהם ישיבות, כנסים, ימי עיון, אירועי קידום ופרסום, מפגשי נטוורקינג, הרצאות ועוד. בהזדמנות זו נזכיר כי כתבנו בהרחבה על מלונות עסקים בתל אביב.

המלון מציע 5 סידורי ישיבה באירועים:

  1. סידור ישיבה כתיאטרון – הכיסאות מסודרים שורות שורות. סידור זה מתאים להרצאות.
  2. סידור קבלת פנים – מיועד למפגשים חברתיים ומינגלינג לפני ארוחה. ניתן לשלב כיבוד קל המוגש במזנון או בהגשה עם צוות מלצרים.
  3. סידור שולחנות עגולים מיועד לאירועים המיועדים לארוחות ומפגשים של קבוצות קטנות. קוטר השולחנות נע בין 1.50 מטר ל – 1.80 מטר המיועדים להושבה של בין 8 ל – 10 אורחים.
  4. סידור בצורת ח' או T – סידור זה מאפשר לאורח הכבוד לשבת בראש השולחן. בסידור זה ניתן להושיב עד 40 אורחים.
  5. סידור כיתה – סידור זה מדמה כיתת לימוד ומתאים להרצאות. ניתן להוסיף שולחנות שישמשו לארגון חומרי הלימוד.

לרשות האורחים עומד צוות הפקה מקצועי שיתאם עבור האירוע שלכם את הציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר, את שירותי הקייטרינג הטעימים ביותר, את סידורי השולחנות ואת כל מה שצריך על מנת להפוך את האירוע שלכם לחוויה בלתי נשכחת.

אטרקציות בקרבת מלון מטרופוליטן

תל אביב היא עיר בלי הפסקה ובכל רגע יש מה לעשות בה. צוות המלון ישמח להמליץ על פעילויות חוויתיות בתל אביב והסביבה, החל מסיורים מודרכים, השכרת רכב, כרטיסים לאירועי תרבות שונים ועוד.

מלונות נוספים בעיר תל אביב:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות