מלון ים

4.7/5
תוכן עניינים

כל עוד מחפשים אחר חופשה תל אביבית קלאסית במיטבה, מלון ים תל אביב מבית מלונות הבוטיק של רשת אטלס, מציע את אחת מהחוויות הכי אורבניות ואידיאליות לחופשת קיץ. האמת היא, שגם במהלך חודשי החורף, מלון זה לעיתים נמצא בתפוסה מלאה. מה הסוד שלו? ובכן, ישנם כמה וכמה יתרונות שונים אשר הופכים את מלון ים תל אביב למלון המושך והמסוגנן. הנה כל המידע החשוב על מלון זה.

מה היתרונות של מלון ים תל אביב?

  • לוקיישן: המלון ממוקם ברחוב יורדי הסירה תל אביב, מה שהופך אותו למלון במיקום SUPER מרכזי ואטרקטיבי, כולל קרבה מושלמת במרחק פסיעה לחופי הים התל אביביים. 
  • סגנון ועיצוב: המלון רענן וצעיר מאוד בעיצוב שלו, וכולל פינות רבות להתפננות והתרפקות באווירה תל אביבית טיפוסית (קירות מעוצבים וצבועים בצבעים שונים, פינות קפה פזורות במלון ועוד). למעשה, אם חיפשתם מלונות לזוגות בתל אביב, מלון ים הוא אופציה שבהחלט כדאי לכם לשקול מאחר והוא מציע חוויה צעירה, צבעונית וקלילה מאוד.
  • רמת אירוח: זהו מלון 4 כוכבים אידיאלי עבור חושפה תל אביבית בתקציב ידידותי, כולל לובי ושאר מתקני הנופש שכולם אוהבים בחופשה שלהם.

מלון ים - מלון בוטיק מרשת אטלס

חוות דעת על מלון ים תל אביב

מתכננים להזמין מקום במלון ים תל אביב? הצוות של הוטליה ריכז בעבורכם מספר ביקורות, המלצות וחוות דעת על השהות במלון ים של רשת מלונות אטלס:

Shura AvramovShura Avramov
21:38 06 Oct 23
vick yaovick yao
18:02 27 Sep 23
חדר נחמד עם עיצוב אקלקטי. מספק מגבות חוף. חטיפים חינם של Happy hour. זה היה מצטבר לחוויה מושלמת, אלא שה-wifi הפסיק לעבוד ונאלצתי להתחבר, וזה עלה לי כסף אמיתי.
Ziva BDZiva BD
07:48 20 Sep 23
מלון בוטיק איכותי עם רמת אירוח גבוהה ביותר.אוירה נעימה, אנשי הצוות מעניקים שירות נפלא, נקי, ארוחת הבוקר טעימה מאד ומגוונת. קרוב לטיילת, לחופי ת"א.ממליצה בחום !!!
אלי גוזלןאלי גוזלן
08:41 05 Sep 23
מקום נוח, מרכזי ומפנק, נקי ומסודר, ארוחת בוקר משובחת ושרות אדיב
liron ][liron ][
07:12 24 Aug 23
מלון קטן וכיפי! ארוחת בוקר מעולה, הפי-האואר אחר הצהריים. החדר קטן ושקט עם מרפסת ונוף, לא שומעים שום דבר מבחוץ. קירבה אדירה לנמל וחוף הים ויש תיק שמקבלים עם מים ומגבות למי שיוצא לים. היינו בחדר עם מרפסת ונוף לים והיה מושלם! אליס מהקבלה היתה מקצועית ביותר.
Pete HeuerPete Heuer
17:09 19 Aug 23
מלון בוטיק עם טענה לפינוק. תוספות: מגבת חוף, תיק חוף, קרם הגנה SPF 50, נספרסו, משקאות קלים במיני בר, ​​חטיפים יומיים עם משקאות ערב לפני. אירוח מאוד קשוב ואישי. היה לי עצוב שנאלצתי לעזוב. מיקום קרוב לחוף ומספר תחנות אוטובוס.
חנה הרריחנה הררי
10:23 05 Aug 23
פינוק מרגע הכניסה ועד העזיבה. מחשבה על הפרטים הקטנים והגדולים. תיק לים המכיל מגבות קרם הגנה ובקבוקי מים קרים . happy hour מפנק ביותר. ארוחת בוקר נפלאה. ממליצים בחום
פעם שניה במלון ולא אחרונה. מיקום מעולה, חדרים נקיים ועם כל מה שצריך ושירות נפלא
micha henmicha hen
08:34 25 Jun 23
ביקרנו בסופ"ש בסוף יוני 23מיקום מעולה.שרות מצויין.החדרים קטנים אך בהחלט מספקים לזוג.היה קצת רעש מהרחוב אך בהחלט נסבל לטעמנו.שתייה חופשית במיני בר ובנוסף Happy hour בכל ערב.בכל יציאה לים צויידנו בתיק ים מיוחד עם מגבת , מיים וקרם הגנה.ארוחת בוקר מצויינת +++ניתן לקבל אופניים לסיורים באזור , אל תוותרו על סיור בירקון או על הטיילת.בנוסף מצאנו חנייה קרובה מאד כדקה הליכה (רחוב צידון) באפליקציה Pink park הזמנו מראש למועד הגעתנו וזו שרתה אותנו נאמנה בכל הביקור.בהחלט מומלץ!!!
אביטלוסאביטלוס
14:53 24 Jun 23
הגענו לסוף שבוע קצר.הצוות מקסים ביותר. הלובי מזמין מאוד עם קפה, תה ועוגיות. אחה״צ יש גם שעות של כיבוד ואפשר לשבת בחוץ או בפנים ולהנות, יש גם כמה משחקי קופסא וספרים. ארוחת הבוקר טובה ( ביצים, גבינות, סלטים, עוגות ) אווירה נעימה מאוד!!!החדר מתוק ממש מעוצב יפה ונקי.המיקום מושלם, קרוב לחניית רידינג, מול הטיילת ולמסעדות טובות.אני מאמינה שעוד נשוב.
js_loader

