מלון טל

4.6/5
תוכן עניינים

120 חדרים ברמת אירוח של 4 כוכבים, ממתינים לכם ברחוב הירקון 287 בתל אביב, שם תמצאו את מלון הבוטיק טל תל אביב. רגע לפני שאתם שולפים את קרם ההגנה עבור חופשה בת"א על הים, הנה כל מה שצריך לדעת על מלון טל תל אביב – קראו כאן.

קצת על מלון טל תל אביב

מלון טל ממוקם במרכז של המרכז של תל אביב, בלב הפועם של כל מה שכיף לעשות בעיר וכל מה שטעים לאכול. המלון נמצא במרחק חצי פסיעה מהחוף, מאזור רידינג והנמל, אבל גם במרחק דילוג וחצי מאזורי הקניות והבילויים הכי-הכי בעיר. הנה כמה מהיתרונות של מלון טל תל אביב על פני שאר המלונות בתל אביב:

  •  אבזור מלא: חדרי המלון לא רק מעוצבים עם שיק עיצובי עירוני ומודרני, אלא גם כוללים את כל האבזור הנדרש כמו טלוויזיה בכבלים, אינטרנט G5, מיני בר בכל חדר וחדר, חדרי רחצה הכוללים מוצרי טיפוח ועוד.
  • נוף שכולו קסם: חלק מהחדרים כוללים נוף ישירות לים של תל אביב, בעוד שחדרים אחרים פונים לנופים יותר אורבאניים.
  • שירותים 7\24: מכיוון שתל אביב היא עיר שנדיר שהיא הולכת לישון, כך גם תוכלו למצוא קבלה 7\24 במלון, כמו גם שירות חדרים פעיל (בתפריט מצומצם בלילה).

מלון טל - מלון בוטיק מרשת אטלס

חדרי מלון טל תל אביב

בין אם אתם מחפשים חוות דעת על מלון טל תל אביב, או בכלל מידע על כשרות במלון טל ואוכל בו, כדאי קודם להתחיל עם מידע על החדרים (כי הם די מגוונים). לאחר שתכירו את סוגי החדרים השונים, תוכלו להחליט אם רלוונטי לכם לברר לגבי פרטים אחרים.
הנה סוגי החדרים הפופולאריים במלון:

  1.  קלאסיק טווין: אלו הם חדרים זוגיים בגודל של כ-22 מ"ר, יש בהם מיטה זוגית גדולה, אך גם ספה נפתחת עבור סידורי שינה נוספים במקרה הצורך. בחדרים אלו, כמו גם בחדרים האחרים במלון, אין מרפסת.
  2. טווין נוף לעיר: אלו הם חדרים בגדלים של 22 מ"ר, בהם תמצאו נוף עירוני תל אביבי טיפוסי. אלו הם חדרים חמימים ומעוצבים בעיצוב ביתי.
  3. סופריור נוף לים: בדומה לחדרי הקלאסיק, גם חדרי סופריור הם בגודל של 22 מ"ר. יש לציין, חלק מחדרי הסופריור כוללים נוף לעיר, אז בדקו זאת מראש אם זה חשוב לכם.
  4. סוויטה נוף לים: הסוויטה של מלון טל תל אביב בגודל של 43 מ"ר, ואם אתם מחפשים להתעורר בבוקר מול נוף ים תיכון מרהיב, זה החדר לבחור בו. 

חדרי מלון טל תל אביב

מזמינים חופשה במלון טל?

ביקורות, המלצות וחוות דעת על מלון טל

לפני שמגיעים להתארח במלון זה, חשוב לקרוא מה אורחים אחרים כתבו עליו. ליקטנו לכם כאן בעמוד מספר ביקורות, חוות דעת והמלצות על מלון טל בתל אביב:

עירית דולבעירית דולב
08:39 03 Oct 23
היינו שני לילות עם המשפחה המורחבת . המלון קרוב מאוד לחוף מציצים לא גדול מידי ומה שעושה אותו לשווה במיוחד זה הצוות והשירות . כל בקשה נענית, יש גג מקסים לישיבה , אוכל נהדר בארוחת בוקר וכאמור ניסיון לעזור ולהיענות לכל בקשה. החדרים לא גדולים אבל יש מקום למיטה נוספת לילד ויש מחשבה על הפרטים מכונת אספרסו, שתיה קרה במיניבר חינם, מגבות לים וכו׳ וסוכה בשבילנו כדתיים נהנינו מאוד ונחזור בשמחה
דורית ציונידורית ציוני
07:55 02 Oct 23
אחלה מלון! מיקום מצוין, צוות מקסים, נקי ונעים. מומלץ מאד!
Yehuda VinogradYehuda Vinograd
07:15 02 Oct 23
מיקום מעולה ליד הנמל. בקירבת תחבורה ציבורית לרחבי העיר. חניון זול בסמוך. ארוחת בוקר עשירה. יחס מעולה! חדרים נוחים
RoiRoi
06:05 01 Oct 23
מתארחים מדי שנה בחג במלון, מרוצים מאוד, הצוות נהדר ושירותי, המיקום מרכזי, מאחורי הנמל, אוכל נהדר, חדרים נוחים, באמת תענוג, תודה רבה לערן, רועי ואלכס המקסימים!
Georgy TodorovGeorgy Todorov
21:23 28 Sep 23
מלון קטן וחמוד על החוף. אהבתי את זה
Ira CohenIra Cohen
06:38 26 Sep 23
ואו ואו ואו, אין על השרות שלהם, חזרנו אחרי 3 ימים .חדר יפה ,מודרני ונקי, הכול מחושב עד הפרטים הקטנים כמו בבית מלון של 5 כוכבים. ארוחת בוקר טעימה מאוד ,הכול אסטטי, מתופח ונעים לעין. מרפסת על הגג חובה ,השקיעות הכי יפות ראיתי ממנה ,יש אופנעיים שניתן לקחת ולטייל, אפילו תיק עם מגבת לים נותנים, במילה אחת אין על מלון טל, רשת אתלס אתם מצויינים. כבר פעם שניה שלי איתכם וזה מרגיש לי שמצאתי רשת שבאמת דואגת לאורח . תודה על החוויה
"...כאן זה בית כאן זה לב..."השבוע התארחנו אחיות וגיסות במלון טל למסיבת פיג'מות מסורתית במלון "הבית" - מלון טל.ביום הראשון קיבל אותנו , בני, בקבלה בחיוך ואף הודיע לנו שרוב החדרים שלנו מוכנים ( השעה הייתה 11:30) וכך הרווחנו עוד חצי יום במלון.היחס היה מעולה.ארוחת הבוקר מצויינת.השירות בחדר האוכל היה מעולה.ה-happy hour בין השעות 17:00-19:00יוצר אווירה חמה ונעימה בזכותו של יחיאל.תודה רבהשולמית יששכרוהאחיות.
SARA NARKISSSARA NARKISS
11:36 03 Aug 23
לפני יומיים הגעתי לשני לילות,קיבלה את פני עובדת דלפק מדהימה חייכנית מיקצועית, הגעתי בשעה 12.00 ןהיא אמרה לי בחיוך איזה מזל יש לך החדר מוכן.( במקום ב15.00) ,כך שהחופשה התחילה מוקדם מהצפוי, החניה בחינם שגם זו היתה הפתעה נעימה . זה מלון שחושב על הפרטים הקטנים באמת מושלם פינוק אמיתי ממליצה בחום.
hanna atiashanna atias
15:21 22 Jul 23
הגענו ( בפעם הראשונה....אבל בטוח שלא האחרונה) לסופש במלון לחגוג יומולדת. הזמנו שני חדרים צמודים. קבלה אותנו רייצ'ל המקסימה האדיבה והשירותית בדלפק הקבלה. ביעילות רבה ספקה לנו את כל המידע הדרוש על האירוח הצפוי לנו. חדרים מאובזרים ונקיים....מכונת קפה...מיני בר...יין....עוגה...שוקולדים, ומה לא...חיכו לנו בחדר ללא תשלום. הפי אוור עם כיבודים ומשקאות. ארוחת בוקר מגוונת ועשירה אפילו בשבת. אפשרות לפינוי החדר שעתיים יותר מאוחר ללא תשלום...וביציאה מהמלון מתנה קטנה כדי שנתגעגע (בקבוקון קטן של ריח המלון). מיקום המלון מעולה. אבל מעבר לכך מורגש ניהול מהול ברגישות יתר לצורכי האורחים. כל הכבוד!!!
js_loader

מתקני מלון טל תל אביב

אמנם בחדרי מלון טל תל אביב אין מרפסות (הנה מידע על מלונות בת"א עם מרפסת) אבל במלון עצמו יש גג ענק אשר תמצאו בו בר פעיל, מוסיקה טובה ו-VIEW ישיר על הים ועל תל אביב הפועמת והתוססת.

כמו כן, אלו הם שירותי ומתקני המלון הנוספים: 

  • חדר כושר מאובזר בציוד המתקדם ביותר.
  • סאונה יבשה. 
  • שירותי קבלה 7\24.
  • עיתונים יומיים בלובי ומגזינים.
  • טרקלין עסקי עם עמדות עבודה מאובזרות טכנולוגית. 
  • שירותי הסעות לנתב"ג ומנתב"ג בתשלום נוסף.
  • מיני בר ללא עלות (לא כולל משקאות אלכוהוליים)
  • השאלת אופניים בחינם, אפילו שירותי כביסה (בתשלום) ושירותי המרת מטבע. 

בנוסף, יש לציין כי מלון טל תל אביב מצויד במתקנים עבור קשיי ניידות. 

מתקני מלון טל תל אביב

אוכל בבית מלון טל תל אביב

אי אפשר לדבר על חוות דעת במלון טל תל אביב מבלי להזכיר את נושא האוכל, שהוא כשלעצמו, שווה את כל הביקור בבית המלון הזה. קודם כל, לאלו מכם אשר מחפשים מלונות כשרים בת"א, יש לנו חדשות מצוינות: מלון טל הוא מלון כשר בהשגחת הרבנות של תל אביב.

אבל, עבור מי שמקפידים על סוגי כשרויות, חשוב לציין כי הכשרות במלון זה היא כשרות רגילה. מבחינת האוכל עצמו, במלון יש מסעדה אשר מגישה מגוון מכובד ודי רחב של מנות ישראליות משולבות במנות בינלאומיות מוכרות. 

אוכל בבית מלון טל תל אביב

ארוחת בוקר בבית המלון מוגשת מדי יום בחדר האוכל של המסעדה, אך ניתן להזמין נשנושים קלים דרך שירות החדרים (7\24). כמו כן, אם אתם רעבים לאיזה מאנץ' או נשנוש קליל במהלך שעות היום, אתם יכולים בכיף לעלות לגג המלון, שם תוכלו להזמין ארוחות קלות, משקאות אלכוהוליים ועוד.

לסיכומו של עניין, זה הזמן לקחת את עצמכם תל אביבה, להנות מהשמש (עם קרם הגנה) הנעימה, ובגדול, פשוט לכייף.

מלונות נוספים של רשת אטלס בעיר תל אביב:

אהבתם? שתפו!
מאמרים אחרונים
מלון ספורט בריכה מהגובה
מלון ספורט או לגונה?

מלון ספורט או לגונה? באיזה משני המלונות כדאי להתארח בחופשה הבאה באילת? בעמוד זה תוכלו לקרוא סקירה והשוואה מקיפה בין שני מלונות הכל כלול השייכים

מלון המלך שלמה אילת
המלך שלמה או אגמים?

המלך שלמה או אגמים? איך אפשר לבחור בין שני מלונות יוקרה מצוינים שיש עליהם כאלה ביקורות טובות? כדי לעזור לכם להחליט ולהזמין עוד היום את

מלון רויאל גארדן אילת ישרוטל
רויאל גארדן או המלך שלמה?

אם אתם מתכננים חופשה באילת ומתלבטים אם לבחור במלון רויאל גארדן או המלך שלמה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. עשינו השוואה רחבה בין שני המלונות