חדרי מלון ים אטלס ת"א 

כל חדר במלון ים כולל נוף מטריף ישירות למרכז תל אביב, כאשר חלק מהחדרים במלון מגיעים עם מרפסת וחלקם האחר עם חלון רגיל. מתוך כמה וכמה חדרי אירוח שונים במלון ים תל אביב, ניתן למצוא את שלושת סוגי החדרים הפופולאריים ביותר:

  1. חדרי סטנדרט: חדרי הסטנדרט אינם מגיעים עם מרפסת שיזוף, אבל הם כן מציעים ספייס חמים וקומפקטי עבור זוגות מטיילים או מטיילים יחידים. בחדר זה תמצאו מיני בר קטן, חלון לנוף של תל אביב ואווירה טובה.
  2. חדר קלאסי עם מרפסת: החדרים הקלאסיים כוללים מרפסות שיזוף אולטימטיביות לספיגת השמש התל אביבית, כמו גם פינת עבודה עבור לפטופים, טלוויזיה בלוויין, מיני בר ועוד. חדרים אלו מצוידים בכל אשר נדרש לזוג +1.
  3. חדר קלאסי עם מרפסת ונוף לים: החדרים הקלאסיים כוללים מרפסות שיזוף וכן נוף ישירות לחוף היה של תל אביב. במקרה הצורך, ניתן להתאים לחדרים אלו גם סידורי שינה נוספים.

חדרי מלון ים

מזמינים חופשה במלון ים?

מתקני מלון ים אטלס תל אביב

מכיוון שמדובר בעיר כה עמוסה כמו תל אביב, ראוי לציין שמלון זה אינו כולל חנייה עבור האורחים. עם זאת, המלון כן מציע גישה מוזלת לאחד מהחניונים הצמודים אליו. בנוסף, למלון יש מספר יתרונות על פני בתי מלון בתל אביב כמו למשל האפשרות לקבלת חיות מחמד, שירותי השכמה, אחסון מטען, שירותי השכרת רכבים בתל אביב, המרת מטבע ועוד. 

רוצים להתרשם עוד מהמלון? צפו גם בסרטון הזה המציג את מלון ים:

בנוסף על השירותים והמתקנים הנ"ל, מלום ים אטלס תל אביב כולל גם מתקנים עבור בעלי קשיי ניידות וכן דלפק קבלה אשר פעיל במשך 24 שעות ביממה. בכל מקרה שבא לכם להתרווח בלובי המלון, תוכלו להנות גם משירות של מיני בר חינם לאורחי המלון (ללא אלכוהול). במלון לא קיים בית כנסת, אך כן תוכלו למצוא בתי כנסת בקרבת מקום באחד מרחובות האזור. 

מתקני מלון ים אטלס תל אביב

אוכל במלון ים אטלס

אם החופשה התל אביבית שלכם חייבת לכלול ארוחת בוקר מענגת, מלון ים אטלס הוא המקום להתעורר בו ולצפות בחוף הים תוך כדי הארוחה. המלון מגיש ארוחות בוקר מקומיות בטעמים ישראלים קלאסיים, כמו גם סלטים רעננים העשויים מחומרי הגלם הטריים ביותר שנרכשים יום ביומו בכל בוקר. 

אוכל במלון ים אטלס

המלון אינו כולל מסעדה רחבת ידיים, אך כן תוכלו למצוא בית קפה צמוד אליו, בו תאכלו להנות ממגוון מנות טעימות המוגשות החל משעות הבוקר המוקדמות. בכל מקרה בו אתם רוצים לנדוד קצת בחוץ כדי לחפש את ארוחת הבוקר שלכם, תוכלו למצוא מגוון מסעדות פשוט ענק בכל האזור הזה של מלון ים אטלס תל אביב.

מלונות נוספים בתל אביב שעשויים לעניין אותך:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות